Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20Т-043_18110000-3 – Формений одяг (Одяг утеплений в асортименті) Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот № 2 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1)
20Т-043_18110000-3 – uniform (clothes warmed in assortment) lot № 1 - DK 021: 2015 18110000-3 - Uniforms, jacket and overalls insulated for protection against general industrial pollution and mechanical influences (type 1), jacket and overalls insulated for protection against general industrial pollution and mechanical influences (type 2); lot № 2 - DK 021: 2015 18110000-3 - Uniforms (The welder's suit is warmed from refractory materials for protection in the conditions of the lowered temperatures, the suit warmed for protection against the general industrial pollution from refractory materials with antistatic properties (type 1), the suit warmed for protection against oil and oil products (protection against crude oil) (type 1), suit warmed for protection against oil and oil products (protection against crude oil) (type 2), jacket warmed with a hood and overalls for workers of drilling crews with fire-retardant properties (type 1)
Очікувана вартість
31 298 298,00 UAH
UA-2020-07-09-005794-c 37c31a23bef54126b27123df64c7a81f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Жигилій

+380444612586 serhii.zhyhylii@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Сергій Жигилій
+380444612586
serhii.zhyhylii@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Світлана Булаткіна
+380444612943
svitlana.bulatkina@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Serhii Zhyhylii
+380444612586
serhii.zhyhylii@ugv.com.ua
Additional contacts: Світлана Булаткіна
+380444612943
svitlana.bulatkina@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:00
Очікувана вартість: 31 298 298,00 UAH з ПДВ
Publication date: 09 липня 2020 14:54
Enquiries until: 09 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 15 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 31 298 298 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.

Тендерна документація

11 серпня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:54
ТД_20Т-043_Зимовий одяг_(нова редакція 11.08).docx
04 серпня 2020 16:10
ТД_20Т-043_Зимовий одяг_(нова редакція 04.08).docx
30 липня 2020 16:18
ТД_20Т-043_Зимовий одяг_(нова редакція).docx
16 липня 2020 14:46
ТД_20Т-043_Зимовий одяг_(нова редакція).docx
09 липня 2020 14:54
ТД_20Т-043_Зимовий одяг.docx
11 серпня 2020 17:54
Перелік змін для оприлюднення.docx
04 серпня 2020 16:10
Перелік змін для оприлюднення.docx
30 липня 2020 16:18
Перелік змін для оприлюднення.docx
16 липня 2020 14:46
Перелік змін для оприлюднення.docx
09 липня 2020 14:54
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_ товари 18.06.xlsx
09 липня 2020 14:54
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
09 липня 2020 14:54
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 13 липня 2020 19:31
Дата відповіді: 15 липня 2020 18:14
Додатком 2 до ТД встановлена вимога щодо надання інформації про виконання аналогічного договору. Зокрема, учаснику необхідно підтвердити досвід постачання Лот №1 - Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот №2 - Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1). Питання: можливо надавати інформацію про досвід постачання утепленого спецодягу/вогнестійкого утепленого спецодягу???? Чи необхідно підтвердити досвід постачання саме такий найменувань товару, які становлять предмет даної закупівлі?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання (предмету закупівлі, а саме: Лот №1 - Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот №2 - Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника;
1.2. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані;
1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1).
Щодо підтвердження якості
Дата подання: 13 липня 2020 19:35
Дата відповіді: 15 липня 2020 08:19
Доброго дня. Додатком 2.1 встановлена вимога щодо надання учасниками: висновок на Тканини органів з оцінки відповідності вимогам до безпеки та охорони здоров’я України. Який саме має на увазі Замовник??? Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи??? Якщо, так, то документація потребує змін в частині зазначення чіткої назви документу, що вимагається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи відповідної організації на яку покладено функції контролю згідно Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, що підтверджує відповідність об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства та встановленим медичним критеріям безпеки
Куртка утеплена для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів з антистатичними властивостями (тип 2)
Дата подання: 13 липня 2020 20:25
Дата відповіді: 15 липня 2020 18:20
Доброго дня. У вимогах до тканини вказаного виробу зазначено, що тканина має бути стійкою до дії мастил згідно з ДСТУ ISO 1419, балів, не менше 4. ДСТУ ISO 1419:2008 має назву "Матеріали текстильні з гумовим або пластмасовим покривом. Метод випробування на прискорене старіння (ISO 1419:1995, IDT)", що не має відношення до тканини виробу. Оливовідштовхувальність тканини визначається згідно ДСТУ ISO 14419:2005 "Матеріали текстильні. Оливовідштовхувальність. Метод визначення стійкості до вуглеводнів (ISO 14419:1998, IDT)". Тому вимоги до тканини потребують змін в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Питання по Лоту № 2 про спілкові вставки.
Дата подання: 15 липня 2020 11:43
Дата відповіді: 20 липня 2020 14:50
Добрий день. Питання по Лоту № 2 . п.1 « Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур» у розділу « Захисни накладки» прописани наступні характеристики : Вогнетривка тканина на основі арамідних волокон (не менше 50 %) з нанесенням на зовнішню поверхню полімерного вогнетривкого покриття. На зображенні 3-000008 «Зимовий спецодяг» 7.3.8. « Куртка зварника утеплена з вогнетревких матеріалів в умовах знижених температур» написано «Куртка зі спілковими вставками з капюшоном» в «Технічних вимогах до виробу» до данної позиції про це нічого не вказано . Питання : « Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур» по лотоу №2 повинен бути зі спілковими вставками чи без спілкових вставок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Костюм повинен бути без спілкових вставок, захисні накладки повинні бути згідно прописаних характеристик. В документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо нормативних документів
Дата подання: 15 липня 2020 15:56
Дата відповіді: 20 липня 2020 14:51
Доброго дня, 1.Згідно додатку 3 тендерної документації, Лот №1 Крутка утеплена для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів, технічні вимоги до виробу, пункт про Усадку тканини після 5-ти прань %, ви не вказуєте згідно якого нормативного документа буде перевірятися цей показник, просимо вас додати цю інформацію до ТД. Також у наступних технічних вимогах до виробів, ви вказуєте, що саме цей показник перевіряєтся за ДСТУ ISO 5077,ДСТУ ISO 6330, але просимо зауважити що в цій нормативній документації, не вказано, що зміна лінійних розмірів має відбутися саме після 5-ти прань, тому встановити цей показних саме після 5-ти прань, є неправомірною вимогою. Просимо внести зміни в цій частині до Тендерної документації. 2.Згідно додатку 3 тендерної документації, Лот №1, у технічних вимогах до виробів, ви вказуєте такий показник, як "Питомий поверхневий опір", згідно ДСТУ ЕN 1149-1. В цьому нормативному документі вказано що питомий поверхневий опір повинен бути не більше 2,5х10(в9 степені). Тому вимога щодо питомого поверхневого опіру 10(в 7 степені) являється не вірною, адже це не повна формула яка вказана в нормативній документації.Просимо внести зміни до Тендерної документаціїї в цій частині. 3.Згідно додатку 3 тендерної документації, Лот №1,2, у технічних вимогах до виробів, ви вказуєте такий показник, як "Питомий поверхневий опір" згідно ДСТУ ЕN 1149-3. Цей стандарт використовується для волокон без заземленя та встановлює методи вимірювання разгрузки електростатичного заряда с поверхні матеріалов одягу.На сьогодняшній день не одна лабороторія в Україні не акредитована на проведення випробувань за цим стандартом. Просимо внести зміни в цій частині або надати роз'яснення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 15 липня 2020 18:27
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:25
Доброго дня. Просимо повідомити: якщо учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надасть договір поставки предметом якого буде товар - Формений одяг (Одяг утеплений) або робочий одяг або спеціальний робочий одяг, то чи буде такий договір підтверджувати досвід виконання аналогічного договору в рамках проведення даної закупівлі?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 15 липня 2020 18:38
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:25
Доброго дня. У відповідь на поставлене запитання щодо аналогічного договору Замовником надано відповідь наступного змісту: Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання (предмету закупівлі, а саме: Лот №1 - Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот №2 - Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1) із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; 1.2. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1). Формений одяг, який становить предмет даної закупівлі має свої індивідуально визначені характеристики. Крім того, назви одягу відрізняються від загально прийнятних назв одягу, що зазвичай закуповується підриємствами нафтогазової сфери. Встановивши вимогу щодо надання аналогічного договору на ті найменування товару, які становлять предмет закупівлі, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників підприємствами, які раніше вже поставляли товар для потреб АТ "Укргазвидобування". Тому прийняти участь в даних торгах і не бути відхиленими не зможуть інші учасники ринку, які мають досвід постачання аналогічних товарів (наприклад костюм утеплений робочий з маслонафтозахисним просоченням, костюм зварника утеплений чи костюм утеплений для захисту від підвищених температур). Тому просимо внести зміни до документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Аналогічні договори
Дата подання: 16 липня 2020 15:51
Дата відповіді: 20 липня 2020 14:51
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи не буде вважатися помилкою надання аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг, але з іншими конкретними назвами предметів закупівлі? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
висновок на Тканини
Дата подання: 17 липня 2020 19:25
Дата відповіді: 20 липня 2020 14:53
Доброго дня. Скажіть будь ласка під вимогою до учасника надання висновоку на Тканини органів з оцінки відповідності вимогам до безпеки та охорони здоров’я мається на увазі надання висновків СЕС на всі тканини які використані у виробах? І чи ця вимога стосується тільки тканин , чи і фурнітури також? дякуємо
Відповідь: надання висновків органів з оцінки відповідності вимогам до безпеки та охорони здоров’я мається на увазі надання висновків СЕС на всі Тканини.
Сертифікати перевірки типу та декларація про відповідність
Дата подання: 17 липня 2020 20:29
Дата відповіді: 21 липня 2020 10:07
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи будуть вважатися сертифікат укспертизи типу та декларація такими , що відповідають вимогам даної тендерної документації, якщо Об"єкт експертизи ( Тип продукції) звучить так: Засоби індивідуального засисту (Одяг спеціальний для захисту від знижених температур: костюми чоловічі та жіночі утеплені, для захисту від знижених температур ( куртка, брюки або напівкомбінезон, жилет) в комплекті, або окремими виробами, виготовлені зі змішаної плащової тканини . Відповідність вимогам технічного регламету постанова №761 від 27.08.2008, ДСТУ 16688:2016 та ДСТУ 14058:2008? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі сертифікати не будуть відповідати вимогам тендерної документації
Висновки сес
Дата подання: 17 липня 2020 20:34
Дата відповіді: 20 липня 2020 14:57
Скажіть будь ласка ,чи будуть відповідати вимогам пункту - висновок на Тканини органів з оцінки відповідності вимогам до безпеки та охорони здоров’я , висновки СЕС на готовий виріб , в якому об"єкти експертизи звучать так: одяг захисний. Одяг спеціальний для захисту від знижених температур ( відповідність ДСТУ 14058:2008) та одяг захисний ( відповідність ДСТУ 13688:2016)? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Висновки СЕС повинні бути на Тканини.
Зразки
Дата подання: 20 липня 2020 15:07
Дата відповіді: 21 липня 2020 10:09
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи можливо ознайомитися зі зразками-еталонами даних предметів закупівлі ? Якщо так, то за якою процедурою це відбувається та за якою адресою звертатися стосовно цього питання? Дякуємо
Відповідь: Ознайомлення зі зразками-еталонами на даний час не можливе
Зразки товару
Дата подання: 21 липня 2020 12:28
Дата відповіді: 23 липня 2020 15:21
Доброго дня, підкажіть будь ласка про необхідність надання зразків товару. Дякуємо.
Відповідь: Надання зразків товару на даному етапі не вимагається. Можливо зразки будуть запрошені у переможця на етапі укладання договору
Щодо підтвердження якості
Дата подання: 22 липня 2020 09:35
Дата відповіді: 27 липня 2020 21:23
Доброго дня. Додатком 2.1 до ТД визначено перелік документів, які необхідно надати для підтвердження якісних характеристик товару. Серед іншого у складі пропозиції необхідно надати: протоколи випробувань Тканин (не раніше 2018р.), що видані відповідними сертифікованими органами/ організаціями України на відповідність даним, зазначеним у технічних вимогах додатку 3 та додатку 3.1. Замовник проведення випробувань – Учасник торгів або Постачальники Тканин (підтверджуючий документ від Постачальника). Просимо вказати чи будуть братися до уваги протоколи випробувань тканин у яких замовник випробувань - безпосередньо виробник тканини???? Якщо так, то просимо внести відповідні зміни до документації. Також просимо вказати який саме підтверджуючий документ необхідно надати від постачальника????Договір, лист чи інше???? Що саме має підтверджувати вказаний документ??? І чи можливо надавати такий документ безпосередньо від виробника тканин???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в документацію будуть внесені відповідні зміни, а саме: Замовник проведення випробувань – Учасник торгів або Постачальники (Виробники) Тканин (підтверджуючий документ від Постачальника (Виробника).
Щодо підтверджуючого документу – це може бути договір, лист, чи інще, котрі будуть підтверджувати взаємовідносини Учасника торгів та Постачальників
(Виробників) Тканин
Вопрос 1
Дата подання: 22 липня 2020 11:31
Дата відповіді: 27 липня 2020 22:45
В ПРОЦЕССЕ РАБОТЫ С ДОКУМЕНТАМИ НА КУРТКУ, УТЕПЛЕННУЮ ДЛЯ ЗАЩИТЫ ОТ ОБЩИХ ПРОИЗВОДСТВЕННЫХ ЗАГРЯЗНЕНИЙ И МЕХАНИЧЕСКИХ ВОЗДЕЙСТВИЙ. ЛОТ№1, ТИП1 ВОЗНИКЛИ ВОПРОСЫ, НА КОТОРЫЕ ПРОСИМ ДАТЬ РАЗЪЯСНЕНИЯ: 1. КАКОЕ РАССТОЯНИЕ ДО СВЕТООТРАЖАЮЩЕЙ ТЕСЬМЫ ПО ПОЛОЧКЕ, СПИНКЕ, РУКАВАМ? 2. КАКОЕ РАССТОЯНИЕ ДО ЛОГОТИПОВ ПОЛОЧЕК И СПИНКИ. РАЗМЕР ЛОГОТИПОВ? 3. КАКИМ СПОСОБОМ НАНЕСЕНЫ НА ТКАНЬ ЛОГОТИПЫ? 4. КАКОЕ РАССТОЯНИЕ ДО КАРМАНОВ ОТ КРАЯ БОРТА? 5. КАРМАНЫ ПЛОСКОЛЕЖАЧИЕ ИЛИ ОБЪЕМНЫЕ («ПОРТФЕЛЬ»)? ВЕЛИЧИНА ВЕРХНИХ И НИЖНИХ КАРМАНОВ, КЛАПАНОВ. РАССТОЯНИЕ МЕЖДУ ВЕРХНИМИ И НИЖНИМИ КАРМАНАМИ, ПРИ ПОМОЩИ ЧЕГО КЛАПАНЫ КРЕПЯТСЯ С КАРМАНАМИ? (КНОПКИ, ПУГОВИЦЫ, «ВЕЛЬКРО»?) 6. УКАЖИТЕ ШИРИНУ ПЕРЕДНЕЙ ЧАСТИ ПОЛОЧКИ. 7. ЕСТЬ ЛИ ВНУТРЕННИЙ КАРМАН МЕЖДУ ПЕРЕДНЕЙ И БОКОВОЙ ЧАСТЬЮ ПОЛОЧКИ? 8. КАКАЯ ВЕЛИЧИНА ВХОДА В КАРМАНЫ? 9. КАКОЕ РАССТОЯНИЕ ДО ГОРИЗОНТАЛЬНОГО РЕЗА СПИНКИ? 10. УКАЖИТЕ ШИРИНУ И ВЫСОТУ ЦЕНТРАЛЬНОЙ ЧАСТИ СПИНКИ. 11. КАКАЯ ШИРИНА ВЕТРОЗАЩИТНОЙ ПЛАНКИ? 12. КАКОЕ РАССТОЯНИЕ ДО ГОРИЗОНТАЛЬНОГО РЕЗА РУКАВА? 13. РАЗМЕР ПАТА РУКАВА. 14. ШИРИНА И ВЫСОТА НАКЛАДКИ РУКАВА. 15. РАЗМЕР «ВЕЛЬКРО» НИЗА РУКАВА? 16. КАКАЯ ВЫСОТА КАПЮШОНА ПО ПЕРЕДУ? 17. КАПЮШОН С ЦЕЛЬНОКРОЕННЫМ КОЗЫРЬКОМ? 18. ПОДКЛАДКА КАПЮШОНА ИЗ ФЛИСА? НА СИНТЕПОНЕ? 19. ЛИЦЕВОЙ КРАЙ КАПЮШОНА СОБИРАЕТСЯ КУЛИСОЙ? КУЛИСА СНАРУЖИ, ВНУТРИ? ЕСТЬ ЛИ КУЛИСАПО ЦЕНТРАЛЬНОЙ ЧАСТИ КАПЮШОНА? 20. КАК ЗАСТЕГИВАЕТСЯ КАПЮШОН? 21. ПРИ ПОМОЩИ ЧЕГО КАПЮШОН КРЕПИТСЯ К ИЗДЕЛИЮ (ПУГОВИЦЫ, КНОПКИ, ТЕСЬМА «МОЛНИЯ»? 22. ВЕТРОЗАЩИТНАЯ ПЛАНКА ЗАСТЕГИВАЕТСЯ НА ТЕСЬМУ «ВЕЛЬКРО» (РАЗМЕР, КОЛИЧЕСТВО)?, ПУГОВИЦЫ (КОЛЛИЧЕСТВО)?, КНОПКИ (КОЛЛИЧЕСТВО)?. 23. КАКАЯ ШИРИНА ПОДБОРТА? 24. ПОДКЛАДКА ПРИТАЧНАЯ ИЛИ СЪЕМНАЯ? 25. ЕСТЬ ЛИ ВНУТРЕННИЙ КАРМАН ПОДКЛАДКИ ПОЛОЧКИ? ОДИН? ДВА? РАССТОЯНИЕ ДО КАРМАНА ОТ ВЕРХА И КРАЯ БОРТА. ЕСТЬ ЛИ КЛАПАН ВНУТРЕННЕГО КАРМАНА ПОДКЛАДКИ ПОЛОЧКИ? КАК ОНИ КРЕПЯТСЯ МЕЖДУ СОБОЙ? РАЗМЕР КАРМАНА, КЛАПАНА? ЕСТЬ ЛИ ПЕТЛИ ДЛЯ РАДИО? ГДЕ ОНИ РАСПОЛОЖЕНЫ? ИЗ ЧЕГО ВЫПОЛНЕНЫ? 26. КАКИМ СПОСОБОМ СОЕДИНЕНА ПОДКЛАДКА С УТЕПЛИТЕЛЕМ? ЕСЛИ ВЫСТЕГИВАЕТСЯ, ТО ВЕЛИЧИНА СТЕЖКИ? 27. ЕСТЬ ЛИ В ИЗДЕЛИИ ТРИКОТАЖНЫЙ МАНЖЕТ И ЕСЛИ ЕСТЬ УКАЖИТЕ ЕГО РАЗМЕР? 28. ЕСТЬ ЛИ ВНУТРЕННЯЯ КУЛИСА ПОДКЛАДКИ? 29. ЕСТЬ ЛИ ПОД ПРОЙМАМИ ВЕНТИЛЯЦИОННЫЕ ОТВЕРСТИЯ? 30. УКАЖИТЕ ВЕЛИЧИНУА ОТДЕЛОЧНИХ СТРОЧЕК. 31. КАКАЯ ВЕЛИЧИНА ПОДГИБА НИЗА РУКАВА, ИЗДЕЛИЯ? Будем благодарны за ответы, поскольку описание в документации очень скудное и для полного восспроизводства картинки каким должно быть изделие, необходимо все таки уточнить. Заранее спасибо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внутрішніми документами не передбачено детальний опис даних виробів. Пошиття одягу повинно відповідати тех. характеристикам, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації та вимогам нормативних документів.
Вопрос 2
Дата подання: 22 липня 2020 11:38
Дата відповіді: 27 липня 2020 22:46
В процессе работа с документами по моделям: 1. Полукомбинезон утепленный для защиты от общих производственных загрязнений и механических воздействий (тип1). 2. Полукомбинезон утепленный для защиты от общих производственных загрязнений и механических воздействий (тип2). Возникли вопросы, на которые просим дать разъяснения. 1. На передних половинках на рисунке видны дополнительные детали внизу накладных карманов. Что это за детали и какой они ширины? 2. Укажите, пожалуйста длину и ширину верхней части полукомбинезона по переду и спинке. 3. Какая длина и ширина накладного кармана и клапана? 4. Какая ширина кулисы пояса по спинке? 5. Укажите длину наколенника. 6. По рисунку не понятна длина и ширина бретелей. Укажите эти измерения. 7. Какая длина застежки? 8. Какая длина и ширина маленького накладного кармана внутри правого бокового кармана? 9. Какая длина верхней части полукомбинезона по боковому шву? 10. Какая длина и ширина прямоугольной вставки верхней части спинки? 11. На каком расстоянии от низа брюк расположены светоотражающие ленты и какой они ширины?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внутрішніми документами не передбачено детальний опис даних виробів. Пошиття одягу повинно відповідати тех. характеристикам, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації та вимогам нормативних документів.
Вопрос 3
Дата подання: 22 липня 2020 11:38
Дата відповіді: 27 липня 2020 21:26
В документации по лоту№2 Костюм сварщика утепленный из огнеупорных материалом для защиты в условиях пониженных температур, указано наличие защитных накладок и прописан их состав. На рисунке костюма указано, что куртка и полукомбинезон «зі спілковими вставками». Разъясните, пожалуйста, с какими защитными накладками должен быть данный костюм.
Відповідь: Костюм повинен бути без спілкових вставок, захисні накладки повинні бути згідно прописаних характеристик. В документацію будуть внесені відповідні зміни
Протоколи випробувань
Дата подання: 22 липня 2020 13:57
Дата відповіді: 27 липня 2020 13:24
Доброго дня! В Додатку 2 та 2.1 Тендерної документації вимагається надання протоколів випробувань тканин. Просимо роз’яснити, що саме мається на увазі під «тканинами». Чи достатньо буде надати протоколи випробувань основних тканин (тканин верху виробів), що використовуються для виготовлення костюмів?
Відповідь: «Тканини» – це тканини верху виробів, світловідбиваюча стрічка, утеплюючи та підкладочні матеріали. Протоколи випробувань повинні бути на всі «Тканини»
Протоколи
Дата подання: 24 липня 2020 15:32
Дата відповіді: 27 липня 2020 22:47
Доброго дня! В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань тканин, на підставі яких видано сертифікати відповідності, які будуть застосовані у виробі (Постанова КМУ від 27 серпня 2008 р. N 761 Про затвердження Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (п.10, п.14, п.49). Пункт 51 абзац 2 Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (Постанова КМУ від 27 серпня 2008 р. N 761) передбачає складення Декларації про відповідність згідно з додатком до Технічного регламенту. Просимо роз’яснити, які саме з цих документів повинен надати учасник: протокол випробувань тканини та сертифікат відповідності виробу або протокол випробувань тканини, протокол експертизи типу та декларацію про відповідність виробу Технічному регламенту засобів індивідуального захисту (Постанова КМУ від 27 серпня 2008 р. N 761)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протоколи випробувань тканин, протокол експертизи типу та декларацію про відповідність виробу Технічному регламенту засобів індивідуального захисту (Постанова КМУ від 27 серпня 2008 р. N 761)
щодо сертифікату та декларації
Дата подання: 26 липня 2020 22:34
Дата відповіді: 29 липня 2020 18:07
Підскажіть будь ласка Протоколи випробувань вимагаються лише на основну тканину (тканину верху) продукції чи також на підкладковий матеріал, утеплювач?
Відповідь: «Тканини» – це тканини верху виробів, світловідбиваюча стрічка, утеплюючи та підкладочні матеріали. Протоколи випробувань повинні бути на всі «Тканини».
щодо протоколу випробувань
Дата подання: 26 липня 2020 22:45
Дата відповіді: 29 липня 2020 18:07
Підскажіть будь ласка Протоколи випробувань вимагаються лише на основну тканину (тканину верху) продукції чи також на світловідбиваючі матеріали?
Відповідь: «Тканини» – це тканини верху виробів, світловідбиваюча стрічка, утеплюючи та підкладочні матеріали. Протоколи випробувань повинні бути на всі «Тканини».
Щодо технічних вимог
Дата подання: 29 липня 2020 14:59
Дата відповіді: 31 липня 2020 17:56
Відповідно технічних вимог ТД на малюнках виробах застосовані різні кьорори, від волошкового до темно синього. Відповідно вимог ТД зазначено, що костюми повинні бути винього кольору з помаранчевими вставками. Підкажіть чи можливо застосовувати відтінки синього, як на малюнках? Якщо ні, тоді просимо внести зміни, що застосування темно синього та волошкового кольорів заборонено.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог ТД зазначено, що костюми повинні бути синього кольору з помаранчевими вставками. Можливо застосовувати відтінки синього, як на малюнках
запитання по комбезу
Дата подання: 30 липня 2020 09:48
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:52
В процессе работы с документами по модели: Комбинезон утепленный для работников буровых бригад с огнезащитными свойствами (тип 1) Возникли вопросы, на которые просим дать разъяснения. 1. В требованиях к модели написано: два накладных задних кармана с клапаном с потайной кнопкой и накладным удлиненным карманом. Имеется ввиду на накладном кармане еще один удлиненный карман?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це додаткова накладна подовжена кишеня, яка розташована на правій холоші збоку на рівні коліна.
Запитання по комбезу
Дата подання: 30 липня 2020 09:49
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:52
В процессе работы с документами по модели: Комбинезон утепленный для работников буровых бригад с огнезащитными свойствами (тип 1) Возникли вопросы, на которые просим дать разъяснения.2. В требованиях к модели написано: потайная застежка на кнопке с правой стороны комбинезона. Застежка чего имеется ввиду?
Відповідь: На передніх половинках комбінезону повинні бути прорізні кишені з нахиленою лінією входу, а також з правого боку повинна бути додаткова потайна кишеня з потайною застібкою на кнопці.
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-005794-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40465034
Дата подання: 25 вересня 2020 20:44
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:44
рішення від 30.09.2020 № 18339 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:43
рішення від 07.10.2020 №18855.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення Тендерного комітету про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ВОРТЕКС АКВА" та ТОВ "Центр Промислових Технологій та Експертиз" по Лоту 1 процедури закупівлі 18110000-3 – Формений одяг (Одяг утеплений в асортименті) Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот № 2 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1), №20Т-043, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-07-09-005794-c
Дата виконання рішення замовником: 20 жовтня 2020 15:26
Номер скарги: UA-2020-07-09-005794-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 24 вересня 2020 14:34
Скарга на прекваліфікацію
Скарга на прекваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:35
рішення від 28.09.2020 № 18157 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:35
рішення від 07.10.2020 № 18875 .pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 20:22
Номер скарги: UA-2020-07-09-005794-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 24 вересня 2020 14:34
Скарга на прекваліфікацію
Скарга на прекваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:34
рішення від 28.09.2020 № 18158 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:34
рішення від 07.10.2020 № 18876 .pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 20:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення Тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК" по Лоту № 2 процедури закупівлі 18110000-3 – Формений одяг (Одяг утеплений в асортименті) Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот № 2 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1), №20Т-043, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-07-09-005794-c.
Дата виконання рішення замовником: 20 жовтня 2020 15:32

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 20:18
Скарга.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 1.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 2.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 3.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток4.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 5.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 6.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 7.pdf

Документи подані замовником

05 жовтня 2020 14:11
ДСТУ 2201-93.pdf
05 жовтня 2020 14:11
протокол на тканину.pdf
05 жовтня 2020 14:12
паспорт якості.pdf
05 жовтня 2020 14:12
паспорт якості 2.pdf
05 жовтня 2020 14:12
дсту 4057.pdf

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 12:42
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 13:17
Скарга 2.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000097 ● 80e6b00a892d4969a85a997f2942a35b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
79 UA-2020-07-09-005794-c 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Скасовано рішення Тендерного комітету про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ВОРТЕКС АКВА" та ТОВ "Центр Промислових Технологій та Експертиз" по Лоту 1 процедури закупівлі; Скасовано рішення Тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІК" по Лоту № 2 процедури закупівлі.

2020-10-20 15:35:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї (частина перша статті 24 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї (частина перша статті 24 Закону).) • відсутній механізм

.

2020-10-26 16:31:08

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 20 678 449,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 415 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 620354 UAH


Title: lot № 1 - DK 021: 2015 18110000-3 - Uniforms, jacket and overalls insulated for protection against general industrial pollution and mechanical influences (type 1), jacket and overalls insulated for protection against general industrial pollution and mechanical influences (type 2)
Current status: Complete
Estimated total value: 20 678 449,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 415 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 26 жовтня 2020 13:59
Auction planned date: 26 жовтня 2020 13:59
Закінчення: 26 жовтня 2020 14:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16168 шт
Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2)
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot № 1 - DK 021: 2015 18110000-3 - Uniforms, jacket and overalls insulated for protection against general industrial pollution and mechanical influences (type 1), jacket and overalls insulated for protection against general industrial pollution and mechanical influences (type 2)
CPV: 18110000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару По факту поставки протягом 15 календарних днів Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо сировинного складу утеплювача для одягу за лотом 1
Дата подання: 15 липня 2020 14:32
Дата відповіді: 20 липня 2020 14:59
Доброго дня. Вимогами до утеплювача за лотом 1 визначено: На основі поліпропіленових або поліефірних волокон. Додатком 1 до Технічного регламенту щодо назв текстильних волокон і маркування текстильних виробів, що затверджений Постановою КМУ в ід 14.01.2009 N 13, визначено Перелік назв текстильних волокон, що використовуються для маркування текстильних виробів. Окремо звертаємо увагу, що згідно п. 2 – 3 Дія цього Технічного регламенту поширюється на всі види текстильних волокон, інформацію, яка наноситься під час маркування текстильних виробів, і супровідну документацію на такі вироби на різних стадіях їх виготовлення та введення в обіг. Вимоги цього Технічного регламенту є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності, сфера діяльності яких поширюється на текстильні волокна і вироби на різних стадіях їх виготовлення та введення в обіг на території України, і не застосовуються до текстильних виробів, які ввозяться на територію України як давальницька сировина. Вказаним нормативний документ містить назву такого волокна, як поліпропілен (рядок 37 переліку), але не містить назви поліефір. Разом з тим, позиція 35 вказаного переліку визначає волокно, сформоване із лінійних макромолекул, що включають не менш як 85 відсотків за масою в ланцюгу ефіру діола та |терефталеву кислоту, як поліестер. З урахуванням вказаного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до положень Технічного регламенту щодо назв текстильних волокон в частині уточнення сировинного складу утеплювача (поліефір замінити на поліестер).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Опис одягу
Дата подання: 27 липня 2020 14:23
Дата відповіді: 29 липня 2020 18:08
Доброго дня, як можна отримати опис виробів згідно ЛОТ №1, тому що відомості, зазначені в ТД не дають повного враження Дякую
Відповідь: Внутрішніми документами не передбачено детальний опис даних виробів. Пошиття одягу повинно відповідати тех. характеристикам, зазначеним в Додатку 3 до тендерної документації та вимогам нормативних документів.
щодо сертифікації лот№1
Дата подання: 29 липня 2020 15:58
Дата відповіді: 31 липня 2020 17:57
Доброго дня. Поясніть будь ласка ЧОМУ САМЕ!!!??? не будуть вважатися Сертифікат експертизи типу та Декларація відповідності такими, що відповідають вимогам даної тендерної документації, якщо Об'єкт експертизи ( Тип продукції) звучить так: Засоби індивідуального захисту (Одяг спеціальний для захисту від знижених температур: костюми чоловічі та жіночі утеплені, для захисту від знижених температур (куртка, брюки або напівкомбінезон, жилет) в комплекті, або окремими виробами з тканин згідно додатку. Відповідність вимогам технічного регламенту постанова №761 від 27.08.2008....якщо назва ДСТУ 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги», та ДСТУ EN 342 "Одяг захисний. Комплекти та предмети одягу для захисту від холоду" не суперечять назвам предметів закупівлі....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат експертизи типу та Декларація відповідності ДСТУ 13688 та ДСТУ EN 342 будуть вважатися такими, що відповідають вимогам даної тендерної документації.
Сертифікація напівкомбінезона лот№1 п.2
Дата подання: 29 липня 2020 16:35
Дата відповіді: 31 липня 2020 17:58
Добрый день. В тех.описании на ПК указано что сертифицировать товар нужно на соответствие ДСТУ EN ISO 13688:2016 (EN IS013688:2013, IDT; ISO 13688:2013, IDT) «Одяг захисний. Загальні вимоги», ДСТУ EN 342:2017 Одяг захисний. Комплекти та предмети одягу для захисту від холоду (EN 342:2004; AC:2008, IDT) и ДСТУ EN 1149-5:2015 Одяг захисний. Електростатичні властивості. Частина 5. Характеристики матеріалів та вимоги до дизайну (EN 1149-5:2008, IDT)...вопрос по последнему ДСТУ --- Цей стандарт установлює вимоги до характеристик матеріалів та вимоги до дизайну одягу захисного, що розсіює електростатичні заряди, для запобігання виникненню іскрових розрядів, якщо ризик ураження током не повністю усунено. А какие именно показатели по антистатике Вы хотите видеть по этому ДСТУ если сам документ устанавливает требования к характеристике материала (трикотажный, тканый, нетканый) и его дизайну (например: антистатическая нить расположена клеткой или полоской). И вообще-то - рабочий, носящий защитную одежду, рассеивающую электростатический заряд, должен быть достаточным образом заземлен. Сопротивление между человеком и землей должно быть менее 108 Ом, например, при использовании специальной обуви. вопрос: А какой именно материал в ПК из 100% хлопка должен рассеивать электростатический заряд!? просто 100% хлопком этого не добиться....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що за результатами його розгляду Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
щодо кольору тканини
Дата подання: 29 липня 2020 17:33
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:53
Доброго дня, підкажіть будь ласка якого кольору застосовуються матеріали на Куртках та Напівкомбінезонах по лоту№1?? Чи не буде вважатиметься помилкою, якщо кольори тканин з 100% бавовни та Змішані з антистатичною ниткою будуть різних відтінків по технічним причинам текстильного виробництва та волокнистого составу сировини? ну і тому що закупатимуться у різних постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно вимог ТД зазначено, що костюми повинні бути синього кольору з помаранчевими вставками. Можливо застосовувати відтінки синього, як на малюнках.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-07-09-005794-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40465034
Дата подання: 25 вересня 2020 20:44
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 вересня 2020 21:44
рішення від 30.09.2020 № 18339 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 21:43
рішення від 07.10.2020 №18855.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення Тендерного комітету про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ "ВОРТЕКС АКВА" та ТОВ "Центр Промислових Технологій та Експертиз" по Лоту 1 процедури закупівлі 18110000-3 – Формений одяг (Одяг утеплений в асортименті) Лот № 1 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 1), куртка та напівкомбінезон утеплені для захисту від загальних виробничих забруднень і механічних впливів (тип 2); Лот № 2 - ДК 021:2015 18110000-3 - Формений одяг (Костюм зварника утеплений з вогнетривких матеріалів для захисту в умовах знижених температур, костюм утеплений для захисту від загальних виробничих забруднень з вогнетривких матеріалів з антистатичними властивостями (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 1), костюм утеплений для захисту від нафти та нафтопродуктів (захист від сирої нафти) (тип 2), куртка утеплена з капюшоном та комбінезон для робітників бурових бригад з вогнезахисними властивостями (тип 1), №20Т-043, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-07-09-005794-c
Дата виконання рішення замовником: 20 жовтня 2020 15:26
Номер скарги: UA-2020-07-09-005794-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 24 вересня 2020 14:34
Скарга на прекваліфікацію
Скарга на прекваліфікацію
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:35
рішення від 28.09.2020 № 18157 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:35
рішення від 07.10.2020 № 18875 .pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 20:22

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 20:18
Скарга.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 1.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 2.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 3.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток4.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 5.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 6.pdf
25 вересня 2020 20:18
Додаток 7.pdf

Документи подані замовником

05 жовтня 2020 14:11
ДСТУ 2201-93.pdf
05 жовтня 2020 14:11
протокол на тканину.pdf
05 жовтня 2020 14:12
паспорт якості.pdf
05 жовтня 2020 14:12
паспорт якості 2.pdf
05 жовтня 2020 14:12
дсту 4057.pdf

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 12:42
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2020
UA-2020-07-09-005794-c37c31a23bef54126b27123df64c7a81f
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ВОРТЕКС АКВА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВОРТЕКС АКВА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:32
СЕЕ нитки для УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Синтепон УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
протокол Базис 190 УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Профит премиум 260 УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
паспорта якості УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Проект договору УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
дов. стаття 17 УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Відгук РЕМ.pdf
18 серпня 2020 15:32
3 Відгук СхідГЗК.pdf
18 серпня 2020 15:31
Опис 30.08.19.pdf
18 серпня 2020 15:31
Витяг ПДВ Центр.pdf
18 серпня 2020 15:31
витяг з ЄДР від 21.04.20.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:46
Рішення Вортекс аква.pdf
18 серпня 2020 16:46
ПДВ копія.pdf
18 серпня 2020 16:46
Лист про право підпису.pdf
18 серпня 2020 16:46
зміна директора.pdf
18 серпня 2020 16:46
гарант лист ст 17.pdf
18 серпня 2020 16:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 16:46
Виписка.pdf
18 серпня 2020 16:46
Лицензия Банковская (2).pdf
18 серпня 2020 16:46
ЗМІНИ до БГ.docx
18 серпня 2020 16:46
Гайдун14(гарантії) (2).pdf
18 серпня 2020 16:46
Сертифікати , сєс тощо.pdf
18 серпня 2020 16:46
опитувальник юр.pdf
18 серпня 2020 16:46
опитувальник екологія.pdf
18 серпня 2020 16:46
інформаційний лист.pdf
18 серпня 2020 16:46
Додаток 3.pdf
18 серпня 2020 16:46
Гарантійні листи.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 21:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:32
GARANTIYA_620 354,00UAH.zip
18 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:56
Статут ТОВ.pdf
18 серпня 2020 16:56
По антикорупц. прогр..pdf
18 серпня 2020 16:56
Опитувальник юр. ос..pdf
18 серпня 2020 16:56
Дов. підписант.pdf
18 серпня 2020 16:56
Гарант. лист по ст. 17.pdf
18 серпня 2020 16:56
Витяг з ЄДР.pdf
18 серпня 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:56
Тех. частина.pdf
18 серпня 2020 16:56
Тех. х-ки.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 19:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:20
1 Пропозиція.pdf
18 серпня 2020 19:20
ГАРАНТІЯ.rar
18 серпня 2020 19:20
9 Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 19:20
8 Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 19:20
7 ГЛ ст 17.pdf
18 серпня 2020 19:20
6 Статут + опис.pdf
18 серпня 2020 19:20
5.1 Згода на правочин.pdf
18 серпня 2020 19:20
5 протокол, наказ.pdf
18 серпня 2020 19:20
4 Довідка повноваження.pdf
18 серпня 2020 19:20
3.1 Лист-відгук.pdf
18 серпня 2020 19:20
3 Аналогічний договір.pdf
18 серпня 2020 19:20
20 Документи св стрічка.pdf
18 серпня 2020 19:20
2 Довідка договори.pdf
18 серпня 2020 19:20
16 Паспорти виробів.pdf
18 серпня 2020 19:20
15 Інф про тех хар-ки.pdf
18 серпня 2020 19:20
13 Опитувальник.pdf
18 серпня 2020 19:20
12 Про субпідряд.pdf
18 серпня 2020 19:20
11 ГЛ згода з договором.pdf
18 серпня 2020 19:20
10 ГЛ тех відповідність.pdf

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 12:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:29
Гарант.лист ст.17.PDF
19 серпня 2020 12:29
Свідоцтво Січ.zip
19 серпня 2020 12:29
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
19 серпня 2020 12:29
Dovirenist Davidchuk.zip
19 серпня 2020 12:29
Dovidka pro nazvu.zip
19 серпня 2020 12:29
Bankivska Licenzia.zip
19 серпня 2020 12:29
203304_65_6_620354,00_lot_1.zip
19 серпня 2020 12:29
Сертифікати на виріб.rar
19 серпня 2020 12:29
Паспорта якості.PDF
19 серпня 2020 12:29
Тканини УГВД.rar
19 серпня 2020 12:29
Статут -2020.pdf
19 серпня 2020 12:29
Витяг с реєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2020 12:29
Виписка ЄДР.PDF
19 серпня 2020 12:29
Акт статутний капітал.PDF
19 серпня 2020 12:29
Опитувальник юр.особи.PDF
19 серпня 2020 12:29
Лист-відгук.pdf

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:09
Цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 14:09
Рішення лот 1.pdf
19 серпня 2020 14:09
Статут.PDF
19 серпня 2020 14:09
Повноваження.pdf
19 серпня 2020 14:09
Опис.pdf
19 серпня 2020 14:09
Не АТ.pdf
19 серпня 2020 14:09
Відгук.pdf
19 серпня 2020 14:09
Витяз з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 14:09
ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
19 серпня 2020 14:09
Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 10:42
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:25
Оновлена цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 17:39
Довідка ДПС (04.11.2020).pdf
05 листопада 2020 15:33
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:49
public_doc.pdf
05 листопада 2020 12:49
public_doc.p7s
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf
04 листопада 2020 13:14
Довідка банкрутство.pdf
04 листопада 2020 10:29
Протокол правочин.pdf
04 листопада 2020 10:29
Довідка МВС.pdf
03 листопада 2020 12:04
Оновлена цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 12:04
Довідка щодо зобов'язань.pdf
03 листопада 2020 12:03
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:47
Тканина Flamefort W280.pdf
19 серпня 2020 14:47
Технична частина 2.pdf
19 серпня 2020 14:47
Технична частина 1.pdf
19 серпня 2020 14:47
Серт. та декларація.pdf
19 серпня 2020 14:47
Нитки метаарамид.pdf
19 серпня 2020 14:46
Документи Nomadic Rich Cotton 80.pdf
19 серпня 2020 14:19
Статут.pdf
19 серпня 2020 14:19
Протокол правочин.pdf
19 серпня 2020 14:19
Опитувальник ЮО.pdf
19 серпня 2020 14:19
Опитувальник щодо ЕСП.pdf
19 серпня 2020 14:19
Копія витягу з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 14:19
Гарантійні листи.pdf
19 серпня 2020 14:19
Гарантійний лист ст.17.pdf
19 серпня 2020 14:19
Антикор программа.pdf
19 серпня 2020 14:19
Свiдоцтво_30.06.20.rar
19 серпня 2020 14:19
Відгук АРС.pdf
19 серпня 2020 14:19
Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 15:43
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:50
Електронний підпис
03 листопада 2020 19:03
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:35
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:58
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:46
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:42
Ст 17.pdf
19 серпня 2020 14:42
Пропозиція 1.pdf
19 серпня 2020 14:42
Паспорта якості.pdf
19 серпня 2020 14:42
G8063.20.7z
19 серпня 2020 14:42
Договора тканини.pdf
19 серпня 2020 14:42
Статут.pdf
19 серпня 2020 14:42
про повноваження.pdf
19 серпня 2020 14:42
Повноваження.pdf
19 серпня 2020 14:42
Опитувальник 2.pdf
19 серпня 2020 14:42
Опитувальник 1.pdf
19 серпня 2020 14:42
Лист про документи.pdf
19 серпня 2020 14:42
Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2020 14:42
Гарантійний 2.pdf
19 серпня 2020 14:42
Гарантійний 1.pdf
19 серпня 2020 14:42
Відповідність вимогам.pdf
19 серпня 2020 14:42
витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 14:42
Витяг ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:51
Свiдоцтво_30.06.20.rar
19 серпня 2020 14:51
Постачальники.pdf
19 серпня 2020 14:51
Протокол 9.pdf
19 серпня 2020 14:51
Опитувальник ЮО.pdf
19 серпня 2020 14:51
Лист щодо підпису.pdf
19 серпня 2020 14:51
Копія Статуту.pdf
19 серпня 2020 14:51
Копія рішення 4.pdf
19 серпня 2020 14:51
Копія опису 2020.pdf
19 серпня 2020 14:51
Копія витягу ПДВ.pdf
19 серпня 2020 14:51
Гарантійний лист 2.pdf
19 серпня 2020 14:51
Гарантійний лист 1.pdf
19 серпня 2020 14:51
Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 14:51
Протокол СО лента.pdf
19 серпня 2020 14:51
Паспорта якості (Лот1).pdf
19 серпня 2020 14:51
Додаток 3 ЛОТ 1.pdf
19 серпня 2020 14:51
Договір Нафтопром Ойл.pdf
19 серпня 2020 14:51
Відгук.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:46
Рішення Вортекс аква.pdf
18 серпня 2020 16:46
ПДВ копія.pdf
18 серпня 2020 16:46
Лист про право підпису.pdf
18 серпня 2020 16:46
зміна директора.pdf
18 серпня 2020 16:46
гарант лист ст 17.pdf
18 серпня 2020 16:46
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 16:46
Виписка.pdf
18 серпня 2020 16:46
Лицензия Банковская (2).pdf
18 серпня 2020 16:46
ЗМІНИ до БГ.docx
18 серпня 2020 16:46
Гайдун14(гарантії) (2).pdf
18 серпня 2020 16:46
Сертифікати , сєс тощо.pdf
18 серпня 2020 16:46
опитувальник юр.pdf
18 серпня 2020 16:46
опитувальник екологія.pdf
18 серпня 2020 16:46
інформаційний лист.pdf
18 серпня 2020 16:46
Додаток 3.pdf
18 серпня 2020 16:46
Гарантійні листи.pdf

Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:32
СЕЕ нитки для УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Синтепон УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
протокол Базис 190 УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Профит премиум 260 УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
паспорта якості УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Проект договору УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
дов. стаття 17 УГВ.pdf
18 серпня 2020 15:32
Відгук РЕМ.pdf
18 серпня 2020 15:32
3 Відгук СхідГЗК.pdf
18 серпня 2020 15:31
Опис 30.08.19.pdf
18 серпня 2020 15:31
Витяг ПДВ Центр.pdf
18 серпня 2020 15:31
витяг з ЄДР від 21.04.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз

ТОВ "ВОРТЕКС АКВА"

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД"

ТОВ "ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ"

ТОВ "ВОРТЕКС АКВА"

ТОВ Центр Промислових Технологій та Експертиз

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 13 767 465,00
UAH з ПДВ
13 767 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 19 075 790,52
UAH з ПДВ
19 075 790,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 10:42
Електронний підпис
06 листопада 2020 10:25
Оновлена цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 17:39
Довідка ДПС (04.11.2020).pdf
05 листопада 2020 15:33
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:49
public_doc.pdf
05 листопада 2020 12:49
public_doc.p7s
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf.p7s
04 листопада 2020 13:14
Довідка.pdf
04 листопада 2020 13:14
Довідка банкрутство.pdf
04 листопада 2020 10:29
Протокол правочин.pdf
04 листопада 2020 10:29
Довідка МВС.pdf
03 листопада 2020 12:04
Оновлена цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 12:04
Довідка щодо зобов'язань.pdf
03 листопада 2020 12:03
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:47
Тканина Flamefort W280.pdf
19 серпня 2020 14:47
Технична частина 2.pdf
19 серпня 2020 14:47
Технична частина 1.pdf
19 серпня 2020 14:47
Серт. та декларація.pdf
19 серпня 2020 14:47
Нитки метаарамид.pdf
19 серпня 2020 14:46
Документи Nomadic Rich Cotton 80.pdf
19 серпня 2020 14:19
Статут.pdf
19 серпня 2020 14:19
Протокол правочин.pdf
19 серпня 2020 14:19
Опитувальник ЮО.pdf
19 серпня 2020 14:19
Опитувальник щодо ЕСП.pdf
19 серпня 2020 14:19
Копія витягу з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 14:19
Гарантійні листи.pdf
19 серпня 2020 14:19
Гарантійний лист ст.17.pdf
19 серпня 2020 14:19
Антикор программа.pdf
19 серпня 2020 14:19
Свiдоцтво_30.06.20.rar
19 серпня 2020 14:19
Відгук АРС.pdf
19 серпня 2020 14:19
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 21:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:32
GARANTIYA_620 354,00UAH.zip
18 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:56
Статут ТОВ.pdf
18 серпня 2020 16:56
По антикорупц. прогр..pdf
18 серпня 2020 16:56
Опитувальник юр. ос..pdf
18 серпня 2020 16:56
Дов. підписант.pdf
18 серпня 2020 16:56
Гарант. лист по ст. 17.pdf
18 серпня 2020 16:56
Витяг з ЄДР.pdf
18 серпня 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 16:56
Тех. частина.pdf
18 серпня 2020 16:56
Тех. х-ки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВ "Компанія Укрінтек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Переможець 13 767 465,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
13 767 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 16:54
Додаткова угода №2 до Договору УГВ 7812.pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:20
Додаткова угода №1 до Договору УГВ 7812.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 11:16
Договір УГВ 7812 20Т-043 Лот 1.pdf укладений
13 листопада 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з неодноразовим внесенням змін до тендерної документації та надходження скарги до АМКУ на стадії кваліфікації, виникла затримка по тендеру. 13.11.2020р. було укладено договір №УГВ7812/30-20 відповідно до якого термін поставки Товару складає «90 календарних днів з дати укладання договору, але не пізніше 31.12.2020р.». У зв’язку з затримкою проведення тендеру, з дати заключення Договору до 31.12.2020р. залишається 48 днів. Пропонується продовжити термін поставки Товару до 12.02.2021р. Зазначені зміни відповідають п. 4 частини 5 статті 41 Закону про публічні закупівлі (далі Закон): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: УГВ 7812/30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням терміну поставки Товару до 12.02.2021р. виникла необхідність внесення змін до пункту 10.1 Договору №УГВ7812/30-20, а саме, продовження строку дії Договору до 12.03.2020 року. Зазначені зміни відповідають п. 4 частини 5 статті 41 Закону про публічні закупівлі (далі Закон): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: УГВ 7812/30-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 30 січня 2021
Сума оплати за договором: 13 767 465,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 294 577,50 UAH)