Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gamma dosimeter
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Чугай Лариса Петрівна 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Separated division "Rivne NPP" of the state enterprise “National nuclear energy generating company "Energoatom" |
National ID: | 05425046 |
Contact point: |
Chuhai Larisa 03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 липня 2020 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 3 062 400,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Publication date: | 10 липня 2020 12:22 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 3 062 400 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 16 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,52 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2020 14:24 |
6032-20-ВТ_ПО_зм.pdf | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_5_зм.docx | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_4_зм.doc | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_3_нерез_зм.doc | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_3_резиденти_зм.docx | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_2.1_зм.pdf | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_2_зм.doc | |
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_1_зм.docx | |
19 серпня 2020 14:24 |
6032-20-ВТ_ТД_зм.doc |
19 серпня 2020 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
6032-20-ВТ_ПО_зм.pdf
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_5_зм.docx
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_4_зм.doc
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_3_нерез_зм.doc
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_3_резиденти_зм.docx
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_2.1_зм.pdf
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_2_зм.doc
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
Додаток_1_зм.docx
|
|||
19 серпня 2020 14:24 |
6032-20-ВТ_ТД_зм.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000082 ● b79d2c147f604a67b7b52f81de6a8007
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 20:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з Переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
19. UA-2020-07-10-001015-a 10.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-11 16:23:18
Ухвала суду
Категорія справи № 520/15121/2020: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки
та публічної фінансової політики, зокрема щодо; здійснення публічних закупівель, з них.
Надіслано судом: 09.11.2020. Зареєстровано: 09.11.2020. Оприлюднено: 10.11.2020.
Номер судового провадження: П/520/18427/2020
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення по висновку про результати моніторингу процедури закупівлі . 1. Розміщення інформації в електронній системі закупівель (ЕСЗ) здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через авторизоване робоче місце замовника. На момент оприлюднення замовником оголошення та на сьогоднішній день в ЕСЗ не реалізована можливість та відсутнє для заповнення замовником поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції». Більше того, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (чинний на дату оголошення процедури закупівлі) не передбачає заповнення замовником вищезазначено інформації. При цьому в пункті 7 Розділу І тендерної документації, яка є невід’ємною частиною оголошення, наявна «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції». 2. Згідно частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник «може» вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації. У тендерній документації Замовника відсутня вимога до учасників щодо надання в складі пропозиції документів (маркування, протоколів випробувань, сертифікатів), що підтверджують вищезазначену відповідність. Крім того, всі товари виготовляються згідно ТУ, ГОСТ, ДСТУ тощо, які обов’язково затверджуються (погоджуються) відповідними державними органами з врахуванням застосування виробником (виробниками) заходів із захисту довкілля. 3. Згідно розділу ІІІ частини 5 п.5.1.1. тендерної документації, учасник в підтвердження інформації по п.3 частини 2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»має подати «документ (документи), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДКП Україна» та учасника ТОВ «ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС» містяться довідки про досвід виконання аналогічних договорів, в яких зазначено перелік укладених договорів на постачання аналогічної продукції. Вимоги щодо надання саме копії договорів або інших подібних документів тендерна документація не містить, оскільки статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не встановлено, яким саме документом підтверджується вказана інформація.
2020-10-22 15:02:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі, вих. від 30.10.2020 №16232/001 |
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Документи:
02 листопада 2020 11:21
|
Електронний підпис |
02 листопада 2020 11:14
|
6032 Позовна заява.pdf |
02 листопада 2020 11:14
|
6032 Квитанція.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна, Рівненська область обл., Вараш, Промзона |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" |
3 000 008,00
UAH
|
3 000 008,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" |
3 062 400,00
UAH
|
3 062 400,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" #37174326 |
Переможець |
3 000 008,00
UAH
|
22 вересня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 11:45
|
6032-20-ВТ_договір.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 11:45
|