Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напівбрикети торф’яні
Очікувана вартість
284 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001447-b 91a5b9e3abc947bd985258df04ede081
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрук Руслан Мирославович

+380363343312 rad_vok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40998949
Місцезнаходження: 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, вул. Паркова, 5
Контактна особа: Петрук Руслан Мирославович
+380363343312
rad_vok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:01
Очікувана вартість: 284 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205 т
Напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35500, Україна, Рівненська область, м.Радивилів, заклади, які підпорядковані Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:11
Проект договору.docx
10 липня 2020 11:11
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000017 ● c308679d60fe43a181f4b8573b07cfe4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.08.2020 № 61

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.08.2020 № 61.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-10-001447-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-26 11:25:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Напівбрикети торф’яні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-10-001447-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п.п. 8.1 п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Учасник-переможець ПП «РІВНЕТОРФ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?

2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 29.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП «РІВНЕТОРФ».
Згідно п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме:
«По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):
- Копії не менше двох договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі за період 2018-2020 р.р. та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (відгуки від замовника та копії видаткових накладних)».
Учасник-переможець ПП «РІВНЕТОРФ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі та відгуки від замовників, проте не надав копії видаткових накладних.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «РІВНЕТОРФ» щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в частині надання копій видаткових накладних, що підтверджують факт їх виконання, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-28 19:15:24

Пояснення

Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 25.08.2020 (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-001447-b)

Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.08.2020 щодо процедури закупівлі код ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (Напівбрикети торф’яні) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-001447-b).

Питання: 1. Замовником у п. п. 8.1 п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Учасник-переможець ДП «РІВНЕТОРФ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Відповідь: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити зокрема:
інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг).
Таким чином, статтею 22 Закону встановлено імперативну норму щодо переліку інформації, яку обов’язково повинна містити тендерна документація. Для дотримання вимог статті 22 Закону Замовником було затверджено тендерну документацію.
На підставі вище зазначеного у Замовника не було підстав відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ДП «РІВНЕТОРФ» за ненадання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) у зв’язку із тим, що зазначена норма стосується саме закупівлі робіт або послуг, а не товару.
Питання: 2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 29.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП «РІВНЕТОРФ».
Згідно п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме:
«По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):
- Копії не менше двох договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі за період 2018-2020 р.р. та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (відгуки від замовника та копії видаткових накладних)».
Учасник-переможець ПП «РІВНЕТОРФ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі та відгуки від замовників, проте не надав копії видаткових накладних.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «РІВНЕТОРФ» щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в частині надання копій видаткових накладних, що підтверджують факт їх виконання, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Відповідь: Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону Замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена найбільш економічно вигідною. Учасник – переможець ДП «Рівнеторф» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, під час розгляду зазначеної пропозиції на відповідність тендерній документації, а саме: «По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):
- Копії не менше двох договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі за період 2018-2020 р.р. та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (відгуки від замовника та копії видаткових накладних)» Учасник-переможець ДП «РІВНЕТОРФ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі та відгуки від замовників, проте не надав копії видаткових накладних. Замовником не вбачалося потреби розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки факт належного виконання зобов’язань за договорами у частині розрахунків за поставлений товар підтверджується у Системі публічних електронних закупівель Prozorro, індентифікатор закупівлі (UA-2018-12-21-001168-a та UA-2018-12-07-000852-c) у розділі Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства), файли додаються. Крім того, у зазначених закупівлях оприлюднено Звіт про виконання договору.
Необхідно зазначити, що Замовник не встановлює вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником оприлюднено Додаткову угоду від 31.08.2020 № 1 про розірвання договору про закупівлю від 14.08.2020 № 95 за згодою сторін.

2020-09-04 23:33:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Рівнеторф" 260 536,55
UAH з ПДВ
260 536,55
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" 273 060,00
UAH з ПДВ
271 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 16:08
Електронний підпис
07 серпня 2020 14:24
Електронний підпис
22 липня 2020 09:56
Електронний підпис
22 липня 2020 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 09:53
Сертифікат якості.pdf
22 липня 2020 09:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 липня 2020 09:53
Прект договору.pdf
22 липня 2020 09:53
Наказ на директора.pdf
22 липня 2020 09:53
Захист довкілля.pdf
22 липня 2020 09:53
Гарантія доставки.pdf
22 липня 2020 09:53
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 10:49
Електронний підпис
21 липня 2020 10:46
сертифікат.jpg
21 липня 2020 10:46
тех специфікація (1).jpg
21 липня 2020 10:46
паспорт якості (1).jpg
21 липня 2020 10:46
протокол (1).jpg
21 липня 2020 10:46
паспорт якості (2).jpg
21 липня 2020 10:46
тех специфікація (2).jpg
21 липня 2020 10:46
навколишнє.jpg
21 липня 2020 10:46
протокол (2).jpg
21 липня 2020 10:46
санкції.jpg
21 липня 2020 10:46
тех паспорт ваги3.jpg
21 липня 2020 10:46
тех паспорт ваги2.jpg
21 липня 2020 10:46
працівники.jpg
21 липня 2020 10:46
про обладнання.jpg
21 липня 2020 10:46
тех паспорт ваги1.jpg
21 липня 2020 10:46
рн (3).jpg
21 липня 2020 10:46
рн кричильськ.jpg
21 липня 2020 10:46
рн (2).jpg
21 липня 2020 10:45
рн (1).jpg
21 липня 2020 10:45
повірка3.jpg
21 липня 2020 10:45
Оренда складу 2 стр.jpg
21 липня 2020 10:45
повірка2.jpg
21 липня 2020 10:45
повірка1.jpg
21 липня 2020 10:45
оренда складу 1стр.jpg
21 липня 2020 10:45
лист відгук.jpg
21 липня 2020 10:45
цінова (1).jpg
21 липня 2020 10:45
цінова (2).jpg
21 липня 2020 10:45
Статут8.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут7.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут9.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут10.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут6.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут3.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут4.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут5.jpg
21 липня 2020 10:45
ст17 (1).jpg
21 липня 2020 10:45
ст17 (2).jpg
21 липня 2020 10:45
Статут2.jpg
21 липня 2020 10:45
ст 17 - №2.jpg
21 липня 2020 10:45
Свідоцтво др1.jpg
21 липня 2020 10:45
Статут1.jpg
21 липня 2020 10:45
Свідоцтво др2.jpg
21 липня 2020 10:45
проект (4).jpg
21 липня 2020 10:45
проект (3).jpg
21 липня 2020 10:45
проект (7).jpg
21 липня 2020 10:45
проект (2).jpg
21 липня 2020 10:45
проект (5).jpg
21 липня 2020 10:45
ПДВ.jpg
21 липня 2020 10:45
проект (6).jpg
21 липня 2020 10:45
проект (1).jpg
21 липня 2020 10:45
про персональні.jpg
21 липня 2020 10:45
про субпідрядників.jpg
21 липня 2020 10:45
Паспорт2.jpg
21 липня 2020 10:45
Паспорт1.jpg
21 липня 2020 10:45
паспорт3.jpg
21 липня 2020 10:45
витяг з ЄДР (4).jpg
21 липня 2020 10:45
ОПП 4.jpg
21 липня 2020 10:45
витяг з ЄДР (2).jpg
21 липня 2020 10:45
витяг з ЄДР (5).jpg
21 липня 2020 10:45
витяг з ЄДР (1).jpg
21 липня 2020 10:45
витяг з ЄДР (3).jpg
21 липня 2020 10:45
відомості.jpg
21 липня 2020 10:45
наказ.jpg
21 липня 2020 10:45
витяг з ЄДР (6).jpg
21 липня 2020 10:45
ЄДРПОУ1.jpg
21 липня 2020 10:45
ЄДРПОУ2.jpg
21 липня 2020 10:44
інд код.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Рівнеторф"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Рівнеторф"
#02968193
Переможець 260 536,55
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Рівнеторф"
#02968193
260 536,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:27
Додаткова угода розірвання.pdf укладений
01 вересня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 11:27
Договір торф.pdf укладений
17 серпня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін