Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Без назви
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000000000000 обл., 000000, 0000000000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Official name: | 000000000000000000000000000000000000000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000000000000000 0000000000000 0000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2020 13:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 13:43 |
Початок аукціону: | 29 липня 2020 11:37 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2020 12:04 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
20 липня 2020 15:09 |
00000000 |
20 липня 2020 15:07 |
0000000000000000000000000000000 |
20 липня 2020 15:07 |
000000000000000000000000000000000 |
10 липня 2020 15:25 |
00000000000000 |
29 липня 2020 12:04 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||||||||
20 липня 2020 15:09 |
00000000
|
||||||||||
20 липня 2020 15:07 |
0000000000000000000000000000000
|
||||||||||
20 липня 2020 15:07 |
000000000000000000000000000000000
|
||||||||||
10 липня 2020 15:25 |
00000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-25-000015 ● 19003a0371594aa3b8945a6fb9eb1373
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 13:33 |
21.08.2020 № 165
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 165
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2020-07-10-001299-a Квартирно-експлуатаційний відділ м.Дніпро (код за ЄДРПОУ 08004581) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-27 12:39:48
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт будівлі №2/207 (Їдальня), 93 омбр, смт. Черкаське, Дніпропетровська область, військове містечко №2" (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-10-001299-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На порушення вимог пункту першого частини четвертої статті 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» в оголошенні про проведення відбору не зазначена електронна адреса та відсутнє посилання на офіційний веб-сайт замовника. Крім того, на порушення норми частини п’ятнадцятої статті 3 цього Закону, тендерна документація не містить умови не повернення забезпечення цінової пропозиції у разі:
1) відмови або неучасті в переговорах, призначених замовником, у визначену замовником дату їх проведення;
2) непідписання учасником, який став переможцем переговорної процедури закупівлі, договору про закупівлю у визначені замовником терміни;
3) ненадання учасником документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
4) ненадання переможцем переговорної процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення вимагалося в оголошенні про проведення відбору.
Відповідно до статті 4 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» однією з підстав для відхилення цінової пропозиції є відмова або неучасть учасника відбору в переговорах, призначених замовником, у визначену замовником дату їх проведення. Проте, під час проведення процедури закупівлі замовник не призначав дату проведення переговорів з учасником процедури закупівлі.
2. Переможцем визначено ТОВ «ВК ВІНКОР», проте пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації:
1) Відсутній підписаний акт огляду об’єкту (відносно додатку 2 (технічні завдання, обов’язкові угоди в ТД)
2) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу не відповідає зазначеним у ТД вимогам. (Додатку 4)
3) Відсутнє ISO 9001:2015
4) Відсутня довідка банку про інформацію банківської гарантії про наявність грошових коштів під покриття банківсько гарантії.
5) Відсутній електрик та інженер-сантехнік (відносно Додатку1п.2 ТД)
6) Договірна ціна містить посилання на те, що замовником є Міністерство оборони України, що суперечить оголошенню та тендерній документації.
7) Назва об’єкту будівництва у договірній ціні та у кошторисних розрахунках не відповідає предмету закупівлі (містить вираз «Коригування»).
Просимо надати посянення щодо порушень про які зазначено вище по тексту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-02 14:58:12
Пояснення з власної ініціативи
Надання пояснень щодо зауважень Східного офісу Держаудитслужби
1. Електрона адреса замовника зазначена в п.2.3 розділу 1. Загальні положення, а також в самому оголошені про закупівлю, у зв’язку з тим що квартирно-експлуатаційний відділ м. Дніпро не має офіційного веб-сайту зазначення його в оголошені не є можливим. Щодо «порушення норми частини п’ятнадцятої статті 3 цього Закону, тендерна документація не містить умови не повернення забезпечення цінової пропозиції» хочу зазначити, що умови повернення забезпечення цінової пропозиції викладені в п. 3 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
2. Відповідно до додатку 2 ТД замовником будуть відхилені ті пропозиції учасники яких попередньо не оглянули об’єкт ремонту. Учасником ТОВ «ВК ВІНКОР» було обстежено об’єкт ремонту про що свідчить наданий Акт огляду та обстеження об’єкту №1 від 28.07.2020 року.
Щодо наявності матеріально технічної бази хочу зазначити, що учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку відповідно до додатку 4 тендерної документації, а також скановані копії паспортів на технічне обладнання що не суперечить вимогами.
Згідно з п.6 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю Учасник повинен надати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 або 9001:2015 у складі пропозиції, в разі наявності, що не є обов’язковою вимогою.
Оригінал довідки банку про наявність грошових коштів під покриття гарантії № 200727SU15063512 від 27.07.2020p була надана ТОВ «ВІНКОР» та завантажена до електронної системи закупівель 28.07.2020 року.
Квартирно-експлуатаційний відділ м. Дніпро є структурним підрозділом Міністерства Оборони України отже замовником переговорної процедури є Міністерство Оборони України в особі квартирно-експлуатаційного відділу м. Дніпро.
Під час створення оголошення, квартирно-експлуатаційним відділом м. Дніпро було допущено технічну помилку, а саме в назві оголошення зазначалось слово «корегування». Під час виявлення помилки було внесені відповідні зміни. Учасник надав пропозицію до редагування у зв’язку з чим їм було допущено помилку. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником, так як даний опис ні яким чином не впливає на склад роботи та цінову пропозицію, то тендерним комітетом КЕВ м. Дніпро прийнято рішення щодо визнання помилки несуттєвою.
Відповідно до п.2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (за формою згідно додатку 5).
УВАГА! Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації: головний інженер, виконавця робіт або майстра будівельних монтажних робіт, кошторисника або відповідного цій посаді фахівця, інженера з техніки безпеки та охорони праці (або особи, яка виконує його обов’язки) та інших відповідальних працівників будівництва, які повинні відповідати рівням кваліфікації (зварювальник, електрик, інженер-сантехнік та інші). Обов’язкова наявність у штаті виконроба. Обов’язкова наявність сертифікованого спеціаліста-кошторисника (учасник надає копію кваліфікаційного сертифіката спеціаліста- кошторисника).
Виходячи з наведеного, обов’язковою умовою є те, що учасник повинен мати у власному штаті виконроба, а довідка яка надається повинна містити інформацію про працівників які є в наявності в штаті організації.
В заключенні вищенаведеного хочу зазначити, що учасником ТОВ СІГМА ГРУП, якому було відмовлено у зв’язку з допущенням суттєвих помилок та невідповідністю пропозиції відповідно тендерній документації було подано до Антимонопольного комітету України на скасування рішення щодо визнання ТОВ «ВІНКОР» переможцем. Ознайомившись з даним питанням Антимонопольний комітет України не взяв до розгляду скаргу, тим самим вважаю що рішення тендерного комітету, яке було прийнято одноголосно, є обґрунтованим і вірним.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На ваш запит, ID моніторингу UA-M-2020-08-25-000015, щодо виявлених порушень доповідаю наступне: Тендерним комітетом було надано та завантажено в електронну систему закупівель пояснення від 02.09.2020 року. Також хочу зазначити що на даному етапі неможливо відмінити рішення визнання переможця у зв’язку з тим, що процедура закупівлі завершена, договір з постачальником зареєстрований в ДКСУ та завантажений до ЦБД. На даний час готується повне роз’яснення щодо Вашого запиту та буде завантажено до електронної системи закупівель 21.09.2020 року.
2020-09-18 15:54:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. На порушення вимог пункту першого частини четвертої статті 3 Закону №1356-VIII,- в оголошенні про проведення відбору не зазначена електронна адреса та відсутнє посилання на офіційний веб-сайт замовника. 2. На порушення норми статті 4 Закону №1356-VIII під час проведення процедури закупівлі замовник не призначав дату проведення переговорів з учасником процедури закупівлі.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 16:04
|
000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
23 вересня 2021 11:28
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
23 вересня 2021 11:10
|
00000000 | укладений |
16 червня 2021 11:45
|
0000000000 | зміни до договору |
16 червня 2021 11:43
|
00000000 | укладений |
05 травня 2021 12:11
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
05 травня 2021 12:07
|
00000000 | укладений |
05 травня 2021 11:53
|
00000000000000000000000 | зміни до договору |
04 грудня 2020 09:31
|
00000000 | укладений |
08 вересня 2020 10:12
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
08 вересня 2020 10:03
|
00000000 | укладений |
21 серпня 2020 16:11
|
0000000 | укладений |
21 серпня 2020 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 0000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |