Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001209-b b68a33171c3742aba0dfc21f524f71dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макухова Наталія

380678583891 makuhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Макухова Наталія
380678583891
makuhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер інверторний– 2 шт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Кондиціонер інверторний– 2 шт (Відповідно до Технічного завдання). Джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 3 банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії) Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:00
Договір проєкт.docx
10 липня 2020 10:58
Кваліфікаційні вимоги.docx
10 липня 2020 10:57
Технічне завдання.doc
10 липня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:00
Договір проєкт.docx
10 липня 2020 10:58
Кваліфікаційні вимоги.docx
10 липня 2020 10:57
Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 11 липня 2020 13:44
Дата відповіді: 13 липня 2020 14:57
Доброго дня. Закупівля без монтажу?
Відповідь: Доброго дня. З монтажем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 23 000,00
UAH з ПДВ
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
Очікує рішення 23 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:04

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 липня 2020 11:32
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: В зв'язку у технічному завданні помилки яку неможливо виправити
Документи:
24 липня 2020 11:30
Електронний підпис
24 липня 2020 11:28
Протокол 65.pdf