Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (17634 - Багатоканальна інфузійна помпа загального призначення, 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер, 35375 – Кран, 43324 - Система для переливання рідин загального призначення, 47190 - Набір для еластомерної інфузійної помпи, 47190 - Набір для еластомерної інфузійної помпи, 47378 - Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран, 17988 -Антисептична серветка, 37445 – Лезо скальпеля, 44034 - Набір для забору донорської крові, двокамерний, 44427- Пакувальна стрічка для стерилізації, 44427- Пакувальна стрічка для стерилізації, 46350 - Голка для біопсії кісткового мозку, одноразового застосування, 35911 - Інфузійний / ін'єкційний порт, що імплантується, 16897 -Водонепроникний чохол, 47783 – Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання стерильне, 35091 – Халат операційний, одноразового застосування, 60709 – Пелюшка вбирає, 61901 - Папір принтера для лабораторного приладу)
Очікувана вартість
1 371 000,00 UAH
UA-2020-07-10-001205-b b0777dbb1e3c4ae3a6916d157978762e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Світлана Анатоліївна

380674742271 finance4@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Коваленко Світлана Анатоліївна
380674742271
finance4@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:36
Очікувана вартість: 1 371 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 855,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


33140000-3 Медичні матеріали
(17634 - Багатоканальна інфузійна помпа загального призначення, 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер, 35375 – Кран, 43324 - Система для переливання рідин загального призначення, 47190 - Набір для еластомерної інфузійної помпи, 47190 - Набір для еластомерної інфузійної помпи, 47378 - Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран, 17988 -Антисептична серветка, 37445 – Лезо скальпеля, 44034 - Набір для забору донорської крові, двокамерний, 44427- Пакувальна стрічка для стерилізації, 44427- Пакувальна стрічка для стерилізації, 46350 - Голка для біопсії кісткового мозку, одноразового застосування
35911 - Інфузійний / ін'єкційний порт, що імплантується, 16897 -Водонепроникний чохол, 47783 – Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання стерильне, 35091 – Халат операційний, одноразового застосування, 60709 – Пелюшка вбирає, 61901 - Папір принтера для лабораторного приладу)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14070 Одиниця
33140000-3 Медичні матеріали (17634 - Багатоканальна інфузійна помпа загального призначення, 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер, 35375 – Кран, 43324 - Система для переливання рідин загального призначення, 47190 - Набір для еластомерної інфузійної помпи, 47190 - Набір для еластомерної інфузійної помпи, 47378 - Антибактерійний лейкопластир для поверхневих ран, 17988 -Антисептична серветка, 37445 – Лезо скальпеля, 44034 - Набір для забору донорської крові, двокамерний, 44427- Пакувальна стрічка для стерилізації, 44427- Пакувальна стрічка для стерилізації, 46350 - Голка для біопсії кісткового мозку, одноразового застосування, 35911 - Інфузійний / ін'єкційний порт, що імплантується, 16897 -Водонепроникний чохол, 47783 – Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання стерильне, 35091 – Халат операційний, одноразового застосування, 60709 – Пелюшка вбирає, 61901 - Папір принтера для лабораторного приладу)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
10 липня 2020 10:58
ТД публікація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ" 1 369 707,00
UAH з ПДВ
1 369 707,00
UAH з ПДВ
Документи
РЕУТ КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 1 370 900,00
UAH з ПДВ
1 370 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 18:40
Електронний підпис
04 серпня 2020 18:39
ч.2 ст.17.pdf
04 серпня 2020 18:39
п. 12 ч.1 ст. 17.pdf
04 серпня 2020 18:39
Волченко А.І..pdf
24 липня 2020 18:36
Електронний підпис
24 липня 2020 18:35
формальні помилки.pdf
24 липня 2020 18:35
субпідрядники.pdf
24 липня 2020 18:35
ліцензування.pdf
24 липня 2020 18:35
проект договору.pdf
24 липня 2020 18:35
захист довкілля.pdf
24 липня 2020 18:35
ціна товару.pdf
24 липня 2020 18:35
належна упаковка.pdf
24 липня 2020 18:35
термін придатності.pdf
24 липня 2020 18:35
довідка щодо ч.2 ст.17.pdf
24 липня 2020 18:35
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 22:25
Електронний підпис
25 липня 2020 22:17
Лист про призначення.pdf
25 липня 2020 22:17
Уставні документи.pdf
25 липня 2020 22:17
лист про СЕС.pdf
25 липня 2020 22:17
Довідка про санкції.pdf
25 липня 2020 22:17
довідка про статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"

РЕУТ КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"
#36758278
Переможець 1 369 707,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"
#36758278
1 369 707,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 14:24
ДОДАТКОВА 3 договір 50-2220.pdf зміни до договору
18 січня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:54
ДУ №2 договір 50-2220.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:30
ДУ №1 договір 509-2220.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 09:28
509-2220.pdf укладений
10 серпня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України "про публічні закупівлі" ,п 3.4 та п. 3.5 договору ,Сторони погодили зменшити обсяги закупівлі та загальну суму договру , та викласти п. 3.3 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 509/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.2 Договору дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору та строк поставки товарів до 31.03.2021 р., внести зміни та викласти п.5.1 та п. 10.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 509/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" ,п. 10.2 договору , дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк ,достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року,в обсязі , що не перевищує 20 відсотків суми ,визначеної у договорі,укладеному в попередньому році,якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб замовника та по домовленості сторін загальна сума даної додаткової угоди становить 168435,00 у тому числі ПДВ 9135,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 509/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 518 378,00
UAH (в тому числі ПДВ 96 978,00 UAH)