Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50220000-3- Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
3 593 336,25 UAH
UA-2020-07-10-000725-b e7292000b6ff4973b3f5bdb7088c324d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Сергей Витальевич

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, Холодногірський район, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7
Контактна особа: Назаренко Сергей Витальевич
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:31
Очікувана вартість: 3 593 336,25 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 800,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Послуги з алюмінотермітного зварювання стиків рейкової колії. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до вимог пункту 7 Розділу 1 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з алюмінотермітного зварювання стиків рейкової колії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами або їх уповноваженими особами Акту прийому-передачі наданих послуг протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:03
ТД (2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000003 ● ac3c2d2d6b7e4836ab123603b9d2656a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.12.2020 № 238

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 02.12.2020 № 238

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-07-10-000725-b 10.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО 3 559 500,00
UAH з ПДВ
3 417 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Маріупольстальконструкція" 3 591 210,00
UAH з ПДВ
3 483 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 13:52
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:51
Довідки
25 липня 2020 16:21
Електронний підпис
25 липня 2020 16:20
ТЗ_Додаток 4.pdf
25 липня 2020 16:20
Витяг ЄДР.pdf
25 липня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
25 липня 2020 16:20
Довідки банк.pdf
25 липня 2020 16:20
Право підпису.pdf
25 липня 2020 16:20
Інші документи.pdf
25 липня 2020 16:20
Рішення_06032020.pdf
25 липня 2020 16:20
Витяг ПДВ.pdf
25 липня 2020 16:20
Про надання коду.pdf
25 липня 2020 16:20
Рішення 24072020_2.pdf
25 липня 2020 16:20
Про субпідрядників.pdf
25 липня 2020 16:20
Наказ 4К.pdf
25 липня 2020 16:20
Про забезпечення.pdf
25 липня 2020 16:19
Договір_акт_ПРП 181360.pdf
25 липня 2020 16:19
Договір_акти_ООП_17_856.pdf
25 липня 2020 16:19
Працівники.pdf
25 липня 2020 16:19
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:18
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 13:18
Статут.pdf
24 липня 2020 13:18
Свідоцтво про ДРЮО.pdf
24 липня 2020 13:18
Рішення засновника.pdf
24 липня 2020 13:18
Проект договору.pdf
24 липня 2020 13:18
Паспорт Андросова.pdf
24 липня 2020 13:18
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 13:18
Дозвіл _3341.pdf
24 липня 2020 13:18
Дозвіл _3340.pdf
24 липня 2020 13:18
Договір оренди 1_18.pdf
24 липня 2020 13:18
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 13:18
Витяг з ЄДРЮО.pdf
24 липня 2020 13:18
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІНЕКС ЕКО

ТОВ "Маріупольстальконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
Переможець 3 417 750,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
3 417 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:00
ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:00
1_ДУ-1.pdf укладений
30 грудня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 14:50
договор.pdf укладений
08 вересня 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: П/П-201026/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 4 101 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 683 550,00 UAH)