Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (башмак гальмівний гірковий (башмак універсальний гальмівний) (власні кошти)
Очікувана вартість
3 046 659,30 UAH
UA-2020-07-10-000589-a 701c2f6c386845afa587e64071f28aa4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів

+380443096910 aleks_ntv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів
+380443096910
aleks_ntv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:48
Очікувана вартість: 3 046 659,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 466,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91399 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7653 шт.
Башмак гальмівний гірковий (Башмак універсальний гальмівний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за товар буде здійснена не пізніше 45 (сорока п'яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:48
ТД башмак.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000032 ● 8e790529fb8d4215a363d67d64847d8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2020 13:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.10.2020
№ 68

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.10.2020 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-07-10-000589-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення Замовника щодо Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі 23 жовтня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Башмак гальмівний гірковий (башмак універсальний гальмівний) » номер ID оголошення: UA-2020-07-10-000589-a (далі ‒ Висновок). Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку з огляду на наступне. По першому питанню: Згідно тендерної документації Замовника Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в Розділі 1 п. 7, а саме: Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою (крім російської) до нього додається переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Визначальним є текст складений українською мовою. Тому вважаємо що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п. 8 ч. 2 ст. 21 Замовником дотримані вимоги в цій частині. По другому питанню: В тендерній документації Замовника, згідно п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання учасником інформації щодо відсутності підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у статті 17 Закону (перелік вимог і документів щодо їх підтвердження, наведено в Додатку 3 тендерної документації). Тому вважаємо що згідно Закону вимога пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовником дотримані вимоги в цій частині.

2020-11-20 15:25:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 3 024 618,66
UAH з ПДВ
3 024 618,66
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД " 3 025 996,20
UAH з ПДВ
3 025 996,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:32
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2020 17:32
МВС.jpg
06 серпня 2020 17:32
ДФС.pdf
06 серпня 2020 17:32
Довідка2.pdf
06 серпня 2020 17:32
Довідка.pdf
24 липня 2020 14:22
Електронний підпис
24 липня 2020 14:21
Башмак 2020 НДКТИ.pdf
23 липня 2020 20:55
12.Цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 20:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 липня 2020 20:51
14.Статут (новий).pdf
23 липня 2020 20:51
6.Довідка про товар.pdf
23 липня 2020 20:51
5.Довідка щодо ст 17.pdf
23 липня 2020 20:51
3.1.Відгук.PDF
23 липня 2020 20:51
1.Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 16:32
Проект договора.pdf
23 липня 2020 16:32
IG-20834-500 (1).pdf
23 липня 2020 16:32
IG-20834-500.pdf.p7s.p7s.p7s
23 липня 2020 16:32
Устав 2018 полный.pdf
23 липня 2020 16:32
Техніна частина.pdf
23 липня 2020 16:32
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОДЕСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Переможець 3 024 618,66
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
3 024 618,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:00
ДУ1 ОПТ ТОРГ ТРЕЙД 20638.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 08:28
опт торг трейд 000589-а.pdf укладений
19 серпня 2020 08:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до згоди щодо внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-20638/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-20638/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 629 305,26
UAH (в тому числі ПДВ 604 884,21 UAH)