Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дозиметр гамма-випромінення
Gamma dosimeter
Очікувана вартість
3 062 400,00 UAH
UA-2020-07-10-001015-a af2b148668f24edba768e8d446f97923
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom"
National ID: 05425046
Contact point: Chuhai Larisa
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 15:40
Очікувана вартість: 3 062 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 10 липня 2020 12:22
Enquiries until: 18 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 24 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 серпня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 3 062 400 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 16 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Scope of the procurement
Дозиметр гамма-випромінення
Gamma dosimeter
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
88 шт.
Дозиметр гамма-випромінення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Gamma dosimeter
CPV: 38340000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:24
6032-20-ВТ_ПО_зм.pdf
19 серпня 2020 14:24
Додаток_5_зм.docx
19 серпня 2020 14:24
Додаток_4_зм.doc
19 серпня 2020 14:24
Додаток_3_нерез_зм.doc
19 серпня 2020 14:24
Додаток_3_резиденти_зм.docx
19 серпня 2020 14:24
Додаток_2.1_зм.pdf
19 серпня 2020 14:24
Додаток_2_зм.doc
19 серпня 2020 14:24
Додаток_1_зм.docx
19 серпня 2020 14:24
6032-20-ВТ_ТД_зм.doc
19 серпня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 14:24
6032-20-ВТ_ПО_зм.pdf
19 серпня 2020 14:24
Додаток_5_зм.docx
10 липня 2020 12:19
Додаток_5.docx
19 серпня 2020 14:24
Додаток_4_зм.doc
10 липня 2020 12:19
Додаток_4.doc
19 серпня 2020 14:24
Додаток_3_нерез_зм.doc
19 серпня 2020 14:24
Додаток_3_резиденти_зм.docx
10 липня 2020 12:19
Додаток_3.docx
19 серпня 2020 14:24
Додаток_2.1_зм.pdf
10 липня 2020 12:19
Додаток_2.1 до ТД.pdf
19 серпня 2020 14:24
Додаток_2_зм.doc
10 липня 2020 12:19
Додаток_2.doc
19 серпня 2020 14:24
Додаток_1_зм.docx
10 липня 2020 12:19
Додаток_1.docx
19 серпня 2020 14:24
6032-20-ВТ_ТД_зм.doc
10 липня 2020 12:19
6032-20-ВТ-ТД-ЄП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

нерезидент
Дата подання: 09 серпня 2020 16:29
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:03
Доброго дня. Вимоги ТД до закупівлі роблять неможливим участь компанії нерезидента з наступних причин. 1) згідно пункту "Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" - Місце поставки товарів: РВ ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом», м. Вараш Рівненської області, на умовах DDP згідно з «Інкотермс 2010». Учасник нерезидент не може виконати постачання на умовах DDP. Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - використовувалась можливість постачання для учасника нерезидента на умовах DAP. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. Просимо виправити дискримінаційну вимогу та внести зміни у ТД для можливості постачання продукції учасником нерезидентом. 2) Також при внесенні змін у ТД для можливості постачання продукції учасником нерезидентом - просимо додати умови для розрахунку ціни (враховуючи ставку мита, курс НБУ валюти до гривні, нарахування ПДВ тощо), які учасник повинен виконувати як при подачі тендерної пропозиції так і після аукціону (формули розрахунку цін). Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - були наявні умови для розрахунку ціни тендерної пропозиції. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. 3) згідно ТД "Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції" - Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у Доларах США, Рублях (РФ) або ЄВРО. При цьому при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом гривні до Доларів США, Рублів (РФ) або ЄВРО, встановленим Національним банком України на дату аукціону. Учасник НЕ може перерахувати ціну тендерної пропозиції з валюти у гривні за курсом НБУ на ДАТУ АУКЦІОНУ! Тому що останній день подачі тендерної пропозицію (коли учасник може подати перераховану ціну) іде ПЕРЕД днем аукціону і учаснику не може бути відомо який курс НБУ буде в майбутньому (День аукціону назначається іноді на наступний день, а іноді через місяць після останнього дня подачі пропозицій). Для виключення дискримінації в попередньої редакції ТД для закупівель від Замовника (до 19.04.2020) - учасник перераховував ціну пропозиції за курсом НБУ у гривні на дату розрахунку (подачі пропозиції), а після аукціону перераховував ціну пропозиції в валюті за курсом НБУ на дату аукціону. Але в редакції ТД, яка використовується в закупівлях замовника (в цієї теж), з невідомих причин, створена дискримінаційна вимога. Просимо виправити дискримінаційну вимогу та внести зміни у ТД для можливості розрахунку ціни учасником нерезидентом у гривні (до аукціону) та розрахунку остаточної ціни тендерної пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону в валюті тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
пдв
Дата подання: 09 серпня 2020 16:41
Дата відповіді: 11 серпня 2020 16:03
Згідно "Переліку критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" Учасник заповнює форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно додатку 1 до ТД, зазначаючи, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. Просимо пояснити чи повинен учасник нерезидент зазначати розмір ПДВ в формі документа «Тендерна пропозиція (цінова)» адже учасник є платником ПДВ але не на території України і цей ПДВ відрізняється від ПДВ в Україні. «Тендерна пропозиція (цінова)» та інформація в цьому документу (ціна) стане ціною договору і якщо учасник зазначить розмір свого ПДВ - це призведе юридичної колізії. просимо внести відповідні уточнення до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000082 ● b79d2c147f604a67b7b52f81de6a8007
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 20:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 191
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191

Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

19. UA-2020-07-10-001015-a 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-11 16:23:18

Ухвала суду

Категорія справи № 520/15121/2020: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки
та публічної фінансової політики, зокрема щодо; здійснення публічних закупівель, з них.
Надіслано судом: 09.11.2020. Зареєстровано: 09.11.2020. Оприлюднено: 10.11.2020.
Номер судового провадження: П/520/18427/2020

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі . 1. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». 2. Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджують вищезазначену відповідність. Крім того, всі товари виготовляються згідно ТУ, ГОСТ, ДСТУ тощо, які обов’язково затверджуються (погоджуються) відповідними державними органами з врахуванням застосування виробником (виробниками) заходів із захисту довкілля. 3. Згідно розділу ІІІ частини 5 п.5.1.1. тендерної документації, учасник в підтвердження інформації по п.3 частини 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»має подати «документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДКП Україна» та учасника ТОВ «ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС» містяться довідки про досвід виконання аналогічних договорів, в яких зазначено перелік укладених договорів на постачання аналогічної продукції. Вимоги щодо надання саме копії договорів або інших подібних документів тендерна документація не містить, оскільки статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено, яким саме документом підтверджується вказана інформація.

2020-10-22 15:02:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16232/001
Дата публікації: 02 листопада 2020

Документи:

02 листопада 2020 11:21
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:14
6032 Позовна заява.pdf
02 листопада 2020 11:14
6032 Квитанція.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 вересня 2020
UA-2020-07-10-001015-aaf2b148668f24edba768e8d446f97923
Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:52
Лист заявка.pdf
28 серпня 2020 12:52
Лист гарантія стаття 17.pdf
28 серпня 2020 12:52
Технічна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 12:52
Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 12:52
Виписка .pdf
28 серпня 2020 12:52
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 12:52
наказ .pdf
28 серпня 2020 12:52
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2020 12:52
Аналогічний договір.pdf
28 серпня 2020 12:52
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 12:52
Цінова після аукціону.pdf

Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 18:01
Довідка дитяча праця.pdf
28 вересня 2020 17:59
Dovidka_20241440970740695726.pdf
28 вересня 2020 17:59
Довідка.pdf
28 вересня 2020 17:59
Dovidka_20241440970740695726.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 серпня 2020 13:12
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 13:12
Лист заявка.pdf
28 серпня 2020 13:12
технічна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 13:12
Витяг платника ПДВ.pdf
28 серпня 2020 13:12
Статут ДКП Україна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" 3 000 008,00
UAH
3 000 008,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" 3 062 400,00
UAH
3 062 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 18:01
Довідка дитяча праця.pdf
28 вересня 2020 17:59
Dovidka_20241440970740695726.pdf
28 вересня 2020 17:59
Довідка.pdf
28 вересня 2020 17:59
Dovidka_20241440970740695726.pdf.p7s
28 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:13
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:12
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 серпня 2020 13:12
Стаття 17.pdf
28 серпня 2020 13:12
Лист заявка.pdf
28 серпня 2020 13:12
технічна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 13:12
Витяг платника ПДВ.pdf
28 серпня 2020 13:12
Статут ДКП Україна.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:54
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:52
Лист заявка.pdf
28 серпня 2020 12:52
Лист гарантія стаття 17.pdf
28 серпня 2020 12:52
Технічна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 12:52
Витяг ПДВ.pdf
28 серпня 2020 12:52
Виписка .pdf
28 серпня 2020 12:52
Цінова пропозиція.pdf
28 серпня 2020 12:52
наказ .pdf
28 серпня 2020 12:52
Гарантійний лист.pdf
28 серпня 2020 12:52
Аналогічний договір.pdf
28 серпня 2020 12:52
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 12:52
Цінова після аукціону.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА"
#37174326
Переможець 3 000 008,00
UAH
22 вересня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА"
#37174326
3 000 008,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 13:48
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 11:45
6032-20-ВТ_договір.pdf укладений
08 жовтня 2020 11:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 600 009,60
UAH (в тому числі ПДВ 600 001,60 UAH)