Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 41839175 |
Місцезнаходження: | 66302, Україна , Одеська обл., Подільськ, пр-т Шевченка, 24 |
Контактна особа: |
Лопушанська Олеся Ярославівна +380486223700 osvita.kuyalnyksr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 696 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 481,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата після постачання товару та отримання відповідних документів на оплату | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 14:27 |
ТД комп_ютерне обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-12-000029 ● ccee9c9f277147a49e52612714786c8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.08.2020 Одеса № 261
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.08.2020 № 261
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-07-10-001490-a 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-13 10:46:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, яка проводиться Відділом освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-10-001490-a, дата оприлюднення 10.07.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 1 до тендерної документації щодо надання договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва/витягу про право власності, або договору оренди або суборенди приміщень офісу/будівлі/складу, тоді як учасником ФОП Сахарук В.В. у складі тендерної пропозиції не надано жодного з вищеперелічених документів;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 1 до тендерної документації щодо договору про надання відповідних послуг перевізника або сканкопій оригіналів підтверджуючих документів щодо правових підстав наявності транспорту, тоді як учасником ФОП Сахарук В.В. у складі тендерної пропозиції не надано жодного з вищеперелічених документів;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 3.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и), тоді як учасником ФОП Сахарук В.В. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність необхідного досвіду від 27.07.2020 та на підтвердження інформації, зазначеній у довідці, не надано відгук від Відділу освіти Бродівської РДА Львівської області;
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам пункту 1.5 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації щодо надання копії паспорту для фізичних осіб, тоді як ФОП Сахарук В.В. у складі тендерної пропозиції надано копію паспорту (сторінки 1, 2, 3, 12, 13), що не відповідає вимогам пункту 3 Положення про паспорт громадянина України та Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон, затверджених постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-XII.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-18 18:13:48
Ввідповідь на запит
Відповідно до Запиту про надання пояснень від ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, що опублікований в системі прозорро від 13 серпня 10.46. Замовник , Відділ освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області код ЄДРПОУ 41839175 повідомляє наступне:
- Щодо рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника (ФОП САХАРУК В,В. далі - Учасник) вимогам пункту 1.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», у Своїй тендерній пропозиції Учасник надав довідку в довільній формі, щодо наявності матеріально технічної бази, та гарантійний лист щодо можливості повного виконання умов договору в разі визнання його переможцем, Замовник, враховуючи також дані з відкритих джерел (https://clarity-project.info/edrs, https://prozorro.gov.ua/) наявність всіх авторизаційних листів, сертифікатів якості на пропоновану продукцію, велику кількість заключених, та згідно з відкритими даними успішних контрактів на постачання аналогічного обладнання. Також враховуючи початок нового навчально року, та гостру потребу в обладнанні яке пропонується до закупівлі, Тендерний комітет вирішив - вважати надану довідку, такою що формально відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
- Щодо наявності аналогічного договору та відгуків до нього. Відповідно до тендерної документації Замовника учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників з якими було укладено договір(-и), як видно з вищеописаного формулювання для підтвердження досвіду, достатньо одного аналогічного договору та відгуку до нього. У своїй тендерній пропозиції Учасник надає Довідку з зазначиними аналогічними договорами, а саме договір з Державним навчальним закладом «Львівське вище професійне училище побутового обслуговування» №1/10 від 22 серпня 2018 р. та лист відгук до нього. Тобто вимога Замовника щодо надання аналогічного договору та відгуку до нього, вважається Замовником виконаною.
- Щодо надання у складі тендерної пропозиції копії паспорта (сторінки 1, 2, 3, 12, 13)
Керуючись тим що, у паспорті для ідентифікації особи використовується наступна інформація – фотографія особи, данні щодо органу що видав паспорт, дата видачі та місце реєстрації особи. Відповідно до Постанови Верховної ради України №2503-XII від 01.01.2019 «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» п.6 Розділу 1: На першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім'я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Записи засвідчуються мастиковою, а фотокартка - випуклою сухою печаткою. Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій – про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. На прохання громадянина до паспорта може бути внесено (сьома, восьма і дев'ята сторінки) на підставі відповідних документів дані про дітей, групу крові і резус-фактор, згоди або незгоди на посмертне донорство анатомічних матеріалів. На внутрішньому правому боці обкладинки надруковано витяг з цього Положення. Отже учасник не надав сторінки, які не несуть інформації, та не вимагаються під час укладання договорів, звернення до МВС тощо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено
2020-08-25 16:21:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-08-28 10:31:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" |
695 800,00
UAH з ПДВ
|
695 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
696 170,00
UAH з ПДВ
|
696 170,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "САХАРУК ВЕРОНІКА ВОЛОДИМИРІВНА" #3513308742 |
Переможець |
695 800,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 16:19
|
д у розірвання.pdf | укладений |
25 серпня 2020 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 16:24
|
140 комп_ютерн. обладн..pdf | укладений |
20 серпня 2020 16:21
|