Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (I черга)
Очікувана вартість
16 911 468,00 UAH
UA-2020-07-09-006641-c cb09f6afc93645d084ad60aa11b67b59
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Віталійович Михайлюк

+380932682037 mykhaylyuk.d@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Віталійович Михайлюк
+380932682037
mykhaylyuk.d@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 16 911 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 507 344,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (I черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-006641-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 11 серпня 2020 14:57
Оскарження Протоколу №51(529)-Р2 від 07.08.2020
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції та просить розглянути тендерний комітет підстави відхилення нашої компанії.

Тендерною документацією, яка затверджена рішенням (протокол №51(529)ТД від 09.07.2020) тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації розділом ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено перелік документів, що подаються Учасником згідно з тендерною документацією (Додаток 1) та перелік та назва файлів, які завантажуються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель(через авторизований електронний майданчик) (Додаток №5), а саме :
1.Заява-пропозиція
2.Досвід
3.Зведена довідка
4.Графік
5.Субпідрядники
6.Відомість обсягів робіт
7.Повноваження щодо підпису
8.Баланс
9.Довідка банку
10.Ліцензії та дозволи.
Крім того, п.11 до Додатку 1 та п.11 Додатку 5 визначено перелік та назва файлів, які надаються Учасником на електронну адресу Замовника після зазначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (після відхилення попередньої тендерної пропозиції з нижчою ціною), а саме:
11. Підтвердження цінової пропозиції.

При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» Замовник не виявив порушень Тендерної документації в документах згідно Додатку №1 та Додатку №5, які завантажені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик до кінцевого строку їх подання.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції / пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Отримана тендерна пропозиція / пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій / пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції / пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції / пропозиції.
Тендерні пропозиції / пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Кінцевим строком для подання тендерних пропозицій було встановлено 26.07.2020 23:00.
Тобто, вимога Замовника щодо надання окремих документів на електронну пошту bud.d@dn.gov.ua , що не є складовою тендерної пропозиції, є незаконним.
Таким чином, враховуючи наведене, документи, що передбачені п.11 Додатку 1 та п. 11 Додатку 5 (після аукціону), які повинні бути подані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій на електронну пошту bud.d@dn.gov.ua», не є складовою Пропозиції, у зв’язку з чим її відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника.
Враховуючи наведене, Скаржник не порушив умови Документації в цій частин, тому його Пропозиція була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави.
Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення №9405-р/пк-пз від 14.05.2020.



В тендерній документації підставою для отримання додаткових документів на електронну пошту, а саме Підтвердження цінової пропозиції (п.11 Додатку 1 та п.11 Додатку5 ), Замовником визначено лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016.
Даним листом визначено, що в Законі про закупівлю відсутні вимоги щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону.
Таким чином, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, Замовник може встановити вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяги робіт, відповідно до технічної специфікації, у тендерній документації,без зазначення вартості окремих робіт.
Саме це - Замовник Департамент капітального будівництва Донецької облдержадміністрації і визначив в своїй тендерній документації, а саме надання в складі Тендерної пропозиції на аукціон - Відомість обсягів робіт (п. 6 Додатку 5)
У свою чергу, частиною п'ятнадцять статтею 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Згідно зі ст. 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її виконання . Відповідно до ст.844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
П. 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку кошторису при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.

Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція Скаржника була не правомірно відхилена Замовником згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» за підставами : тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СИМ», чим порушив ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та наші права, як Учасника закупівлі.
Вимагаємо :
У зв’язку із відсутністю підстав скасувати протокол № 51(529) –Р2 від 07.08.2020 р. про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ» та скасувати рішення про дискваліфікацію нашої компанії.

Крім того, якщо наша вимога не буде розглянута в термін, визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до Закону буде направлено Скаргу до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 16:15
Департамент є замовником з реалізації інфраструктурного проекту «Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (I черга)» (далі – Об’єкт будівництва). Для реалізації Об’єкту будівництва на підставі проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією та такої, що пройшла обов’язкову державну експертизу, департаментом оголошена процедура закупівлі UA-2020-07-09-006641-c.
Після відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції департаментом розглянуто та відхилено пропозицію ТОВ «СТРОИТЕЛЬСТВО и МОНТАЖ» (далі –
ТОВ «СИМ»), про що складено та оприлюднено в електронній системі закупівель рішення замовника, оформлене протоколом № 51(529)-Р2 від 07.08.2020.
ТОВ «СИМ» звернулося до замовника з вимогою № 420 від 11.08.2020 про скасування протоколу № 51(529)-Р2 від 07.08.2020 та скасування рішення про дискваліфікацію зазначеного учасника. Вимога обґрунтована тим, що, на думку учасника, вимога замовника про надання окремих документів (викладена замовником у тендерній документації) є незаконною.
За результатами розгляду повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимоги виходячи з наступного.
Законом передбачено право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звертатися до замовника у випадках, передбачених частиною третьою статті 31 та передбачених частиною четвертою ст. 33 зазначеного Закону. При цьому, Законом учаснику не надано права подавати замовнику інші вимоги, зокрема, про скасування прийнятих рішень за результатами розгляду тендерних пропозицій. З цих причин у замовника, так само, відсутні законні підстави для прийняття будь-яких рішення за результатами розгляду розглядуваної вимоги.
Принагідно звертаємо увагу, що ТОВ «СИМ» на підтвердження викладених доводів посилається на наявність незаконних вимог замовника, що викладені в тендерній документації, які ТОВ «СИМ» не були оскаржені у встановлений Законом строк.
За таких умов, у департаменту наявні підстави лише для надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції ТОВ «СИМ» умовам тендерної документації, як це передбачено частиною третьою статті 31 Закону.
Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Згідно із пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
У відповідності з пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - Стандарт).
Згідно з п. 1.2 Стандарту цей стандарт носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів.
Згідно з пунктами 4.1 - 4.3 Стандарту система ціноутворення в будівництві базується на нормативно-розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Нормативними показниками є ресурсні елементні кошторисні норми. На підставі цих норм і поточних цін на трудові та матеріально-технічні ресурси визначаються прямі витрати у вартості будівництва.
Ресурсні елементні кошторисні норми призначені для визна¬чення кількості ресурсів, необхідних для виконання різних видів буді¬вельних робіт, робіт з монтажу устаткування, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлювальних і пусконалагоджувальних робіт, для
визначення прямих витрат у вартості будівництва.
Кошторисні норми поділяються на такі види:
- державні стандарти України (державні кошторисні норми);
- стандарти організацій України (у тому числі галузеві кошторисні норми);
- індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями,установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
Згідно з пунктом 6.3.1 Стандарту ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і мате¬ріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва, та поточних цін на них.
Згідно з пунктом 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
В свою чергу, тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої ст.1 Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
У відповідності до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
ТОВ «СИМ» в порушення вимог Стандарту, вимог Цивільного та Господарського кодексу України, а відтак і Закону України «Про публічні закупівлі» при розрахунку цінової пропозиції застосовано коефіцієнти, що не передбачені елементними кошторисними нормами України, які передбачені проектно-кошторисною документацією на Об’єкт будівництва та оприлюдненою замовником специфікацією до закупівлі, що визначає вимоги до предмета закупівлі, правильність застосування яких підтверджено результатами державної експертизи проекту. Невідповідність пропозиції ТОВ «СИМ» вимогам проектної документації та технічної специфікації також підтверджується листом проектної документації ПП «ІНТЕК», що оприлюднена в електронній системі закупівель разом з протоколом № 51(529)-Р2 від 07.08.2020.

Документи подані скаржником

11 серпня 2020 14:57
Вимога Перлина 1.PDF

Документи

14 серпня 2020 16:15
сканирование0008.pdf
14 серпня 2020 16:15
сканирование0009.pdf
14 серпня 2020 16:15
сканирование0007.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-006641-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:31298427
Дата подання: 17 серпня 2020 12:11
Скарга
Скарга долучена
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 21:24
рішення від 19.08.2020 № 15756 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 21:24
рішення від 31.08.2020 № 16417.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 23:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: У відповідності до рішення колегії АМКУ № 16417-р/пк-пз від 31.08.2020 Замовник скасував своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, протокол №51 (529)-Р2 скасовано. Задля виконання рішення АМКУ та враховуючи порядок функціонування електронної системи закупівель, на електронному майданчику застосовано опцію "Скинути кваліфікацію". Таким чином скасовано результати кваліфікації стосовно всіх поданих до участі тендерних пропозицій учасників торгів.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 14:38

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 11:44
Скарга АМКУ Перлина 1.PDF
17 серпня 2020 11:44
Скарга.doc

Документи подані замовником

25 серпня 2020 17:45
Перлина 1 черга.zip
25 серпня 2020 17:45
Пояснення.docx
25 серпня 2020 17:45
Пояснення.pdf
09 вересня 2020 14:27
Пр-л_№51 (529)-Р2-1.pdf
09 вересня 2020 14:38
Пр-л_№51 (529)-Р2-1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Українська будівнича компанія 16 205 000,00
UAH з ПДВ
16 205 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 16 789 488,29
UAH з ПДВ
16 789 488,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС" 16 850 000,00
UAH з ПДВ
16 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 11:31
Електронний підпис
24 липня 2020 11:29
ЕЦП.rar
24 липня 2020 11:29
PDF КЕП та Файли.rar
24 липня 2020 11:29
10. Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:29
9. Довідка банку.pdf
24 липня 2020 11:29
8. Баланс.pdf
24 липня 2020 11:29
5. Субпідрядники.pdf
24 липня 2020 11:29
4. Графік.pdf
24 липня 2020 11:29
3. Зведена довідка.pdf
24 липня 2020 11:29
2. Досвід.pdf
24 липня 2020 11:29
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

25 липня 2020 08:12
Електронний підпис
24 липня 2020 16:01
Електронний підпис
24 липня 2020 15:42
Довідки з ЕЦП.rar
24 липня 2020 15:42
9.Довідки банку.pdf
24 липня 2020 15:42
8.Баланс.pdf
24 липня 2020 15:42
7.Повноваження4.pdf
24 липня 2020 15:42
5.Субпідрядники.pdf
24 липня 2020 15:42
4.Графік.pdf
24 липня 2020 15:42
3.Зведена довідка.pdf
24 липня 2020 15:42
2.Досвід довідка.pdf
24 липня 2020 15:42
2. Відгук ДКБ.PDF
24 липня 2020 15:42
1.Заява пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:09
Електронний підпис
24 липня 2020 14:07
КЕП З ПРОТОКОЛАМИ.rar
24 липня 2020 14:07
ЕЦП.rar
24 липня 2020 14:07
9. Довідка банку.pdf
24 липня 2020 14:07
8. Баланс.pdf
24 липня 2020 14:07
5. Субпідрядники.pdf
24 липня 2020 14:07
4. Графік.pdf
24 липня 2020 14:07
3. Зведена довідка.pdf
24 липня 2020 14:07
2. Досвід.pdf
24 липня 2020 14:07
1.Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Українська будівнича компанія

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Українська будівнича компанія
#32764157
Очікує рішення 16 205 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:27
ТОВ Українська будівнича компанія
#32764157
Рішення скасоване 16 205 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:27
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Рішення скасоване 16 789 488,29
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:27
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"
#32400247
Рішення скасоване 16 850 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:27

Документи

09 вересня 2020 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 липня 2020 11:31
Електронний підпис
29 липня 2020 11:30
Пр-л_№51 (529)-Р1.pdf

Документи

11 серпня 2020 09:11
Електронний підпис
11 серпня 2020 09:10
Пр-л_№51 (529)-Р3.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:41
Кінець періоду оскарження: 20 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 20 вересня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Замовник приймаючи рішення про відхилення ТП учасника торгів ТОВ "СИМ" діяв у відповідності до положень пункту 1 розділу ІІІ, підпункту 4 пункту 3 Розділу V, пункту 11 додатку 1, тендерної документації (далі- ТД), які відповідно до рішення органу оскарження не були скасовані. При повторній кваліфікації ймовірно настання випадку, через який органом оскарження було скасовано рішення Замовника, тобто ТД містить положення, які неможливо виправити на цьому етапі закупівлі.
Документи:
09 вересня 2020 14:41
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:40
Пр-л_№51 (529)-В.pdf