Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
733 405,00 UAH
UA-2020-07-09-006539-c 5074862480ba46c198ff6d757dcdac84
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грібьонкіна Наталья Володимирівна

+380577251572 tend_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Грібьонкіна Наталья Володимирівна
+380577251572
tend_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 23:00
Очікувана вартість: 733 405,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини будівлі та благоустрій прилеглої території (облаштування огорожі) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 182 комбінованого типу Харківської міської ради»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61129, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Бучми 18-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за даним договором здійснюється за виконаний обсяг робіт на об’єкті протягом 20 днів згідно акту приймання робіт без попереднього фінансування, згідно статей 46,49 БК України (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами цих торгів учасник повинен надати у складі пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків). В залежності від наявного фінансування Замовник має право на відстрочку платежу на 180 днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Харківремсервіс" 733 405,00
UAH з ПДВ
733 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 11:01
Електронний підпис
17 липня 2020 11:00
14. ДЦ Ш159.pdf
17 липня 2020 11:00
13. ДЦ Ш105.pdf
17 липня 2020 11:00
16. КБ-3 Ш159.pdf
17 липня 2020 11:00
4. ліцензія.pdf
17 липня 2020 11:00
6. Рішення засновника.pdf
17 липня 2020 11:00
17. Пропозиція.pdf
17 липня 2020 11:00
7. Статут.pdf
17 липня 2020 11:00
26. Статистика ответ.pdf
17 липня 2020 11:00
12. Договор Ш159.pdf
17 липня 2020 11:00
22. Кошторис.pdf
17 липня 2020 11:00
24. Платежка гарантия.pdf
17 липня 2020 11:00
19. Довідка з банку.pdf
17 липня 2020 11:00
10. Договор ДЮСШ 1 (1).pdf
17 липня 2020 11:00
18. Відгук.pdf
17 липня 2020 11:00
15. КБ-3 Ш105.pdf
17 липня 2020 11:00
11. Договор Ш105.pdf
17 липня 2020 11:00
2. Витян ЕП 2018.pdf
17 липня 2020 11:00
9. відгук шевч.р-но.pdf
17 липня 2020 11:00
21. Фін звіт за 2019.pdf
17 липня 2020 11:00
8. відгук деп.освіти.pdf
17 липня 2020 11:00
3. Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Харківремсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Харківремсервіс"
#35617286
Переможець 733 405,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 18:59

Документи

24 липня 2020 18:59
Електронний підпис
24 липня 2020 18:57
Переможець ДНЗ 182.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Харківремсервіс"
#35617286
733 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2020 18:59
Електронний підпис
24 липня 2020 18:57
Переможець ДНЗ 182.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 10:37
ДУ 2 дог 191.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 17:50
ДУ 1 Договір 191 спрощена.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 10:37
Договір _ 191-спрощені.pdf укладений
06 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктои 11.1 Договору за взаємною згодою сторін внести наступні зміни: до 1 розділу пункт 1.2. Викласти в наступній редакції: «1.2. Обсяги робіт: - 1 робота. Обсяги робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.» Доповнити розділ 1 пунктом 1.3., та викласти його в наступній редакції: «1.3. Місце виконання робіт: 61129, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Бучми 18-Г» до 2 розділу Розділ 2 викласти у наступній редакції: 2. ЯКІСТЬ РОБІТ. 2.1. Підрядник гарантує відповідність наданих робіт кошторисній документації. 2.2. У разі виявлення при прийомі-передачі робіт недоліків (дефектів) Підрядник, за письмовою вимогою Замовника, зобов'язаний усунути за свій рахунок недоробки, що виникли. Перелік недоробок і дефектів визначається дефектним актом, що укладається Сторонами. В акті в обов’язковому порядку фіксується дата виявлення дефектів і строк їх усунення. При відмові Підрядника брати участь у складанні дефектного акту він може складатися з залученням спеціалістів незацікавлених органів. 2.3. У разі наявності об’єктивних причин обсяги робіт можуть бути переглянуті та скореговані не більш, як на 20 відсотків. Об’єктивними причинами вважаються: - виникнення обставин непереборної сили; - потреба в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок невідповідності встановленим вимогам технічного завдання, забезпечення якого покладено на Замовника; - потреба в коригуванні обсягів у зв’язку зі зміною потреби Замовника; - та інше. до 3 розділу Розділ 3 викласти у наступній редакції: 3. ЦІНА ДОГОВОРУ. 2.1. Ціна договору визначена локальним кошторисом (сукупність додатків А, С, Л, И, Р, розрахунків 1-2; 5; 6) та складає:733 405,00 грн (Сімсот тридцять три тисячі чотириста п’ять грн. 00 коп.), ПДВ не передбачено. Ціна на роботи є динамічною. 2.2. Роботи виконуються за бюджетні кошти. до 4 розділу Розділ 4 викласти у наступній редакції: 4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ. 4.1. Джерелом фінансування робіт є місцевий бюджет. 4.2. Оплата за даним договором здійснюється за виконаний обсяг робіт на об’єкті протягом 20 днів згідно акту приймання робіт без попереднього фінансування, згідно статей 46,49 БК України (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами цих торгів учасник повинен надати у складі пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків). 4.3. В залежності від наявного фінансування Замовник має право на відстрочку платежу на 180 днів. до 5 розділу Розділ 5 викласти у наступній редакції: 5. СТРОКИ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ. 5.1. Строк виконання робіт: до 30 вересня 2020 р. до 6 розділу Розділ 6 викласти у наступній редакції: 6. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН. 6.1. Підрядник зобов’язаний: 6.1.1. Виконати роботи в повному обсязі та в строки, передбачені п.п. 1.1. и 4.1. цього Договору. 6.1.2. Забезпечувати присутність представника Замовника в час виконання прихованих робіт на об’єкті та по закінченню виконання робіт. 6.2. Замовник зобов’язується: 6.2.1. Надати Підряднику службове приміщення для побутових умов та зберігання матеріалів. до 7 розділу Розділ 7 викласти у наступній редакції: 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. 7.1. Підрядник несе відповідальність за збитки, нанесені з вини Підрядника в процесі виконання робіт чи впродовж гарантійного строку. У випадку неякісного виконання робіт, виявленого в процесі виконання робіт, чи впродовж гарантійного строку, Підрядник зобов’язаний за вимогою Замовника усунути виявлені недоліки за власний рахунок. 7.2. Якщо під час виконання роботи стане очевидно, що вона не буде виконана належним чином, Замовник має право назначити Підряднику строк для усунення недоліків, а при невиконанні Підрядником цієї вимоги в установлений строк – розірвати договір та вимагати відшкодування збитків. 7.3. Штрафні санкції у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань за договором Підрядник сплачує Замовнику у розмірі подвійної ставки НБУ за кожний день не виконання, або несвоєчасного виконання зобов’язань. 7.4. Замовник не несе відповідальності за збереження будівельних матеріалів, наданих Підрядником. 7.5. Підрядник несе відповідальність за дотриманням правил техніки безпеки та охорони праці при здійсненні робіт. до 8 розділу Розділ 8 викласти у наступній редакції: 8. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ. 8.1. Усі спори та суперечності, які можуть виникнути між сторонами за даним договором або у зв’язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між сторонами. 8.2. У випадку неможливості вирішення суперечностей шляхом переговорів вони підлягають вирішенню у визначеному законодавством України порядку. до 9 розділу Розділ 9 викласти у наступній редакції: 9. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО ДОГОВОРУ. 9.1. Будь-які зміни та доповнення до договору мають силу лише у тому випадку, коли вони оформлені в письмовому вигляді та підписані обома сторонами. 9.2. Дострокове розірвання договору може мати місце за згодою сторін, або за підставами, які передбачені діючим законодавством України, з зазначенням розміру понесених витрат. до 10 розділу Розділ 10 викласти у наступній редакції: 10. ІНШІ УМОВИ. 10.1. Термін гарантії на виконані роботи встановлюється тривалістю 3 (три) роки з моменту підписання сторонами акту про приймання виконаних робіт за умови правильної експлуатації об’єкту та за виключенням випадків навмисного пошкодження третьою особою. Якщо в період гарантійної експлуатації будуть виявлені недоліки, які не дозволяють продовжувати нормальну експлуатацію об’єкту до їх усунення, то гарантійний термін продовжується на період усунення недоліків. Усунення недоліків здійснюється Підрядником за власний рахунок. 10.2. Даний договір складено у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу, по одному екземпляру для кожної сторони. 10.3. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 10.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. до 11 розділу Розділ 11 викласти у наступній редакції: 11. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ 11.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов Договору у випадку, якщо доведуть, що безпосередньою причиною з’явився вплив обставин непереборної сили - землетрусу, повені, урагану, епідемії, військових дій і т.п. 11.2. Сторона, якій стало відомо про виникнення обставин непереборної сили, не пізніше 3-х днів з цього моменту, повинна повідомити про виникнення таких обставин будь-яким можливим способом іншу сторону. 11.3. Достатнім свідченням виникнення форс-мажорних обставин є письмове підтвердження Торгово-промислової палати України. до 12 розділу Розділ 12 викласти у наступній редакції: 12. ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, ПЛАТІЖНІ РЕКВІЗИТИ, ПІДПИСИ СТОРІН «Замовник» Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 02146334 61146, м. Харків, вул. Валентинівська, буд. 27-Г. тел.(факс) (057) 725-15-60 р/р UA 40 820172 0344211 0041000 25610 ДКСУ, м. Київ, МФО 820172 «Підрядник» Приватне підприємство «Харківремсервіс» 62340, Україна, Харківська обл., Дергачівський р-н, с. Черкаська Лозова, вул. Грушевського, 10, ЄДРПОУ 35617286, р/р UA11 320478 00000000 26000185669, в АБ «Укргазбанк», МФО 320478, м. Київ, тел. 097-991-7048 Розділи 13 та 14 виключити 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 191 від 06.08.2020 р. і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. 3. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку зі змінами обсягів робіт Сторони домовились внести зміни в Додатки до Договору (договірна ціна та кошторисна документація)
Номер договору про закупівлю: 191
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 733 405,00
UAH