Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками)-15660,00 грн.
Очікувана вартість
15 660,00 UAH
UA-2020-07-09-005892-c 7352b04bd5724e65b9b682ccb36eb44f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Лозова

+380563353384
+380563352627
202505492000@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Першотравенський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Берегиня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20250549
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шкільна,12
Контактна особа: Людмила Лозова
+380563353384,+380563352627
202505492000@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 08:10
Очікувана вартість: 15 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код закупівлі згідно з ДК 021:2015: 39160000-1 шкільні меблі (Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками)-15660,00 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенск, вул.Шкільна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:59
ОГОЛОШЕННЯ Дидактич. матер_08072020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незрозумілі технічні вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 22:37
Дата відповіді: 13 липня 2020 12:00
Шановний замовник. Вами висунуто вимогу що до надання у складі тендерної пропозтиції протоколу випробувань, виданий Випробувальною лабораторією, акредитованою Національним агенством з акредитації України, на відповідність скринь (контейнерів) вимогам ДСТУ EN 71-1:2016, ДСТУ EN 71-2:2017, ДСТУ EN 71-3:2016. То доводимо до вашого відома, що вам варто ознайомлюватись із тим, що ви включаєте у свої вимоги, так як ці зазначені ДСТУ стосуються "Безпечності іграшок". Скриня (контейнео) не є іграшкою, а судячи навіть з вашого технічного опису "Упаковано в кольорову скриню для зберігання з прозорою кришкою" - є упаковкою. Отже, приберіть цю абсурдну вимогу з ТД, або надайте незаперечні докази того, що "Скриня (контейнео)" є іграшкою та поясніть, як нею гратись?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до концепції НУШ навчання буде організовано через діяльність, ігровими методами як
у класі, так і поза його межами. Відповідно до п.4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом МОН №143 від 07.02.2020р. засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в початковій школі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Повідомляємо, що контейнери використовуються не тільки для зберігання, а і в ігровому процесі, наприклад для ігр, естафет тощо. Вважаємо вимогу необгрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Незрозумілі технічні вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 22:45
Дата відповіді: 13 липня 2020 11:58
Шановний замовник. Поясніть, вимога надати "Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та 14001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару" - це кваліфікація учасника? Адже ці документи не мають жодного відношення до безпосередньо предмету закупівлі, тобто товару. Що саме ви хочете підтвердити такими сертифікатами? Надайте обгрунтовану відповідь, опираючись на суть питання і безпосередньо на текст зазначених стандартів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю".
Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
- рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу.
Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами.
Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації.
Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
- рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.»
Незрозумілі технічні вимоги 2
Дата подання: 13 липня 2020 14:27
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:27
Шановний замовник. Ваша відповідь перевершила наші сподівання, рівень маніпуляцій та обману зашкалює. Тобто, ви вважаєте, що якщо контейнери використовуються не тільки для зберігання, а і в ігровому процесі, наприклад для ігр, естафет тощо, то це автоматично робить його іграшкою? Ви не повірите, але звичайний поліетиленовий пакет із супермаркету для зберігання продуктів теж можна використовувати "в ігровому процесі, наприклад для ігр, естафет тощо", але це не робить пакет іграшкою. Вами не надано, як вимагалось, незаперечні докази того, що "Скриня (контейнер)" є іграшкою. Ваша відповідь - це лише ваша уява та хибні судження, але надайте документальне підтвердження, опираючись на нормативно-правові документи, що "Скриня (контейнер)" є іграшкою. В разі не надання таких документів або не внесення відповідних змін в ТД, нами буде направлено відповідне звернення у контролюючі органи, які, ми сподіваємось, зможуть встановити, чи є "Скриня (контейнер)" іграшкою або засобом для зберігання, чи ви створюєте штучні перешкоди у закупівлі та з якою метою? До речі, у своїй відповіді ви чітко зазначили перелік документів, відповідно до п.4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом МОН №143 від 07.02.2020р. серед яких - гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Скажіть, а де серед цього переліку документів "протокол випробувань, виданий Випробувальною лабораторією, акредитованою Національним агенством з акредитації України"??? Ви свідомо порушуєте Наказ МОН №143 від 07.02.2020р?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до Наказу ДП «Прозорро»від 19.03.2019 № 10 зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначений наказ не містить обмежень чи заборони вимагати документи на підтвердження технічних, якісних та інших характеристик товару. Окремо звертаємо Вашу увагу, що товар, який є предметом закупівлі будуть використовувати діти, тому ми як замовник повинні бути впевнені у його якості та безпечності. Ми не маємо права закупляти товар у постачальників, які не взмозі підтвердити його безпечність.
Незрозумілі технічні вимоги 2-2
Дата подання: 13 липня 2020 14:45
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:26
Шановний замовник, ви самі визнали, що дані сертифікати не мають жодного відношення до товарів, а є, цитуємо вашу відповідь " вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону". Таким чином ви встановили для учасників новий кваліфікаційний критерій - відповідність "міжнародним та національним стандартам якості" та на підтвердження "відповідністі" - надати необов'язкові для отримання, відповідно до чинного законодавства, сертифікати. Але такі дії порушують Статтю 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі ЗУ "Про публічні закупівлі", де чітко визначений перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Ви вийшли за межі закону та встановили ВЛАСНІ кваліфікаційні критерії. Такі дії є прямим порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі", а тому ви зобов'язані виключити незаконні кваліфікаційні критерії та спосіб їх підтвердження у вигляді надання "Копії чинного на дату проведення аукціону сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та 14001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару". Стосовно вашого посилання на рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, то радимо вчитатися в зміст цього рішення. Дане рішення визнає лише те, що будь хто може отримати зазначені сертифікати, але це і не оспорювалось, так як ця сертифікація є добровільною і дійсно, здійснити її має право, АЛЕ НЕ ОБОВ'ЯЗОК (!!!) любий суб'єкт підприємницької діяльності. Нами оспорюється вчинення вами порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - самовільнє встановлення непередбаченого даним законом кваліфікаційного критерію до учасника. В разі не усунення порушення закону, нами будуть направлені відповідні подання в контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до Наказу ДП «Прозорро»від 19.03.2019 № 10 зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Зазначений наказ не містить обмежень чи заборони вимагати документи на підтвердження технічних, якісних та інших характеристик товару. Окремо звертаємо Вашу увагу, що товар, який є предметом закупівлі будуть використовувати діти, тому ми як замовник повинні бути впевнені у його якості та безпечності. Ми не маємо права закупляти товар у постачальників, які не взмозі підтвердити його безпечність.
Незрозумілі технічні вимоги 3
Дата подання: 13 липня 2020 21:54
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:39
Шановний замовник! Відписки ні про що не дають відповідь на поставлене питання. Вам чітко задано запитання - підтвердіть документально, що "Скриня" (контейнер) для зберігання є іграшкою. Ви або відповідаєте чітко на запитання, або міняєте вимоги тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо уважно ознайомитися із раніше наданими відповідями на запитання. Нами чітко було зазначено, що скриня використовується в ігровому процесі. Віпдовідно до положень чинного законодавства Замовник не зобов'язаний наводити будь-які документальні підтвердження в межах відповідей на запитання учасників.
Незрозумілі технічні вимоги 3-2
Дата подання: 13 липня 2020 22:02
Дата відповіді: 14 липня 2020 16:40
Шановний замовник! Пояснюємо останній раз - вимога надання "Копії чинного на дату проведення аукціону сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 та 14001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару" є КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЄМ УЧАСНИКА і не має відношення до "підтвердження технічних, якісних та інших характеристик товару." Така вимога порушує ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Приберіть з ТД незаконні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, наголошуємо, що закупівля є допороговою та проводиться відповідно до Наказу ДП «Прозорро»від 19.03.2019 № 10 зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020. Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 08:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 14 700,00
UAH з ПДВ
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 00:37
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
20 липня 2020 00:37
ИНН Кутенкова ОО.jpg
20 липня 2020 00:37
довідка корупціі.pdf
20 липня 2020 00:37
Витяг платника.pdf
20 липня 2020 00:37
Витяг платника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Відхилено 14 700,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 10:54

Документи

21 липня 2020 10:54
Електронний підпис
21 липня 2020 10:51
Зображення (107).jpg

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій