Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газ пропан скраплений
Очікувана вартість
251 600,00 UAH
UA-2020-07-10-001254-b bd188f0964e74300b0692ad6b2c1c01e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбан Денис Іванович

+380536651516 kremsvitlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міськсвітло" Кременчуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03338136
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., Кременчук, Полтавська обл., м. Кременчук, проспект Свободи, 150
Контактна особа: Карбан Денис Іванович
+380536651516
kremsvitlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 251 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 258,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 л.
Газ пропан скраплений (Джерело фінансування - кошти місцевого бюдежту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, проспект Свободи,150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:26
Додаток 4 (1).doc
10 липня 2020 10:56
ТД.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 2.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 5.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 3.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 1.doc
13 липня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 16:26
Додаток 4 (1).doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 4.doc
10 липня 2020 10:56
ТД.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 2.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 5.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 3.doc
10 липня 2020 10:56
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 208 000,00
UAH з ПДВ
208 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 225 000,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 11:45
Електронний підпис
31 липня 2020 11:43
Довідка щодо ст. 17-2.pdf
31 липня 2020 11:43
Довідка щодо ст. 17-1.pdf
31 липня 2020 11:43
Довідка щодо ст. 17.pdf
31 липня 2020 11:43
Довідка МВС.pdf
24 липня 2020 17:21
Електронний підпис
24 липня 2020 17:20
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:20
Протокол.pdf
24 липня 2020 17:20
в!дгук.pdf
24 липня 2020 17:20
Лист-відгук.pdf
24 липня 2020 17:20
Протокол № 2.pdf
24 липня 2020 17:20
Опис до Статуту.pdf
24 липня 2020 17:20
Наказ на директора.pdf
24 липня 2020 17:20
Копія Статут НР 2017.pdf
24 липня 2020 17:20
Відомості з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:20
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 17:20
Витяг з ЄДР від 25.06.2020.pdf
24 липня 2020 17:20
Виписка з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:20
Проект договору.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 08:59
Технічні вимоги.pdf
23 липня 2020 08:59
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 08:59
Сертифікат газ.pdf
23 липня 2020 08:59
Проект договора.pdf
23 липня 2020 08:59
Паспорт якості Газ.pdf
23 липня 2020 08:59
Лист-гарантія.pdf
23 липня 2020 08:59
Довідка.pdf
23 липня 2020 08:59
довідка ст.9.pdf
23 липня 2020 08:59
довідка ст.6,50.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 208 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
208 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 10:47
Додаткова угода №4 дог.114 (1).PDF зміни до договору
25 січня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 14:52
ДУ№3до Д№114 НАДЕЖДА (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:38
Додаткова угода №2 газ (1).PDF зміни до договору
26 листопада 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 10:01
Додаткова угода №1 (1).PDF зміни до договору
19 листопада 2020 10:01
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 08:24
Договір 4.jpg укладений
11 серпня 2020 08:24
Договір 5.jpg укладений
11 серпня 2020 08:24
Договір 3.jpg укладений
11 серпня 2020 08:24
Договір 2.jpg укладений
11 серпня 2020 08:24
Договір 1.jpg укладений
11 серпня 2020 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Продавець збільшує Покупцю визначену ціну за Товар – Пропан скраплений, до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі № 02-06/114 від 10.08.2020р. про закупівлю пропану скрапленого. 1.1. Сторони домовились, що ціна за 1л Товару (Пропан скраплений) встановлюється в розмірі 11,16 грн. (Одинадцять грн. 16 коп.), в т.ч. ПДВ- 1,86 грн., що не перевищує 10% зміни ціни за одиницю Товару та зазначена зміна не призводить до збільшення суми, визначеної в Договорі, для вказаного виду товару, та внести зміни до п. 1.2. і викласти його у наступній редакції: «1.2. Специфікація товару відповідає наступним параметрам: № п/п Найменування предмета закупівлі Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю грн. з ПДВ Всього, грн. з ПДВ 1 Пропан скраплений л 9000 10,40 93600,00 2 Пропан скраплений л 10250,90 11,16 114400,00
Номер договору про закупівлю: 02-06/114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п 5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди, зменшити ціну Договору на 47440,00 грн. (Сорок сім тисяч чотириста сорок грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ- 7906,67 грн. та внести зміни в п.3.1 Договору , виклавши його в наступній редакції : 1.1. «3.1. Ціна цього Договору становить 160560,00 грн. (сто шістдесят тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ -20% - 26760,00 грн. Внести зміни до п.1.2 Договору, виклавши його у наступній редакції: «1.2. Специфікація товару відповідає наступним параметрам: № п/п Найменування предмета закупівлі Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю грн. з ПДВ Всього, грн. з ПДВ 1 Пропан скраплений л 9000 10,40 93600,00 2 Пропан скраплений л 6000 11,16 66960,00
Номер договору про закупівлю: 02-06/114
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, на підставі п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити строк дії Договору № 02-06/114 від 10.08.2020 р. до 31.12.2021 року. Виходячи з цього, внести зміни до п. 10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до «31» грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов’язків Сторонами по ньому». 2. Сума заборгованості по Договору на 2021 рік складає 50480,00 грн. (п’ятдесят тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ- 8413,33 грн. 3. Загальна сума Договору залишається незмінною та складає 160560,00 грн. (Сто шістдесят тисяч п’ятсот шістдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ- 26760,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 02-06/114
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зміною реквізитів, Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу ХII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», виклавши його у наступній редакції: ПРОДАВЕЦЬ Товариство з обмеженою відповідальністю «Надежда Ритейл 2017» вул. Зінківська,19 Б м. Полтава , 36009 код ЄДРПОУ 41022256 р/р UA753348510000000002600038088 в ПАТ “ПУМБ» в м. Київ ІПН 410222516012 Тел./факс (0532) 62-99-11 Директор ___________ (О.Г. Крачко) ПОКУПЕЦЬ Комунальне підприємство «Міськсвітло» Кременчуцької міської ради Проспект Свободи, буд.150 м. Кременчук, 39623 п/р № UA708201720344390004000042779 ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, М.КИЇВ Код ЄДРПОУ 03338136 Email: kremsvitlo@ukr.net Тел. (0536)700-883, 700-981 Директор_____________(О.В. Антіпов) 2. На підставі рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради № 45 від 15.01.2021 р. «Про погашення зобов’язань минулих періодів та заборгованості за товари, послуги та роботи виконані в 2018-2020 роках» сума 50480,00 грн. (п’ятдесят тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ- 8413,33 грн. переноситься на 2021 рік для проведення проплат. При цьому загальна сума Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 02-06/114
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 160 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 760,00 UAH)