Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла офісні та стільці
Очікувана вартість
327 500,00 UAH
UA-2020-07-09-005959-c ● 3f87b936d578427eaa31c7524d477594
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
Код ЄДРПОУ: | 43315602 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
Контактна особа: |
Вікторія Іосіфова +380931971277 iosifova.vika.vv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 327 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 637,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штуки
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
330 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 15:04 |
ТД крісла та стільці.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
ПРОТОКОЛ затвердження ТД.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
ПРОТОКОЛ вибору процедури.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
Додаток № 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
Додаток № 4 Проект Договору.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .docx | |
09 липня 2020 15:03 |
Додаток № 2 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
09 липня 2020 15:03 |
Додаток № 1 Кваліфікаційна частина + ст 17.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо адрес поставки
Дата подання: 09 липня 2020 17:36
Дата відповіді: 13 липня 2020 14:23
Добрий день! Уточніть, будь ласка, кількість адрес поставки по м.Києву та перелік всіх адрес поставки товару.
Відповідь:
Доброго дня.
Адреса доставки по м. Києву:
1) пров. Музейний, 2-Д
2) вул. Ломоносова, 22/15
3) вул. Маршала Тимошенка, 2-Д
4) просп. Гонгадзе, 5-б
5) вул. Г. Юри, 9
6) вул. Бальзака, 64
7) просп. Повітрофлотський, 76-Г
8) вул. О. Тихого, 32
9) вул. Велика Васильківська, 92
10) вул. Заслонова, 16-Б
11) проспект Маяковського, 15-А
12) бульвар Верховної Ради, 8/20
13) проспект Оболонський, 28-В
14) вул. Цитадельна, 7/10
15) вул. Кирилівська, 118
16) бульвар Вацлава Гавела, 1/28
17) вул. Академіка Ромоданова, 17
18) вул. Якуба Колоса, 6
19) проспект Перемоги,11
Доброго дня.
Адреса доставки по м. Києву:
1) пров. Музейний, 2-Д
2) вул. Ломоносова, 22/15
3) вул. Маршала Тимошенка, 2-Д
4) просп. Гонгадзе, 5-б
5) вул. Г. Юри, 9
6) вул. Бальзака, 64
7) просп. Повітрофлотський, 76-Г
8) вул. О. Тихого, 32
9) вул. Велика Васильківська, 92
10) вул. Заслонова, 16-Б
11) проспект Маяковського, 15-А
12) бульвар Верховної Ради, 8/20
13) проспект Оболонський, 28-В
14) вул. Цитадельна, 7/10
15) вул. Кирилівська, 118
16) бульвар Вацлава Гавела, 1/28
17) вул. Академіка Ромоданова, 17
18) вул. Якуба Колоса, 6
19) проспект Перемоги,11
щодо товару
Дата подання: 14 липня 2020 14:26
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:52
Добрий день! Чи можливо пропонувати крісла з відхиленнями в розмірах та в якому діапазоні +/-?
Відповідь: За результатом розгляду звернень від 14 липня 2020 року, оприлюднених на електронному майданчику, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації для процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці), затвердженої рішенням тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), оформленим протоколом № 371 від 09.07.2020 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці).
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації для процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці), затвердженої рішенням тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), оформленим протоколом № 371 від 09.07.2020 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці).
щодо товару
Дата подання: 14 липня 2020 14:29
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:52
Повідомляємо вам, що відповідно до технічних вимог крісла, вказана вами вимога до основи - хрестовина хромована з роликами, не використовується при виробництві даних крісел, тільки пластикова. Чи можна пропонувати крісла не з хромованою хрестовиною? Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: За результатом розгляду звернень від 14 липня 2020 року, оприлюднених на електронному майданчику, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації для процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці), затвердженої рішенням тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), оформленим протоколом № 371 від 09.07.2020 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці).
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації для процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці), затвердженої рішенням тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), оформленим протоколом № 371 від 09.07.2020 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" |
229 569,00
UAH з ПДВ
|
195 426,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" |
222 420,00
UAH з ПДВ
|
216 742,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
247 931,46
UAH з ПДВ
|
216 743,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ |
327 435,00
UAH з ПДВ
|
325 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТ - ПРОМ" #36989671 |
Відхилено |
195 426,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 17:48
|
|
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" #42999483 |
Відхилено |
216 742,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 17:12
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Рішення скасоване |
216 743,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Відхилено |
216 743,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 14:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 15:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ #2899721193 |
Відхилено |
325 790,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 15:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 серпня 2020 15:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі