Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-07-09-006034-c d4bf122f898b4bcf9694ff6403b9440e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

+380373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
+380373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:43
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішніх вбиралень в Ошихлібському ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Ошихліби, Кіцманського району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59322, Україна, Чернівецька область, Ошихліби, вул. Незалежності, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перераховувати Підряднику аванс, який не може перевищувати 30% від ціни договору протягом 10 календарних днів з дати підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт На підставі підписаних актів форми КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:07
Оголошення.docx
09 липня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:07
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 14 липня 2020 15:23
Доброго дня. Чи потрібна ліцензія для виконання робіт?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-006034-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович, Код ЄДРПОУ:3163025837
Дата подання: 23 липня 2020 12:49
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Згідно вашого оголошення, а саме 3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.08.2020 р.В складі пропозиції учасником подається гарантійний лист про те, що виконання робіт буде здійснено до 31 серпня 2020 року
ФОП Завадюк В.А. не подав цього листа і це означає, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі іпідлягає відхиленню згідно пункт 13.1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Додаток № 3 - Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження,а саме 10 та 11 пункт, ФОП Заводюк В.А. подав роз’яснення» 10-ДОВИДКА ЩОДО ПОДАННЯ ЗВIТУ ПРО ФIН.РЕЗУЛЬТАТИ ТIЛЬКИ 1Р. В РIК»
Так, дійсно згідно ваших роз’яснень, котрі ви подали, підприємці платники єдиного податку - 2 групи та платники податків на загальній системи оподаткування , подають звітність раз на рік. Однак, у свої тендерної пропозиції ви подали витягу з реєстру платника єдиного податку, де чітко піше, що ФОП Заводюк В.А., є платником єдиного податку 3 групи і сплачує податки за ставкою 5% від суми обігу, а також згідно пункту ст 294 пункт 1 Податкового кодексу України, плат єдиного податку 3 групи зобов’язані подавати звітність що квартально протягом 40 днів наступних за останнім календарним днем звітного(податкового) кварталу. А на підставі статті 295 пункт 3 ПКУ ФОП групи 3 проводить сплату єдиного податку протягом 10 к.дн., наступних заграничним строком подання декларації. На підставі вище викладеного просимо вас – ФОП Заводюк В.А. не вводити в оману учасників тендерної закупівлі та замовника, адже станом на 23.07.2020 року у вас же має бути подана декларація за 1 квартал 2020 року.
Також виникає питання про працівників, а саме « 8.1-ПРАЦІВНИКИ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЯ» та «8.3-Довідка про наявність працівників будівельників» як так, що в одній довідці у вас 5 працівників, а в іншій вже 11? Вони що, не офіційно працевлаштовані? І що за фірма ТОВ КорБуд-Інвест? І чому у вашого інженера-проектувальника (ІП) немає кваліфікаційного сертифіката інженер-проектувальника ? Так як згідно Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 122 від 23.03.2012) ІП-ом може бути призначений інженер, який має кваліфікаційний сертифікат. Які саме роботи може виконувати (відповідно до сертифіката) інженер-проектувальник, який призначається ІП-ом, діюче законодавство не регламентує. АП-ом може бути призначений архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з архітектурно-об’ємного проектування.
Ми вже не хочемо говорити про аномально низку ціну, а саме це ціна менша на 30 або більше відсотків від наступної ціни або приведеної ціни пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. У ФОП Заводюка В.А. 163 883,00, це аж 35% від початкової ціни тендерної пропозиції, а це означає що ФОП Заводюк В.А. порушив пункт 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
І це вже друге грубе порушення тендерних вимог, так як ФОП Завадюк завантажив нові кошториси, а пояснення аномально низької ціни – ні.
З оглядом на вище сказане, пропозицію ФОП Завадюка В.А. підлягає відхиленню згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Якщо, ви цього не зробите, це буде прямий доказ того, що ви як Замовник порушили даний Закон. І ми маємо право звернутись до уповноважених органів для перевірки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 16:37
В складі пропозиції подано проект договору та згода на умови договору, в якому зазначено строк виконання до 31.08.2020 року. Отже, учасник погодився на ці умови оголошення.
У пропозиції подано інформацію про 5 працівників і лист, що в разі перемоги будуть залучені додаткові працівники.
Не було вимоги про підписання договірної ціни сертифікованим інженером-проектувальником.
Норма ЗУ «Про публічні закупівлі» про аномальну низьку ціну не застосовується до проведення спрощених закупівель. У разі аномально низької ціни, то таку ціну система визначає автоматично.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-006034-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТзОВ "ТТ- Будівничий", Код ЄДРПОУ:42403577
Дата подання: 23 липня 2020 14:03
Не правомірне визначення переможця
ФОП Завадюк В. А.
Не може бути переможцем, пояснюємо причини чому ні .
Замовник перевіряє учасника тільки на те , чи подав учасник всі довідочки які були прописані ,які по суті не впливають на договірну ціну.
Ми Вам покажемо де є помилки які впливають на договірну ціну:
Учасник не виконав умови договору , тобто він подав не те технічне завдання , це технічне завдання з слідуючого тендеру з капітального ремонту внутрішніх вбиралень в Іванківському ЗЗСО 1-11 ст. в с. Іванківці.
Тому просимо не зволікати і перейти до розгляду наступного учасника .
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 16:22
На Вашу вимогу повідомляємо, що ФОП Завадюк подав кошториси на Капітальний ремонт внутрішніх вбиралень в Ошихлібському ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Ошихліби, Кіцманського району Чернівецької області. Поряд з цим інформуємо, що замовником не вимагалось окремої згоди або подання завіреного технічного завдання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-07-09-006034-c.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТзОВ "ТТ- Будівничий", Код ЄДРПОУ:42403577
Дата подання: 25 липня 2020 04:35
У нас просто слів для пояснення не має
ФОП Завадюк В. А.
Не може бути переможцем, пояснюємо причини чому ні .
Замовник перевіряє учасника тільки на те , чи подав учасник всі довідочки які були прописані ,які по суті не впливають на договірну ціну.
Ми Вам покажемо де є помилки які впливають на договірну ціну:
Учасник не виконав умови договору , тобто він подав не те технічне завдання , це технічне завдання не з цього тендеру, а з капітального ремонту внутрішніх вбиралень в Іванківському ЗЗСО 1-11 ст. в с. Іванківці.
Вимога Замовника !
13) Розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами.
На Вашу відповідь , що Замовник не вимагав технічного завдання, ми Вам конкретно пишемо – вимагав п.13 Розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо пояснити , що приніс Вам учасник ФОП Завадюк В. А.
На Вашу вимогу повідомляємо, що ФОП Завадюк подав кошториси на Капітальний ремонт внутрішніх вбиралень в Ошихлібському ЗЗСО І-ІІІ ст. в с. Ошихліби, Кіцманського району Чернівецької області.
І це Ваша відповідь Замовника та це , що ми пишемо читають , цеж прозоро , що Ви пишете? Де подав , що подав, він уже раз подав у даній процедурі вже не може нічого подати не передбачено.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Де ми учасники можемо побачити , що щось подав?
Тому просимо не зволікати і перейти до розгляду наступного учасника .
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

23 липня 2020 12:48
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

23 липня 2020 14:01
Вимога

Документи подані скаржником

25 липня 2020 04:35
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Завадюк В. А. 165 133,00
UAH з ПДВ
163 883,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович 194 715,78
UAH з ПДВ
194 715,78
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "ТТ- Будівничий" 232 766,00
UAH з ПДВ
229 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Буковей В.В. 247 345,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 01:59
Електронний підпис
21 липня 2020 01:42
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
21 липня 2020 01:41
Проект договору
21 липня 2020 01:38
Локальний кошторис
21 липня 2020 01:35
Зведений кошторис
21 липня 2020 01:29
Дефектний акт
21 липня 2020 01:28
Договірна ціна
20 липня 2020 19:19
Електронний підпис
17 липня 2020 14:12
ТЕНДЕННА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
17 липня 2020 14:12
Локальний кошторис.zip
17 липня 2020 14:12
Зведений кошторис.zip
17 липня 2020 14:12
Договірна ціна.zip
17 липня 2020 14:12
Дефектний акт.zip

Публічні документи

17 липня 2020 17:57
Електронний підпис
17 липня 2020 17:57
Електронний підпис
17 липня 2020 17:52
Ошихліби ПРИБУТОК.pdf
17 липня 2020 17:52
Ошихліби ПОЯСНЮЮЧА.pdf
17 липня 2020 17:51
Ошихліби ЛОКАЛЬНИЙ.pdf
17 липня 2020 17:51
Ошихліби МАШИНИ.pdf
17 липня 2020 17:51
Ошихліби ЗВЕДЕНИЙ.pdf
17 липня 2020 17:51
Ошихліби ВІДОМІСТЬ.pdf
17 липня 2020 17:51
Ошихліби ДЕФЕКТНИЙ.pdf
17 липня 2020 17:51
Проект договора.pdf
17 липня 2020 17:51
ДосвідРобіт1Дог06-19.pdf
17 липня 2020 17:51
ДосвідРобіт2Дог165.pdf
17 липня 2020 17:51
Довідка про техніку.pdf
17 липня 2020 17:51
Довідка мвс.pdf
17 липня 2020 17:51
Довідка про оберти.pdf
17 липня 2020 17:51
Відгук до Дог165.pdf
17 липня 2020 17:51
Відгук до Дог06-19.pdf
17 липня 2020 17:51
Паспорт Код Мойсей.pdf
17 липня 2020 17:51
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:43
проект договору.pdf
17 липня 2020 17:43
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 17:43
договір Мамаївці.FR12.pdf
17 липня 2020 17:43
договір Лужани.FR12.pdf
17 липня 2020 17:43
Довідка_1007.pdf
17 липня 2020 17:43
Дефектний акт.pdf
17 липня 2020 17:43
відгук2.FR12.pdf
17 липня 2020 17:43
відгук1.FR12.pdf
17 липня 2020 17:43
Виписка ЄДРПУО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Завадюк В. А.

Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович

ТзОВ "ТТ- Будівничий"

ФОП Буковей В.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Завадюк В. А.
#3423514593
Переможець 163 883,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 10:23

Документи

23 липня 2020 10:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Завадюк В. А.
#3423514593
163 883,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 10:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:30
Договір № 199 від 30.07.2020.pdf укладений
30 липня 2020 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 163 883,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 313,83 UAH)