Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Телевізори)
Очікувана вартість
205 300,00 UAH
UA-2020-07-10-001471-c 075eee723aab4dd89bc504de6f37abbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Сергіївна Рубан

+380666684166 dolmativkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний
Контактна особа: Еліна Сергіївна Рубан
+380666684166
dolmativkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:24
Очікувана вартість: 205 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 053,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


1. Найменування замовника: Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816.
4. Місцезнаходження замовника: 75662 Херсонська область, Голопристанський район, с.Долматівка, пров. Шкільний.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області, e-mail: dolmativkarada@ukr.net, тел. +380679211178.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Телевізори.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 (чотирнадцять) штук.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
1) Долматівський ЗПЗСО 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, вул. Т.Шевченка, буд. 33;
2) Нововолодимирівський ЗПЗСО75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д;
3) Добропільський ЗПЗСО 75663, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Добропілля, вул. Шкільна, буд. 13.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 17.08.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 205 300,00 грн. (двісті п’ять тисяч триста гривень 00 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Відсутні
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 053,00 грн (дві тисячі п’ятдесят три гривні 00 копійок) – 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «26» липня 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Телевізори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:20
ТД_ДОДАТОК_5.doc
10 липня 2020 10:20
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
10 липня 2020 10:20
ТД_ДОДАТОК_4.doc
10 липня 2020 10:20
ТД_ДОДАТОК_3.docx
10 липня 2020 10:20
ТД_ДОДАТОК_2.doc
10 липня 2020 10:20
ТД_ДОДАТОК_1.doc
10 липня 2020 10:20
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001471-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 31 липня 2020 10:39
Не відповідність технічним вимогам
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що учасник ПП "Європа-Схід" пропонує Вам телевізори зі значно гіршими показниками, ніж вимагалося Додатком 3 Тендерної документації. У файлі "_2_Файл_Технічна частина.pdf" учасник приводить параметри, які зовсім не співпадають з параметрами, що декларують виробники. А саме: ТВ Hisense 55A7100F не відповідає завданню по 3 з 6 пунктів! Діагональ цього ТВ менша (54,6"), контрастність 5000:1 (а не 6000, як вказує учасник), яскравість взагалі вдвічі гірша, 300, а не 600 кд/м2. Телевізор TCL 50EP640, який пропонує учасник ПП "Європа-Схід" теж характеризується значно гіршими параметрами, ніж ті, що вимагалися, а саме: частота оновлення 1200 (а не 1300,як вказується у файлі), технологія "Pur Color" відсутня, хоча учасник стверджує протилежне, потужність динамиків складає 16Вт (вимагалось 20, учасник прописує 32).
Учасник ПП "Європа-Схід", намагаючись зробити пропозицію більш економічно вигідною, пропонує значно гірший товар, ніж вимагалося, одночасно вводячи Вас в оману стосовно технічних характеристик. Тож просимо відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2020 10:53
Шановний Учаснику! Дякуємо за роз'яснення. Повідомляємо, що тенедерним комітетом у найближчий час на підставі вашої вимоги буде переглянуто тендерну пропозицію Учасника ПП "Європа-Схід", шляхом повернення на кваліфікацію, на наявність зазначених Вами порушень.
Номер вимоги: UA-2020-07-10-001471-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 07 серпня 2020 12:30
Невідповідність технічних параметрів
Шановний Замовник!
Ви задовольнили нашу попередню вимогу, повернувши ПП "Європа-Схід" на кваліфікацію. Але потім знову визнали переможцем.
Ми наполягаємо на відхиленні пропозиції ПП "Європа-Схід" через невідповідність товару, що пропонується Технічному завданню.
Учасник ПП "Європа-Схід" пропонує Вам телевізори зі значно гіршими показниками, ніж вимагалося Додатком 3 Тендерної документації. У файлі "_2_Файл_Технічна частина.pdf" учасник приводить параметри, які зовсім не співпадають з параметрами, що декларують виробники. А саме: ТВ Hisense 55A7100F не відповідає завданню по 3 з 6 пунктів! Діагональ цього ТВ менша (54,6"), контрастність 5000:1 (а не 6000, як вказує учасник), яскравість взагалі вдвічі гірша, 300, а не 600 кд/м2. Телевізор TCL 50EP640, який пропонує учасник ПП "Європа-Схід" теж характеризується значно гіршими параметрами, ніж ті, що вимагалися, а саме: частота оновлення 1200 (а не 1300,як вказується у файлі), технологія "Pur Color" відсутня, хоча учасник стверджує протилежне, потужність динамиків складає 16Вт (вимагалось 20, учасник прописує 32).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 16:38
На Вашу вимогу повідомляємо, що тендерним комітетом було повторно переглянуто пакет документів від учасника ПП "Європа-Схід" та прийнято одноголосно рішення щодо визнання найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ПП «ЄВРОПА-СХІД» переможцем процедури закупівлі товару: ДК 021:2015: код 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Телевізори) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-001471-c, прийнято рішення про намір укласти договір.
В свою чергу повідомляємо, що тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом, забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до цього Закону, здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Нажаль на сьогоднішній день Замовник не може стверджувати факт невідповідності технічних характеристик запропонованого товару, а саме телевізорів ТВ Hisense 55A7100F та TCL 50EP640. Лише виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись лише на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації.
Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права. Додатком 3 до тендерної документації закупівлі не передбачено надання Учасником підтверджуючих документів щодо товару, а саме протоколів випробувань та документів про відповідність, декларацій тощо.
Замовник при великому бажанні хотів би ознайомитись із зразками продукції перед тим, як прийняти рішення про їх придбання. Але, як і у випадку із документами в письмовій формі, зразки продукції не можуть вважатись частиною тендерної пропозиції, оскільки вони можуть бути надані лише поза системою, а отже їх ненадання чи невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації.
Тендерна пропозиція, котра була подана ПП «ЄВРОПА-СХІД» відповідає вимогам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід" 158 753,40
UAH з ПДВ
158 753,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 205 296,00
UAH з ПДВ
205 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 17:50
Електронний підпис
05 серпня 2020 17:48
МВС_2020_07_27.rar
05 серпня 2020 17:48
ДФС_2020_07_28.rar
24 липня 2020 15:05
Електронний підпис
24 липня 2020 14:18
з_ЕЦП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Європа-Схід"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Рішення скасоване 158 753,40
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:17
ПП "Європа-Схід"
#31526583
Переможець 158 753,40
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Європа-Схід"
#31526583
158 753,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 13:44
CCI22092020.pdf укладений
23 вересня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 11:36
додаткова_№1_№156_ТВ.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:28
договір №156 від 17.08.2020 ТВ.pdf укладений
17 серпня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1.1 пункту 1 та підпунктом 5.1. пункту 5 Договору від 17.08.2020 року № 156 (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду до Договору №156 від 17.08.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 158 753,40
UAH (в тому числі ПДВ 26 458,90 UAH)