Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка та погодження документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування
Development and concordance of documentation are for the receipt of permission on the special water consumption
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-07-09-007593-c 86934038f5b849ec8a9f956d799a31b4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Катерина Олександрівна

+38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Баранова Катерина Олександрівна
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority" in the person of the Kherson branch of state enterprise Ukraine Sea Port Authority (Kherson Sea Port Authority)
National ID: 38728533
Contact point: Baranova Katerina
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:30
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 липня 2020 16:35
Enquiries until: 31 липня 2020 23:59
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 70 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 700 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015: 90710000-7 «Екологічний менеджмент» (Розробка та погодження документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 10.08.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
за кодом ДК 021:2015: 90710000-7 «Екологічний менеджмент» (Розробка та погодження документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 10.08.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка та погодження документації для отримання дозволу на спеціальне водокористування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Development and concordance of documentation are for the receipt of permission on the special water consumption
CPV: 90710000-7
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по даному Договору проводиться за фактично надані обсяги послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг (Акта виконаних робіт) на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця, але не більше ціни за кожну окремо надану послугу, визначену у Додатку № 1 до даного Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:47
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
10 липня 2020 11:47
Announcement of procurement 1.docx
10 липня 2020 11:47
Проект договору (нова редакція).docx
10 липня 2020 11:47
Тендерна документація (нова редакція).docx
10 липня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 11:47
Перелік змін, що внесені до ТД.docx
10 липня 2020 11:47
Announcement of procurement 1.docx
09 липня 2020 16:32
Announcement of procurement.docx
10 липня 2020 11:47
Проект договору (нова редакція).docx
09 липня 2020 16:32
Проект договору.docx
10 липня 2020 11:47
Тендерна документація (нова редакція).docx
09 липня 2020 16:32
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-007593-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:41601635
Дата подання: 20 серпня 2020 13:30
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Дискримінація учасника
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
20 серпня 2020 16:01
Доброго дня.
На вимогу UA-2020-07-07-003097-b.a1 повідомляємо наступне.
Вимогами пунктів 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання діючого Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України (у додатку до Свідоцтва мають бути вказані такі роботи: інженерне обстеження та оцінка технічного стану гідротехнічних споруд) Учасника та/або іншого суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника для надання послуг за предметом закупівлі.
У разі закінчення дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо) у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, Учасник у складі пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі на фірмовому бланку Учасника за підписом уповноваженої особи щодо їх отримання до моменту укладання договору або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ», встановлено, що Свідоцтво про визнання № 9-4-20-20, видане 30.03.2020, дійсне до 29.03.2021.
Оскільки, строк дії договору, який буде укладено за результатами процедури закупівлі, до 31.12.2021, Замовник не може врахувати надане свідоцтво про визнання як документальне підтвердження наявності дозвільних документів, так як Учасник у складі пропозиції не надав гарантійний лист щодо продовження терміну його дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі п.1) частини 1 ст.31 України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ», код за ЄДРПОУ 38478919, у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Підтверджуємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ» надано Гарантійний лист продовження, відповідно до якого ТОВ "БОБС" надано гарантії, що «якщо строк дії документів, які подаються нами, як Учасником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно додатку 1 до Тендерної документації, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, гарантуємо їх отримання до моменту укладання договору та/або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі» (файл «Гарант лист продовження.pdf»), але зазначений Гарантійний лист не стосується гарантії подовження дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо).
Наголошуємо, що надання Свідоцтва про визнання Регістром судноплавства України передбачено вимогами пунктів 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації, тому ненадання Гарантійного листа, яким учасник гарантує подовження дії дозвільних документів (свідоцтв, сертифікатів, дозволів тощо), не підпадає під невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям згідно частини 16 статті 29 Закону, тому Замовник не включив зазначену невідповідність у повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було правомірно відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ» та зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, і під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-007593-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:41601635
Дата подання: 21 серпня 2020 10:12
Про скасування протоколу торгів
Формальна отписка на вимогу Вимогу подавало ТОВ "СП "ЕКО СВІТ", а в тексті відповіді пишуть учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ЧОРНОГО МОРЯ».
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 13:11
Доброго дня.
Шановний Учаснику, протоколом тендерного комітету від 20.08.2020 № 342 була затверджена відповідь на вимогу UA-2020-07-09-007593-c.a3, яка шляхом заповнення окремих полів через електронну систему закупівель Замовником була оприлюднена на майданчику. Зміст наданої відповіді є помилковим у зв’язку з технічною помилкою.
На вимогу від 21.08.20 № UA-2020-07-09-007593-c.a4 повідомляємо наступне.
Під час розгляду тендерним комітетом та відповідальним підрозділом за проведення публічних закупівель тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СВІТ», код за ЄДРПОУ 41601635, встановлено підстави, передбачені частиною 16 статті 29 Закону для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Відповідно частини 9 статті 26 Закону Учасником процедури закупівлі виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Але згідно пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації виправлений файл «4.2 наказ на призначення дирекора 001.pdf» Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) або електронний підпис (ЕЦП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 Розділу ІІІ цієї документації.
Таким чином, на підставі п.1) частини 1 ст.31 України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СВІТ», код за ЄДРПОУ 41601635, у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Наголошуємо, згідно ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, інші невідповідності Замовником не описувались в повідомленні з вимогою про усунення порушення згідно вимог Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником було правомірно відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКО СВІТ» та зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, і під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 13:30
скарга 1 001.jpg
20 серпня 2020 13:30
амп 2 001.jpg

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 10:12
СКАРГА АНП.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-007593-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:41601635
Щодо скасування протоколу
Дискримінація учасника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-07-09-007593-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ", Код ЄДРПОУ:41601635
Вимога про скасування протоколу
Дискримінація учасника
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 13:25
скарга 1 001.jpg
20 серпня 2020 13:25
амп 2 001.jpg

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 13:28
скарга 1 001.jpg
20 серпня 2020 13:28
амп 2 001.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 серпня 2020
UA-2020-07-09-007593-c86934038f5b849ec8a9f956d799a31b4
Найменування закупівельника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Місцезнаходження закупівельника: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 12:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСМАРТЛАБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ТЕХНОЕКОС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІМІТ ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 12:14
ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників) (файл «4.2. призначення на посаду директора.pdf»), зміст та вигляд яких не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, мати належу якість та високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 12:17
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:05
довідка податкова 001.jpg
10 серпня 2020 12:05
довідка адреси.jpg
10 серпня 2020 12:05
Гарантійний лист.jpg
10 серпня 2020 12:05
4.4Виписка.pdf
10 серпня 2020 12:05
4.3. Рішення учасника.pdf
10 серпня 2020 12:05
4.1. Статут.pdf
10 серпня 2020 12:05
2 відсутність підстав.pdf
10 серпня 2020 12:05
Субпідрядники.jpg
10 серпня 2020 12:05
Договыр хлібороб (1).pdf
10 серпня 2020 12:05
Договор Гефест.pdf
10 серпня 2020 12:05
Договір Рубанівське.pdf
10 серпня 2020 12:05
відгук.jpg
10 серпня 2020 12:05
відгук Гефест.jpg
10 серпня 2020 12:05
акт віполненніх работ.jpg

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:15
Технічні вимоги.pdf
10 серпня 2020 16:15
Статут.pdf
10 серпня 2020 16:15
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 16:15
Наказ та Протокол.pdf
10 серпня 2020 16:15
Договір досвід.pdf
10 серпня 2020 16:15
Довідка субпідрядник.pdf
10 серпня 2020 16:15
Довідка ст 17.pdf
10 серпня 2020 16:15
Довідка з банку.pdf
10 серпня 2020 16:15
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 16:15
Акт виконаних робіт.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:55
витяг КЛП .docx
10 серпня 2020 16:55
св.о регистрации.jpg
10 серпня 2020 16:55
Свідоцтво ПДВ.jpg
10 серпня 2020 16:55
довідка з банку КЛП.pdf
10 серпня 2020 16:55
Гарантийний лист.pdf
10 серпня 2020 16:55
Відгук МТП - КЛП (ГДС).PDF
10 серпня 2020 16:55
Договір 209-В-МИФ-18 АМПУ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та п.1 Додатку 1 до Тендерної документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано: аналогічний договір про надання послуг; акт №7 приймання наданих послуг; позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (файл «Аналог_чний догов_р_1.pdf»), зміст та вигляд яких не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:Пункт 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надати: - аналогічний договір*, крім договору з ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрацією Херсонського МП); - акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника аналогічних послуг; - позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Зміст та вигляд документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, мати належу якість та високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.

Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:54
Dovidka_20239378920120402902.pdf.p7s
07 вересня 2020 10:53
Dovidka_20239378920120402902.pdf
07 вересня 2020 10:53
Довідка.pdf.p7s
07 вересня 2020 10:53
Довідка.pdf
07 вересня 2020 10:53
Довідка Козловська.pdf
04 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:38
public_doc.p7s
04 вересня 2020 13:38
public_doc.pdf
04 вересня 2020 13:37
Довідка.pdf.p7s
04 вересня 2020 13:37
Довідка.pdf
26 серпня 2020 09:15
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:10
Лист АНЦ.pdf
17 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:12
Лист санкції.pdf
10 серпня 2020 17:12
Довідка Приват.pdf
10 серпня 2020 17:12
Довідка Полікомбанк.PDF
10 серпня 2020 17:12
Довідка субпідрядники.pdf
10 серпня 2020 17:12
Довідка забезпечення.pdf
10 серпня 2020 17:12
Витяг ЄДРПОУ 30.06.2020.PDF
10 серпня 2020 17:12
Наказ№01-15К_Протокол№1.PDF
10 серпня 2020 17:12
Rejest_EP.PDF
10 серпня 2020 17:12
Rejest_PDV.PDF
10 серпня 2020 17:12
Інформація стаття 17.pdf
10 серпня 2020 17:12
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 17:12
Аналогічний договір_2.pdf
10 серпня 2020 17:12
Аналогічний договір_1.pdf

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2020 18:00
Статут.pdf
10 серпня 2020 18:00
Реквізити.pdf
10 серпня 2020 18:00
Проект договор.pdf
10 серпня 2020 18:00
Кошторис.pdf

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:05
Технічні вимоги.pdf
10 серпня 2020 18:05
Статут.pdf
10 серпня 2020 18:05
Рішення учасника.pdf
10 серпня 2020 18:05
кредиты.pdf
10 серпня 2020 18:05
Інформаційний лист.pdf
10 серпня 2020 18:05
Закон України 17.pdf
10 серпня 2020 18:05
Дозвіл СВП.pdf
10 серпня 2020 18:05
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 18:05
Витяг платника ПДВ.pdf
10 серпня 2020 18:05
Витяг ЕКОРЕСУРС.pdf
10 серпня 2020 18:05
Виписка ЕКОРЕСУРС.pdf
10 серпня 2020 18:05
Акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО СВІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСМАРТЛАБ"

ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ТЕХНОЕКОС"

ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІМІТ ПЛЮС"

ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані"

ТОВ СПЕЦЕНЕРГОКОМПЛЕКС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані" 45 000,00
UAH
38 999,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСМАРТЛАБ" 67 000,00
UAH
39 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 12:40
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:54
Dovidka_20239378920120402902.pdf.p7s
07 вересня 2020 10:53
Dovidka_20239378920120402902.pdf
07 вересня 2020 10:53
Довідка.pdf.p7s
07 вересня 2020 10:53
Довідка.pdf
07 вересня 2020 10:53
Довідка Козловська.pdf
04 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:38
public_doc.p7s
04 вересня 2020 13:38
public_doc.pdf
04 вересня 2020 13:37
Довідка.pdf.p7s
04 вересня 2020 13:37
Довідка.pdf
26 серпня 2020 09:15
Електронний підпис
26 серпня 2020 09:10
Лист АНЦ.pdf
17 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:12
Лист санкції.pdf
10 серпня 2020 17:12
Довідка Приват.pdf
10 серпня 2020 17:12
Довідка Полікомбанк.PDF
10 серпня 2020 17:12
Довідка субпідрядники.pdf
10 серпня 2020 17:12
Довідка забезпечення.pdf
10 серпня 2020 17:12
Витяг ЄДРПОУ 30.06.2020.PDF
10 серпня 2020 17:12
Наказ№01-15К_Протокол№1.PDF
10 серпня 2020 17:12
Rejest_EP.PDF
10 серпня 2020 17:12
Rejest_PDV.PDF
10 серпня 2020 17:12
Інформація стаття 17.pdf
10 серпня 2020 17:12
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 17:12
Аналогічний договір_2.pdf
10 серпня 2020 17:12
Аналогічний договір_1.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:16
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:15
Технічні вимоги.pdf
10 серпня 2020 16:15
Статут.pdf
10 серпня 2020 16:15
Проект договору.pdf
10 серпня 2020 16:15
Наказ та Протокол.pdf
10 серпня 2020 16:15
Договір досвід.pdf
10 серпня 2020 16:15
Довідка субпідрядник.pdf
10 серпня 2020 16:15
Довідка ст 17.pdf
10 серпня 2020 16:15
Довідка з банку.pdf
10 серпня 2020 16:15
Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 16:15
Акт виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСМАРТЛАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані"
#40025099
Переможець
38 999,00
UAH
03 вересня 2020 16:34
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія екологічного інжинірингу "Екокомпані"
#40025099
38 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:40
Договір 138-В-ХЕФ-20.pdf укладений
21 вересня 2020 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 46 798,80
UAH (в тому числі ПДВ 7 799,80 UAH)