Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, житньо-пшеничний, булочки)
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001215-b 9dd3e078e5394be9801b887d5cc5a3ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Острянко Ганна Петрівна

380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25680355
Вебсайт: http://www.medgorodok.org.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Контактна особа: Острянко Ганна Петрівна
380444972011
medgorodok.kmkl6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:18
Очікувана вартість: 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кілограми
Хліб пшеничний (Хліб пшеничний традиційний подовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
8000 кілограми
Хліб житньо-пшеничний (Хліб український столичний подовий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
45 кілограми
Вироби здобні булочні Булочки «Малятко» упаковані по 9 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:52
Тендерна документація_хлібопродукти.pdf
10 липня 2020 10:52
Оголошення_Хлібопродукти.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" 334 658,15
UAH з ПДВ
317 018,15
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ 317 500,00
UAH з ПДВ
317 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 08:27
Довідка корупція юр.pdf
31 липня 2020 08:27
Довідка корупція фіз.pdf
31 липня 2020 08:27
Dovidka_20190400810610227305.pdf
31 липня 2020 08:27
Довідка.pdf
27 липня 2020 11:17
Електронний підпис
27 липня 2020 08:27
Відомості учасника.pdf
27 липня 2020 08:26
Декларація.pdf
27 липня 2020 08:26
Довідка потужності.pdf
27 липня 2020 08:26
Довідка СЕС.PDF
27 липня 2020 08:26
Договір виробник.pdf
27 липня 2020 08:26
Дезинфекція.pdf
27 липня 2020 08:26
Гарантія.rar
27 липня 2020 08:26
Захист довкілля.pdf
27 липня 2020 08:26
Договір перевізник.pdf
27 липня 2020 08:25
КП.pdf
27 липня 2020 08:25
Обладнання.pdf
27 липня 2020 08:25
Персональні дані.pdf
27 липня 2020 08:25
Працівники.pdf
27 липня 2020 08:25
Проект договору.pdf
27 липня 2020 08:25
Технічні вимоги.pdf
27 липня 2020 08:25
Оренда офіса.pdf
27 липня 2020 08:25
Установчі документи.pdf
27 липня 2020 08:25
Досвід.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 13:24
Документи на тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
Переможець 317 018,15
UAH з ПДВ
30 липня 2020 09:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
317 018,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 08:53
Звіт про виконання договору.pdf укладений
20 травня 2021 08:52
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 14:37
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 14:34
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
13 травня 2021 14:33
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
13 травня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 10:49
Повідомлення №5.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:48
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 12:11
Повідомлення про внесення змін до договору 4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 12:09
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 09:58
Повідомлення.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:57
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
20 січня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:42
Повідомлення 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:41
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:36
Повідомлення 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 12:05
Звіт 29-20.pdf укладений
10 серпня 2020 12:04
Договір 29-20.pdf укладений
10 серпня 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, суму Договору та внести зміни до Специфікації.
Номер договору про закупівлю: 29-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31 березня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 29-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду на 63 051,00 ( Шістдесят три тисячі п’ятдесят одна грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 10 508,50 грн.( Десять тисяч п'ятсот вісім грн. 50 коп.), що не перевищує 20 % суми Договору, укладеного в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 29-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити термін дії Договору та Додаткової угоди №3 до 30 квітня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 29-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились продовжити термін дії Договору та Додаткової угоди №3 до 20 травня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 29-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму Додаткової угоди №3 від 19.03.2021 року та внести зміни до Специфікації.
Номер договору про закупівлю: 29-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 20 травня 2021
Сума оплати за договором: 368 433,42
UAH (в тому числі ПДВ 61 405,57 UAH)