Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво каналізаційного трубопроводу по вул. Ломоносова у м. Винники» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 053 504,00 UAH
UA-2020-07-09-008193-c d6063e46e4a748a4a5d8a5041a77126f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:23
Очікувана вартість: 6 053 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 267,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво каналізаційного трубопроводу по вул. Ломоносова у м. Винники» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Ломоносова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 16:15
Тендерна документація Ломоносова зі змінами.doc
17 липня 2020 14:36
Тендерна документація Ломоносова зі змінами.doc
09 липня 2020 17:14
Тендерна документація Ломоносова.doc
24 липня 2020 16:15
перелік змін.docx
17 липня 2020 14:36
перелік змін.docx
09 липня 2020 17:14
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx
09 липня 2020 17:14
Додаток 2 Технічне завдання ломоносова.doc
09 липня 2020 17:14
Додаток_3_(проект_договору).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 14 липня 2020 11:57
Дата відповіді: 17 липня 2020 10:42
Відповідно до п.1.4 Додатку 1 до ТД, Учасник також повинен надати документальне підтвердження права власності чи користування об’єктами інженерної інфраструктури, які передбачають наявність адміністративних, виробничих приміщень, техніки, устаткування і т.д., що відповідають організаційним та кадровим вимогам. Просимо уточнити, які саме документи витребовуються замовником для підтвердження зазначеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Із вимоги випливає, що учасник має надати документи, які підтверджують право власності чи користування об’єктами інженерної інфраструктури, які передбачають наявність адміністративних, виробничих приміщень, техніки, устаткування і т.д., що відповідають організаційним та кадровим вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Компанія ІНСТАЛБУД 5 783 148,00
UAH з ПДВ
5 752 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 5 970 403,20
UAH з ПДВ
5 782 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД 6 040 455,56
UAH з ПДВ
6 040 455,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:13
Довідка ст.17
20 серпня 2020 11:13
довідка МВС
07 серпня 2020 15:13
Електронний підпис
31 липня 2020 12:34
Електронний підпис
31 липня 2020 12:23
Договірна ціна.PDF
31 липня 2020 12:23
1 ДФ за 2 кв.2020.PDF
31 липня 2020 12:23
Фінансова звіт 19.PDF
31 липня 2020 12:23
Технічне завдання.PDF
31 липня 2020 12:23
Договірна ціна.zip
31 липня 2020 12:23
Проект договору.PDF
31 липня 2020 12:23
Свідоцтво про ПДВ.PDF
31 липня 2020 12:23
Ліцензія.PDF
31 липня 2020 12:23
Дозвіл.pdf
31 липня 2020 12:23
Відомості ЄДРПОУ.PDF
31 липня 2020 12:23
Дов. ст17.PDF
31 липня 2020 12:22
Довідка про довкілля.PDF
31 липня 2020 12:22
1 ДФ.PDF
31 липня 2020 12:22
Копії трудових.PDF
31 липня 2020 12:22
наказ директор.PDF
31 липня 2020 12:22
Статут.PDF

Публічні документи

31 липня 2020 11:47
Електронний підпис
30 липня 2020 17:01
Електронний підпис
30 липня 2020 16:59
ГАРАНТІЯ.zip
30 липня 2020 16:59
Установчі документи.zip
30 липня 2020 16:59
Технічне завдання.zip
30 липня 2020 16:59
Проект договору.zip
30 липня 2020 16:59
ВПВ.zip
30 липня 2020 16:59
Інші документи.zip
30 липня 2020 16:59
Трудові книжки ІТР.zip
30 липня 2020 16:59
Аналогічні договори.zip

Публічні документи

25 липня 2020 09:44
Електронний підпис
25 липня 2020 09:43
Інші документи.rar
25 липня 2020 09:43
Банківська гарантія.zip
25 липня 2020 09:43
КК.rar
25 липня 2020 09:43
Ст 17.pdf
25 липня 2020 09:43
КОШТОРИС.zip
25 липня 2020 09:43
Договірна ціна.pdf
25 липня 2020 09:43
Проект договору.pdf
25 липня 2020 09:43
Технічне завдання.pdf
25 липня 2020 09:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Компанія ІНСТАЛБУД

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

ТОВ БУДОПТ-ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Компанія ІНСТАЛБУД
#33465397
Переможець 5 752 880,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 18:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 17:58

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія ІНСТАЛБУД» в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво каналізаційного трубопроводу по вул. Ломоносова у м. Винники» (Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції переможця містяться копії трудових книжок та копії сторінок з записом про прийом на роботу працівників Учасником торгів, які викладені іншою мовою ніж українська. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Згідно із п. 2 таблиці 1 додатку 1 до ТД Учасник повинен надати копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів); Згідно із п. 7 Розділу 1 до ТД «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою...», та «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову». В тендерній пропозиції Ви надати копію сторінки трудової книжки з ПІБ працівника російською мовою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо надати переклад копій трудових книжок та копії сторінок з записом про прийом на роботу працівників Учасником торгів українською мовою відповідно до вимог п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 18:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Компанія ІНСТАЛБУД
#33465397
5 752 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 13:16
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 19:13
дд6.pdf зміни до договору
28 березня 2022 19:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 19:54
ДД3.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 19:52
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 18:21
дод.уг.2 Ломоносова(кан.трубопров.).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:26
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:14
дод.уг.1 нове буд.кан.труб.по вул.Ломоносова.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:08
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 12:15
нове буд.кан.труб.по вул.Ломоносова.pdf укладений
26 серпня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода про уточнення сум фінансування у 2020 і 2021 рр.
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено замість «до - не пізніше 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «26.08.2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/109 б/І
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено замість «26.08.2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах» на «26.08.2020 – 2021 - 2022 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 26/08/20-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 218 861,03
UAH (в тому числі ПДВ 536 476,84 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою Сторін