Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисне обладнання (обладнання для тиру для кульової стрільби)
Очікувана вартість
620 700,00 UAH
UA-2020-07-10-001528-c bef3fddd1a1d41cebc90f10d9ee0f440
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:30
Очікувана вартість: 620 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 207,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Захисне обладнання (обладнання для тиру для кульової стрільби)
Місце поставки : 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1
Кількість: 1 комплект
Строк поставки товару: 30.09.2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Захисне обладнання (обладнання для тиру для кульової стрільби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Солом'янська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:23
Кваліфікаційні_вимоги.doc
10 липня 2020 10:23
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
10 липня 2020 10:23
Проект_договору.doc
10 липня 2020 10:23
ВТ_балістичний захист тиру_2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДКОМПОНЕНТ" 619 054,00
UAH з ПДВ
619 054,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІК" 620 328,00
UAH з ПДВ
620 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 12:59
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:13
пояснювальна записка.jpg
10 серпня 2020 18:28
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:27
265550026653301.XML
10 серпня 2020 18:18
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:16
Document 10.08.2020.pdf
05 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:34
Довідка.zip
05 серпня 2020 17:34
Довідка.zip
05 серпня 2020 16:30
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:24
Довідка.pdf.p7s
05 серпня 2020 16:24
Довідка.pdf.p7s
28 липня 2020 17:50
Електронний підпис
28 липня 2020 17:00
оренда офісу.pdf
23 липня 2020 15:07
Електронний підпис
23 липня 2020 15:03
Рейтинг Банк.pdf
23 липня 2020 15:03
Лист_КБК.PDF
23 липня 2020 15:02
Довереность_Пашина.PDF
23 липня 2020 15:02
Довiренiсть Байцар ОС.pdf
23 липня 2020 15:02
Виписка_КБК.PDF
23 липня 2020 15:02
Банкiвська лiцензiя.pdf.p7s
23 липня 2020 15:02
Банкiвська лiцензiя.pdf
23 липня 2020 15:02
GARANTIYA_18 000UAH.pdf.p7s
23 липня 2020 15:02
GARANTIYA_18 000UAH.pdf
23 липня 2020 14:59
трудовые.pdf
23 липня 2020 14:59
довідки ІдеяБанку.pdf
23 липня 2020 14:59
довідки Акордбанку.pdf
23 липня 2020 14:59
справка статистики.pdf
23 липня 2020 14:59
Свидоцтво об НДС.jpg
23 липня 2020 14:59
лицензия.pdf
23 липня 2020 14:59
паспорт Назарова.pdf
23 липня 2020 14:59
Договор на тир 50м.pdf
23 липня 2020 14:59
Акти Тир 50м.pdf
23 липня 2020 14:59
дипломы.pdf
23 липня 2020 14:59
Устав.pdf
23 липня 2020 14:59
тендерна пропозиція.jpg
23 липня 2020 14:59
Сертификаты.pdf
23 липня 2020 14:59
Расчет стоимости.pdf
23 липня 2020 14:59
Договор аренды базы.pdf
23 липня 2020 14:59
довідка(ціна товару).jpg
23 липня 2020 14:59
довідка(про санкції).jpg
23 липня 2020 14:59
довідка(працівники).jpg
23 липня 2020 14:59
довідка(обладнання).jpg
23 липня 2020 14:59
довідка(звітність).jpg
23 липня 2020 14:59
довідка(бенефіціари).jpg

Публічні документи

24 липня 2020 17:25
Лист згода.PDF
24 липня 2020 17:25
БУХ_ДОВІДКА.PDF
23 липня 2020 19:37
Трудові робочі.pdf
23 липня 2020 19:37
Трудові ІТП.pdf
23 липня 2020 19:37
Тендерна пропозиція.PDF
23 липня 2020 19:37
Тендерні документи.pdf
23 липня 2020 19:37
Навчання робочі СПІК.pdf
23 липня 2020 19:37
Дипломи ІТП.pdf
23 липня 2020 19:37
Дозвіл на виконання.jpg
23 липня 2020 19:37
Ліцензія Додаток.jpg
23 липня 2020 19:37
Ліцензія.jpg
23 липня 2020 19:37
РЕКВІЗИТИ СПІК.docx
23 липня 2020 19:37
Витяг ПДВ СПІК.jpg
23 липня 2020 19:37
Виписка СПІК.jpg
23 липня 2020 19:37
Виписка СПІК..jpg
23 липня 2020 19:37
ПРОТОКОЛ.PDF
23 липня 2020 19:37
ДОВІДКА_заборг.PDF
23 липня 2020 19:37
ДОВІДКА.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ БУДКОМПОНЕНТ"

ТОВ "СПІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДКОМПОНЕНТ"
#37243420
Переможець 619 054,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 11:51

Вимога про усунення невідповідностей

У відповідності до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-10-001528-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ТОВ "КОМПАНІЯ БУДКОМПОНЕНТ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник №1 ТОВ "КОМПАНІЯ БУДКОМПОНЕНТ" не надало: - Підтверджуючі документи щодо користування матеріально-технічною базою (Згідно Додатку № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), а саме: - Інформацію про товар який може зберігатися на складі. - копію договору оренди офісного приміщення; - документи що підтверджують пролонгацію договору оренди складського приміщення. - завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копію договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційну довідку про товар який може зберігатися на складі - копію договору оренди офісного приміщення за адресою 01024, м. Київ вул. Круглоуніверситетська буд 22-А; - копію додаткової угоди про пролонгацію договору оренди складського приміщення; - завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копію договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою ( Електроперфоратори BOSCH GBH: 7-46 DE 1006, 11 DE 975, 2026 DRE 982 та Електролобзик BOSCH GST 75 BE 981) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Голова тендерного комітету запропонував направити через електронну систему повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДКОМПОНЕНТ"
#37243420
619 054,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 22:55
ДУ № 2 до Дог. П-546.PDF укладений
19 жовтня 2020 22:52
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 22:34
Д.У. до Договору П-546 від 14.08.2020.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 22:33
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:04
П-546.PDF укладений
17 серпня 2020 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № П-546
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору № П-546 від 14.08.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 600 454,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 075,66 UAH)