Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Автомобіль вантажний бортовий марки МАЗ модель 630305 бувший у користуванні або еквівалент
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-07-10-000475-b 43c169ca21144157ad8c9c585e60bba6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Креховець Василь Ігорович

+380352526207 uristtender1@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації"
Код ЄДРПОУ: 02568319
Вебсайт: http://tercsm.te.ua
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця Оболоня будинок 4
Контактна особа: Креховець Василь Ігорович
+380352526207
uristtender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль вантажний бортовий марки МАЗ модель 630305 бувший у користуванні або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул. Оболоня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-31-000006 ● 7664bad047ed4fc8a5226af831c30749
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-08-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-08-31 14:45:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.08.2020 №55
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.08.2020 №55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2020-07-10-000475-b від 10.07.2020 – інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 вересня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП "Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", 02568319, Україна, місто Тернопіль, вулиця Оболоня будинок 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Автомобіль вантажний бортовий марки МАЗ модель 630305 бувший у користуванні або еквівалент, 600000UAH, 34130000-7, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 43c169ca21144157ad8c9c585e60bba6, 2020-07-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 31 серпня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), розгляд тендерних пропозицій своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (надалі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету №73 від 10.07.2020, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІП ТРАНС ГРУП» (далі - ТОВ «ВІП ТРАНС ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.08.2020 №76. За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції, переможця торгів ТОВ «ВІП ТРАНС ГРУП» умовам тендерної документації встановлено наступне. Згідно п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності, про що у складі пропозиції надається гарантійний лист. Однак гарантійний лист у пропозиції переможця ТОВ «ВІП ТРАНС ГРУП» відсутній. Окрім цього, у розділі VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено вимоги, а саме: - у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору (реквізити); - учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; - у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно - господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України про, що у складі тендерної пропозиції надають лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Однак, лист щодо погодження з істотними умовами договору та лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій у пропозиції переможця ТОВ «ВІП ТРАНС ГРУП» відсутній. Також, завантажений в систему «Проект договору» не відповідає даній вимозі Замовника, а саме не містить реквізитів учасника. Отже, в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ВІП ТРАНС ГРУП» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності пропозиції ТОВ «ВІП ТРАНС ГРУП» умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Відповідно до ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначаємо про оскарження до суду висновку про результати моніторингу закупівлі "Автомобіль вантажний бортовий марки МАЗ модель 630305 бувший у користуванні або еквівалент (UA-2020-07-10-000475-b)"

2020-09-16 08:32:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Віп Транс Груп 600 000,00
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПСП ІМ. ВАТУТІНА 600 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:59
Довідка з податкової
06 серпня 2020 15:58
Довідка
27 липня 2020 15:18
sign.p7s
27 липня 2020 15:14
Довідка дозвіл.PDF
24 липня 2020 18:24
sign.p7s
24 липня 2020 17:35
Копія договору 2029027.PDF
24 липня 2020 17:35
договір комісії 003815.PDF
24 липня 2020 17:35
Тендерна пропозиція.PDF
24 липня 2020 17:35
Статут 2.PDF
24 липня 2020 17:35
Статут 1.PDF
24 липня 2020 17:35
Виписка.PDF
24 липня 2020 17:35
Наказ.PDF
24 липня 2020 17:35
Акт огляду 003815.PDF
24 липня 2020 17:35
Лист згода.PDF
24 липня 2020 17:35
Акт 003815.PDF

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Віп Транс Груп
#40822506
Переможець 560 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Віп Транс Груп
#40822506
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 серпня 2020 15:35
Договір укладений
13 серпня 2020 15:32
sign.p7s зміни до договору
09 вересня 2020 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 560 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 93 333,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку