Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт буд. № 100/1 (казарма), військової частини А1619 м. Гайсин, Вінницької обл.,вул. Першотравнева, 64
Очікувана вартість
29 398 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001370-a 6799a4e49e2141ed8c346253b70840b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380677002187 kevvinnicha@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380677002187
kevvinnicha@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 14:02
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 14:02
Початок аукціону: 30 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 29 398 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце знаходження замовника - 21007, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, буд. 87. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт буд. № 100/1 (казарма), військової частини А1619 м. Гайсин, Вінницької обл.,вул. Першотравнева, 64
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23700, Україна, Вінницька область, м. Гайсин, вул. Першотравнева, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування - кошти Державного бюджету Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 13:58
Дефектні акти (Додаток 3 до ТД).docx
10 липня 2020 13:58
Проект договору.docx
10 липня 2020 13:58
ТД на капремонт казарми Гайсин А1619.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 15 липня 2020 13:56
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:18
Доброго дня! Аналогічний договір має бути повністю виконаний, чи можливо не завершений (наприклад сума договору 5 млн., виконаний на 3,5 млн.) ?
Відповідь: Шановний Запитувач! В тендерній документації не встановлена вимога до аналогічних договрів як повністтю виконаних чи також діючих. Тому Замоник розуміє, що це можуть бути і повністтю виконані або діючі договори, тобто укладені але ще не хавершені.
Працівники
Дата подання: 15 липня 2020 14:14
Дата відповіді: 15 липня 2020 18:01
Згідно надання інформації про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій (в загальній кількості не менше 20 (двадцяти) чоловік). 20 чоловік це лише працівників робітничих професій чи разом з керівником та ІТП? Дякуємо!
Відповідь: Замовника цікавить реальна можливість Переможця вчасно та якісно виконати роботи по договору. Для цього потрібно в першу чергу мати достатню кількість працівників робочих професій. Тому у вимозі мова іде про працівників саме робочих професій.
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 17 липня 2020 11:00
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:10
Учасники у складі пропозиції подають кошторисні розрахунки чи лише після оцінки тендерних пропозицій? Дякую!
Відповідь: Кошторисні розрахунки подає тільки переможець торгів з врахуванням ціни з якою він переміг в торгах. Переможець торгів зобовязаний погодити свій уточнений локальний кошторис з Замовником.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-001370-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд", Код ЄДРПОУ:42330792
Дата подання: 20 серпня 2020 17:06
Вимога про усунення порушень процедури публічних закупівель
До тендерного комітету
Квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця

Предмет закупівлі: Капітальний ремонт буд. № 100/1 (казарма), військової частини А1619 м. Гайсин, Вінницької обл.,вул. Першотравнева, 64 UA-2020-07-10-001370-a

ВИМОГА
про усунення порушень процедури публічних закупівель

10 липня 2020 року квартирно-експлуатаційним відділом м. Вінниця (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2020-07-10-001370-a Капітальний ремонт буд. № 100/1 (казарма), військової частини А1619 м. Гайсин, Вінницької обл.,вул. Першотравнева, 64 за очікуваною вартістю закупівлі 29 398 000 грн.
Оголошенням про проведення відкритих торгів було встановлено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29 липня 2020 року.
Так, розкриття тендерних пропозицій відбулося 30 липня 2020 року о 15 год. 05 хв. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції було подано такими учасниками:
Найменування учасника Код згідно з ЄДРПОУ учасника Дата та час подання тендерних пропозицій
ПрАТ "Укренергомонтаж" 16403289 28 липня 2020 16:15
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 39469135 28 липня 2020 18:38
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 42330792 29 липня 2020 12:56
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 40614486 29 липня 2020 12:57
ТОВ "Олеріт" 31836183 30 липня 2020 15:44
Відповідно до витягу з протоколу розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю будівельних робіт ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" (далі – Учасник), розміщеного в системі електронних закупівель 19.08.2020 року о 17 год. 34 хв., Замовником було вирішено прийняти тендерну пропозицію Учасника, визначити Учасника переможцем процедури закупівлі, а також прийнято рішення про намір укласти договір з даним Учасником.
Звертаємо Вашу увагу на порушення, допущені Учасником, які є порушенням вимог тендерної документації:

1. Згідно вимог тендерної документації у частині І, пункт 7 Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Проте надані Учасником копії трудових книжок та дипломів містять документи, викладені російською мовою.
2. Надана довідка про те, що планується залучення субпідрядної організації, проте жодної інформації про субпідрядну організацію не надано.
3. У пункті 1.3 частини ІІІ тендерної документації зазначено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії.
Проте скан-копія листа-відгуку від Вищого професійного училища №42 м. Погребище (вих. №228 від 24.07.2020 р.) носить сліди накладення зображення підпису та печатки замовника, що може свідчити про невідповідність змісту цього документа оригіналу.
Згідно з п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 22, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення, оформлене Протоколом № 125 від 19.08.2020 року засідання тендерного комітету Замовника, розміщеного в системі електронних закупівель 19.08.2020 року о 17 год. 34 хв., яким було прийнято тендерну пропозицію ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", визначено ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" переможцем процедури закупівлі.
2. Скасувати рішення, оформлене Протоколом № 125 від 19.08.2020 року засідання тендерного комітету Замовника, розміщеного в системі електронних закупівель 19.08.2020 року о 17 год. 34 хв., яким було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД".
3. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД".
4. Продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі UA-2020-07-10-001370-a Капітальний ремонт буд. № 100/1 (казарма), військової частини А1619 м. Гайсин, Вінницької обл.,вул. Першотравнева, 64 за очікуваною вартістю закупівлі 29 398 000 грн.

У випадку відсутності задовільного рішення по цій вимозі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету.




Директор ТОВ «ВБК «МІСТОБУД» ____________________ В.Г.Гемба.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 10:18
Тендерний комітет квартирно-експлуатаційного відділу (далі КЕВ) м. Вінниця уважно вивчив Вашу скаргу щодо рішення Замовника про визначення переможця в процедурі відкритих торгів з закупівлі капітального ремонту будівлі №100/1 (казарма) військової частини А1619 м. Гайсин ідентифікатор закупівлі UA-2020-076-10-001370-а. По суті піднятих в скарзі питань можемо повідомити наступне:
1. Дійсно в п. 7 розділу І Тендерної документації Замовника сказано, що усі документи тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. По перше, трудова книжка це документ, який не «складається» Учасником процедури. По друге, в Додатку 2 до тендерної документації п. 2 вимагає від Учасників підтвердити факт працевлаштування окремих робітників на підприємстві Учасника шляхом публікації саме копії двох сторінок трудової книжки. Вимога щодо перекладу цієї копії Замовником в тендерній документації не висувалась.
2. Відповідно до п. 8 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Учасник має право залучати до виконання робіт субпідрядника. При цьому якщо обсяг робіт, що виконуються субпідрядником будуть складати не менше 20% від загального обсягу – Учасник зобов’язаний надати інформацію і про субпідрядника. Якщо такий обсяг не перевищую 20% Учасник надає інформацію в довільній формі про факт залучення субпідрядника. Переможець торгів надав довідку в довільній формі про залучення субпідрядника з обсягом робіт, що не перевищує 20%.
3. При усій повазі до Скаржника, члени тендерного комітету КЕВ м. Вінниця абсолютно не вбачають будь яких підробок у оформлені і публікації Переможцем відгуку про успішне виконання договору за вих. №228 від 24.07 2020 року. На нашу думку таке складне і неоднозначне питання при Вашому бажанні може бути оскаржене тільки в судових органах.
Враховуючи вищевикладене члени тендерного комітету КЕВ м. Вінниця вважають, що скарга ТОВ «ВБК «МІСТОБУД» щодо неправомірності визначення переможця в закупівлі капітального ремонту будівлі №100/1 (казарма) військової частини А1619 м. Гайсин ідентифікатор закупівлі UA-2020-076-10-001370-а є безпідставною.
У зв’язку з цим тендерний комітет не буде змінювати своє рішення щодо переможця в даній процедурі закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 23 499 600,00
UAH з ПДВ
23 499 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 24 988 343,00
UAH з ПДВ
24 988 343,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд" 27 811 464,08
UAH з ПДВ
27 511 464,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ" 29 035 758,73
UAH з ПДВ
27 710 758,73
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Укренергомонтаж" 28 197 926,41
UAH з ПДВ
27 897 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 12:39
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:37
Довідка щодо п.6 ч.1 ст.17.pdf
29 липня 2020 12:58
Електронний підпис
29 липня 2020 12:57
39. Сертифікат ISO.pdf
29 липня 2020 12:57
38. Проект договору.pdf
29 липня 2020 12:57
31. Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 12:57
29. Статут учасника.pdf
29 липня 2020 12:57
12.2 Лист-відгук ВПУ-12.PDF
29 липня 2020 12:57
7. Лист-пояснення.pdf
29 липня 2020 12:57
6. Копії дипломів ІТП.PDF

Публічні документи

29 липня 2020 13:06
Електронний підпис
29 липня 2020 13:02
33. Дозвіл 2.pdf
29 липня 2020 13:02
32. Дозвіл 1.pdf
29 липня 2020 13:02
22. Договірна ціна.PDF
29 липня 2020 13:01
38. Свідоцтво ПДВ.pdf
29 липня 2020 13:01
4. Штатний розпис.PDF

Публічні документи

29 липня 2020 12:59
Електронний підпис
29 липня 2020 12:58
Накази на сумісників.pdf
29 липня 2020 12:57
Банківська Гарантія.zip
29 липня 2020 12:57
План фінансування.pdf
29 липня 2020 12:57
витяг з ПДВ.pdf
29 липня 2020 12:57
Витяг з ЄДР.pdf
29 липня 2020 12:57
Ліцензія.pdf
29 липня 2020 12:57
Reestr electronuy_august 2017 (1).xls
29 липня 2020 12:57
ДСНС Наказ _ 442.pdf
29 липня 2020 12:57
Договірна ціна.pdf
29 липня 2020 12:57
договір _80 ДСС Ялинка.pdf
29 липня 2020 12:57
Тендерна пропозиція.pdf
29 липня 2020 12:57
Дефектні акти.pdf
29 липня 2020 12:56
диплом Хмелівський.pdf
29 липня 2020 12:56
диплом Чепусов.pdf
29 липня 2020 12:56
диплом Гемба.pdf
29 липня 2020 12:56
Штатний розклад.pdf
29 липня 2020 12:56
оборотно-сальдова.pdf
29 липня 2020 12:56
Реєстр.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 11:58
адмін витрати Гайсен.pdf
29 липня 2020 11:46
Реєстр документів.pdf
29 липня 2020 11:46
календарний графік.pdf
29 липня 2020 11:46
Проект дог підряду.pdf
29 липня 2020 11:46
витяг ПДВ тбку.jpg
29 липня 2020 11:46
Витяг з ЄДР.pdf
28 липня 2020 18:38
Договірна ціна.pdf
28 липня 2020 18:38
Баланс 2019 р..pdf
28 липня 2020 18:38
Лист гарантія.pdf
28 липня 2020 18:38
Лист гарантійний.pdf
28 липня 2020 18:38
лист гарантійний 2.pdf
28 липня 2020 18:38
Ліцензія і дозвіл.pdf
28 липня 2020 18:38
ПАСПОРТ ПІХА А.І. (2).pdf
28 липня 2020 18:38
Статут ТБКУ 2020.pdf
28 липня 2020 18:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 16:19
Електронний підпис
28 липня 2020 16:16
Гайсін ЕЦП (7).rar
28 липня 2020 16:16
Гайсін ЕЦП (6).rar
28 липня 2020 16:16
Гайсін ЕЦП (5).rar
28 липня 2020 16:16
Гайсін ЕЦП (4).rar
28 липня 2020 16:15
Гайсін ЕЦП (3).rar
28 липня 2020 16:15
Гайсін ЕЦП (2).rar
28 липня 2020 16:15
Гайсін ЕЦП.rar
28 липня 2020 16:15
22_Копія Статуту.pdf
28 липня 2020 16:15
5. Календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "Олеріт"

ТОВ Виробничо-будівельна компанія "Містобуд"

ТОВ "ТОРГОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"

ПрАТ "Укренергомонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
Переможець 23 499 600,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
23 499 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 липня 2023 12:58
акт звіряння укладений
18 липня 2023 12:55
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 12:16
додаткова угода 13.pdf зміни до договору
27 березня 2023 11:58
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 16:17
додаткова угода 12.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 16:16
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 10:54
додаткова угода 11.pdf зміни до договору
27 вересня 2022 10:47
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 11:13
додат 10 до договір 1520.pdf зміни до договору
01 липня 2022 11:10
Електронний підпис укладений
03 травня 2022 13:19
додаткова угода 9.pdf зміни до договору
03 травня 2022 13:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 16:36
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 17:29
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 17:27
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 17:56
доп угода до 1520.pdf зміни до договору
26 липня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 16:23
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
18 березня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 15:01
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:11
додаткова угода 3.PDF зміни до договору
30 листопада 2020 15:10
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:25
2 до 1520.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:31
1520.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 14:53
договір укладений
23 вересня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з недофінансуванням у поточному році
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільщення кошторисних призначень в поточному році
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділення додаткових кошторисних призначень на капремонт в поточному році
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): настання форс-мажорних обставин
Номер договору про закупівлю: 1520
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 18 002 226,98
UAH (в тому числі ПДВ 3 000 371,16 UAH)