Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
16 367 671,20 UAH
UA-2020-07-10-000799-a d76c044e326f49b8af0d444c270fec05
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 prozoro21_2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
prozoro21_2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 11:37
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 11:37
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:37
Очікувана вартість: 16 367 671,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 839,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг фінансування на 2020 рік становить: 4 163 854,80 грн. Обсяг фінансування на 2021 рік становить: 12 203 816,40 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, парк ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутня інформація для підрахунку договірної ціни.
Дата подання: 15 липня 2020 09:05
Дата відповіді: 17 липня 2020 13:38
Просимо Вас надати проектно-кошторисну документацію, для підрахунку договірної ціни. Без технічних рішень дуже складно об'єктивно оцінити і підібрати матеріали і обладнання. Зокрема багато питань, а саме 1. позиція 14: яке саме спортивне та ігрове обладнання (найменування, кількість)? 2. позиція 8: уточнити яка саме товщина тротуарів? 3. позиція 78: пристрій 40 фундаментів під опори (моноліт, збірний ж / б, армування, обсяг бетону, типорозмір)? 4. розділи "Висаджування дерев і кущів": бажано паспорт зелених насаджень? 5. позиція 27: кількість і типорозмір лавок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!!! Посилання на проектно-кошторисну документацію носить виключно інформаційний характер. Пропозиція учасника повинна відповідати вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без них або затверджену проектну документацію. В зв’язку з тим, що закупівля проводиться на очікувану вартість ознайомитися з проектною документацією можливо за адресою: каб. 218 пр. Моторобудівників, 34, м. Запоріжжя з дотриманням усіх вимог Постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-000799-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", Код ЄДРПОУ:34535784
Дата подання: 24 вересня 2020 16:52
Оскарження рішення Замовника

Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району (надалі – Замовник) оголошено закупівлю Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі – UA-2020-07-10-000799-a.
Замовником прийнято рішення визнати переможцем закупівлі ТОВ "ВЕЙСБУД", ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" категорично не погоджується з вказаним рішенням з таких підстав:

1. Графік виконання робіт наданий не на бланку, без номера та дати, не адресований замовнику.
2. Відповідно до вимог тендерної документації: "копія свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість або єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платника єдиного податку, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника. У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи (у разі наявності) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.".
Учасник не зазначив інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
3. Відповідно до вимог тендерної документації: "47. Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю і забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг) (довідка в довільній формі).".
Учасник не зазначив у довідці і забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг).
4. Відповідно до вимог тендерної документації: "Документ про освіту або підтвердження кваліфікації працівників для робочих професій.".
Учасник не надав вказані документи.
5. Відповідно до вимог тендерної документації: "В додаток надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період субпідрядної організації для підтвердження наявності робочого персоналу, зазначеного в довідці. ".
Жоден з трьох працівників зазначених в звіті не відображений в таблиці, а ті 5 працівників, що відображені в таблиці про працівників не відображені в звіті.
6. Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат без підпису та печатки учасника, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника.
7. Відповідно до вимог тендерної документації: "надати наказ про призначення відповідальної особи за охорону праці на підприємстві ".
Учасник надав наказ на призначення «Призначити відповідальної особи за безпечне виконання робіт: по електробезпеки, вогнебезпеці, та охорони праці по предмету закупівлі: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» - Головного інженера».
8. Відповідно до вимог тендерної документації: "Обов’язково зазначити в довідці наявність: Автомобілі – самоскиди мінімум 2 одиниці"
Учасник у довідці зазначив один самоскид.
9. Відповідно до вимог тендерної документації: "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону.".
Учасник не підписав електронним підписом, а замість цього підписав електронною печаткою.
10. Відповідно до вимог тендерної документації: "Додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання) ".
Учасник не надав інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання).
11. Відповідно до вимог тендерної документації: "Наявність адреси, фактичного місця розташування транспортних засобів в м. Запоріжжі, базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки вм. Запоріжжі або передмісті у межах 10-ти км зони. Заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Виконавцем послуг. (Довідку в довільній формі щодо фактичної адреси розташування будівельної техніки в м. Запоріжжя (для своєчасного виконання робіт).".
Учасником не надано вказаного документу.
12. Відповідно до вимог тендерної документації: "Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація.".
Учасником не надано вказаного документу.
13. Відповідно до вимог тендерної документації: "33. Довідка, складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору: довідка, в якій зазначено наявність досвіду виконання договору.
34. До довідки надати:
- копію договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору, додаткові угоди до цього договору;
-копію(ї) акта(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (для підтвердження виконання основних видів робіт та містить(-ять) їх обсяги) та усіх довідок(-и) про вартість виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.".
Учасник у довідці по аналогічним зазначив 3 договори, два з них не мають відгуку, третій не має актів на всю суму.
14. Відповідно до вимог тендерної документації: "Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).".
Учасник не надав документи, що підтверджують право власності на пневмо-бетононасос, затирочну машину, виброрейку.

Просимо Замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ "ВЕЙСБУД", оскільки таке рішення суперечить вимогам чинного законодавства та порушує права інших учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 10:21
Відповідно ч. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції закону, що діє з 19.04.2020 р.) (далі – Закон 1) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до вищезазначеного та змісту вимоги ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", зазначена вимога не підлягає задоволення.
Додатково повідомляєм наступне:
1. В тендерній документації відсутні вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції графіку виконання робіт.
2. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано лист від 24.07.2020 № 45 (файл «20 Лист пояснення що до свідоцтва ПДВ_1.jpg»), в якому учасник повідомляє, що не має можливості надати свідоцтво платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ, оскільки не є платником ПДВ та не є платником єдиного податку, а є платником податку на прибуток на загальних підставах.
3. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано лист від 24.07.2020 № 65 (файл «23 Лист-гарантія 2_1.jpg»).
4. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «32 Підтвердження кваліф. працівників.pdf».
- файл «Посвідчення працівників.pdf».
5. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «34 Таб.6 відомості про нарахування зар.плати.pdf» в якому надано копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період субпідрядної організації для підтвердження наявності робочого персоналу, зазначеного в довідці.
6. В тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності підпису та печатки учасника на розрахунку загальновиробничих та адміністративних витрат.
7. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «Наказ 25.pdf» в якому зазначено, що призначити відповідальної особи за безпечне виконання робіт: по електробезпеки, вогнебезпеці та охорони праці по предмету закупівлі «Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)» - Головного інженера Школа Максима Володимировича.
8. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «5.1 Довідка, про наявність матеріально-технічної бази.pdf», в якій зазначено, зокрема, самоскид «ІФА В-50», вантажний МАЗ 5429.
- файл «Докумети на оренду транспорту АРМАСС.pdf»
9. За результатами перевірки файлів «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Міністерство цифрової трансформації України Центральний засвідчувальний орган
Онлайн сервіс створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису
ПРОТОКОЛ
створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису
Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
Електронна печатка: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСБУД"
П.І.Б.:
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЙСБУД"
Код ЄДРПОУ: 42492798
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15:16:41 04.08.2020
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 7E8DEA0600000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Удосконалений
Сертифікат: Кваліфікований
10. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «29 Інформаційний лист про матеріально-техничну базу_1.jpg», в якому зазначено, що у нашого підприємства є власний будівельний вагончик загальною площею 15м2.
11. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «29 Інформаційний лист про матеріально-техничну базу_1.jpg», в якому зазначено, зокрема, про оренду 15 місця для паркування автотранспортних засобів підприємства ТОВ «ВЕЙСБУД» за адресою: м. Запоріжжя, вул. Ігоря Сікорського
12. Учасником не надавалось документів, що вимагались замовником, які містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому надання листа-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація не вимагалось.
13. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «r_21_1_2-1_ПД_КБ2в.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 5 від 17.04.2019
- файл «r_21_1_ПД_КБ3а.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 5 від 17.04.2019
- файл «r_100_1(1)_ПД_КБ3а_1.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «r_100_1_ПД_КБ3а_1.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «Акты КБ2-в №1-2018р.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «Акты КБ2-в №2-2018р..pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 1 від 05.10.2018
- файл «Акт КБ2-в 1 КС ПРОМ 1ч.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Акт КБ2-в 2 КС ПРОМ 1ч.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Акт КБ2-в 3 КС ПРОМ 2ч.pdf», в якому знаходиться акт приймання виконаних будівельних робіт договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Акт звірки, відгук с КС ПРОМ.pdf», в якому знаходиться відгук до договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Справка КБ3 КС Пром 1ч.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Справка КБ3 КС Пром 2ч.pdf», в якому знаходиться довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати договору підряду № 7/19 від 15.07.2019
- файл «Позитивний відгук до договору 2_2.pdf», в якому знаходиться відгук до договорів підряду № 5 від 17.04.2019 та № 1 від 05.10.2018
14. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЙСБУД" надано:
- файл «5.1 Довідка, про наявність матеріально-технічної бази.pdf», в якому зазначено наявність обладнання пневмо-бетононасос СО-241К-Р11, затирочная машина по бетону Zipper ZI-BG100Y, виброрейка Enar TORNADO профиль L-обр 4м, вимоги щодо надання документів, що посвідчують право власності на обладнання в тендерній документації відсутне.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-10-000799-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВЕЙСБУД", Код ЄДРПОУ:42492798
Дата подання: 07 серпня 2020 14:42
Замовник: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району Місцезнаходження: 69068, Україна, Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34 Код ЄДРПОУ: 19268685
Без підставне відхилення участника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2020 22:31
рішення від 12.08.2020 № 15430 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 22:31
рішення від 03.09.2020 № 16619.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 22:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 09:14
Номер скарги: UA-2020-07-10-000799-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД", Код ЄДРПОУ:34535784
Дата подання: 02 жовтня 2020 12:18
Скарга на дії замовника
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" Україна, 69068, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ОФІЦЕРСЬКА, будинок 32 ЄДРПОУ 34535784 Телефон 1: 0617204383 Адреса електронної пошти: sodraviastroj@ukr.net Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району 69068, Україна,Запорізька область, місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників, 34 ЄДРПОУ 37573885 Телефон: +380612899015 e-mail: prozoro21_2020@ukr.net Інформація про закупівлю: Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-000799-a СКАРГА Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району (надалі за текстом – Замовник) 10 липня 2020 року оголошено тендер на закупівлю Виконання робіт на об’єкті: «Реконструкція парку ім. Т.Г. Шевченко в Шевченківському районі м. Запоріжжя» (капітальний ремонт інших об'єктів) (45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-000799-a. У закупівлі прийняли участь два учасники: 1. ТОВ "Співдружність Авіа Буд (надалі за текстом – Скаржник). 2. ТОВ "ВЕЙСБУД". За результатами розгляду, протоколом засідання тендерного комітету № 109 від 23 вересня 2020 року, Замовником прийнято рішення про обрання переможцем ТОВ «Вейсбуд» (надалі за текстом – Учасник). Скаржник категорично не погоджується з вказаним рішенням та вважає його таким, що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та його права з таких підстав. 1. Щодо ненадання довідки про систему оподаткування. Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен подати: «копія свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість або єдиного податку, або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платника єдиного податку, засвідчена підписом уповноваженої особи учасника. У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджуючі документи (у разі наявності) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення». В поданій учасником довідці, в порушення вимог тендерної документації на зазначено законодавчі підстави щодо обрання системи оподаткування. Тому, належить дійти висновку про порушення Учасником вимог тендерної документації в цій частині. 2. Щодо ненадання довідки про дотримання заходів про захист довкілля. Відповідно до вимог тендерної документації: учасник повинен подати: «47. Виконавець повинен використовувати обладнання та матеріали, які не спричиняють шкоди довкіллю і забруднення навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг) (довідка в довільній формі)». Учасник, в порушення вимог тендерної документації, не підтвердив здійснення заходів, направлених на запобігання забрудненю навколишнього середовища паливно-мастильними матеріалами (які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при виконанні послуг). 3. Щодо непідтвердження наявності працівників. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації повинен подати: «Документ про освіту або підтвердження кваліфікації працівників для робочих професій». Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен подати: «В додаток надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за останній звітний період субпідрядної організації для підтвердження наявності робочого персоналу, зазначеного в довідці». Жоден з трьох працівників зазначених в звіті не відображений в таблиці, а ті 5 працівників, що відображені в таблиці про працівників не відображені в звіті. Учасник, в порушення вимог тендерної документації, взагалі не надав вказані документи, а отже не підтвердив наявність працівників необхідної кваліфікації. 4. Щодо непідтвердження наявності матеріально-технічної бази. Відповідно до вимог тендерної документації: «Обов’язково зазначити в довідці наявність: Автомобілі – самоскиди мінімум 2 одиниці». Учасник, в порушення вимог тендерної документації, у довідці зазначив один самоскид та не надав жодних документів, які б підтверджували, що будь-яка інша техніка, зазначена в таблиці (окрім 1 самоскида) відноситься до необхідного виду техніки. Отже, належить дійти висновку, що учасник не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. 5. Щодо ненакладення електронно-цифрового підпису на пропозицію. Відповідно до вимог тендерної документації: "Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився. Замовник перевіряє КЕП/ЕЦП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify . Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону». При перевірці файлу підпису, доданого до тендерної пропозиції, вбачається, що учасник в порушення вимог тендерної документації наклав на тендерну пропозицію електронну печатку, а не електронний підпис. Вищенаведене свідчить про порушення учасником вимог тендерної документації в цій частині. Даний факт підтверджується сталою практикою АМКУ: 1. № 7266 -р/пк-пз від 15.04.2020. 2. № 16027-р/пк-пз від 25.08.2020. 3. № 9006-р/пк-пз від 08.05.2020. 6. Щодо непідтвердження наявності матеріально-технічної бази. Відповідно до вимог тендерної документації: «Додатково, в довільній формі зазначається інформація про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання)». Учасник не надав інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази (офіси або склади, або гаражі, або майстерні та інш., крім транспортних засобів або обладнання). Відповідно до вимог тендерної документації: «Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)». Учасник не надав документи, що підтверджують право власності на пневмо-бетононасос, затирочну машину, виброрейку. Отже, належить дійти висновку, що учасник не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. 7. Щодо ненадання довідок, які вимагалися тендерною документацією. Відповідно до вимог тендерної документації: «Наявність адреси, фактичного місця розташування транспортних засобів в м. Запоріжжі, базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту спецтехніки вм. Запоріжжі або передмісті у межах 10-ти км зони. Заправка, технічне обслуговування, ремонт техніки забезпечується Виконавцем послуг. (Довідку в довільній формі щодо фактичної адреси розташування будівельної техніки в м. Запоріжжя (для своєчасного виконання робіт)». Учасником не надано вказаного документу. Відповідно до вимог тендерної документації: «Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформація, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація». Учасником не надано вказаного документу. 8. Щодо непідтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до вимог тендерної документації: «33. Довідка, складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору: довідка, в якій зазначено наявність досвіду виконання договору. 34. До довідки надати: - копію договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору, додаткові угоди до цього договору; -копію(ї) акта(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (для підтвердження виконання основних видів робіт та містить(-ять) їх обсяги) та усіх довідок(-и) про вартість виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі». Тобто, учасник повинен був подати заначені підтверджуючи документи на кожне договір, зазначений в довідці. Учасник у довідці по аналогічним зазначив 3 договори, два з них не мають відгуку, третій не має актів на всю суму. Отже, належить дійти висновку, що учасник не підтвердив свою відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. Враховуючи усе зазначене вище, можна дійти висновку, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, Скаржник, виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури у закупівлі UA-2020-07-10-000799-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ВЕЙСБУД». Директор Харченко А.О.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:11
Рішення від 06.10.2020 №18739 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:11
рішення від 28.10.2020 №20113.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 21:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2020 13:19

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 13:07
ДОВІРЕНІСТЬ 24.07.pdf
07 серпня 2020 13:07
СКАРГА.pdf
17 серпня 2020 20:47
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.pdf
17 серпня 2020 20:47
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ.docx

Документи подані замовником

14 серпня 2020 13:42
пояснення UA-2020-07-10-000799-a.pdf

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 11:14
СКАРГА від 01.10.20.pdf

Документи подані замовником

09 жовтня 2020 10:53
Пояснення UA-2020-07-10-000799-a.pdf
09 жовтня 2020 10:53
рішення від 03.08.2020 _ 14889.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 15 453 465,60
UAH з ПДВ
13 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЙСБУД" 16 233 300,00
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 16:33
Електронний підпис
30 липня 2020 16:31
Лист стандарт.pdf
30 липня 2020 16:31
Лист стандарт.pdf.p7s
30 липня 2020 16:30
17 Довідка мтб.pdf.p7s
30 липня 2020 16:30
17 Довідка мтб.pdf
30 липня 2020 16:30
2-00 ТЕХ ПАСПОРТА.pdf.p7s
30 липня 2020 16:30
2-00 ТЕХ ПАСПОРТА.pdf
27 липня 2020 11:29
Електронний підпис
27 липня 2020 11:28
ТЕХ ПАСПОРТА.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
ТЕХ ПАСПОРТА.pdf
27 липня 2020 11:28
17_довідка МТБ.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
17_довідка МТБ.pdf
27 липня 2020 11:28
ПРОТОКОЛ.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
ПРОТОКОЛ.pdf
27 липня 2020 11:28
кошторис авк.rar
27 липня 2020 11:28
ДОГОВОР АВТОСТРОЙ.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
ДОГОВОР АВТОСТРОЙ.pdf
27 липня 2020 11:28
дог_Транспромліс.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
дог_Транспромліс.pdf
27 липня 2020 11:28
бух_довідка.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
бух_довідка.pdf
27 липня 2020 11:28
49 Довідка податок.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
49 Довідка податок.pdf
27 липня 2020 11:28
44. ЛІЦЕНЗІЯ СС2,СС3.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
44. ЛІЦЕНЗІЯ СС2,СС3.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -11.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -11.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -10.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -10.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -9.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -9.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -8.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -8.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -7.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -7.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -6.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -6.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -5.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -5.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -4.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 -4.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 - 3.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог146.19 - 3.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог 146.19 -2.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог 146.19 -2.pdf
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог 146.19 -1.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-01 АКТИ дог 146.19 -1.pdf
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_5дог 146_19.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_5дог 146_19.pdf
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_4дог 146_19.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_4дог 146_19.pdf
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_3 дог 146_19.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_3 дог 146_19.pdf
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_2_дог 146_19.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_2_дог 146_19.pdf
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_1_дог 146_19.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
34-00 доп_1_дог 146_19.pdf
27 липня 2020 11:28
20 Довідка не надання.pdf
27 липня 2020 11:28
18 Довідка приміщення.pdf
27 липня 2020 11:28
17.2. инн директора (2).PDF
27 липня 2020 11:28
16 Довідка працівники.pdf
27 липня 2020 11:28
13 Довідка публічн.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
13 Довідка публічн.pdf
27 липня 2020 11:28
12 Довідка санкції.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
12 Довідка санкції.pdf
27 липня 2020 11:28
10 Довідка ст. 17.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
10 Довідка ст. 17.pdf
27 липня 2020 11:28
6 Проект договору.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
6 Проект договору.pdf
27 липня 2020 11:28
5 Довідка довкілля.pdf.p7s
27 липня 2020 11:28
5 Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 12:48
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:46
Інформаційний лист 1_1.jpg.p7s
30 вересня 2020 12:46
Інформаційний лист 1_1.jpg
30 вересня 2020 12:36
Довідка МВС.jpg (3).p7s
30 вересня 2020 12:36
Довіреність 24.pdf.p7s
30 вересня 2020 12:36
Інформаційний лист 1_1.jpg.p7s
30 вересня 2020 12:36
Інформаційний лист 2_1.jpg.p7s
30 вересня 2020 12:36
Інформаційний лист 2_1.jpg
30 вересня 2020 12:36
Інформаційний лист 1_1.jpg
30 вересня 2020 12:36
Довіреність 24.pdf
30 вересня 2020 12:36
Довідка МВС.jpg
04 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:13
Квітанція 2_1.jpg.p7s
04 серпня 2020 15:12
Квітанція 2_1.jpg
27 липня 2020 11:17
Електронний підпис
27 липня 2020 11:01
Лист повідомлення_1.jpg
27 липня 2020 10:09
Ліцензія.pdf.p7s
27 липня 2020 10:08
Додоток к ліцензіі.pdf.p7s
27 липня 2020 10:08
Ліцензія.pdf
27 липня 2020 10:08
Додоток к ліцензіі.pdf
27 липня 2020 09:09
Статут.zip.p7s
27 липня 2020 09:09
Разрахунки 1-4.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Наказ 25.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Наказ 24.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Наказ 1.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Загальновиробничі.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Договірна ціна.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Договір1 Гарант 15.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Договір з КС ПРОМ.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Договір 5 Гарант15.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
ДОВІРЕНІСТЬ 24.07.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Диплом Штепи_1.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Диплом Школа.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Диплом Зверева.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Диплом Біловаш.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Гарантійний лист_1.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Акты КБ2-в №2-2018р..pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
Акты КБ2-в №1-2018р.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
АКТ звірки 2018р_1.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
r_100_1_ПД_КБ3а_1.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
r_100_1(1)_ПД_КБ3а_1.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
r_21_1_ПД_КБ3а.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
r_21_1_2-1_ПД_КБ2в.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
45 Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
44 Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
43 Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
42 ст 17 Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
41 роз яс Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
40 роз ясн Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
39 роз ясн Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
38 праців Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
37 квітан Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
36 Обробк дан Грин.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
33 ст. 17.pdf.p7s
27 липня 2020 09:09
25 Лист-гарантія 4_1.jpg.p7s
27 липня 2020 09:09
24 Лист-гарантія 3_1.jpg.p7s
27 липня 2020 09:09
23 Лист-гарантія 2_1.jpg.p7s
27 липня 2020 09:09
22 Лист-гарантія 1_1.jpg.p7s
27 липня 2020 09:09
_634920.zip.p7s
27 липня 2020 09:09
Наказ 25.pdf
27 липня 2020 09:09
Статут.zip
27 липня 2020 09:09
Рішення засновника 1.pdf
27 липня 2020 09:09
Наказ 24.pdf
27 липня 2020 09:09
Наказ 1.pdf
27 липня 2020 09:09
Гарантійний лист_1.pdf
27 липня 2020 09:09
45 Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
44 Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
43 Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
42 ст 17 Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
41 роз яс Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
40 роз ясн Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
39 роз ясн Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
38 праців Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
37 квітан Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
36 Обробк дан Грин.pdf
27 липня 2020 09:09
33 ст. 17.pdf
27 липня 2020 09:09
Посвід. Школа пожмін..pdf
27 липня 2020 09:09
Диплом Зверева.pdf
27 липня 2020 09:09
Диплом Біловаш.pdf
27 липня 2020 09:09
ПП КС ПРОМ.rar
27 липня 2020 09:09
Гарант 15.18р.rar
27 липня 2020 09:09
Гарант 15. 19р.rar
27 липня 2020 09:09
ДОВІРЕНІСТЬ 24.07.pdf
27 липня 2020 09:09
25 Лист-гарантія 4_1.jpg
27 липня 2020 09:09
24 Лист-гарантія 3_1.jpg
27 липня 2020 09:09
23 Лист-гарантія 2_1.jpg
27 липня 2020 09:09
22 Лист-гарантія 1_1.jpg
27 липня 2020 09:09
Разрахунки 1-4.pdf
27 липня 2020 09:09
Загальновиробничі.pdf
27 липня 2020 09:09
_634920.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

ТОВ "ВЕЙСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Рішення скасоване 13 990 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:44
ТОВ "ВЕЙСБУД"
#42492798
Рішення скасоване 14 000 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 09:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 11:19
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Рішення скасоване 13 990 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 13:18
ТОВ "ВЕЙСБУД"
#42492798
Рішення скасоване 14 000 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 13:18
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Відхилено 13 990 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 13:29
ТОВ "ВЕЙСБУД"
#42492798
Відхилено 14 000 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:47

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Відсутні оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Відсутня посвідчена власником копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально). Завантажено не повний текст договору про надання послуг від 13.01.2020 № 1301/20. В листі від 20.07.2020 № 17 відсутня інформація про дату, № договору, на підставі якого знаходиться в користуванні техніка та найменування власника «Автогідропідіймачі, висота підйому, 12.18.28» В листі від 20.07.2020 № 17 відсутня інформація про Державний реєстраційний номер (у разі наявності) Відсутня копія договору з ТОВ “КОНКРЕТ СЕРВІС” 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; таблиця 1.1 колонка 3 «Дата, № договору, на підставі якого знаходиться в користуванні техніка, найменування власника» та колонка 5 «Державний реєстраційний номер (у разі наявності)» Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); повний текст договору про надання послуг від 13.01.2020 № 1301/20 Додати в таблицю інформацію про «Дата, № договору, на підставі якого знаходиться в користуванні техніка, найменування власника» та “Державний реєстраційний номер (у разі наявності)” Надати копію договору з ТОВ “КОНКРЕТ СЕРВІС”.

Документи

03 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:46
67 протокол .docx

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Відсутні оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Відсутня квитанція про прийняття пакету. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; п.п.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема, копію звіту про суми за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування". Інформація наведена в таблиці 6 звіту має містити відомості про всіх працівників, вказаних в довідці (для робочих професій) або учасник може надати Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією про прийняття пакету. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. квитанцію про прийняття пакету

Документи

05 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:46
69 протокол .docx

Документи

22 вересня 2020 09:32
Електронний підпис
22 вересня 2020 09:31
107 протокол.docx
22 вересня 2020 09:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 листопада 2020 13:29
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:27
141 протокол .docx
03 листопада 2020 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

03 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:44
142 протокол .docx
03 листопада 2020 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2020 15:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі