Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття та зливовідведення від буд. № 38 до буд №18 по вул. В.Чорновола в смт Крижопіль, Вінницької області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 453 930,00 UAH
UA-2020-07-10-000345-b f15e9e7337fa4fdfafb3e50df5605fbb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Олена Володимирівна

+380434022289 kryzhopil_sel_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крижопільська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04325940
Вебсайт: http://krselrada.gov.ua
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопіль, вул. Героїв України, буд 59
Контактна особа: Бойко Олена Володимирівна
+380434022289
kryzhopil_sel_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 09:19
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:31
Очікувана вартість: 2 453 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 269,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття та зливовідведення від буд. № 38 до буд №18 по вул. В.Чорновола в смт Крижопіль, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24600, Україна, Вінницька область, смт Крижопіль, вул. В. Чорновола
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-10-000345-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприемець Порада Микола Миколайович, Код ЄДРПОУ:2770420614
Дата подання: 17 липня 2020 12:15
Використання техніки
Тендерною документацією передбачено використання техніки яка може бути власна, орендована або лізинг. Але в тендерній документації не передбачено залучення техніки шляхом надання послуг. Внесіть будь ласка відповідні зміни або надайте розяснення з приводу можливості застосування матеріально технічної бази шляхом надання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 15:47
Розглянувши Вашу вимогу роз'яснюємо, що Учасники можуть надавати договори про залучення техніки шляхом надавання послуг. Надання таких договорів в тендерних пропозиціях не буде підставою для відхилення Учасника.

Документи

17 липня 2020 15:47
Протокол ТК

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-20-000002 ● b93e0b722b724a5f819f7d562396ea3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2020 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.08.2020 №48
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.08.2020 №48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-10-000345-b 10.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-20 14:17:22

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття та зливовідведення від буд. № 38 до буд №18 по вул. В. Чорновола в смт Крижопіль, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-10-000345-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
2. Яким чином учасник ФОП Бзнуні Карен Буртелович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 серпня 2020 року №7/6) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині обов’язкового накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису учасника (учасником накладено електронну печатку);
- підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, в частині надання сканованої копії з оригіналу аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів з додатками (відсутній додаток №2 до договору від 23 грудня 2019 року №484/19, який є його невід’ємною частиною)?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-21 13:14:57

.

.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-21 08:55:06

Пояснення з власної ініціативи

На Ваш запит від 20.08.2020 року Про надання пояснень за результатами проведення моніторингу UA-M-2020-08-20-000002 процедури закупівлі UA-2020-07-10-000345-b від 10.07.2020 року тендерний комітет Крижопільської селищної ради може пояснити наступне:
1. На запитання «Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?» пояснюємо, що ми користуємося послугами офіційного майданчика електронної системи державних закупівель України «DZO Державні закупівлі онлайн» і при поданні оголошення про проведення відкритих торгів на торгівельному майданчику відсутня технічна можливість внесення інформації про мову (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Разом з тим пояснюємо, що в підпункті 7.2 пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
2. На запитання «Яким чином учасник ФОП Бзнуні Карен Буртелович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 серпня 2020 року №7/6) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1.4. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині обов’язкового накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису учасника (учасникомнакладено електронну печатку);
- підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, в частині надання сканованої копії з оригіналу аналогічного договору, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів з додатками (відсутній додаток №2 до договору від 23 грудня 2019 року №484/19, який є його невід’ємною частиною)? Пояснюємо, що відповідно до наданого Учасником листа-підтвердження №31 від 20.07.2020 року про відсутність інших уповноважених осіб на підписання тендерних пропозицій, а також Листа-підтведження №28 від 20.07.2020 року де зазначено, що відповідно до наказу № 10 від 20.07.2020 року уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції (щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт у разі потреби) договір про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах є ФОП Бзнуні Карен Буртелович та під час підписання тендерної пропозиції Учасником дійсно було використано електрону печатку а не КЕП, так як єдина відмінність печатки від підпису полягає в тому, що електронним підписом може користуватися як юридична, так і фізична особа, а електронною печаткою – тільки юридична. У функціональному ж змісті суттєвої різниці між електронним підписом і електронною печаткою немає тому такі дії не є суттєвою помилкою.
Стосовно відсутності додатку №2 до договору від 23 грудня 2019 року №484/19, який є його невід’ємною частиною можемо пояснити, що вся підтверджуюча документація, яка вимагалася у тендерній документації, міститься в тексті доданого Учасником до тендерної пропозиції договору, а тому відсутність цього додатку не є суттєвою помилкою та підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічна ситуація була розглянута 16.01.2017 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийнято рішення № 209-р/пк-пз про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-21 15:42:45

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття та зливовідведення від буд. № 38 до буд №18 по вул. В. Чорновола в смт Крижопіль, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-10-000345-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Яким чином учасник ФОП Бзнуні Карен Буртелович, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 серпня 2020 року №7/6) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, в частині обов’язкового включення до довідки про матеріально-технічну базу та обладнання електростанції пересувної;
- підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, в частині надання документів, що підтверджують право користування (договір оренди) навантажувачем фронтальним «LONKINGCDM 835» №41121, зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у позиції №11;
- підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, в частині надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у позиціях: №11, 17-19, 25, 26;
- Додатку 1 тендерної документації, в частині надання оригіналу листа-підтвердження від ПП «ШляхБудВан» (орендодавець) щодо не заперечення використання навантажувача фронтального ТО-18Б №105484 АВ для виконання робіт учасником;
- пункту 10 Додатку 6 тендерної документації, в частині надання інформації щодо розрахунку кошторисної заробітної плати?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-25 08:59:59

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України

1. На запитання про вимогу підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 до тендерної документації (далі ТД) щодо наявності електростанції пересувної пояснюємо, що також в даному пункті вказано «або техніка, яка виконує аналогічні функції» тому «Бензиновий генератор SOMA 52» який відповідно до довідки наданої ФОП Бзнуні Кареном Буртеловичом від 20.07.2020 року №18 Про наявність обладнання та матеріально технічної бази є в наявності та вважається технікою яка виконує аналогічні функції.
2. Стосовно надання документів, що підтверджують право користування (договір оренди) навантажувачем фронтальним «LONKINGCDM 835» №41121, зазначеного у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у позиції №11 пояснюємо, що відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Додатка 1 до тендерної документації є обов’язковий перелік матеріально-технічної бази та обладнання, а саме: автомобіль бортовий, автомобіль самоскид, навантажувач, віброущільнювач, екскаватор, електростанція пересувна, компресор пересувний, каток дорожній, автокран, молоток відбійний, або техніка яка виконує аналогічні функції тобто мінімально-необхідна кількість техніки яка вимагається ТД та яку повинен включити Учасник до довідки про МТБ складає 10 одиниць. В підтвердження наявності машин та механізмів Учасником були наданні копії технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) та сканкопії договорів оренди на кожну одиницю техніки/обладнання, що вказані в обов’язковому переліку підпункту 1.1. пункту 1. Додатку 1 до ТД. Разом з тим інша додатково-наявна техніка та обладнання, що була вказана Учасником з власної ініціативи у довідці №18 від 20.07.2020 року Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази є не обов’язковою яка вимагалася тендерною документацією Замовника, а тому факт відсутності підтверджуючих документів на право користування навантажувачем фронтальним «LONKINGCDM 835» №41121 та відсутності свідоцтв про реєстрацію ТЗ зазначених у вище вказаній довідці у позиції: №11,17-19,25,26, які є транспортними засобами додатковими по відношенню до обов’язкового переліку матеріально-технічної бази Учасника, є не суттєвим порушенням та не може бути підставою для відхилення.
3. Про надання оригіналу листа-підтвердження від ПП «ШляхБудВан» (орендодавець) щодо не заперечення використання навантажувача фронтального ТО-18Б «105484 АВ для виконання робіт Учасником пояснюємо, що тендерна документація Замовника не містить вимогу в частині надання оригіналу листа-підтвердження. В підпункті 1.2. пункту 1 Додатку 1 до ТД зазначено, що інформація про право користування автомобільною технікою підтверджується документально, а саме: у разі відсутності власних механізмів, та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням, механізмами (договір (договори) на підставі яких учасник користується обладнанням та/або механізмами, а тому на виконання даної вимоги Учасником було надано інформаційну Довідку №18 від 20.07.2020 року Про наявність обладнання та матеріально технічної бази в якій зазначено вид права користування та підтверджено право користування технікою наданням копії договору оренди транспортних засобів №1179 від 31.10.2019 року.
4. Стосовно вимоги пункту 10 Додатку 6 до ТД, в частині надання інформації щодо розрахунку кошторисної заробітної плати пояснюємо, що в документації яку надав Учасник, а саме: «Загальновиробничі витрати» та «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1» наявна інформація про кошторисний розрахунок заробітної плати.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що Учасником ФОП Бзнуні Кареном Буртеловичом не порушено умови тендерної документації в цій частині у зв’язку з чим відсутні підстави для його відхилення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ На виконання висновку Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами аудиторської перевірки (ID моніторингу UA-M-2020-08-20-000002) яка проводилася з 20 по 26 серпня 2020 року на підставі наказу від 20.08.2020 №48 «Про початок моніторингу закупівель» процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі: Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття та зливовідведення від буд. № 38 до буд №18 по вул. В.Чорновола в смт Крижопіль, Вінницької області) тендерним комітетом Крижопільської селищної ради було прийнято рішення №7-9 від 27 серпня 2020 року про відміну визначення переможця процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-10-000345-b) учасника ФОП Бзнуні Карена Буртеловича та наміру укласти з ним договір з підстав не відповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та абзацом першим частини третьої статті 22 Закону.

2020-08-27 20:00:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником порушення усунуто.

2020-08-31 11:08:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Акопян Наіра Ахтанаківна 1 720 346,00
UAH з ПДВ
1 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Яковлева Ганна Володимирівна 2 423 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бзнуні Карен Буртелович 2 247 575,12
UAH з ПДВ
2 235 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА" 2 369 999,00
UAH з ПДВ
2 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА" 2 369 999,00
UAH з ПДВ
2 369 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 16:20
Електронний підпис
27 липня 2020 16:14
техзавдання, дод 3.PDF
27 липня 2020 16:14
цінова пропозиція.pdf
27 липня 2020 16:14
паспорт.pdf
27 липня 2020 16:14
копія паспорту.PDF
27 липня 2020 16:13
копія Випискиз ЄДР.PDF
27 липня 2020 16:13
відгук Гнівань.pdf
27 липня 2020 16:13
договірна ціна.pdf
27 липня 2020 16:13
довідка ст. 17.pdf
27 липня 2020 16:13
Витяг з реєстру ЄДР.PDF
27 липня 2020 16:13
довідка про АБЗ.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 15:34
Електронний підпис
27 липня 2020 15:33
3.jpg
27 липня 2020 15:32
2.jpg
27 липня 2020 15:32
6.jpg
27 липня 2020 15:32
4.jpg
27 липня 2020 15:32
5.jpg
27 липня 2020 15:32
1.jpg

Публічні документи

28 серпня 2020 12:05
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:41
пояснення
28 серпня 2020 11:41
лист підтвердження
14 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:30
довідка М В С
10 серпня 2020 18:15
пояснювальна записка
10 серпня 2020 18:15
розрах звв до ЛК 2 1 2
10 серпня 2020 18:15
підс відомість ресур 2 1 2
10 серпня 2020 18:15
розрах звв до ЛК 2 1 1
10 серпня 2020 18:15
підс відомість ресур 2 1 1
10 серпня 2020 18:15
прямі витрати
10 серпня 2020 18:15
локальний кошторис 2 1 2
10 серпня 2020 18:15
локальний кошторис 2 1 1
10 серпня 2020 18:15
кошторисний розрахунок
10 серпня 2020 18:15
ЗВВ
10 серпня 2020 18:15
договірна ціна
10 серпня 2020 16:13
довідка ч2 ст17 ЗУ
10 серпня 2020 16:13
довідка п12 ч1 ст17 ЗУ
10 серпня 2020 16:13
Цінова пропозиція
10 серпня 2020 16:13
декларація відповід мтб
10 серпня 2020 16:13
ліцензія,перелік робіт
27 липня 2020 15:53
Електронний підпис
27 липня 2020 15:26
Додаток до Атестації.pdf
27 липня 2020 15:26
Атестат виробництва.pdf
27 липня 2020 15:26
Дог ор.ТЗ 1163 .pdf
27 липня 2020 15:26
Розрах показ звв.pdf
27 липня 2020 15:26
Розрах варт маш.pdf
27 липня 2020 15:26
Прямі і звв витрати.pdf
27 липня 2020 15:26
лабораторія_.pdf
27 липня 2020 15:26
План фінансування.pdf
27 липня 2020 15:25
лист відгук.pdf
27 липня 2020 15:25
Інші статті витрат.pdf
27 липня 2020 15:25
аналогічний договір.pdf
27 липня 2020 15:25
акт _3 2019р.pdf
27 липня 2020 15:25
акт _2 2019р.pdf
27 липня 2020 15:25
Договірна ціна.pdf
27 липня 2020 15:25
Дефектний акт.pdf
27 липня 2020 15:25
акт _1 2019р..pdf
27 липня 2020 15:25
акт 5 2020р.pdf
27 липня 2020 15:25
Адмін витр.pdf
27 липня 2020 15:24
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2020 15:24
акт 4 2020р.pdf
27 липня 2020 15:24
акт 3 2020р.pdf
27 липня 2020 15:24
календарний графік.pdf
27 липня 2020 15:24
акт 2 2020р.pdf
27 липня 2020 15:24
проект договору.pdf
27 липня 2020 15:24
акт 1 2020р.pdf
27 липня 2020 15:24
паспорт Бзнуні К Б.pdf
27 липня 2020 15:24
довідка статистики.pdf
27 липня 2020 15:23
довідка про учасника.pdf
27 липня 2020 15:23
Дог купівлі А Б У .pdf
27 липня 2020 15:23
Дог ор.ТЗ 1179 .pdf

Публічні документи

27 липня 2020 16:57
Електронний підпис
27 липня 2020 16:57
Електронний підпис
27 липня 2020 16:56
ДОГОВІР (6).pdf
27 липня 2020 16:44
договір Крижопіль.pdf
27 липня 2020 16:44
календарний графік.pdf
27 липня 2020 16:44
лист згода Акопян.pdf
27 липня 2020 16:44
довідка МТБ.pdf
27 липня 2020 16:44
Відгук.pdf
27 липня 2020 16:44
лист згода ВАЗ.pdf
27 липня 2020 16:44
ст 17.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 16:53
ДОГОВІР (6).pdf
27 липня 2020 16:46
ст 17.pdf
27 липня 2020 16:46
календарний графік.pdf
27 липня 2020 16:46
Відгук.pdf
27 липня 2020 16:46
довідка МТБ.pdf
27 липня 2020 16:45
лист згода ВАЗ.pdf
27 липня 2020 16:45
договір Крижопіль.pdf
27 липня 2020 16:45
лист згода Акопян.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Акопян Наіра Ахтанаківна

ФОП Яковлева Ганна Володимирівна

ФОП Бзнуні Карен Буртелович

ПП "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"

ПП "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа - підприємець Акопян Наіра Ахтанаківна
#2621601909
Відхилено 1 499 999,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:00
Фізична особа-підприємець Яковлева Ганна Володимирівна
#2797519643
Відхилено
1 500 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 14:11
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 серпня 2020 00:00
ФОП Бзнуні Карен Буртелович
#2507215995
Рішення скасоване 2 235 305,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:01
ФОП Бзнуні Карен Буртелович
#2507215995
Відхилено 2 235 305,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 09:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 20:05
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"
#39288149
Відхилено 2 240 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 10:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДРЕМКОМПЛЕКТ-ААА"
#39288149
Відхилено 2 369 999,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 10:30

Документи

31 липня 2020 14:00
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям - згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону - згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку 3 до цієї тендерної документації; - згоду з Проектом договору - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації та текст проекту договору з зазначенням на кожній сторінці «згідні з Умовами договору»; - цінову пропозицію згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації; - інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації; - документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

05 серпня 2020 14:31
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до висновку аудиторської перевірки (ID моніторингу UA-M-2020-08-20-000002) яка проводилася з 20 по 26 серпня 2020 року Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області на підставі наказу від 20.08.2020 №48 «Про початок моніторингу закупівель» установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Бзнуні Карен Буртелович, кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідність в інформації та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який який не може меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В результаті вище викладеного є необхідність про вимогу до Учасника усунути невідповідності кваліфікаційним критеріям в частині: 1) надання аналогічного договору від 23 грудня 2019 року №484/19 з додатком №2 «Кошторисна документація», який є його невід’ємною частиною (підпункт 3.2 пункт 3 Додатку 1 тендерної документації); 2) ненадання оригіналу листа-підтвердження від ПП «ШляхБудВан» щодо незаперечення використання навантажувача фронтального ТО-18Б №105484 АВ для виконання робіт учасником (Додаток 1 тендерної документації).

Документи

31 серпня 2020 09:24
Електронний підпис

Документи

31 серпня 2020 10:26
Електронний підпис

Документи

31 серпня 2020 10:29
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2020 10:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі