Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (за програмою придбання комп’ютерного обладнання для кабінетів інформатики )
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001579-a b20d3b4adeaf4eb39e7fff8731b90954
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фузік Лариса Леонідівна

+380445305367 sh300@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №300 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22906882
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., місто Київ, проспект Володимира Маяковського,буд.93-Г
Контактна особа: Фузік Лариса Леонідівна
+380445305367
sh300@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 14:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Комп’ютерне обладнання (за програмою придбання комп’ютерного обладнання для кабінетів інформатики )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Володимира Маяковського, 93-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:56
Перелік змін до оголошення.docx
16 липня 2020 14:56
ТД-кабінет інформатики.docx
16 липня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:56
Перелік змін до оголошення.docx
16 липня 2020 14:56
ТД-кабінет інформатики.docx
10 липня 2020 14:44
ТД-кабінет інформатики.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 15 липня 2020 14:46
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:43
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Так, нам потребно: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання.
Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001579-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 15 липня 2020 19:59
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника «Операційна система: Microsoft® Windows® 10 Pro UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання з технологію ОЕМ активації ОА 3.0 (інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій Windows 10 Professional OEM). ». Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2020 14:52
Доброго дня. Зміни до тендерної документації внесені.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2020 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій