Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні та стільці
Очікувана вартість
327 500,00 UAH
UA-2020-07-09-005959-c 3f87b936d578427eaa31c7524d477594
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Іосіфова

+380931971277 iosifova.vika.vv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Код ЄДРПОУ: 43315602
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д
Контактна особа: Вікторія Іосіфова
+380931971277
iosifova.vika.vv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:21
Очікувана вартість: 327 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 637,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93 штуки
Крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
330 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо адрес поставки
Дата подання: 09 липня 2020 17:36
Дата відповіді: 13 липня 2020 14:23
Добрий день! Уточніть, будь ласка, кількість адрес поставки по м.Києву та перелік всіх адрес поставки товару.
Відповідь:
Доброго дня.
Адреса доставки по м. Києву:
1) пров. Музейний, 2-Д
2) вул. Ломоносова, 22/15
3) вул. Маршала Тимошенка, 2-Д
4) просп. Гонгадзе, 5-б
5) вул. Г. Юри, 9
6) вул. Бальзака, 64
7) просп. Повітрофлотський, 76-Г
8) вул. О. Тихого, 32
9) вул. Велика Васильківська, 92
10) вул. Заслонова, 16-Б
11) проспект Маяковського, 15-А
12) бульвар Верховної Ради, 8/20
13) проспект Оболонський, 28-В
14) вул. Цитадельна, 7/10
15) вул. Кирилівська, 118
16) бульвар Вацлава Гавела, 1/28
17) вул. Академіка Ромоданова, 17
18) вул. Якуба Колоса, 6
19) проспект Перемоги,11
щодо товару
Дата подання: 14 липня 2020 14:26
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:52
Добрий день! Чи можливо пропонувати крісла з відхиленнями в розмірах та в якому діапазоні +/-?
Відповідь: За результатом розгляду звернень від 14 липня 2020 року, оприлюднених на електронному майданчику, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації для процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці), затвердженої рішенням тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), оформленим протоколом № 371 від 09.07.2020 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці).
щодо товару
Дата подання: 14 липня 2020 14:29
Дата відповіді: 15 липня 2020 15:52
Повідомляємо вам, що відповідно до технічних вимог крісла, вказана вами вимога до основи - хрестовина хромована з роликами, не використовується при виробництві даних крісел, тільки пластикова. Чи можна пропонувати крісла не з хромованою хрестовиною? Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: За результатом розгляду звернень від 14 липня 2020 року, оприлюднених на електронному майданчику, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В Додатку № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації для процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці), затвердженої рішенням тендерного комітету Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), оформленим протоколом № 371 від 09.07.2020 (далі – тендерна документація), визначені технічні, якісні, кількісні характеристики та опис предмета закупівлі.
При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником прийнято рішення про відсутність потреби у внесенні змін до технічних характеристик тендерної документації процедури закупівлі крісла офісні та стільці – відкриті торги, код CPV згідно ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 229 569,00
UAH з ПДВ
195 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 222 420,00
UAH з ПДВ
216 742,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 247 931,46
UAH з ПДВ
216 743,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ 327 435,00
UAH з ПДВ
325 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2020 17:39
Мат. тех. база.pdf
25 липня 2020 17:39
Витяг з реестру ПДВ.pdf
25 липня 2020 17:39
Витяг з реестру ПДВ.pdf
25 липня 2020 17:39
Статут АРТ-ПРОМ 2019.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 17:42
Електронний підпис
24 липня 2020 17:41
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:41
Проект договору.pdf
24 липня 2020 17:41
Листи та довідки.pdf
24 липня 2020 17:41
Довідки ст. 17.pdf
24 липня 2020 17:41
Паспорт якості труби.pdf
24 липня 2020 17:41
Статут.pdf
24 липня 2020 17:41
Протокол №2.pdf
24 липня 2020 17:41
Протокол №1.pdf
24 липня 2020 17:41
Паспорт Кухар.pdf
24 липня 2020 17:41
Наказ Директор.pdf
24 липня 2020 17:41
ІПН Кухар.pdf
24 липня 2020 17:41
Договір оренди.pdf
24 липня 2020 17:41
Довідки з банку 10.07.pdf
24 липня 2020 17:41
Довідка МВС 16.07.2020.pdf
24 липня 2020 17:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 липня 2020 17:41
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 17:41
Витяг з ЄДР 30.06.2020.pdf
24 липня 2020 17:41
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 11:50
документ 2.pdf
18 серпня 2020 11:50
документ 1.pdf
18 серпня 2020 11:50
обгрунтування.pdf
18 серпня 2020 11:50
МВС Ген. директор.pdf
14 серпня 2020 16:38
частина 2 стаття 17.pdf
14 серпня 2020 16:38
пункт 12 частина 1.pdf
14 серпня 2020 16:37
пункт 5 част 1.pdf
14 серпня 2020 16:37
пункт 6 част 1.pdf
14 серпня 2020 16:37
public_doc.pdf
04 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:56
документ 2.pdf
04 серпня 2020 17:56
документ 1.pdf
04 серпня 2020 17:55
обгрунтування.pdf
24 липня 2020 17:49
Електронний підпис
24 липня 2020 17:18
виробник.pdf
24 липня 2020 17:18
ст 17.pdf
24 липня 2020 17:18
Сертифікат ISO 14001.pdf
24 липня 2020 17:18
сертификат ISO 9001.pdf
24 липня 2020 17:18
теххарактеристики.pdf
24 липня 2020 17:18
додаток 3.pdf
24 липня 2020 17:18
тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 17:18
проект договору.pdf
24 липня 2020 17:18
Опис копія.pdf
24 липня 2020 17:18
статут ч. 2 копія.pdf
24 липня 2020 17:18
статут ч. 1 копія.pdf
24 липня 2020 17:18
мтб.pdf
24 липня 2020 17:18
працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АРТ - ПРОМ"
#36989671
Відхилено 195 426,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 17:48
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Відхилено 216 742,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:12
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Рішення скасоване
216 743,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 15:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 серпня 2020 00:00
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"
#32565288
Відхилено
216 743,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 15:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 серпня 2020 00:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИЩЕНКО ЄВГЕН ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2899721193
Відхилено 325 790,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:45

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (крісла офісні та стільці) Приватне акціонерне товариство «Новий стиль» на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону (переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону).

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

19 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:04

код ЄДРПОУ 32565288 у ЄДР не знайдено.

Інформація про відміну

Дата відміни
20 серпня 2020 15:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі