Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-02 /М-07/ - Маюничі - Велика Осниця - Красноволя - Колки - /Р-14/ - Копилля - Рожище - Торчин - Шклинь - /Н-17/ (окремими ділянками) км 59+250 - км 70+000, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road T-18-02 / M-07 / - Mayunichi - Velyka Osnytsia - Krasnovolya - Kolky - / R-14 / - Kopylya - Rozhysche - Torchyn - Shklin - / Н-17 / (separate sections) km 59 + 250 - km 70 + 000, Volyn region (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
97 651 932,00 UAH
UA-2020-07-09-007267-c c01b69368c7d488f8f8cf691776f2c7c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:31
Очікувана вартість: 97 651 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 976 519,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2929557.96 UAH
Publication date: 09 липня 2020 16:17
Enquiries until: 29 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 04 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 серпня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 97 651 932 UAH including VAT
Minimal lowering step: 976 519 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-18-02 /М-07/ - Маюничі - Велика Осниця - Красноволя - Колки - /Р-14/ - Копилля - Рожище - Торчин - Шклинь - /Н-17/ (окремими ділянками) км 59+250 - км 70+000, Волинська область (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for the current average repair of the state road T-18-02 / M-07 / - Mayunichi - Velyka Osnytsia - Krasnovolya - Kolky - / R-14 / - Kopylya - Rozhysche - Torchyn - Shklin - / Н-17 / (separate sections) km 59 + 250 - km 70 + 000, Volyn region (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:14
Тендерна документація ПСР Т-18-02.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-007267-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 19 серпня 2020 16:28
Скарга
про неправомірне допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ДАНКО"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 серпня 2020 23:46
рішення від 21.08.2020 № 15894 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 23:46
інформація про перенесення розгляду скарги № 13721.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 19:08
рішення від 08.09.2020 № 16903.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 12:02
Номер скарги: UA-2020-07-09-007267-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:34
Скарга
Скарга на дискваліфікацію скаржника та визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 11:08
рішення від 06.10.2020 № 18706 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 11:08
рішення від 16.10.2020 № 19444 .pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 21:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення Колегії від 16.10.2020 №19444-р/пк-пз Замовником скасовано протоколи №409 від 22.09.2020 року - рішення про відхилення тендерної пропозиції та №422 від 24.09.2020 року - рішення про визначення переможця за процедурою даної закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 02 листопада 2020 16:47
Номер скарги: UA-2020-07-09-007267-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 12 листопада 2020 16:47
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:18
рішення від 16.11.2020№21207+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:18
рішення від 25.11.2020№21896.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог рішення Колегії Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Данко» та рішення про визначення ТзОВ «Луцькавтодор-Сервіс» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 09:13

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 16:09
СКАРГА Т-18-02 Маюничі.docx
19 серпня 2020 16:40
Платіжне доручення 522.pdf
19 серпня 2020 17:56
Платіжне доручення 522.pdf

Документи подані замовником

01 вересня 2020 16:56
СКАРГА пояснення (1).docx
01 вересня 2020 16:57
СКАРГА пояснення (1).docx

Документи подані скаржником

03 жовтня 2020 16:11
Скарга
03 жовтня 2020 16:11
Скарга word

Документи подані замовником

09 жовтня 2020 13:01
Заперечення на скаргу.doc
09 жовтня 2020 13:01
Заперечення на скаргу.pdf
02 листопада 2020 16:47
Протокол 482.pdf

Документи подані скаржником

12 листопада 2020 17:16
Скарга ТОВ ДАНКО pdf
12 листопада 2020 17:17
Скарга ТОВ ДАНКО

Документи подані замовником

20 листопада 2020 14:44
Заперечення на скаргу.pdf
20 листопада 2020 14:45
Заперечення САД.doc
20 листопада 2020 14:52
Заперечення на скаргу.pdf
20 листопада 2020 14:52
Заперечення САД.doc

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 19:07
рішення від 25.11.2020№21896.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-29-000002 ● ba51e74f71e24ca4bfa0fc085a637e4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2020 13:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.10.2020 № 48-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 29.10.2020 № 48-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-09-007267-с від 09.07.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та дані автоматичних індикаторів ризиків RISKI 1-5_2.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-07-09-007267-cc01b69368c7d488f8f8cf691776f2c7c
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 09:17

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:59
Інформація ст.17.pdf
07 серпня 2020 16:59
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 серпня 2020 16:59
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 серпня 2020 16:59
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
07 серпня 2020 16:59
Витяг ЄДР (копія).pdf
07 серпня 2020 16:59
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:59
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 16:59
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2020 16:59
Транспортна схема.pdf
07 серпня 2020 16:59
Банківська гарантія.7z
07 серпня 2020 16:59
Довідка про санкції.pdf

Документи

08 серпня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

06 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:10
ДЦ узгоджена ПСР Маюничі.rar
05 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:44
Довідки переможця.rar
29 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:20
Довідка.zip
29 вересня 2020 17:20
Довідка МВС 29.09..pdf
29 вересня 2020 17:19
Довідка ГУ ДПС.rar
29 вересня 2020 17:19
Гар. лист ч.2. ст. 17 ПСР.pdf
29 вересня 2020 17:19
Гар. лист п.8.ч.1.ст.17 ПСР.pdf
29 вересня 2020 17:19
Гар. лист п.12.ч.1.ст.17 ПСР.pdf
29 вересня 2020 17:19
Витяг НАЗК на Юрчука О.В..pdf
07 серпня 2020 20:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:33
4. Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 20:33
13.Проєкт договору.pdf
07 серпня 2020 20:32
1.Гарантійний лист М.pdf
07 серпня 2020 20:32
2.6.Таб.5.6.Тр.схема М.pdf

Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:11
Технічна частина.rar
08 серпня 2020 17:10
Банківська гарантія.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В архівній папці "Кваліфікаційна частина 4.rar" міститься, інвентарна картка обліку основних засобів ПрАТ "Рівнеавтошляхбуд" № 501щодо АБЗ ДС-16863, заповнена головним бухгалтером (файл "20 Інвентарна картка виробництва ф. №ОЗ-6.pdf"). Надана картка обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу за типовою формою №ОЗ-6 не містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 5 додатку 2 Документації учасник для підтвердження кваліфікаційним критеріям в складі Пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно з формою таблиці 5.5 (додаток 5) про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі Пропозиції надати довідку згідно з формою таблиці 5.5 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 5.5 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу за типовою формою №ОЗ-6, яка містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.

Документи

14 вересня 2020 09:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:11
Технічна частина.rar
08 серпня 2020 17:10
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ Данко

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 85 860 000,00
UAH з ПДВ
85 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 89 204 676,00
UAH з ПДВ
88 228 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 96 600 083,39
UAH з ПДВ
89 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
08 серпня 2020 17:11
Технічна частина.rar
08 серпня 2020 17:10
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

06 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:10
ДЦ узгоджена ПСР Маюничі.rar
05 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:44
Довідки переможця.rar
29 вересня 2020 17:23
Електронний підпис
29 вересня 2020 17:20
Довідка.zip
29 вересня 2020 17:20
Довідка МВС 29.09..pdf
29 вересня 2020 17:19
Довідка ГУ ДПС.rar
29 вересня 2020 17:19
Гар. лист ч.2. ст. 17 ПСР.pdf
29 вересня 2020 17:19
Гар. лист п.8.ч.1.ст.17 ПСР.pdf
29 вересня 2020 17:19
Гар. лист п.12.ч.1.ст.17 ПСР.pdf
29 вересня 2020 17:19
Витяг НАЗК на Юрчука О.В..pdf
07 серпня 2020 20:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:34
Електронний підпис
07 серпня 2020 20:33
4. Виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2020 20:33
13.Проєкт договору.pdf
07 серпня 2020 20:32
1.Гарантійний лист М.pdf
07 серпня 2020 20:32
2.6.Таб.5.6.Тр.схема М.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 17:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:59
Інформація ст.17.pdf
07 серпня 2020 16:59
Сертифікат ISO 14001 2015.pdf
07 серпня 2020 16:59
Сертифікат ISO 9001.pdf
07 серпня 2020 16:59
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
07 серпня 2020 16:59
Витяг ЄДР (копія).pdf
07 серпня 2020 16:59
Проект договору.pdf
07 серпня 2020 16:59
Пояснювальна записка.pdf
07 серпня 2020 16:59
Ліцензія ПБС.PDF
07 серпня 2020 16:59
Транспортна схема.pdf
07 серпня 2020 16:59
Банківська гарантія.7z
07 серпня 2020 16:59
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Рішення скасоване 88 228 156,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:41
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 85 860 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:42
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Рішення скасоване 88 228 156,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:42
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Рішення скасоване 88 228 156,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 08:59
ТОВ Данко
#32727466
Очікує рішення 85 860 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:02
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 85 860 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:02
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Рішення скасоване 88 228 156,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:02

Документи

23 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 листопада 2020 16:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 листопада 2020 16:41
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Документи

02 листопада 2020 16:55
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:51
Протокол 483.pdf
02 листопада 2020 16:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 грудня 2020 08:59
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 12:11
Кінець періоду оскарження: 27 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 27 грудня 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв’язку з внесенням змін до Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, відбулось скорочення видатків на здійснення закупівлі по об’єкту
Документи:
16 грудня 2020 12:11
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:56
547. Протокол відміни.pdf