Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка робочих проектів та проходження експертної оцінки: "Система пожежної сигналізації, система керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), система передачі тривожних повідомлень"
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-07-09-007558-c 2e3300b3e13247e0b20afb26537348d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупрова Олена

+380993566686 reniosvita_buh@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42260364
Місцезнаходження: 68800, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19
Контактна особа: Чупрова Олена
+380993566686
reniosvita_buh@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:05
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка робочих проектів та проходження експертної оцінки: "Система пожежної сигналізації, система керування евакуацією (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуації), система передачі тривожних повідомлень":
1. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 1 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені, вул. Соборна, 46
2. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені, вул. В.Дулоглу, 11
3. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені,вул. Кагульська, 31
4. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 5 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені, вул. Анадольська, 25
5. Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, с.Долинське, вул. Центральна, 92
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68800, Україна, Одеська область, м. Рени, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 11:06
Додаток 5 зміни.docx
16 липня 2020 11:06
Перечень змін.docx
16 липня 2020 11:06
ТД зміни.doc
16 липня 2020 11:06
Додаток 3 зміни.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 6.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 2.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 1.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 4.docx
16 липня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 11:06
Додаток 5 зміни.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 5.docx
16 липня 2020 11:06
Перечень змін.docx
16 липня 2020 11:06
ТД зміни.doc
09 липня 2020 16:30
ТД.doc
16 липня 2020 11:06
Додаток 3 зміни.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 3.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 6.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 2.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 1.docx
09 липня 2020 16:30
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Площа, яка захищається
Дата подання: 10 липня 2020 12:14
Дата відповіді: 14 липня 2020 10:57
Шановний замовнику, для визначення вартості проектих робіт за ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" просимо Вас надати відомості щодо площі будівель, які захищаються.
Відповідь: 1. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 1 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені, вул. Соборна, 46 - 2019,10 кв.м.
2. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 3 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені, вул. В.Дулоглу, 11 - 1892,0 кв.м.
3. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 4 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені,вул. Кагульська, 31 - 2184,40 кв.м.
4. Ренійська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 5 за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, м.Рені, вул. Анадольська, 25 - 886,10 кв.м.
5. Долинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. за адресою: Україна, Одеська область, Ренійський район, с.Долинське, вул. Центральна, 92 - 1808,10 кв.м.
Тендерна документація
Дата подання: 14 липня 2020 15:35
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:41
Доброго дня! Додаток 5 до Тендерної документації містить таблиці, в яких не вказано площу та адресу об'єктів по кожній з п'яти шкіл, а саме "Будівля школи - ? кв.м., спортзал - ? кв.м., майстерня - ? кв.м., їдальня - ? кв.м." Будь ласка,вкажіть дану інформацію або внесіть відповідні зміни до Тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Внесемо зміни!!!
Клас наслідків
Дата подання: 14 липня 2020 16:54
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:59
Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога щодо надання завіреного належним чином копії сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, а саме інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності), до яких належить об’єкт замовника. Не могли б Ви уточнити, до якого саме класу наслудків належить об'єкт Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Клас наслідків СС2
Документи на переможця
Дата подання: 14 липня 2020 17:00
Дата відповіді: 15 липня 2020 09:34
Шановний Замовнику, у формі цінової пропозиції наявне наступне формулювання: Ми, (назва), зобов’язуємося у разі перемоги у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення нашої пропозиції по критеріям частинами першої та другої статті 17 Закону у вигляді документів та інформації визначених додатком 2 цієї тендерної документації. Зазначена вимога не відповідає чинному законодавству, так як відповідно Закону "Про публічні закупівлі", Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Просимо внести зміни до ТД та змінити строк протягом якого переможець зобов'язаний подати документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Д"якуємо!!! Внесемо зміни!!!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-007558-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 31 липня 2020 09:06
Неправомірне обрання переможця
Невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 10:03
Тендерним комітетом Комунальної установи «Районного центру з обслуговування закладів та установ освіти» Ренійської районної ради Одеської області було прийнято рішення повернути на кваліфікацію учасника ОДЕСЬКОЇ ФІЛІЇ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» та відповідно п. 1,2 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. Переможець процедури закупівлі виправив невідповідності в інформації, шляхом завантаження через електронну систему нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами виправлення невідповідностей в інформації та аукціону електронною системою закупівлі визнана найбільш економічно вигідною пропозиція переможця ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» встановлено, що вказана тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з вимогами Закону.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ" 118 900,00
UAH з ПДВ
71 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 130 000,00
UAH з ПДВ
72 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МС ПЛЮС 160 000,00
UAH з ПДВ
73 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є" 260 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 96 005,00
UAH з ПДВ
78 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 150 000,00
UAH з ПДВ
84 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БНКВ СТАНДАРТ" 175 000,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 220 198,80
UAH з ПДВ
110 000,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 11:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 11:58
Довідка ст. 17 ч. 1 п. 12.PDF
05 серпня 2020 11:58
Довідка ст. 17 ч. 1 п. 2.PDF
05 серпня 2020 11:58
Довідка ДФС, до 12.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:07
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
03 серпня 2020 14:49
Договірна ціна.PDF
30 липня 2020 14:18
Електронний підпис
28 липня 2020 22:42
Кошторис, стр. 4.jpg
28 липня 2020 22:39
Кошторис, стр. 3.jpg
28 липня 2020 22:39
Кошторис, стр. 2.jpg
28 липня 2020 22:39
Кошторис, стр. 1.jpg
24 липня 2020 17:45
Електронний підпис
24 липня 2020 17:43
Свід-во, фах СС3.PDF
24 липня 2020 17:43
Ліцензія.PDF
24 липня 2020 17:43
Кваліф серт фах СС2.PDF
24 липня 2020 17:43
18Витяг ЄДРПОУ.PDF
24 липня 2020 17:43
17Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 17:43
16Тех хар-ки.PDF
24 липня 2020 17:43
15Проект договору.PDF
24 липня 2020 17:43
14Лист перс дані.PDF
24 липня 2020 17:43
13Довідка ст 17.PDF
24 липня 2020 17:43
12Тенд пропозиція.PDF
24 липня 2020 17:43
11Довідка працівники.PDF
24 липня 2020 17:43
8Інформ довідка.PDF
24 липня 2020 17:43
6Довідка печатка.PDF
24 липня 2020 17:43
3Довідка інші умови.PDF
24 липня 2020 17:43
1Довідка без авансу.PDF

Публічні документи

23 липня 2020 14:40
Електронний підпис
23 липня 2020 14:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 14:33
Статут.pdf
23 липня 2020 14:33
Проект Договору.pdf
23 липня 2020 14:33
Паспорт Бухтова.pdf
23 липня 2020 14:33
Лист_відгук.pdf
23 липня 2020 14:33
Копія виписки з ЄДР.pdf
23 липня 2020 14:33
Довідка по ст.17.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 22:23
Електронний підпис
24 липня 2020 22:01
техн.хар-ки.pdf
24 липня 2020 22:01
Статут нова редакція.pdf
24 липня 2020 22:01
ст17.pdf
24 липня 2020 22:01
санкції.pdf
24 липня 2020 22:01
Рішення засновників.pdf
24 липня 2020 22:01
резиденти.pdf
24 липня 2020 22:01
пропозиція.pdf
24 липня 2020 22:01
Проект договору.pdf
24 липня 2020 22:01
працівники.pdf
24 липня 2020 22:01
печатка.pdf
24 липня 2020 22:01
Наказ.pdf
24 липня 2020 22:01
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 22:01
захист довкілля.pdf
24 липня 2020 22:01
Договор ЦПХ.pdf
24 липня 2020 22:01
Відгук.pdf
24 липня 2020 22:01
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 13:26
Електронний підпис
17 липня 2020 13:26
Електронний підпис
17 липня 2020 13:26
Електронний підпис
17 липня 2020 13:26
Електронний підпис
17 липня 2020 10:12
Аналогічний договір.pdf
17 липня 2020 10:12
Проект_договору.pdf
17 липня 2020 10:11
Аналогічний договір2.pdf
17 липня 2020 10:11
Довідки.pdf
17 липня 2020 10:11
Відгук2.pdf
17 липня 2020 10:11
Довідка_довкілля.pdf
17 липня 2020 10:11
Відгук.pdf
17 липня 2020 10:11
Тендерна_пропозиція.pdf
17 липня 2020 10:11
Статут.pdf
17 липня 2020 10:11
Ліцензія_пож.pdf
17 липня 2020 10:11
Лист_згода.pdf
17 липня 2020 10:11
Гарантійний лист.pdf
17 липня 2020 10:11
Витяг_ПДВ.pdf
17 липня 2020 10:11
Виписка.pdf

Конфіденційні документи

17 липня 2020 10:11
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Паспортні дані учасника який приймає участь у тендері

Публічні документи

24 липня 2020 16:02
Електронний підпис
24 липня 2020 15:54
Про учасника.pdf
24 липня 2020 15:54
Паспорт Шереметьєв.pdf
24 липня 2020 15:53
Довкілля.pdf
24 липня 2020 15:53
Довідка печатка.pdf
24 липня 2020 15:53
Довідка персонал.pdf
24 липня 2020 15:53
Довідка досвід.pdf
24 липня 2020 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 15:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 15:53
Протокол_26.05.2017.pdf
24 липня 2020 15:53
Проект договору.pdf
24 липня 2020 15:53
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 14:43
Електронний підпис
23 липня 2020 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
23 липня 2020 14:30
Проект Договору.pdf
23 липня 2020 14:30
Лист про працівників.pdf
23 липня 2020 14:30
Копія паспорта.pdf
23 липня 2020 14:30
Копія довідки ІПН.pdf
23 липня 2020 14:30
копія виписки.pdf
23 липня 2020 14:30
Довідка по ст 17.pdf
23 липня 2020 14:30
Відгук.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 12:10
Статут (копія).pdf
24 липня 2020 12:10
Ст. 17.pdf
24 липня 2020 12:10
Ліцензія ПС (копія).pdf
24 липня 2020 12:10
Копія- Виписки з ЄДР.pdf
24 липня 2020 12:10
Інші документи.pdf
24 липня 2020 12:10
договір №410 + АКТ.pdf
24 липня 2020 12:10
договір №409.pdf
24 липня 2020 12:10
відгук 409 Голосієво.pdf
24 липня 2020 12:10
акт до договору 409.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ТОВ МС ПЛЮС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є"

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ФОП "НЕМИРОВСЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БНКВ СТАНДАРТ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#03329083
Рішення скасоване
71 989,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 09:44
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#03329083
Переможець
71 989,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 09:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 09:50
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей 1. Відповідно на вимогу п. 2 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати копію Статуту (діюча редакція) (для юридичних осіб) або довідку в довільній формі із зазначенням, що документ (Статут), який вимагається тендерною документацією не передбачений в діяльності учасника чинним законодавством. 2. Відповідно на вимогу п. 5 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати копію паспорта громадянина України чи документа, що його замінює фізичної особи – представника юридичної особи на встановлення справжності підпису. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції: 1. Копію Статуту (діюча редакція) (для юридичних осіб) або довідку в довільній формі із зазначенням, що документ (Статут), який вимагається тендерною документацією не передбачений в діяльності учасника чинним законодавством. 2. Копію паспорта громадянина України чи документа, що його замінює фізичної особи – представника юридичної особи на встановлення справжності підпису.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОДЕСЬКА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#03329083
71 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 16:13
ДУ2.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 14:28
ДУ1.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:33
Дог 191.PDF укладений
18 серпня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки (терміни) надання послуг до 30 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 989,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 998,17 UAH)