Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40998949 |
Місцезнаходження: | 35500, Україна , Рівненська обл., Радивилів, вул. Паркова, 5 |
Контактна особа: |
Петрук Руслан Мирославович +380363343312 rad_vok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 11:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 284 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 11:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 11:11 |
Проект договору.docx | |
10 липня 2020 11:11 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-25-000017 ● c308679d60fe43a181f4b8573b07cfe4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.08.2020 № 61
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.08.2020 № 61.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-07-10-001447-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-26 11:25:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Напівбрикети торф’яні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-10-001447-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником у п.п. 8.1 п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Учасник-переможець ПП «РІВНЕТОРФ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 29.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП «РІВНЕТОРФ».
Згідно п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме:
«По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):
- Копії не менше двох договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі за період 2018-2020 р.р. та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (відгуки від замовника та копії видаткових накладних)».
Учасник-переможець ПП «РІВНЕТОРФ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі та відгуки від замовників, проте не надав копії видаткових накладних.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «РІВНЕТОРФ» щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в частині надання копій видаткових накладних, що підтверджують факт їх виконання, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-28 19:15:24
Пояснення
Щодо пояснень на запит ДАСУ
від 25.08.2020 (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-001447-b)
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.08.2020 щодо процедури закупівлі код ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо (Напівбрикети торф’яні) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-001447-b).
Питання: 1. Замовником у п. п. 8.1 п.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Учасник-переможець ДП «РІВНЕТОРФ» не надав у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації?
Відповідь: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити зокрема:
інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг).
Таким чином, статтею 22 Закону встановлено імперативну норму щодо переліку інформації, яку обов’язково повинна містити тендерна документація. Для дотримання вимог статті 22 Закону Замовником було затверджено тендерну документацію.
На підставі вище зазначеного у Замовника не було підстав відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ДП «РІВНЕТОРФ» за ненадання інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) у зв’язку із тим, що зазначена норма стосується саме закупівлі робіт або послуг, а не товару.
Питання: 2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 29.07.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів ПП «РІВНЕТОРФ».
Згідно п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме:
«По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):
- Копії не менше двох договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі за період 2018-2020 р.р. та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (відгуки від замовника та копії видаткових накладних)».
Учасник-переможець ПП «РІВНЕТОРФ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі та відгуки від замовників, проте не надав копії видаткових накладних.
Згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також, відповідно до частини дев’ятої статті 26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «РІВНЕТОРФ» щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в частині надання копій видаткових накладних, що підтверджують факт їх виконання, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п.п.5.1 та п.п.5.2 пункту 5 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Відповідь: Відповідно до пункту 9 статті 29 Закону Замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації, яка визначена найбільш економічно вигідною. Учасник – переможець ДП «Рівнеторф» надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, під час розгляду зазначеної пропозиції на відповідність тендерній документації, а саме: «По критерію 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів):
- Копії не менше двох договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі за період 2018-2020 р.р. та копії документів, що підтверджують факт їх виконання (відгуки від замовника та копії видаткових накладних)» Учасник-переможець ДП «РІВНЕТОРФ» у складі тендерної пропозиції надав копії договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі та відгуки від замовників, проте не надав копії видаткових накладних. Замовником не вбачалося потреби розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки факт належного виконання зобов’язань за договорами у частині розрахунків за поставлений товар підтверджується у Системі публічних електронних закупівель Prozorro, індентифікатор закупівлі (UA-2018-12-21-001168-a та UA-2018-12-07-000852-c) у розділі Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства), файли додаються. Крім того, у зазначених закупівлях оприлюднено Звіт про виконання договору.
Необхідно зазначити, що Замовник не встановлює вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником оприлюднено Додаткову угоду від 31.08.2020 № 1 про розірвання договору про закупівлю від 14.08.2020 № 95 за згодою сторін.
2020-09-04 23:33:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Рівнеторф" #02968193 |
Переможець |
260 536,55
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 12:27
|
Додаткова угода розірвання.pdf | укладений |
01 вересня 2020 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 11:27
|
Договір торф.pdf | укладений |
17 серпня 2020 11:21
|