Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультиметр 8,5 цифрових розрядів
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-07-09-008282-c 457c3db40d0a4973aab8662f5124056e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копаєв Павло Сергійович

+380964122938 pavel@st.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 02568360
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., м.Черкаси, вул. Гоголя, буд.278
Контактна особа: Копаєв Павло Сергійович
+380964122938
pavel@st.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:32
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Мультиметр 8,5 цифрових розрядів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Гоголя, буд.278
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020
ДК 021:2015: 38340000-0 — Прилади для вимірювання величин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Робочі 30
Поставка товару - остаточний розрахунок в розмірі 70% ціни Договору здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами товарно - транспортної та/або видаткової накладної на фактично поставлений Товар. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:42
Додаток 4 (нова редакція).docx
15 липня 2020 16:29
Додаток 1 (нова редакція).docx
15 липня 2020 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
09 липня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:31
ТД.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 6 - Проєкт договору.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 5.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 3.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 2.docx
15 липня 2020 16:42
Додаток 4 (нова редакція).docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 4.docx
15 липня 2020 16:29
Додаток 1 (нова редакція).docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 1.docx
15 липня 2020 16:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
09 липня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:31
ТД.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 6 - Проєкт договору.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 5.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 3.docx
09 липня 2020 17:31
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 липня 2020 13:15
Дата відповіді: 13 липня 2020 16:39
Шановний Замовнику! Просимо Вас скасувати вимогу до Учасника про надання відгуків від Замовників для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору як таку, яка є дискримінаційною. По перше: відгук не є документом, який підтверджує виконання договору. По друге: не існує Закону, який зобов’язує учасників господарювання надавати один одному відгуки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору встановлено вимогу про надання документально підтвердженої інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору у вигляді: оригіналу або копії аналогічного договору, який було укладено в 2018-2020 роках; оригіналів або копій підтвердних документів, які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору.
При цьому Замовником не встановлено окремої вимоги щодо надання учасниками документального підтвердження виконання аналогічного договору у вигляді певного документу, а саме видаткової чи товарно-транспортної накладної, а лише визначено підтвердження такої інформації у вигляді будь-яких документів, які дають змогу замовнику упевнитися, що наданий договір виконувався.
Документи від переможця
Дата подання: 10 липня 2020 13:22
Дата відповіді: 13 липня 2020 16:39
Шановний Замовнику! Просимо скасувати вимогу до переможця торгів про надання довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) на підставі п.5 ст.17 Закону України «Про публічні Закупівлі» яка наголошує: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Інтегрований с Prozorro реєстр податкової служби є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель. Порядок інтеграції врегульовано спільним наказом Мінеконорозвитку та Мінфіну № 37/11 від 17.01.2018 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть унесені зміни у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 13 липня 2020 17:34
Дата відповіді: 14 липня 2020 11:33
Шановний Замовнику! Ваша відповідь стосовно нашого прохання про скасування вимоги до Учасника про надання відгуків від Замовників для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору як таку, яка є дискримінаційною не зрозуміла. В своєї відповіді Ви стверджуєте про те, що така вимога Замовником не встановлена. Цитуємо п.1 Додатку 2 тендерної документації «Документи, що подаються на підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям». П. 1 стовбця «Критерії» Додатку 2 має такий зміст: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». П.1 стовбця «Підтвердні документи, що надає Учасник» має такий зміст: «Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: - оригінал або копія аналогічного договору, який було укладено в 2018-2020 роках; - оригінали або копії підтвердних документів які дають змогу упевнитися, що наданий договір виконувався. Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. Копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го». Таким чином таким чином надання «Копія(ї) позитивних відгуків від замовників щодо наданих послуг, не менше 1-го» (останній рядок змісту п.1 Додатку 2) э Вашою вимогою як «Підтвердні документи, що надає Учасник». Але, шановний Замовнику, відгук не є документом, який підтверджує виконання договору; крім того не існує Закону, який зобов’язує учасників господарювання надавати один одному відгуки. Тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною. Просимо Вас скасувати вимогу до Учасника про надання відгуків від Замовників для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору як таку, яка є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Надання позитивного відгуку від замовника щодо наданих послуг не є дискримінаційною вимогою, а документом, що підтверджує якісне та своєчасне виконання аналогічного договору, що є важливим фактором для нас як Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-008282-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 09 липня 2020 19:23
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки
Відповідно до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ № 94 від 13.01.2016 р.) – засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку та/або введені в експлуатацію тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту. Тобто пройшли оцінку відповідності та отримали сертифікат затвердження типу засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 05.06.2014 № 1314-VII регламентовані законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки та не законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки повинні пройти процедуру оцінки відповідності в призначених органах з оцінки відповідності в Україні. Та мати документальне підтвердження а саме -сертифікат відповідності типу за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки засобу вимірювальної техніки або сертифікат відповідності за результатами перевірки кожного окремого засобу вимірювальної техніки. Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Розділ Х, прикінцеві положення) сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу, видані в установленому порядку до набрання чинності цим Законом, чинні протягом визначеного в них строку дії. Виходячи з вище зазначеного, засіб вимірювальної техніки, який підпадає під сферу законодавчо регульованої метрології, повинен мати сертифікати відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу який видан до набрання чинності Закону та має строк дії або пройти оцінку відповідності за Технічним регламентом. Відсутні вимоги відповідно до Технічних регламентів та Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" стосовно наявності сертифікатів відповідності засобів вимірювальної техніки Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 14:01
Технічний регламент законодавчо регульованих ЗВТ, затверджений постановою КМУ від 13.01.2016 № 94 встановлює вимоги, яким повинні відповідати засоби вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології і перелік яких наведено у додатку 1 до даного технічного регламенту. В свою чергу сфера законодавчо регульованої метрології чітко окреслена статтею 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності: 1) забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян; 2) контроль якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів; 3) контроль стану навколишнього природного середовища; 4) контроль безпеки умов праці; 5) контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів; 6) топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою; 7) торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, виробником, виконавцем), у тому числі під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо); 8) обчислення сум податків і зборів, податковий та митний контроль; 9) роботи, пов’язані з визначенням параметрів будівель, споруд і території забудови; 10) роботи із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством; 11) роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем; 12) роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів; 13) реєстрація національних і міжнародних спортивних рекордів.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», еталон – реалізація визначення даної величини із встановленим значенням величини та пов’язаною з ним невизначеністю вимірювання, що використовується як основа для порівняння. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», робочий еталон – еталон, який використовується для регулярних калібрувань або повірки засобів вимірювальної техніки.
Обладнання, яке вказане в тендерній документації планується використовувати як робочий еталон, який застосовують під час калібрування та повірки ЗВТ і не буде застосовано, як засіб вимірювальної техніки, який призначений для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, про що будуть унесені зміни до тендерної документації у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-07-09-008282-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 09 липня 2020 19:24
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку. П.7. Обладнання може бути надано на ринку та/або введено в експлуатацію тільки в разі, коли воно відповідає вимогам цього ТР за умови належного встановлення, обслуговування та використання за призначенням. П.13., П.4 Виробники проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього ТР та при відповідності вимогам даного ТР складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. П.41. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР з електромагнітної сумісності та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" стосовно наявності декларацій про відповідність. Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 14:03
Статтею 28 (п. 1) Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У пункті 7 цієї ж статті визначено, що виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, визначеним у відповідних технічних регламентах. Тобто, складання декларацій про відповідність продукції вимогам відповідних технічних регламентів є частиною дотримання вимог Законодавства України виробником або уповноваженим представником. Усі учасники торгів повинні дотримуватися усіх без виключення вимог чинного Законодавства України (в тому числі і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності») і тому виділяти якусь окрему частину з вимогою дотримання тільки її у тендерній документації не є потрібним.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-008282-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОНЕЛ", Код ЄДРПОУ:42993565
Дата подання: 09 липня 2020 19:24
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
Відповідно до Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності, 2015. Ст.2 п.2 Дія цього Закону поширюється на всі види продукції… Ст.11.П.1 Відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов’язковою. Відповідно до Постанови КМУвід 16 грудня 2015 р. № 1067 КиївПро затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання П.2. Дія цього Технічного регламенту (далі - ТР) поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1. П.4. Електрообладнання може бути надано на ринку України тільки у разі, коли після виготовлення відповідно до належної інженерної практики з питань безпечності, що застосовується в Україні, воно не становить загрози здоров’ю та безпеці людей і свійських тварин або майну за умови належного монтажу, обслуговування та застосування за своїм призначенням. П.8. Виробники проводять процедуру оцінки відповідності і якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам. 38. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову. Виходячи з вище зазначеного, відсутні вимоги щодо ТР низьковольтного електричного обладнання стосовно наявності декларацій про відповідність Просимо зазначити їх та внести відповідні зміни до документації!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 14:03
Статтею 28 (п. 1) Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. У пункті 7 цієї ж статті визначено, що виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, визначеним у відповідних технічних регламентах. Тобто, складання декларацій про відповідність продукції вимогам відповідних технічних регламентів є частиною дотримання вимог Законодавства України виробником або уповноваженим представником. Усі учасники торгів повинні дотримуватися усіх без виключення вимог чинного Законодавства України (в тому числі і Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності») і тому виділяти якусь окрему частину з вимогою дотримання тільки її у тендерній документації не є потрібним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юнітест" 468 996,00
UAH з ПДВ
468 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА" 478 086,00
UAH з ПДВ
478 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Енергооблік" 480 000,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 14:43
Електронний підпис
24 липня 2020 14:43
ISO17025.pdf
24 липня 2020 14:42
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 14:42
Протокол 1 завер.pdf
24 липня 2020 14:42
Опис Юнітест від 07.06.pdf
24 липня 2020 14:42
НДС Завер.pdf
24 липня 2020 14:42
Накладна 223-АТ1603.pdf
24 липня 2020 14:42
Наказ 1 завер.pdf
24 липня 2020 14:42
Лист про навчання.pdf
24 липня 2020 14:42
Договір 422-18-Т.pdf
24 липня 2020 14:42
відгук1.PDF
24 липня 2020 14:42
Витяг з ПДВ завір..pdf
24 липня 2020 14:42
Витяг з ЄДР 12-06-2020.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 15:26
Електронний підпис
24 липня 2020 16:36
Електронний підпис
24 липня 2020 16:36
UKAS Accreditation Certificate.pdf.zip
24 липня 2020 16:36
UKAS Accreditation Certificate_ukr.pdf.zip
24 липня 2020 16:36
Статут.pdf.zip
24 липня 2020 16:36
Паспорт_Transmille 8104.pdf.zip
24 липня 2020 16:36
Наявність МТБ.pdf.zip
24 липня 2020 16:35
Захист довкілля.pdf.zip
24 липня 2020 16:35
Відгуки.pdf.zip
24 липня 2020 16:35
Виписка з ЄДР.pdf.zip
24 липня 2020 16:35
8104-Extended-Specifications-V1-1.pdf.zip

Публічні документи

24 липня 2020 14:17
Електронний підпис
24 липня 2020 14:15
Щодо навчання.pdf
24 липня 2020 14:15
Статут.pdf
24 липня 2020 14:15
ПС_Transmille 8104_LK.pdf
24 липня 2020 14:15
Пропозиція.pdf
24 липня 2020 14:15
Опис до статуту.pdf
24 липня 2020 14:15
UKAS Accreditation Certificate.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Юнітест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА"

ПрАТ "Енергооблік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Юнітест"
#30726680
Відхилено 468 996,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА"
#38159948
Переможець 478 086,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕК КНОУ УКРАЇНА"
#38159948
478 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 10:34
Договір 006 ОЧ 08.pdf укладений
14 серпня 2020 10:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 478 086,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 681,00 UAH)