Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області" (Капітальний ремонт)
Очікувана вартість
6 779 720,00 UAH
UA-2020-07-09-005156-b 01836ef1b1514ba89b5944ed6dfcba12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічна Ірина Борисівна

+380322270645 Sokil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт: http://www.sokilnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:19
Очікувана вартість: 6 779 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області" (Капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники Пустомитівського району, вул. Січових Стрільців, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45243000-2 — Укріплення берегових ліній

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник вправі здійснювати попередню оплату у розмірі 30% річного обсягу робіт (що не перевищує 30% вартості Договору) для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, а Підрядник зобов’язується освоїти його протягом трьох місяців від моменту отримання. Після закінчення трьох місячного терміну, невикористана сума попередньої оплати повертається Підрядником на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником шляхом поетапної оплати виконаних робіт після пред'явлення Підрядником рахунка на оплату робіт (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. До рахунку Підрядником додаються підписані екземпляри акта про виконані роботи форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. Поетапна оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням авансу, у наступному місяці за поточним, в якому було підписано акти про виконані роботи форми КБ-2в. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 18:44
Додаток 7.doc
09 липня 2020 18:44
Додаток 6.doc
09 липня 2020 18:44
Додаток 5. Проект договору.doc
09 липня 2020 18:44
Додаток 4.doc
09 липня 2020 18:44
Додаток 3.doc
09 липня 2020 18:44
Додаток 2. Технічне завдання.PDF
09 липня 2020 18:44
Додаток 1.doc
09 липня 2020 18:44
Тендерна документація (липень 2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог та їх підтвердження
Дата подання: 16 липня 2020 15:25
Дата відповіді: 17 липня 2020 16:38
Доброго дня. Додатком 6 до тендерної документації за предметом закупівлі "Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області" (Капітальний ремонт) передбачено, що для підтвердження інформації поданої в довідці про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає виписку з балансу, або інший підтверджуючий документ. Просимо Замовника уточнити: виписку з балансу за який період має надати учасник та/або що мав на увазі Замовник під іншим документом. Додатком 6 також передбачено, що у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу, зазначену у довідці, надає оригінали/копії документів, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (дипломи про освіту, посвідчення про успішне проходження навчання, про підвищення кваліфікації тощо), просимо уточнити які документи про освіту повинні надаватись на працівників робітничих професій та/або механізаторів, якщо при прийнятті на роботу таких працівників документи про освіту не вимагаються. Оскільки у штатному розкладі містяться вартісні показники посадових окладів та тарифних ставок, що є конфіденційною інформацією, чи дозволяється в якості підтвердження кваліфікаційним критеріям подати штатний розклад учасника з прихованими вартісними показниками посадових окладів та тарифних ставок. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо подання виписки з балансу зокрема, то така виписка повинна містити актуальні відомості станом на дату подання тендерної пропозиції Учасником.
Щодо обов’язку подання документів про освіту/кваліфікацію, то тендерна документація містить достатньо відомостей щодо таких документів. Зокрема до таких документів Замовник відносить дипломи про освіту, посвідчення про успішне проходження навчання, про підвищення кваліфікації тощо.
Замовник вбачає за необхідне застосувати такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для чого вимагає в Учасників подання документального підтвердження освітньо-кваліфікаційного рівня усіх працівників, в тому числі робітничих професій.
Щодо визначення учасником інформації про оклад та тарифні ставки у шатному розписі як конфіденційної, повідомляємо наступне:
У відповідності до ч. 2 ст. 28 Закону, не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
З огляду на вищевикладене, Учасник має право позначити як конфіденційні усі документи, які містять на його думку конфіденційну інформацію.
За таких умов лише Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, матимуть доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" 4 988 436,00
UAH з ПДВ
4 988 436,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ВЕКТОР 5 942 055,39
UAH з ПДВ
5 942 055,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Жовківська ПМК 5 960 300,00
UAH з ПДВ
5 960 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:59
Довідка до статті 17
25 липня 2020 19:06
Електронний підпис
25 липня 2020 18:45
інформація_ ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"

КП ВЕКТОР

ТОВ Жовківська ПМК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД"
#40423151
Відхилено 4 988 436,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 19:06
КП ВЕКТОР
#30873486
Переможець 5 942 055,39
UAH з ПДВ
31 липня 2020 23:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 23:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ВЕКТОР
#30873486
5 942 055,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 13:29
ДУ 7 про розірвання.pdf укладений
02 січня 2023 13:24
IMG_0001.pdf укладений
02 січня 2023 13:23
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 09:34
ДУ 6.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
08 вересня 2021 09:21
ДУ5.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 09:16
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 08:53
ДУ 4.PDF зміни до договору
18 серпня 2021 08:51
Електронний підпис укладений
16 серпня 2021 09:57
ДУ 3.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 15:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
12 травня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:11
1.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 15:34
1-ПЕС укладений
20 серпня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у відповідності до умов Договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р. , за взаємною згодою сторін, погодили відкоригувати договірну ціну на суму 5 942 055,39 грн., встановити ціну договору на 2020 рік, продовжити строк виконання робіт та термін дії договору та викласти договірну ціну на суму 5 942 055,39 грн., п.1.1, п.3.1., п.10.1., п.10.4. та п. 16.1 Договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р. в наступній редакції: «1.1. За цим Договором Підрядник зобов’язується до 31 грудня 2021 року виконати Замовникові будівельні роботи, зазначені в п. 1.2. цього Договору відповідно до проектно-кошторисної документації та умов цього Договору, та здати їх у встановлений строк, а Замовник зобов’язується передати Підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, прийняти і оплатити згідно з умовами цього Договору, закінчені будівельні роботи.» «3.1. Ціна цього Договору тверда і становить 5 942 055,39 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі п’ятдесят п’ять гривень 39 коп.) без ПДВ. Ціна цього Договору на 2020 рік становить 1 994 714,80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі сімсот чотирнадцять грн. 80 коп.) без ПДВ.» «10.1. Строк виконання робіт становить до 31 грудня 2021 року.» «10.4. Закінчення робіт – до 31 грудня 2021 року.» «16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року, але в будь-якому випадку – до повного виконання робіт.»
Номер договору про закупівлю: 1-ПЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із змінами реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди в преамбулі та у 19 розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та викласти реквізити «Замовника» в частині найменування Замовника у новій редакції: «Сокільницька сільська рада Львівського району Львівської області»; 2. Сторони, у відповідності до умов договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р., за взаємною згодою сторін, погодили встановити ціну договору на 2021 рік загальною сумою 192 693,32 грн. та викласти п.3.1. договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р. в наступній редакції. «3.1. Ціна цього договору тверда і становить 5 942 055,39 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі п’ятдесят п’ять грн. 39 коп.) без ПДВ. Ціна договору на 2021 рік становить 192 693,32 (сто дев’яносто дві тисячі шістсот дев’яносто три грн. 32 коп.) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 1-ПЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у відповідності до умов договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р., за взаємною згодою сторін, вирішили відкоригувати ціну договору на 2021 рік, у бік збільшення на 902 000,00 грн. та викласти п.3.1. договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р. в наступній редакції. «3.1. Ціна цього договору тверда і становить 5 942 055,39 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі п’ятдесят п’ять грн. 39 коп.) без ПДВ. Ціна договору на 2021 рік становить 1 094 693.32 ( один мільйон дев’яносто чотири тисячі шістсот дев’яносто три грн. 32 коп.) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 1-ПЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із змінами реквізитів Виконавця, Сторони дійшли згоди у розділі 19 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни в частині реквізитів Виконавця та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1-ПЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у відповідності до умов договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р., за взаємною згодою сторін, вирішили відкоригувати ціну договору на 2021 рік, у бік збільшення на 420 000,00 грн. та викласти п.3.1. договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р. в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 1-ПЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у відповідності до умов договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р., за взаємною згодою сторін, вирішили відкоригувати ціну договору на 2021 рік, у зв'язку із збільшенням фінансування на 556 076,00 грн. та викласти п.3.1. договору № 1-ПЕС від 19.08.2020р. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1-ПЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 070 769,32
UAH
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін