Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт туалетних кімнат дошкільного навчального закладу № 97 за адресою: вул. Бикова, буд. 7, м. Краматорськ» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 («Інші завершальні будівельні роботи» код по ДК 021:2015 – 45450000-6).
Очікувана вартість
241 355,65 UAH
UA-2020-07-09-005144-c fe6bd50118814ba4849b9a2916129756
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 241 355,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт туалетних кімнат дошкільного навчального закладу № 97 за адресою: вул. Бикова, буд. 7, м. Краматорськ» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84301, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Бикова, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником підстави, а саме: підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:20
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ (2) (2).docx
09 липня 2020 14:20
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ" 228 825,10
UAH з ПДВ
228 825,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 23:06
Електронний підпис
20 липня 2020 23:04
7. Довідка МТБ.pdf
20 липня 2020 23:04
2.1 Доп. к договору.pdf
20 липня 2020 23:04
5. Рішення та наказ.pdf
20 липня 2020 23:04
11. Ліцензія та дозвіл.pdf
20 липня 2020 23:04
14. Кошторис.pdf
20 липня 2020 23:04
2. Договір _3132-10.pdf
20 липня 2020 23:04
3. Відгук.pdf
20 липня 2020 23:04
8. Лист щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ"
#37349513
Переможець 228 825,10
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:14

Документи

23 липня 2020 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ"
#37349513
228 825,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2020 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 14:32
д.у. № 3 дог. 3132-54.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:45
д.у. № 2 дог. 3132-54.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 13:43
д.у. №1 дог. 3132-54.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:30
3132-54.pdf укладений
31 липня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва та викласти в наступній редакціі
Номер договору про закупівлю: 3132-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п. 2.1 викласти в наступній редакції: "п. 2.1 викласти в наступній редакції: "2.1. Строки виконання робіт за цим Договором визначені календарним графіком виконання робіт (додаток 1) та встановлюються з: 31.07.2020 року по 23.12.2020 року."
Номер договору про закупівлю: 3132-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди змінити п. 3.1. та викласти в такій редакції: «п.3.1 Вартість робіт по договору складає 215 491,55 грн. (двісті п’ятнадцять тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 55 коп.), в т. ч. ПДВ –35 915,26 грн.»
Номер договору про закупівлю: 3132-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 215 491,55
UAH (в тому числі ПДВ 35 915,25 UAH)