Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Наталії Ужвій, 86 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 759 395,20 UAH
UA-2020-07-09-005004-c ecaa80634a6f4e3798f58a0fdafbed78
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 серпня 2020 11:08
Очікувана вартість: 2 759 395,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 556,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Наталії Ужвій, 86 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61195, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Наталії Ужвій, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД" 2 528 652,00
UAH з ПДВ
2 512 095,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ" 2 730 000,00
UAH з ПДВ
2 528 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" 2 755 000,00
UAH з ПДВ
2 755 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:41
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:41
Інші довідки.pdf
21 серпня 2020 09:41
Довідка МВС.7z
21 серпня 2020 09:41
Довідка (4).zip
21 серпня 2020 09:41
Довідка (3).zip
05 серпня 2020 15:37
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:37
Технічна специфікація.pdf
05 серпня 2020 15:36
Статут.pdf
05 серпня 2020 15:36
ст 17.pdf
05 серпня 2020 15:36
Інші документи.pdf
05 серпня 2020 15:36
Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"

ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД"
#41050304
Відхилено 2 512 095,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 17:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"
#41442772
Переможець 2 528 600,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами): 1) на виконання умов підпункту 1) 1.1 пункту 1, підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 3) Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям» учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції, в окремому завантаженому файлі, повинен надати довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначені наступні пункти: назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; предмет договору, номер та дата укладення договору, сума (ціна) договору. Учасник ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» в складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідка про виконання аналогічних договорів» від 04.08.2020 № 06/0408ну, (далі – Довідка), яка завантажена в файлі «ДОДАТОК 1 Кваліфікац Крітерії ну.pdf». Аналогічним договором відповідно до умов «Тендерної документації Нової редакції» на закупівлю Капітальний ремонт вул. Наталії Ужвій, 86 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва / реконструкції / капітального ремонту вулиць та/або доріг, та/або тротуарів, та/або мостів, та/або шляхопроводів. На підтвердження виконання аналогічних договорів учасником - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» надані договори: - договір № 22 від 06.04.2020 р. за предметом договору: «Поточний ремонт та відновлення асфальтобетонного покриття проїжджої частини дороги по вул. Садова в м. Зміїв», (АНАЛОГІ ДОГОВІР 2 з ВІДГУКОМ.pdf); - договір № 25 від 06.04.2020 р. за предметом договору: «Поточний ремонт та відновлення асфальтобетонного покриття проїжджої частини дороги по вул. Адміністративна в м. Зміїв», (АНАЛОГІ ДОГОВІР 1 з ВІДГУКОМ.pdf). Надані договори за своїм предметом не відповідають вимогам п. 3) Додатку 1 до тендерної документації. Вимога: учаснику - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» необхідно надати аналогічний (аналогічні) договір (договори) з нового будівництва / реконструкції / капітального ремонту вулиць та/або доріг, та/або тротуарів, та/або мостів, та/або шляхопроводів. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю: 1) на виконання умов підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (або електронний цифровий підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Проте, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису (або електронного цифрового підпису) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Вимога: учасник - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» повинен на подану тендерну пропозицію накласти кваліфікований електронний підпис (або електронний цифровий підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. 2) на виконання умов підпункту 4) 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації «Інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства» учасник процедури закупівлі повинен надати довідку, складена в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). У разі наявності таких обмежень, необхідно подати документальне підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копія рішення загальних зборів учасників (засновників), або інший документ згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). Учасником - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» в складе своєї тендерної пропозиції в файлі «Додаток 4_Інші документи ну.pdf» на підтвердження права директора ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» Бикова В.В. на підписання договору про закупівлю надано копію Протоколу Загальних зборів учасників № 4 від 18.03.2020 р. (далі – Протокол 4-1). На виконання умов підпункту 4) 1.1 пункту 1, підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо повноваження на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю, учасник - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» в файлі «Повноваж посад особи Протокол Наказ-сжатый.pdf» завантажив Протокол Загальних зборів учасників № 4 від 18.03.2020 р. (далі – Протокол 4-2). Надані учасником - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» протоколи загальних зборів Протокол 4 -1 та Протокол 4-2 мають однакові реквізити - номер, дату та місце складання, проводились за участю одних і тих же осіб. Однак, зміст цих двох протоколів відрізняється, питання які на них розглядались також різні. Зі змісту протоколів не вбачається, на який термін надаються певні повноваження на підписання тендерної пропозиції та договорів про закупівлю. Зазначене не відповідає вимогам підпункту 4) 1.1 пункту 1, підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 4) 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації та викликає сумнів у достовірності цих протоколів, а також у самому факті проведення таких зборів Вимога: учаснику - ТОВ «ШЛЯХІНВЕСТ ЛТД» необхідно усунути наявні недоліки та протиріччя у наданих протоколах.

Документи

14 серпня 2020 15:55
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:54
Протокол № 212-20.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПРОФІТ"
#41442772
2 528 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:25
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:48
ДУ № 4 до договору № 774.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:53
ДУ № 3 до договору № 774.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:16
ДУ № 2 до договору № 774.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:40
Додаток 1.pdf укладений
08 вересня 2020 15:37
Додаток 2.pdf укладений
08 вересня 2020 15:37
Договір 774.pdf укладений
08 вересня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 774
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 774
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 774
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору № 774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 297 536,80
UAH (в тому числі ПДВ 382 922,80 UAH)