Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Куп'янське територіальне медичне об'єднання" Куп'янської міської ради Харківської області за адресою: місто Куп'янськ, вул. Лікарняна, 2 (літера "В") (коригування)
Очікувана вартість
19 435 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001665-a 0823e3f5649f4acaa6c66f6a13057e37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:21
Очікувана вартість: 19 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт приймального відділення головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Куп'янське територіальне медичне об'єднання" Куп'янської міської ради Харківської області за адресою: місто Куп'янськ, вул. Лікарняна, 2 (літера "В") (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63700, Україна, Харківська область, Куп'янськ, вул. Лікарняна, 2 (літера "В")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:03
Проєкт договору ДКБ.doc
10 липня 2020 15:03
ТД ПВ Куп'янськ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001665-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8", Код ЄДРПОУ:40523950
Дата подання: 05 серпня 2020 12:00
Неправомірна дискваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пересувна Механізована Колона – 8» (далі – Учасник) не погоджується з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації №87 від 03.08.2020р. щодо відхилення тендерної пропозиції на участь у процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт приймального відділення головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Куп'янське територіальне медичне об'єднання" Куп'янської міської ради Харківської області за адресою: місто Куп'янськ, вул. Лікарняна, 2 (літера "В") (коригування)» з багатьох об’єктивних та обґрунтованих підстав.
По-перше , при розрахунку кошторисної документації у Учасника була відсутня інформація зі зведеного кошторисного розрахунку стосовно вартості обладнання необхідного для капітального ремонту приймального відділення головного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Куп'янське територіальне медичне об'єднання" Куп'янської міської ради Харківської області. А також звертаємо увагу, що обраний переможець ТОВ «Будсоюз» в складі своєї пропозиції зазначив вартість устаткування у сумі 2 819 287,00 грн. без ПДВ з урахуванням ризиків, що тим самим також перевищує вартість обладнання відносно зведеного кошторисного розрахунку.
По-друге, стосовно зазначеної помилки, щодо невідповідності виду робіт, допущено механічну помилку, яку не було технічної можливості усунути. У зв’язку з пониженням вартості за результатами аукціону, при підписанні договору є можливість редагування цієї механічної помилки.
По-третє, розцінка яка зазначена у технічному завданні РН 15-121-4 Прокладання повітроводів діаметром до 250 мм з оцинкованої сталі класу Н (нормальна) товщиною 0,5 мм не існує. Для виконання даного виду робіт немає прямої розцінки. Розцінка використовується стосовно. У зв’язку з цим Учасник ТОВ «ПМК-8» застосував відповідну розцінку під найменування в технічному завданні.
До того ж зазначаємо, що ТОВ «Будсоюз» у складі своєї пропозиції має ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме :
Відповідно до п.п.1.4.4 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось надання сканкопії оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), замість цього було надано чорно-білу сканкопію довідки, що ставить під сумнів її оригінальність.
Відповідно до п.п. 1.2.2. Додатку 2 до Тендерної документації, у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає сканкопію оригіналу штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та/або сканкопії оригіналів цивільно-правових угод. На виконання цього пункту ТОВ «Будсоюз» надав лише штатний розпис з кількістю працівників – 8 осіб, а у довідці №29 від 20.07.2020р. у колонці штатні працівники та за сумісництвом зазначена кількість працівників у розмірі 18 осіб. Тобто , ще на 10 осіб не надано жодних документів, що підтверджують трудові відносини з ТОВ «Будсоюз».

Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі №28 від 20.07.2020р., зовсім не відповідає відомості ресурсів, що надано у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будсоюз».
Відповідно до п.п. 1.4.2. Додатку 2 до Тендерної документації , для учасників торгів – юридичних осіб вимагалось надання сканкопії звіту про фінансові результати учасника (форма № 2) за звітний період. Даний документ у своїй пропозиції ТОВ «Будсоюз» не надав, а також Баланс учасника за формою №1-м надано не у повному обсязі.
Також зазначимо, що засобами телефонного зв’язку з Департаментом капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації було виявлено, що уповноважена особа Тараненко Оксана Сергіївна знаходиться на лікарняному. Даний факт ставить під сумнів правомірність Рішення №87 від 03.08.2020р. та Рішення №88 від 03.08.2020р.
Отже, беручи до уваги вище викладене наполягаємо на скасуванні Рішення №87 від 03.08.2020р. та скасуванні Рішення №88 від 03.08.2020р. В іншому випадку з метою дотримання вимог чинного законодавства України ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Національної поліції та Державної аудиторської служби України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 14:57
Вимога не відповідає положенням ч. 1 ст. 24 та ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"

Документи

10 серпня 2020 14:57
Протокол 93.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000033 ● d4cbd3c167b243b5860ec391d71a3efd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2021 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-07-10-001665-a 10.07.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація

2021-02-23 16:12:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини 1 статті 5, пункту 8 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" 17 608 849,85
UAH з ПДВ
17 511 674,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будсоюз" 18 123 332,40
UAH з ПДВ
17 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" 19 205 838,00
UAH з ПДВ
19 205 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:23
Довідки.pdf
06 серпня 2020 14:22
Довідка МВС.pdf
24 липня 2020 11:48
Електронний підпис
24 липня 2020 10:35
Куп'янськ.Пр.від.ДЦ.rar

Публічні документи

22 липня 2020 14:30
Електронний підпис
22 липня 2020 14:04
17 Довідки.pdf
22 липня 2020 14:04
16 Штатний розпис.pdf
22 липня 2020 14:03
14 Форма 1мс, 2мс.PDF
22 липня 2020 14:03
10 Статут, наказ.pdf
22 липня 2020 14:03
9 Довідки Приват банк.PDF
22 липня 2020 14:03
8 Довідки Укрсиббанк.pdf
22 липня 2020 14:03
7 Оригінал ліцензії.PDF
22 липня 2020 14:03
5 КБ-2В дог 22-18.pdf
22 липня 2020 14:02
3 КБ-2В дог 118.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"

ТОВ "Будсоюз"

ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"
#40523950
Відхилено 17 511 674,84
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:09
ТОВ "Будсоюз"
#30428408
Переможець 17 600 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будсоюз"
#30428408
17 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 16:58
ДУ 5 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 09:49
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 08:53
ДУ 3 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 08:51
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 08:26
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 08:26
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 08:50
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 08:23
Договір 11-20.pdf укладений
18 серпня 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ПКД
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 220 852,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 036 808,80 UAH)