Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015, код 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (НК 024:2019 47244: Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії (Апарат штучної вентиляції легень); 15076: Жорсткий інтубаційний, багаторазовий ларингоскоп (Набір ларингоскопу))
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2020-07-09-008628-c 7ebc697e0f9a454a827e727e6a1f365d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Лошак

+380462259991
+380631875357
tenderonc2015@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006065
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211
Контактна особа: Валентина Лошак
+380462259991,+380631875357
tenderonc2015@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 18:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:43
Очікувана вартість: 365 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Апарат штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
5 штуки
Набір ларингоскопу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 15076 — Жорсткий інтубаційний, багаторазовий ларингоскоп

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки фінансування та/або з затримки платежу не з вини Покупця, оплата за поставлене Обладнання здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У цьому випадку Покупець жодних штрафних санкцій за затримку оплати за Договором не несе. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 18:59
Додаток 5 Лист-згода.doc
09 липня 2020 18:59
Додаток 4.doc
09 липня 2020 18:59
Додаток 3.doc
09 липня 2020 18:59
Додаток 2 Медико технічні вимоги.doc
09 липня 2020 18:59
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
09 липня 2020 18:59
Додаток 6 Проект договору.doc
09 липня 2020 18:59
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПВКП Промімпекс 365 000,00
UAH з ПДВ
362 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 362 720,00
UAH з ПДВ
362 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
04 серпня 2020 09:56
податкова.pdf
04 серпня 2020 09:56
наказ.pdf
04 серпня 2020 09:56
МВС.pdf
04 серпня 2020 09:56
довідки.pdf
04 серпня 2020 09:56
Довідка.pdf
04 серпня 2020 09:35
Банкрутство.pdf
04 серпня 2020 09:35
Довідка (2).pdf
24 липня 2020 18:29
Електронний підпис
24 липня 2020 18:26
14. Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 18:26
12. лист згода.pdf
24 липня 2020 18:26
11. проект договору.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 10:17
Електронний підпис
24 липня 2020 10:15
МТВ - ларингоскоп.pdf
24 липня 2020 10:15
МТВ - апарат ШВЛ.pdf
24 липня 2020 10:15
Проект договору.pdf
24 липня 2020 10:15
Договора - транспорт.pdf
24 липня 2020 10:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКП Промімпекс

ТОВ "ГЕМОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПВКП Промімпекс
#30149094
Переможець 362 500,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПВКП Промімпекс
#30149094
362 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 18:48
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 16:03
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 16:16
Додаткова угода.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 12:04
Договір.pdf укладений
14 серпня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, згідно п. 6 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» про коригування загальної вартості Договору, зважаючи, що вказана Постачальником ціна Товару (Апарат штучної вентиляції легень «BLIZAR») рахується без ПДВ, та відповідно пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума Договору складає: 362 500 грн. 00 коп. (Триста шістдесят дві тисячі п’ятсот грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ: 1635 грн. 51 коп. (Одна тисяча шістсот тридцять п’ять гривень 51 копійка).»
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 362 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 635,51 UAH)