Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна +380664773581 taranenko_o.s@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 14:21 |
Очікувана вартість: | 19 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 15:03 |
Проєкт договору ДКБ.doc | |
10 липня 2020 15:03 |
ТД ПВ Куп'янськ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По-перше , при розрахунку кошторисної документації у Учасника була відсутня інформація зі зведеного кошторисного розрахунку стосовно вартості обладнання необхідного для капітального ремонту приймального відділення головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Куп'янське територіальне медичне об'єднання" Куп'янської міської ради Харківської області. А також звертаємо увагу, що обраний переможець ТОВ «Будсоюз» в складі своєї пропозиції зазначив вартість устаткування у сумі 2 819 287,00 грн. без ПДВ з урахуванням ризиків, що тим самим також перевищує вартість обладнання відносно зведеного кошторисного розрахунку.
По-друге, стосовно зазначеної помилки, щодо невідповідності виду робіт, допущено механічну помилку, яку не було технічної можливості усунути. У зв’язку з пониженням вартості за результатами аукціону, при підписанні договору є можливість редагування цієї механічної помилки.
По-третє, розцінка яка зазначена у технічному завданні РН 15-121-4 Прокладання повітроводів діаметром до 250 мм з оцинкованої сталі класу Н (нормальна) товщиною 0,5 мм не існує. Для виконання даного виду робіт немає прямої розцінки. Розцінка використовується стосовно. У зв’язку з цим Учасник ТОВ «ПМК-8» застосував відповідну розцінку під найменування в технічному завданні.
До того ж зазначаємо, що ТОВ «Будсоюз» у складі своєї пропозиції має ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме :
Відповідно до п.п.1.4.4 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надання сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), замість цього було надано чорно-білу сканкопію довідки, що ставить під сумнів її оригінальність.
Відповідно до п.п. 1.2.2. Додатку 2 до Тендерної документації, у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає сканкопію оригіналу штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод. На виконання цього пункту ТОВ «Будсоюз» надав лише штатний розпис з кількістю працівників – 8 осіб, а у довідці №29 від 20.07.2020р. у колонці штатні працівники та за сумісництвом зазначена кількість працівників у розмірі 18 осіб. Тобто , ще на 10 осіб не надано жодних документів, що підтверджують трудові відносини з ТОВ «Будсоюз».
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №28 від 20.07.2020р., зовсім не відповідає відомості ресурсів, що надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будсоюз».
Відповідно до п.п. 1.4.2. Додатку 2 до Тендерної документації , для учасників торгів – юридичних осіб вимагалось надання сканкопії звіту про фінансові результати учасника (форма № 2) за звітний період. Даний документ у своїй пропозиції ТОВ «Будсоюз» не надав, а також Баланс учасника за формою №1-м надано не у повному обсязі.
Також зазначимо, що засобами телефонного зв’язку з Департаментом капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації було виявлено, що уповноважена особа Тараненко Оксана Сергіївна знаходиться на лікарняному. Даний факт ставить під сумнів правомірність Рішення №87 від 03.08.2020р. та Рішення №88 від 03.08.2020р.
Отже, беручи до уваги вище викладене наполягаємо на скасуванні Рішення №87 від 03.08.2020р. та скасуванні Рішення №88 від 03.08.2020р. В іншому випадку з метою дотримання вимог чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Національної поліції та Державної аудиторської служби України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000033 ● d4cbd3c167b243b5860ec391d71a3efd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-07-10-001665-a 10.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація
2021-02-23 16:12:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини 1 статті 5, пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" |
17 608 849,85
UAH з ПДВ
|
17 511 674,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будсоюз" |
18 123 332,40
UAH з ПДВ
|
17 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" |
19 205 838,00
UAH з ПДВ
|
19 205 838,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" #40523950 |
Відхилено |
17 511 674,84
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:09
|
ТОВ "Будсоюз" #30428408 |
Переможець |
17 600 000,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2021 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 16:58
|
ДУ 5 (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:49
|
ДУ 4 (1).pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 08:53
|
ДУ 3 (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 08:26
|
ДУ 2 (1).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 08:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 08:50
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 08:23
|
Договір 11-20.pdf | укладений |
18 серпня 2020 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування ПКД |
Номер договору про закупівлю: | 11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |