Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
Очікувана вартість
1 618 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001467-a bf0ac3f830ca4045bc702ce3d8aa9a4a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осінська Тетяна Володимирівна

+380444500491 kcbo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143703
Вебсайт: http://ksvo.gov.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, Київської області Києво-Святошинського району, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А
Контактна особа: Осінська Тетяна Володимирівна
+380444500491
kcbo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:39
Очікувана вартість: 1 618 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 180,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9180.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, Киэво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 15:15
Петропавлівська Перелік внесених змін_07102020.pdf
07 жовтня 2020 15:15
ТД Петропавлівська_07102020.pdf
14 вересня 2020 17:55
Петропавлівська Перелік внесених змін1.pdf
14 вересня 2020 14:07
ТД Петропавлівська нова редакція.pdf
10 липня 2020 14:21
Петропавлівська Борщагівка упр.освіти.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірні вимоги
Дата подання: 13 липня 2020 14:59
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:34
Доброго дня! На підставі чого ви вимагаєте від учасників ліцензію Держархбудінспекції не нижче СС3 та дозвіл на проведення робіт з підвищеної небезпеки??? Роботи, які вами закуповуються, регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Які саме роботи ви вважаєте підвищеної небезпеки при встановленні системи пожежної сигналізації!??? Керуючись яким законодавчим актом, ви вимагаєте у учасників наявність сертифікатів ISO? Зазнеченими вище вимогами, ви, як замовник, обмежуєте коло учасників. У вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте?І Маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Замовник бажає отримати якісні послуги в термін, обумовлений тендерною документацією. В тендерній документації Замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги.
1. З приводу ліцензії ДАБІ за класом наслідків СС3. Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3).
2. З приводу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» даний вид робіт є роботами підвищеної небезпеки.
3. З приводу ліцензії. Так, даний вид робіт, який закуповується регулюється, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тому Замовник в складі тендерної пропозиції вимагає від учасників надання документів, що підтверджують наявність відповідної ліцензії.
4. З приводу Сертифікатів ІSO. Надання даних сертифікатів у складі тендерної пропозиції не є дискримінаційною умовою та не обмежує коло учасників, оскільки їх може отримати будь який учасник. Дані сертифікати передбачають застосування ризик-менеджменту, який дозволяє визначати фактори, що можуть спричинити відхилення процесів та системи управління від запланованих результатів, з метою встановлення запобіжних заходів контролю для зменшення їх негативних впливів. Так як Замовник бажає отримати якісні послуги – дані сертифікати і вимагаються в якості підтвердження професійності та кваліфікації учасника.

Виходячи з вищенаведеного, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Щодо добровільного страхування
Дата подання: 15 липня 2020 13:09
Дата відповіді: 17 липня 2020 18:56
Відповідно розділу 3, п.п. 3.4 до тендерної документації Учасник повинен надати "Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року". Поясніть будь-ласка, за яким критерієм Замовником була сформована вартість страхової суми в розмірі 10 000 000,00 грн., адже вартість самої закупівлі становить 1 836 044,00 грн., а як відомо, то страхова сума має покривати суму закупівлі задля того, щоб Замовник мав змогу за ці кошти усунути можливі збитки завдані йому Учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу Замовник торгів, повідомляємо наступне:
Вимога з приводу надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.

Вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.

Стосовно страхової суми, яка повинна складати не менше 10 000 000,00 грн. повідомляємо, що сума страхового відшкодування не може розраховуватись виходячи виключно із вартості предмету закупівлі, оскільки при виконанні будівельно – монтажних робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі можуть бути завдані збитки як і Об’єкту в цілому, на якому виконуються роботи, так і життю та здоров’ю осіб, які знаходяться на об’єкті.

Станом на 15.07.2020 року балансова вартість необоротних активів становить понад 10 000 000,00 грн. (розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року), в зв’язку з чим Замовником і зазначена така страхова сума.

Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт.

Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Щодо забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 15 липня 2020 13:40
Дата відповіді: 17 липня 2020 19:00
Згідно розділу 6, п. 6 до тендерної документації "Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку з банку, якою банк надає згоду видати банківську гаранитію, як забезпечення виконання договору учаснику, у разі визнання учасника переможцем торгів та за його зверненням,із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів, яким законодавством керувався Замовник при виставлені зазначеної вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі"
Щодо технічних вимог
Дата подання: 15 липня 2020 17:13
Дата відповіді: 17 липня 2020 19:02
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано, що учасник має гарантувати якість зазначених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, а також, що у разі необхідності, кожен учасник може ознайомитись з проектною документацією на капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сиг, оповіщення про пожежу та сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30, але під час огляду об'єкту, який було зроблено у зазначені Замовником строки, ми не змогли отримати для ознайомлення робочий проект, так як його немає у закладі освіти. Виникає питання до кого можна звернутись, щоб мати змогу ознайомитись з відповідною документацією? Або внесіть зміни до тендерної документацією та додайте до тендерної документації скановану копію робочого проекту, щоб Учасники мали змогу більш детально розрахувати вартість робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо ознайомитися з усією документацією, за адресою Замовника торгів: 03170, м. Київ, вул. Янтарна, 12 Відділ освіти Києво-Святошинської РДА
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001467-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 13 липня 2020 20:25
Вимога щодо надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами
ВИМОГА
Шановний Замовнику!
Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання:
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне:

По перше:
Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування".
Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий.

По друге:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування.

По третє:
Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн.
Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-001467-a становить 1 836 044,00грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн.
Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути.

По четверте:
Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму.
При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України.

Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 836 044,00 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 836 044,00 грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 5-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн.

На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності.
Відтак просимо вжити наступних заходів:
- внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4.
чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.:
з
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
на
«…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …»
Чи/або
- внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір.

Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади.
Розраховуємо на Ваше розуміння.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 15:41
РОЗ’ЯСНЕННЯ НА ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
У відповідь на Вашу вимогу Замовник торгів, повідомляємо наступне:
Вимога з приводу надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.

Вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.

Стосовно страхової суми, яка повинна складати не менше 10 000 000,00 грн. повідомляємо, що сума страхового відшкодування не може розраховуватись виходячи виключно із вартості предмету закупівлі, оскільки при виконанні будівельно – монтажних робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі можуть бути завдані збитки як і Об’єкту в цілому, на якому виконуються роботи, так і життю та здоров’ю осіб, які знаходяться на об’єкті.

Станом на 15.07.2020 року балансова вартість необоротних активів становить понад 10 000 000,00 грн. (розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року), в зв’язку з чим Замовником і зазначена така страхова сумма.

Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт.

Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Номер вимоги: UA-2020-07-10-001467-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 15 липня 2020 18:38
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог проведення закупівлі через систему електронних торгів, що учасник у складі своєї пропозиції має надати: «Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога не відповідає чинному законодавству України та нормативно – правовим актам, оскільки закупівля стосується встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30. Так, відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Що ж до Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС2, СС3) з додатком по видам робіт», то вимога щодо її наявності є виключно щодо провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Відтак, оскільки закупівля передбачає «встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30» - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми і значними наслідками (СС3) – апріорі не потрібна під цей вид робіт, а вимога в її наданні є нічим іншим як дискримінаційною та штучно створеною. Частиною 4 ст. 5 Закону України передбачено, що «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що «тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників». Враховуючи викладене, просимо Замовника внести зміни шляхом виключення даної вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 19:04
Доброго дня, Шановний Учасник!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Тендерна документація розроблена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до вимог тендерної документації: Учасник у складі своєї пропозиції має надати: «Ліцензія видана учаснику торгів ДАБІ Клас наслідків не нижче СС3»
Предметом закупівлі є: Електромонтажні роботи ДК 021:2015 (Капітальний ремонт з встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі )
Вказані роботи відносяться до будівництвом об’єктів інженерної інфраструктури, а саме: засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв'язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж, що входить до Переліку робіт, які потребують отримання ліцензії, що видається Інспекцією юридичній особі, яка здійснює господарську діяльність в галузі створення архітектурних об’єктів та виконання монтажних робіт. Тому вимога з приводу надання даної ліцензії є обґрунтованою
Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність". Відповідно до статті 32Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).
Відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» роботи, що є предметом закупівлі віднесені до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. Крім того, об’єкт на якому плануються виконуватись роботи також віднесений до класу наслідків (відповідальності) – значні наслідки (СС3)
При підготовці тендерної документації Замовником враховано всі принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!
Номер вимоги: UA-2020-07-10-001467-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 15 липня 2020 18:39
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Відповідно до Тендерної документації за процедурою відкритих торгів на із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі Петропавлівсько-Борщагівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, за адресою: Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Соборна, 30, зокрема п. 3.4. Розділу 3 «Інші документи» Вами у складі документів Тендерної пропозиції вимагається надання: «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Вважаємо дану вимогу – дискримінаційною з огляду на наступне: По перше: Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України "Про страхування". Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як обов'язковий. По друге: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.Тобто, відповідно до Закону Замовник не повинен вимагати від Учасників документального підтвердження договору страхування. По третє: Жодним чином не зрозуміло за яким критерієм сформована страхова сума в 10 000 000, 00 грн. Вартість закупівлі № UA-2020-07-10-001467-a становить 1 836 044,00грн. , за таких обставин не зрозуміло чому та з яких причин страхова сума має бути в розмірі 10 000 000, 00 грн. Страхова сума має покривати суму закупівлі, тобто суму можливих майбутніх збитків у випадку їх настання, аби Замовник мав можливість за ці кошти їх усунути. По четверте: Вартість суми, яку має страхувальник сплатити для укладення договору страхування з сумою страхування 10 000 000, 00 грн. орієнтовно рівна 100 000, 00 грн (1% від суми страхування), сплата такого розміру страховки є неабияким фінансовим навантаженням на того чи іншого учасника, як правило в більшості учасників не має змоги страхувати відповідальність перед третіми особами на зазначену суму. При цьому варто знову ж таки звернути увагу, що таке страхування не є обов’язковим в розумінні чинного законодавства України. Крім цього, варто розуміти, що вартість закупівлі 1 836 044,00 грн. і страхування відповідальності в такому випадку має становити не менш ніж на суму 1 836 044,00 грн., що як простежується в декілька разів(більш ніж в 5-ть) менше за суму 10 000 000, 00 грн. На нашу думку дана вимога прописана під заздалегідь визначеного переможця та має дискримінаційний підхід до майбутніх учасників, дана вимога суттєво скорочує перелік майбутніх учасників, тому що вона не є обов'язковим документом при здійсненні охоронної діяльності. Відтак просимо вжити наступних заходів: - внести зміни до тендерної документації шляхом виключення пункту 3.4. чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни пункту 3.4.: з «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» на «…Договір добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) …» Чи/або - внести зміни до тендерної документації шляхом зміни вимоги на надання Учасниками листа-гарантії з відповідним зазначенням про відповідальність за пошкоджене майно у Договір. Принагідно повідомляємо, що встановлення дискримінаційних умов заборонено ЗУ «Про Публічні закупівлі» контроль за дотриманням якого покладено на АМКУ, правоохоронні органи та органи судової влади. Розраховуємо на Ваше розуміння.
Вкотре наполягаємо на видаленні даної вимоги
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 19:05
У відповідь на Вашу вимогу Замовник торгів, повідомляємо наступне:
Вимога з приводу надання Договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт (загальна страхова сума даного договору повинна складати не менше 10 000 000, 00 грн. та термін дії договору не менше ніж до кінця 2020 року) жодним чином не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.

Вимогу про надання договору добровільного страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при виконанні будівельно – монтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.

Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися роботи – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають викладачі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовний і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збити, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт.

Стосовно страхової суми, яка повинна складати не менше 10 000 000,00 грн. повідомляємо, що сума страхового відшкодування не може розраховуватись виходячи виключно із вартості предмету закупівлі, оскільки при виконанні будівельно – монтажних робіт зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі можуть бути завдані збитки як і Об’єкту в цілому, на якому виконуються роботи, так і життю та здоров’ю осіб, які знаходяться на об’єкті.

Станом на 15.07.2020 року балансова вартість необоротних активів становить понад 10 000 000,00 грн. (розраховано згідно наказу Міністерства фінансів України №11 від 23/01/2015 року), в зв’язку з чим Замовником і зазначена така страхова сума.

Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт.

Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків.
У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документацій!

Документи подані скаржником

13 липня 2020 20:25
ВИМОГА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-001467-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 20 липня 2020 16:23
Скарга
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2020 20:24
рішення від 23.07.2020 № 14237 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:24
інформація про перенесення розгляду скарги 11637.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 13:54
інформація про перенесення розгляду скарги 12594.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 22:12
рішення від 17.08.2020 № 15647.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 21:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 17:18
Номер скарги: UA-2020-07-10-001467-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 17 вересня 2020 14:50
скарга
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 вересня 2020 19:32
рішення від 21.09.2020 № 17715.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2020 19:32
рішення від 30.09.2020 № 18395.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 21:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником, внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2020 16:04

Документи подані скаржником

20 липня 2020 13:44
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 13:13
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 вересня 2020 19:32
рішення від 21.09.2020 № 17715.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! 1 617 976,66
UAH з ПДВ
1 617 976,66
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія" 1 618 000,00
UAH з ПДВ
1 618 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:24
ст. 17.PDF
27 жовтня 2020 10:24
Оновлена цінова.PDF
27 жовтня 2020 10:24
ДФС.pdf
27 жовтня 2020 10:24
ДФС з підписом.rar
27 жовтня 2020 10:23
МВС з підписом.rar
27 жовтня 2020 10:23
МВС
14 жовтня 2020 20:02
Електронний підпис
14 жовтня 2020 19:47
54. Баланс пояснення.PDF
14 жовтня 2020 19:47
53. Лист - згода сміття.PDF
14 жовтня 2020 19:47
51. Декларація офіс.PDF
14 жовтня 2020 19:47
50. Довідка ДСНС.PDF
14 жовтня 2020 19:47
49. Лист ДФС.PDF
14 жовтня 2020 19:47
47.1. Копія смітя.PDF
14 жовтня 2020 19:47
47. Договір сміття.PDF
14 жовтня 2020 19:47
44.1. Банк 2.pdf
14 жовтня 2020 19:47
44. Банк 1.pdf
14 жовтня 2020 19:47
43. Кошторис ПБ.PDF
14 жовтня 2020 19:47
42. Цінова ПБ.PDF
14 жовтня 2020 19:47
41. Проект договору ПБ.PDF
14 жовтня 2020 19:47
40. Листи - згоди.PDF
14 жовтня 2020 19:47
39. Технічка ПБ.PDF
14 жовтня 2020 19:47
37. СТ 17.PDF
14 жовтня 2020 19:47
32. Довідка відхилення.PDF
14 жовтня 2020 19:47
56. ст. 17 Загальна.PDF
14 жовтня 2020 19:46
55. Пояснення не ФО.PDF
14 жовтня 2020 19:46
25. Довідка статут.PDF
14 жовтня 2020 19:46
24.3. ЧА на 30.06.2020.PDF
14 жовтня 2020 19:46
24.2. Баланс.PDF
14 жовтня 2020 19:46
24. Вартість ЧА.PDF
14 жовтня 2020 19:46
24. 1.Вартість ЧА.PDF
14 жовтня 2020 19:46
23. Згода відхилення.PDF
14 жовтня 2020 19:46
22. Довідка валюта.PDF
14 жовтня 2020 19:46
20.6. Оборотка.PDF
14 жовтня 2020 19:46
20.5. Повірка.PDF
14 жовтня 2020 19:46
20. Технології.PDF
14 жовтня 2020 19:46
20. МТБ.PDF
14 жовтня 2020 19:46
19.13. Листи - відгуки.PDF
14 жовтня 2020 19:46
19.12. АВР 198 УОО Грудень.pdf
14 жовтня 2020 19:46
19.11. АВР 198 УОО Листопад.pdf
14 жовтня 2020 19:46
19.2. Договір 199 УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:46
19.1.1. ДУ 200 УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:46
19.1. Договір 200 УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:46
18.11. ІПН Каплунов.pdf
14 жовтня 2020 19:45
18.10. Паспорт Каплунов.pdf
14 жовтня 2020 19:45
18.9. Медкнига.PDF
14 жовтня 2020 19:45
18.7. Диплом Каплунов.PDF
14 жовтня 2020 19:45
18.6. Трудова Каплунов.PDF
14 жовтня 2020 19:45
18.5. Перевірка знань 2020.pdf
14 жовтня 2020 19:45
18.4. Професія.PDF
14 жовтня 2020 19:45
18.1.1. Свідоцтво ОЛЕНДЕР.PDF
14 жовтня 2020 19:45
18.1. Сертифікат Олендер.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.10. Доп угода 198 УОО.pdf
14 жовтня 2020 19:45
18. Довідка працівники.PDF
14 жовтня 2020 19:45
19.9. Договір 198 УОО.pdf
14 жовтня 2020 19:45
17. Договір страхування.PDF
14 жовтня 2020 19:45
19.8. АВР УОО 201 Грудень.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.7. АВР 201 УОО Листопад.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.6. Доп угода 201 УОО.pdf
14 жовтня 2020 19:45
16. Ліцензія АВК.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.5. Договір 201 УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:45
15. ІСО 27001 2013.PDF
14 жовтня 2020 19:45
14. ІСО 45001-2018.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.4. АВР 199 Грудень УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:45
13.1. Аудит ІСО 37001.pdf
14 жовтня 2020 19:45
12. ІСО 14001-2015.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.3. АВР 200 Грудень УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:45
11. ІСО 9001-2015.PDF
14 жовтня 2020 19:45
10. Наказ ліцензія.pdf
14 жовтня 2020 19:45
19.2.1. ДУ 199 УОО.PDF
14 жовтня 2020 19:45
9. Дозвіл держпраці ЕП.PDF
14 жовтня 2020 19:45
8. Ліцензія ДАБІ ЕП.PDF
14 жовтня 2020 19:45
7.1. Додаток до листа.pdf
14 жовтня 2020 19:45
7. Згода ДСНС ПБ.PDF
14 жовтня 2020 19:45
6. Акт обстеження ПБ.PDF
14 жовтня 2020 19:45
5. Копія витяг 15.07.2020.PDF
14 жовтня 2020 19:45
4.2. Баланс 2019.PDF
14 жовтня 2020 19:45
4. Копія баланс.PDF
14 жовтня 2020 19:45
3.1. Копія Витяг ПДВ ЕП.PDF
14 жовтня 2020 19:45
3. Витяг ПДВ ЕП.PDF
14 жовтня 2020 19:45
2. Протокл та наказ ЕП.PDF
14 жовтня 2020 19:45
1.1. Опис.pdf
14 жовтня 2020 19:45
1.1. Копія статут.PDF
14 жовтня 2020 19:45
1. Статут ЕП 18.06.2019.PDF

Публічні документи

15 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис
15 жовтня 2020 09:45
Стаття 17.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Паспорт, код.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Повідомлення.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Ліцензія, Пожежка.pdf
15 жовтня 2020 09:45
Лист згода на обробку .PDF
15 жовтня 2020 09:45
Довідка Приват.pdf
15 жовтня 2020 09:45
Гарантійні листи.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Держстат 20,07,20.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Довідка Приват...pdf
15 жовтня 2020 09:45
Аналогічні договора.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Статут, Рішення.pdf
15 жовтня 2020 09:45
Навчання.PDF
15 жовтня 2020 09:45
Фін Звіт 24,07,20.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Універсал Банк.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Санкції.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Приват.pdf
15 жовтня 2020 09:44
Персонал.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Довідки.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Право підпису.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Приват..pdf
15 жовтня 2020 09:44
Наказ Нікітюк ОП.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Нікітюк Пож.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Нікітюк Пож..PDF
15 жовтня 2020 09:44
МВС.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Ліцензія, дозвіл.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Лабораторія Спектр.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Лист Відгук.pdf
15 жовтня 2020 09:44
Загальні відомості.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Захист довкілля.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Копія опису до статуту.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Договір оркенди ТЗ.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Договір зі СПЕКТР 21.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Довідки З ЄДР кор.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Довідка.zip
15 жовтня 2020 09:44
Довідка...pdf
15 жовтня 2020 09:44
Довідка.pdf
15 жовтня 2020 09:44
Витяг з ЄДР 20,07,20.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Аналогічний договір.pdf
15 жовтня 2020 09:44
Довідка 1..PDF
15 жовтня 2020 09:44
Довідка (1).zip
15 жовтня 2020 09:44
Диплом Нікітюк.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Відгук.PDF
15 жовтня 2020 09:44
Аналог договори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!

Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
Переможець 1 617 976,66
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 19:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 19:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
#39138281
1 617 976,66
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 10:36
Кінець періоду оскарження: 21 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 21 листопада 2020 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: за відсутністю на даний час потреби у закупівлі у зв'язку із відсутністю фінансування
Документи:
10 листопада 2020 10:36
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:35
Протокол