Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

носії інформації у конвертах
Очікувана вартість
199 380,00 UAH
UA-2020-07-09-007958-c 486772713a5b4ff1a470ab5bf22e6eb7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:04
Очікувана вартість: 199 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 996,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 штуки
Носії інформації CD-R 700MB 52х у паперових конвертах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, згідно з Додатком 2 до оголошення (Додатком 2 до Договору), бульвар Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15300 штуки
Носії інформації DVD-R 4,7 GB 16х у паперових конвертах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, згідно з Додатком 2 до оголошення (Додатком 2 до Договору), бульвар Лесі Українки, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання належним чином оформленої накладної (видаткової накладної) Замовником Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-007958-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕРКУРІЙ-08", Код ЄДРПОУ:39331120
Дата подання: 27 липня 2020 23:29
Щодо дискваліфікації ТОВ Меркурій-08
Замовник ТУ ДСА м.Києва відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ Меркурій-08(далі Учасник) по закупівлі UA-2020-07-09-007958-c Названо дві причини по яких було дискваліфіковано Учасника.Замовником було встановлено невідповідність пропозиції Учасника спрощеної закупівлі встановленим вимогам зазначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: в інформації про якісні та кількісні характеристики, в Таблиці 1 відсутня
кількість товару, а в Таблиці 2 відсутнє найменування виробника конвертів.Що стосується відсутності кількості товару в Таблиці 1,Учасник погоджується,що допустив помилку ,але вважає що ця помилка була несуттєвою,яка не вплинула ні на зміст пропозиції ні на відповідність якісним,технічним та іншим характеристикам.Адже всі технічні та якісні характеристики відображені в довідці та повністю відповідають вимогам Замовника,а кількість кількість дисків відображена у ціновій пропозиції Учасника.Учасник допустив помилку,що не перевірив відсканований документ.Що стосується відсутності в Таблиці 2 найменування виробника паперових конвертів,то Учасник вказав лише виробника CD-R,DVD-R дисків,як основного товару.Проте Учасник у гарантійному листі повідомив Замовника,що вже багато років є офіційним імпортером паперових конвертів для CD,DVD дисків в Україну та надав санітарно-гігієнічний висновок на паперові конверти,який виданий на ТОВ Меркурій-08 і де вказано виробника паперових конвертів з яким Учасник працює по прямому зовнішньо-економічному контракту вже п'ять років.ТОВ Меркурій-08 вважає,що допустило несуттєву помилку,не вказавши кількості дисків у Таблиці 2,проте вважає що це не впливає на зміст пропозиції взагалі і не спотворює її.Промоніторивши всі пропозиції своїх конкурентів,які також приймали участь у тендері,ставлячись з повагою до них,Учасник має потребу зазначити,що у них у всіх також є незначні помилки та невідповідності вимогам Замовника.Так у пропозиції ТОВ "ВМ" також не вказаний виробник конвертів у тадлиці 2 і взагалі відсутній санітарно-гігієнічний висновок на конверти для дисків.Учасник ТОВ "Український папір" взагалі не зповнював таблицю №2.ТОВ"Канцтовари-ФПК" з'єднало таблиці 1,2 в одну і подало її в довільній формі,надало авторизаційний лист компанії "Імпорт-Офіс",проте не надало документів від виробника "Verbatim GmbH",що підтверджують інформацію про те що ТОВ "Імпорт-Офіс" є дилером Verbatim в Україні.Якщо ТОВ "Імпорт-Офіс" надало авторизаційний лист ТОВ "Канцтовари-ФПК" як дилер,то воно й повинно було видавати всі документи Verbatim(паспорта якості,сертифікати якості,санітарно-гігієнічні висновки від свого імені,або завірені копії.Написати авторизаційний лист може будь-яка компанія,але це ще не значить що вона має на те повноваження.
ТОВ "Меркурій-08" просить Замовника враховути аргументи приведені вище,та переглянути своє рішення про дискваліфікацію ТОВ Меркурій-08,як Учасника,що надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Ця закупівля є спрощена і Учасник знає про те,що послуга 24 години,яка прописана в новому Законі про Державні закупівлі не діє в цьому тендері,згідно з якою Учасник мав би можливість виправити несуттєві технічні помилки на протязі 24 годин від дати опублікування рішення про дискваліфікацію.Проте Учасник висилає змінену довідку про якісні,технічні та інші характеристики,з виправленими помилками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2020 12:20
Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Вашу вимогу. Відповідно до частини 9 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Тому, вносити зміни в вже подані документи Учасником, які є безпосередньо в складі його пропозиції або якимось чином змінювати їх, надсилати повторно після закінчення строку подання пропозицій не є можливим та суперечить чинному законодавству.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-007958-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 серпня 2020 15:53
Оскарження дискваліфікації
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2020-07-09-007958-c «Носії інформації у конвертах», який проходив 21.07.2020р.
Протоколом №11 від 03 серпня 2020 року нашу пропозицію було відхилено з наступної причини:
«Відповідно до пункту 6 з переліку інших документів від Учасника, вимагалося надання оригіналу листа від виробника або офіційного представництва або диллера або дистриб’ютора виробника в Україні запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або офіційним представництвом/диллером/ дистриб’ютором виробника в Україні та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі.
В авторизаційному листі від 14.07.2020 №3 компанії Verbatim GmbH, який надано Учасником відсутня інформація про гарантію щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі. Відповідно до авторизаційного листа від 14.07.2020 №108 компанії Куверт-Україна відсутня аналогічна інформація про гарантію, а також відсутня інформація про кількість товару».
Ми не погоджуємось з даним відхиленням та вважаємо, що повністю виконали усі вимоги Замовника. У авторизаційних листах від компаній «Verbatim GmbH» та ТОВ «Куверт-Україна» повністю відображена уся необхідна інформація, яка вимагалась тендерною документацією.
У першому листі (виданим компанією «Verbatim GmbH») зазначено, що ТОВ «Український папір» має статус авторизованого партнера, а запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовника. Також (згідно останнього абзацу), компанія «Verbatim GmbH» підтвердила можливість поставки товару в обсяги і строки, визначені Замовником в Оголошенні та Документації до закупівлі у кількості – 22300шт. та у строки – до 31.12.2020р. Зміст даного листа повністю відображає гарантії виробника щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі.
Аналогічна ситуація з листом №2 (виданим компанією ТОВ «Куверт-Україна») щодо поставки товару в рамках оголошення на електронному майданчику Prozorro №UA-2020-07-09-007958-c, тобто паперових конвертів розміром 124*124мм, щільністю 80г/м2 у кількості відповідно до вимог Замовника.
Хочемо зауважити, що умовами тендерної документації не було передбачено встановленої форми листа від виробника/офіційного представництва/дилера або дистриб’ютора виробника в Україні, тобто лист формувався у довільній формі і відхилення від формулювання не може бути причиною відхилення пропозиції учасника. Надані авторизаційні листи для нашої компанії від компаній «Verbatim GmbH» та ТОВ «Куверт-Україна» в повній мірі відображають гарантії щодо поставки запропонованого товару.
Також, хочемо застерегти Замовника від порушень чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Усі закупівлі Вашої організації на носії інформації у конвертах починаючи з 2017 року виграє одна і та ж сама компанія – ТОВ «Канцтовари-ФПК», що є дивним збігом обставин (враховуючи місце даного учасника за результатом аукціонів).
Просимо:
1) Скасувати рішення №11 від 03 серпня 2020 року щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Український папір»;
2) Визначити пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації.
В противному випадку, ми будемо змушені звернутись до відповідних органів та висвітлити закупівлі Вашої організації у засобах масової інформації для встановлення справедливості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 15:07
Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Вашу вимогу. Слід зазначити, що з метою забезпечення ефективної і безперебійної діяльності місцевих загальних судів міста Києва, в частині здійснення судового процесу – є наявність носіїв інформації в повному обсязі, який забезпечує потреби кожного місцевого загального суду міста Києва. Безпосередньо наявність гарантій щодо поставки товару є ключовою вимогою при закупівлі. Тому і було встановлено вимогу стосовно вмісту гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 6 з переліку інших документів від Учасника, вимагалося надання оригіналу листа від виробника або офіційного представництва або диллера або дистриб’ютора виробника в Україні запропонованого учасником товару, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником або офіційним представництвом/ диллером/ дистриб’ютором виробника в Україні та містить гарантії щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі. В авторизаційному листі від 14.07.2020 №3 компанії Verbatim GmbH, який надано Учасником відсутня інформація про гарантію щодо поставки заявленої Замовником кількості товару, який є предметом закупівлі. А підтвердження можливості поставки не є гарантією. Відповідно це стосується і авторизаційного листа від 14.07.2020 №108 компанії Куверт-Україна, в якому відсутня аналогічна інформація про гарантію, а також відсутня інформація про кількість товару. Тому, скасування рішення щодо відхілення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» не є можливим та суперечить чинному законодавству (пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Номер вимоги: UA-2020-07-09-007958-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 серпня 2020 14:19
Інформативна довідка щодо змови
ТОВ "Український папір", як учасник електронної закупівлі №UA-2020-07-09-007958-c, звертається до усіх учасників закупівлі та Замовника з проханням розглянути надану у файлі "070820 вимога UA-2020-07-09-007958-c.pdf" інформацію. Дана інформація також надається до контролюючого органу за держзакупівлями - Dozorro.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2020 09:56
Доброго дня! Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в місті Києві розглянуто Вашу вимогу. Слід зазначити, що спрощена закупівлі згідно ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (носії інформації у конвертах) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-09-007958-c) проводилася згідно чинного законодавства та з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. Всі пропозиції учасників, які відхилялися, були відхилені з обґрунтованих на те підстав з оформленням відповідних протокольних рішень. Аналогічна ситуація була із іншими закупівлями, всі закупівлі проводилися згідно чинного законодавства та з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРКУРІЙ-08" 83 454,00
UAH з ПДВ
83 454,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 115 224,00
UAH з ПДВ
115 224,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 137 442,00
UAH з ПДВ
137 442,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК" 199 380,00
UAH з ПДВ
195 366,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:58
Електронний підпис
17 липня 2020 12:57
проект договору 5 001.jpg
17 липня 2020 12:57
ТЗ ALERUS.rar
17 липня 2020 12:57
Сертифікат DVD-R ALERUS.jpg
17 липня 2020 12:57
Сертифікат CD-R ALERUS.jpg
17 липня 2020 12:57
проект договору 6 001.jpg
17 липня 2020 12:57
проект договору 4 001.jpg
17 липня 2020 12:57
проект договору 3 001.jpg
17 липня 2020 12:57
проект договору 2 001.jpg
17 липня 2020 12:57
проект договору 1 001.jpg
17 липня 2020 12:57
оптичний диск DVD-R ALERUS.jpg
17 липня 2020 12:57
оптичний диск CD-R ALERUS.JPG
17 липня 2020 12:57
лист щодо санкцій 001.jpg

Публічні документи

17 липня 2020 14:46
Електронний підпис
17 липня 2020 14:42
Технічна частина.pdf
17 липня 2020 14:42
Статут 13.03.20.pdf
17 липня 2020 14:42
Опис.pdf
17 липня 2020 14:42
Витяг з ПДВ.pdf
17 липня 2020 14:42
Висновок диски.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 09:30
Електронний підпис
16 липня 2020 09:30
Установчі документи .rar
16 липня 2020 09:30
Проект договору.pdf
16 липня 2020 09:30
Порівняльна таблиця.pdf
16 липня 2020 09:30
Паспорта якості.pdf
16 липня 2020 09:30
Не сертифікація.pdf
16 липня 2020 09:30
Листи та довідки.pdf
16 липня 2020 09:30
Лист виробника 2.pdf
16 липня 2020 09:30
Лист виробника 1.pdf
16 липня 2020 09:30
Висновки сес.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:23
Електронний підпис
16 липня 2020 16:22
Електронний підпис
16 липня 2020 16:18
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРКУРІЙ-08"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕРКУРІЙ-08"
#39331120
Відхилено 83 454,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 12:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 115 224,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:57
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 137 442,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
#40047950
Переможець 195 366,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:20

Документи

27 липня 2020 12:20
Електронний підпис

Документи

29 липня 2020 16:57
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
#40047950
195 366,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:22
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 10:01
Підписаний договір №155-20 від 19.08.2020 року.pdf укладений
19 серпня 2020 10:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 195 366,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 561,00 UAH)