Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук, планшети-трансформери з клавіатурою
Очікувана вартість
86 500,00 UAH
UA-2020-07-09-008059-c 9e0aed0518124963910b6fea698e8ca6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Великосвят Ірина Миколаївна

+380999575159 MILKAIRINA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАНИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ, ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "БАРВІНОК" ГЛУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33141229
Місцезнаходження: 41462, Україна , Сумська обл., с. Баничі, ВУЛИЦЯ МУРАШКА, будинок 171-Б
Контактна особа: Великосвят Ірина Миколаївна
+380999575159
MILKAIRINA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 17:15
Початок аукціону: 17 липня 2020 12:54
Очікувана вартість: 86 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 432,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 шт.
Планшети-трансформери з клавіатурою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Windows® 10
Дата подання: 09 липня 2020 22:22
Дата відповіді: 10 липня 2020 10:40
В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 , для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows® 10 ! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків даної закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows® 10 повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше питання, повідомляємо Вам, що керуючись наказом Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017 року , планується встановлення операційної системи на основі ліцензій вільного поширення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 86 400,00
UAH з ПДВ
85 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович 86 500,00
UAH з ПДВ
86 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 10:57
Електронний підпис
16 липня 2020 12:45
Електронний підпис
16 липня 2020 10:12
Електронний підпис
16 липня 2020 10:10
Порівняльна таблиця.pdf
15 липня 2020 12:49
Електронний підпис
15 липня 2020 12:48
Технічні вимоги.pdf
15 липня 2020 12:48
Пропозиція.pdf
15 липня 2020 12:48
Порівняльна таблиця.pdf
15 липня 2020 12:48
Лист-пояснення.pdf
15 липня 2020 12:48
Лист-выдгук С-Буда.pdf
15 липня 2020 12:48
Лист гарантія2.pdf
15 липня 2020 12:48
Додаток.pdf
15 липня 2020 12:48
Додаток 3.pdf
15 липня 2020 12:48
Лист гарантія.pdf
15 липня 2020 12:48
Договір.pdf
15 липня 2020 12:47
Договір банк.pdf
15 липня 2020 12:47
Довідка-гарантія.pdf
15 липня 2020 12:47
Довідка ст 16.pdf
15 липня 2020 12:47
Довідка підпис.pdf
15 липня 2020 12:47
Довідка 2.pdf
15 липня 2020 12:47
Довідка 1.pdf
15 липня 2020 12:47
Витяг.pdf
15 липня 2020 12:47
Диплом Захарченко Д..pdf
15 липня 2020 12:47
Витяг 1.pdf
15 липня 2020 12:47
Гигиена_Lenovo.pdf
15 липня 2020 12:47
Виписка.pdf
15 липня 2020 12:47
Гарантійний термін.pdf
15 липня 2020 12:47
гарантійний лист.pdf
15 липня 2020 12:47
Авторизація Баничі.pdf
15 липня 2020 12:47
MinEdAuth_V130-15IKB.pdf
15 липня 2020 12:47
21.ISO14001 Lenovo переклад.pdf
15 липня 2020 12:47
20.ISO9001 Lenovo переклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНОС-Д"

ФОП Захарченко Денис Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 85 968,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 13:50
ФОП Захарченко Денис Михайлович
#3261708872
Переможець 86 068,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 08:39

Документи

20 липня 2020 13:50
Електронний підпис

Документи

22 липня 2020 08:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 08:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Захарченко Денис Михайлович
#3261708872
86 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 08:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 10:31
договір №71 ноутбук планшети.pdf укладений
29 липня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 068,00
UAH