Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво нової твердопаливної блочно-модульної котельні, що працює на альтернативних видах палива та прилеглих теплових мереж, для потреб ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров. Шкільному, 2, в м. Дубно, Рівненської області
Очікувана вартість
19 557 404,40 UAH
UA-2020-07-09-008115-c 40257fa39d364896a41b4af24c7d2c55
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грановська Світлана Андріївна

+380365632581 dubno_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дубенської м.р.
Код ЄДРПОУ: 04590725
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Тараса Бульби 4
Контактна особа: Грановська Світлана Андріївна
+380365632581
dubno_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:49
Очікувана вартість: 19 557 404,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 787,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво нової твердопаливної блочно-модульної котельні, що працює на альтернативних видах палива та прилеглих теплових мереж, для потреб ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров. Шкільному, 2, в м. Дубно, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, провулок Шкільний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки — попередня оплата (аванс) у розмірі до 30% від суми призначень терміном до 2 місяців. Відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки, у межах наявних фактичних призначень, по даному Договору, здійснюються Замовником на користь Підрядника за фактично виконані та прийняті роботи на підставі рахунків-фактур та підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт. Замовник зобов’язаний оплатити, у межах наявних фактичних призначень, виконані Підрядником та прийняті Замовником роботи. Розрахунки з Підрядником здійснюються Замовником лише після надання Підрядником Замовнику повного комплекту виконавчої документації, передбаченого для такого виду робіт чинним законодавством України та проектною документацією. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН 24.07.2020р.docx
24 липня 2020 11:08
ТД будівництво котельні (в редакції від 24.07.2020).doc
13 липня 2020 12:31
ТД будівництво котельні (в редакції від 13.07.2020).doc
09 липня 2020 17:07
ТД.doc
24 липня 2020 11:08
Додаток 2_Проект Договору (редакція від 24.07.20).docx
09 липня 2020 17:07
Додаток 2_Проект Договору.docx
13 липня 2020 12:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13.07.2020р.docx
13 липня 2020 08:39
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13.07.2020р.docx
13 липня 2020 08:39
проект 1.zip
09 липня 2020 17:07
Додаток 5 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВІД УЧАСНИКА_ ПРО ТЕ_ ЩО В УЧАСНИКА ВІДСУТНІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВИКЛЮЧЕННЯ ЙОГО З УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ_.docx
09 липня 2020 17:07
Додаток 4 Технiчнi_вимоги на закупівлю.docx
09 липня 2020 17:07
Додаток 3Документи_ що підтверджують відсутність підстав_ визначених у статті 17 Закону_ які переможець торгів у строк_ що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти до.docx
09 липня 2020 17:07
Додаток 1 інформація до ст.17 Закону.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1
Дата подання: 14 липня 2020 11:40
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:39
Шановний Замовник. відповідно умов та вимог тендерної документації - " під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі не менше 70%. У випадку якщо на підтвердження виконання «аналогічного за предметом закупівлі» договору учасник надасть декілька договорів, які підтверджують досвід у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору сукупно, в такому разі виконання кожного із цих окремих складових договорів повинно бути в обсязі 100%." Питання - 70% та 100% рахується від чого? Від об'ему робіт, від вартості, або від чого? Просимо надати роз'яснення та внести відповідні, уточнюючи зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.3.3 Додатку 1 Тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учаснику аукціону необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), предметом якого є будівництво (реконструкція) твердопаливної котельні, що працює на біомасі (тріска деревини, пелети, тощо). Згідно п.3.3.1 Підтвердженням досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із виконанням наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.3.3.2. цього додатку) є:
– будівництво/реконструкція/капремонт котельні;
– будівництво/реконструкція/капремонт витратного та/або проміжного складів;
– будівництво/реконструкція/капремонт димової труби/димохідної системи;
– будівництво/реконструкція/капремонт теплових мереж та/або ІТП;
– будівництво/реконструкція/капремонт зовнішніх мереж газопостачання;
Письмове формулювання вищевказаних видів робіт в документах учасника не обов’язково повинно бути дослівним, ці види робіт повинні бути відображені по суті роботи.

Тому у випадку (якщо наявний аналогічний за предметом закупівлі один договір) під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі не менше 70%.
У випадку якщо для підтвердження усіх зазначених видів робіт в учасника наявні кілька різних договорів, в такому випадку підтвердженням досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору буде надання декількох таких договорів, які підтверджують досвід у виконанні аналогічного предметом закупівлі договору - сукупно, в такому разі виконання кожного із цих окремих складових договорів повинно бути в обсязі 100%.
Умови ТД
Дата подання: 14 липня 2020 11:46
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:40
Шановний Замовник, відповідно умов тендерної документації, до розрахунку ціни тендерної пропозиції обов’язково мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень: 1) Договірна ціна (тверда); 2) Порядковий локальний кошторис (-си) з розрахунком одиничної вартості; 3) Об’єктний кошторис (кошториси); 4) Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат; 5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; В той же час, відповідно умов тендерної документації, загальна підсумкова вартість розрахунку ціни повинна відповідати ціні вказаній у тендерній пропозиції учасника за результатами аукціону. Чи правильно ми розуміємо, що вказані вище підтверджуючі розрахунки за статтями витрат учасник приводить у відповідність до результатів аукціону та надає Замовнику після аукціону а не у складі пропозиції, на момент її подання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається, зокрема, інформація про ціну та інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, завантаживши необхідні документи, що вимагаються у тендерній документації.
У зв’язку із можливим пониженням учасниками ціни тендерної пропозиції під час електронного аукціону, рекомендуємо учасникам завчасно робити розрахунки з врахуванням можливих кроків пониження ціни. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію
Розрахунки
Дата подання: 14 липня 2020 11:50
Дата відповіді: 15 липня 2020 10:41
Шановний Замовник, дуже вдячні Вам за розміщення архіву з робочим проектом. Враховуючи складність технічних рішень, та великий об'єм технічного завдання, просимо завантажити кошторисний розрахунок в форматі програмного комплексу АВК (формат файлу imd) для більш швидкого, точного та якісного розрахунку цінової пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: На жаль згідно умов Тендерної документації завантажити кошторисний розрахунок в форматі програмного комплексу АВК що виконаний проектною організацією - неможливо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції з ПДВ, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників ПДВ – «без ПДВ») має бути складений у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 4 тендерної документації, та завірений підписом уповноваженої особи учасника. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинен бути виконаний відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, в тому числі врахування податків, необхідних страхових внесків, транспортних витрат, затрат на отримання дозволів, затрат на розробку необхідних технологічних карт, затрат на організацію будівельного майданчика, виконання тимчасових підключень до мереж, інших затрат, необхідних для повного виконання робіт.
про технічне завдання
Дата подання: 14 липня 2020 17:13
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:09
Доброго дня! Шановний замовник, щоб мати змогу вірно надати пропозицію, яка буде відповідати проектно-кошторисній документації, що передбачено вашою тендерною документацією, просимо внести зміни у технічне завдання та надати блок даних у програмному комплексі. Одночасно з чим просимо внести зміни у Додаток 4 та викласти відомість обсягів робіт з шифрами , які відповідають кошторисній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Надання блоку даних в програмних комплексах не передбачено умовами тендеру. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Оскільки необхідна інформація наявна в Додатку 4 то вносити зміни до тендерної документації на даний момент не вважаємо доцільним. Шифри учасник аукціону має визначити такі, щоб ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, включала всі його ризики, податки, необхідні страхові внески, транспортні витрати, затрати на отримання дозволів, затрати на розробку технологічних карт, затрати на організацію будівництва, затрати на тимчасові підключення до існуючих інженерних мереж та всі інші затрати, які необхідні виконання всіх запропонованих до виконання робіт.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 15 437 245,65
UAH з ПДВ
15 437 245,65
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 16 982 922,00
UAH з ПДВ
16 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 17 595 768,00
UAH з ПДВ
16 422 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 17 773 793,00
UAH з ПДВ
16 423 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 18 198 997,20
UAH з ПДВ
17 489 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 18 588 884,97
UAH з ПДВ
17 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 19 550 398,80
UAH з ПДВ
19 550 398,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 13:40
Електронний підпис
01 серпня 2020 13:38
інші.zip
01 серпня 2020 13:38
технічні.zip
01 серпня 2020 13:38
Аналогічні 1.zip
01 серпня 2020 13:38
субпідряд 2.zip
01 серпня 2020 13:37
повноваження.zip
01 серпня 2020 13:37
субпідряд 1.zip
01 серпня 2020 13:37
кваліфікаційні.zip
01 серпня 2020 13:37
Аналогічні 2.zip

Публічні документи

31 липня 2020 23:04
Електронний підпис
31 липня 2020 22:55
Ліцензії.pdf
31 липня 2020 22:55
дод 5.pdf
31 липня 2020 22:55
технічні_якісні.pdf
31 липня 2020 22:55
розрахунок зарплати.pdf
31 липня 2020 22:55
Локальні3-6.pdf
31 липня 2020 22:55
договірна_обєктні.pdf
31 липня 2020 22:55
підпис договору.pdf
31 липня 2020 22:55
субпідрядник.pdf
31 липня 2020 22:55
пдв_120 днів.pdf
31 липня 2020 22:54
відомісті.pdf
31 липня 2020 22:54
персональні дані.pdf
31 липня 2020 22:54
Достовірність даних.pdf
31 липня 2020 22:54
гарантійні листи.pdf
31 липня 2020 22:54
Аналогічний договір.pdf
31 липня 2020 22:54
МТБ_обладнання.pdf
31 липня 2020 22:54
працівники.pdf
31 липня 2020 22:54
стаття 17.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 14:03
Електронний підпис
01 серпня 2020 14:01
13.Сертифікати.rar
01 серпня 2020 14:01
14.Технічне завдання.pdf
01 серпня 2020 14:01
15.Фінансова звітність.pdf
01 серпня 2020 14:01
7.Проект договору.pdf
01 серпня 2020 14:01
8.Банківська гарантія.zip
01 серпня 2020 14:01
12.Інші документи.pdf
01 серпня 2020 14:01
3.3.10.Додаткова_угода_№3.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 16:54
Електронний підпис
01 серпня 2020 16:53
35. Зведена довідка.pdf
01 серпня 2020 16:53
5.1. Довідка про досвід.pdf
01 серпня 2020 16:52
16.2. Проект договору.pdf
01 серпня 2020 16:52
17. Банківська гарантія.zip
01 серпня 2020 16:52
15.1. Ліцензія - оригінал.pdf
01 серпня 2020 16:52
15.2. Дозвіл - оригінал.pdf
01 серпня 2020 16:52
3.2. Штатний розклад.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 17:56
Електронний підпис
31 липня 2020 17:54
5.pdf
31 липня 2020 17:54
1.pdf
31 липня 2020 17:54
6.pdf
31 липня 2020 17:54
2.pdf
31 липня 2020 17:54
4.pdf
31 липня 2020 17:54
7.pdf
31 липня 2020 17:54
2264-20.zip
31 липня 2020 17:54
3.pdf
31 липня 2020 17:54
Пропозиція дубно.pdf
31 липня 2020 17:54
Статут Кортакоз 2019.pdf
31 липня 2020 17:54
Штатний розпис.pdf
31 липня 2020 17:54
Аналогічний договір.pdf
31 липня 2020 17:54
Опис 2019.pdf
31 липня 2020 17:54
авк.zip
31 липня 2020 17:54
Копія ліцензії.pdf
31 липня 2020 17:54
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
01 серпня 2020 11:54
статут_ опис.pdf
01 серпня 2020 11:54
проект 1.zip
01 серпня 2020 11:54
повноваження директор.pdf
01 серпня 2020 11:54
пдв оригінал.pdf
01 серпня 2020 11:54
паспорт директора.PDF
01 серпня 2020 11:54
ліцензія.PDF
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 13.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 10.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 9.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 8.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 7.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 12.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 11.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 6.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 5.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 4.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 3.pdf
01 серпня 2020 11:54
кваліфікація ч2.pdf
01 серпня 2020 11:54
кваліфікація ч1.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 2.pdf
01 серпня 2020 11:54
Кошториси ч 1.pdf
01 серпня 2020 11:54
Дубно.zip
01 серпня 2020 11:54
декларація КБ.PDF
01 серпня 2020 11:53
витяг пдв.PDF
01 серпня 2020 11:53
витяг ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2020 11:53
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

ТОВ "Компанія Барбакан"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"
#34788625
Очікує рішення 15 437 245,65
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 14:40

Документи

07 серпня 2020 15:56
протокол 264
07 серпня 2020 15:44
протокол
07 серпня 2020 15:22
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:05
Кінець періоду оскарження: 25 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 25 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до змісту протоколу №265 від 14.08.2020 р.
Документи:
14 серпня 2020 16:05
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:02
протокол