Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини до комп’ютерної техніки, фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Spare parts for computer equipment, photocopying and printing equipment for offset printing
Очікувана вартість
1 973 655,00 UAH
UA-2020-07-10-000755-c 7bed340e7cc54b559054c2619ecbe8b6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяденко Альона Володимирівна

+380512500936 dyadenko@delta.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Дяденко Альона Володимирівна
+380512500936
dyadenko@delta.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Delta-pilot branch of State enterprise «Ukrainian sea port authority»
National ID: 38728507
Contact point: Dyadenko Alena
+380512500936
dyadenko@delta.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 липня 2020 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 11:58
Очікувана вартість: 1 973 655,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 868,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 10 липня 2020 09:34
Enquiries until: 01 серпня 2020 20:00
Complaints submission until: до 07 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 серпня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 1 973 655 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 9 868 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Scope of the procurement
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Запчастини до комп’ютерної техніки, фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку). Детально про закупівлю - згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
CPV 30120000-6 " Photocopying and offset printing equipment " (Spare parts for computer equipment, photocopying and printing equipment for offset printing). Detailed description in the Tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2028 шт.
1) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (ДП "АМПУ"), 01135, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14, 38727770, замовники, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507, місцезнаходження ВП: 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27; 2) Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку за кодом ДК 021:2015 30120000-6 (Запчастини до комп’ютерної техніки, фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) 3) Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг – 2028 шт., Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 4, 54001; 4) очікувана вартість предмета закупівлі – 1 973 655,00 грн. без ПДВ; 5) Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 25.12.2020 (відповідно до умов договору); 6) Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 11.08.2020, до 20-00; 7) умови оплати – післяоплата протягом 15 банківських днів (відповідно до умов договору, Додаток 2 до Тендерної документації); 8) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - тендерні пропозиції повинні готуватися українською та/або російською мовою; 9) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) – 59 000,00 грн., гарантія банківської установи, умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до вимог чинного законодавства та умов Тендерної документації за предметом закупівлі; 10) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону - 11.08.2020, після 20-00 (відповідно до умов чинного законодавства з публічних закупівель); 11) Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях – 0,5 відсотка; 12) Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) – не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Лягіна
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

1) Name, location and identification code of the customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individuals - Entrepreneurs and Public Associations, its category: STATE ENTERPRISE "UKRAINE SEA PORT AUTHORITY" (SE "USPA"), 01135, Kyiv, Peremogi avenue, building 14, code: 38727770, customers operating in one or more separate areas of management; on behalf of the customer: BRANCH "DELTA-PILOT" SE "USPA", code: 38728507, 54017, Mykolaiv region, Mykolaiv city, Tsentralny district, LYAGINA STREET, building 27. 2) CPV 30120000-6 " Photocopying and offset printing equipment " (Spare parts for computer equipment, photocopying and printing equipment for offset printing) 3) Quantity and place of delivery of goods, volume and place of performance of works or provision of services – 2028 units, 54001, Mykolaiv region, Mykolaiv city, Tsentralny district, LYAGINA STREET, building 4; 4) the expected value of the subject of procurement - UAH 1 973 655.00 without VAT; 5) term of delivery of goods, performance of works, rendering of services - 25.12.2020 (according to conditions of the contract); 6) the deadline for submission of tender proposals - 11.08.2020, to 20-00; 7) terms of payment - postpayment within 15 banking days (in accordance with the terms of the contract, according to the Tender documentation); 8) language (languages) in which tender proposals should be prepared - tender proposals should be prepared in Ukrainian and / or Russian; 9) size, type and conditions of providing tender offers (if the customer requires it) - UAH 59 000.00, guarantee of the banking institution, conditions of providing tender offers - in accordance with the requirements of current legislation and conditions of the Tender documentation; 10) the date and time of opening of tender proposals, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law - 11.08.2020, after 20-00 (in accordance with the terms of current legislation on public procurement); 11) the size of the minimum step of price reduction during the electronic auction in the range from 0.5 % to 3 % of the expected purchase price or in monetary units - 0.5 %; 12) mathematical formula for calculating the present price (in case of its application) - is not applied.
Розгорнути Згорнути
CPV: 30120000-6
Період постачання: по 25 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Детально про умови оплати згідно Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 09:31
ТД 30120000-6 Картриджи.doc
10 липня 2020 09:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 вересня 2020
UA-2020-07-10-000755-c7bed340e7cc54b559054c2619ecbe8b6
Найменування закупівельника: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Місцезнаходження закупівельника: 54001, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Сантарекс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

11 серпня 2020 20:14

код ЄДРПОУ 30126040 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

25 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:01
документи переможця 2
24 вересня 2020 12:19
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:18
документи переможця
24 вересня 2020 12:18
документи переможця
24 вересня 2020 12:18
документи переможця
10 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:51
довідка ст17.PDF
10 серпня 2020 12:51
CAS-4640561-Y0M6H1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

11 серпня 2020 20:14

код ЄДРПОУ 25394112 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

11 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:15
Статут від 06.06.2019р..pdf
11 серпня 2020 15:15
свідоцтво ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:15
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 15:15
Опис від 07.06.2019р..pdf
11 серпня 2020 15:15
Лист виробника.pdf
11 серпня 2020 15:15
Згідно з оригіналом.rar
11 серпня 2020 15:15
Довідки, листи тощо.pdf
11 серпня 2020 15:15
Відгук.pdf
11 серпня 2020 15:15
Витяг ПДВ 13.07.2020р..pdf
11 серпня 2020 15:15
Витяг ЄДРПОУ 04.08.pdf
11 серпня 2020 15:15
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 1 973 650,00
UAH
1 963 780,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 973 653,00
UAH
1 963 784,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:01
документи переможця 2
24 вересня 2020 12:19
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:18
документи переможця
24 вересня 2020 12:18
документи переможця
24 вересня 2020 12:18
документи переможця
10 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:51
довідка ст17.PDF
10 серпня 2020 12:51
CAS-4640561-Y0M6H1.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:15
Статут від 06.06.2019р..pdf
11 серпня 2020 15:15
свідоцтво ПДВ.pdf
11 серпня 2020 15:15
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 15:15
Опис від 07.06.2019р..pdf
11 серпня 2020 15:15
Лист виробника.pdf
11 серпня 2020 15:15
Згідно з оригіналом.rar
11 серпня 2020 15:15
Довідки, листи тощо.pdf
11 серпня 2020 15:15
Відгук.pdf
11 серпня 2020 15:15
Витяг ПДВ 13.07.2020р..pdf
11 серпня 2020 15:15
Витяг ЄДРПОУ 04.08.pdf
11 серпня 2020 15:15
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 1 963 780,00
UAH
16 вересня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
1 963 780,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:44
1-20-217-в-фдл-201018 (1).tif зміни до договору
22 грудня 2020 13:43
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 17:04
217-В-ФДЛ-20 810.tif укладений
08 жовтня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Віідповідно підп. 3 ч. 5 ст. 41 Закону про Публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 217-В-ФДЛ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 301 435,84
UAH (в тому числі ПДВ 383 572,64 UAH)