Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95; Бензин А-92; Дизельне паливо
Очікувана вартість
1 447 720,00 UAH
UA-2020-07-09-008577-c e4f2d3b839674cf1b3ad96f9c7e0e367
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Сіпко

+380472717440 buh_mrv@ck.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 2 ДПРЗ УДСНС України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 38228576
Вебсайт: http://ck.mns.gov.ua/
Місцезнаходження: 18030, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Чигиринська, 5
Контактна особа: Олександр Сіпко
+380472717440
buh_mrv@ck.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:55
Очікувана вартість: 1 447 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 238,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Кількість – 60280 л.: Бензин А-95 – 1000 л; Бензин А-92 – 24710 л; Дизельне паливо – 34570 л.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, зона ООС, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
24710 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, зона ООС, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
34570 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18030, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, зона ООС, АЗС учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 18:32
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
09 липня 2020 18:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
09 липня 2020 18:32
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
09 липня 2020 18:32
ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ.doc
09 липня 2020 18:32
ТД _ БЕНЗИН ТА ДП.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-008577-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 15 липня 2020 10:33
ВИМОГА (ТД)
Вилучити дискримінаційні умови тендерноої документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 16:21
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для здійснення певної господарської діяльності наявність обладнання, техніки, ресурсів, спецтехніки, за рахунок певних форм власності або законного використання на правах орендаря чи залучення. Якщо Учасник не має в наявності не менше трьох АЗС в м. Черкаси, то йому нічого не заважає, розширити свою мережу АЗС, за рахунок оренди та/або залучити на підставі співпраці, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та покращити матеріально-технічну базу.
Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для ефективного використання бюджетних коштів, не раціонально здійснювати заправку транспортних засобів які знаходяться на великій відстанні, або в іншому кінці міста.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник зазначає опис предмету закупівлі, вимоги до нього, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Вами не доведено як саме Вас умови документації дискримінують, умови даної документації може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 1 444 706,00
UAH з ПДВ
1 444 706,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А95.МЕ" 1 447 720,00
UAH з ПДВ
1 447 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:54
Довідки по ст.17.pdf
05 серпня 2020 10:54
Маленко 02.08.20 МВС.pdf
05 серпня 2020 10:54
Податкова 04.08.20.pdf
24 липня 2020 17:57
Електронний підпис
24 липня 2020 17:56
Перелік АЗК.pdf
24 липня 2020 17:52
UA-2020-07-09-008577-c.rar
24 липня 2020 17:45
Електронний підпис
24 липня 2020 17:43
Бензин А95 переклад.pdf
24 липня 2020 17:43
Бензин_А95_Глобус.pdf
24 липня 2020 17:43
бензин А92_переклад.pdf
24 липня 2020 17:43
Бензин_А92_Глобус.pdf
24 липня 2020 17:43
ДП-Л переклад.pdf
24 липня 2020 17:43
паспорт ДП-Л 416 .PDF
24 липня 2020 17:43
ДП-Л_Глобус.pdf
24 липня 2020 17:43
Листи+довідки 1.pdf
24 липня 2020 17:43
Паспорт Маленко.pdf
24 липня 2020 17:43
Фін звітність 2019 рік.pdf
24 липня 2020 17:43
Сертифікат А-95.pdf
24 липня 2020 17:43
Проект договору.pdf
24 липня 2020 17:43
Паспорт якості А-95.pdf
24 липня 2020 17:43
Довіреність Маленко.pdf
24 липня 2020 17:43
Код Маленко.pdf
24 липня 2020 17:43
Договір суборенди.pdf
24 липня 2020 17:43
Наказ+виписка Йоржик.pdf
24 липня 2020 17:42
Витяг акциз.pdf
24 липня 2020 17:42
Відомості з ЄДР.pdf
24 липня 2020 17:42
Вог Кард_ліцензія.pdf
24 липня 2020 17:42
STATUT-26-06-18.pdf
24 липня 2020 17:42
Витяг ПДВ Вог Кард.pdf
24 липня 2020 17:42
Виписка ВОГ КАРД.pdf
24 липня 2020 17:42
WOG CARD_Wog Treyd Resurs_2812.pdf
24 липня 2020 17:42
PROT-STVOR-25-06-18.pdf
24 липня 2020 17:42
Naftotrejd Resyrs_WOG_Invest_TM_WOG_33.pdf
24 липня 2020 17:42
OPYS-STVOREN.pdf
24 липня 2020 17:42
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:42
Технічне завдання.pdf
24 липня 2020 17:42
Листи+довідки.pdf
24 липня 2020 17:42
Проект договору.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:36
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А95.МЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 1 444 706,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
1 444 706,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 17:17
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
14 серпня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 11:40
специфікація 1.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 11:34
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:27
Договір.PDF укладений
12 серпня 2020 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 12.08.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № ШК17624
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 14.08.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: № ШК17624
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 103 376,50
UAH (в тому числі ПДВ 183 896,08 UAH)