Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень
Очікувана вартість
82 051,20 UAH
UA-2020-07-09-004953-c 9568de0616a04a79bcc52c2f86ce3a75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ігорь Миколайович

+0444659178 bondarenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Бондаренко Ігорь Миколайович
+0444659178
bondarenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:08
Очікувана вартість: 82 051,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Для потреби Київських клінічних лікарень на залізничному транспорті №1,№2,№3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3696 кг.
Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 45 (сорок п’ять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) . 6.3.Оплата за надання Послуг, по цьому Договору, проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. (Умова зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:10
Додаток 4 Послуги небезпечні відходи.docx
09 липня 2020 14:10
ТД небезпечні відходи ККЛ -1,ККЛ-2,ККЛ-3.docx
09 липня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 14:10
Додаток 4 Послуги небезпечні відходи.docx
09 липня 2020 14:10
ТД небезпечні відходи ККЛ -1,ККЛ-2,ККЛ-3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-004953-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 14 липня 2020 15:49
Тендерна документації відкритих торгів містить вимоги, що обмежують конкуренцію та суперечать нормам законодавства про відходи.
1.Найменування Замовника: Філія «Центр охорони здоров’я» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ 40081352. Адреса Повітрофлотський проспект, 9.
2.Номер повідомлення про оголошення: UA-2020-07-09-004953-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень)
3.Підстави подання вимоги: Тендерна документації відкритих торгів містить вимоги, що обмежують конкуренцію та суперечать нормам законодавства про відходи.
4.Обгрунтування вимоги:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовник, Філія «Центр охорони здоров’я» акціонерного товариства «Українська залізниця». Код ЄДРПОУ 40081352 (далі – Замовник), оголосив про проведення закупівлі: UA-2020-07-09-004953-c за процедурою відкриті торги. Предметом закупівлі є Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень.
Додатком 3 ТД «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» визначений перелік небезпечних медичних відходів, що входять до предмету послуг, а саме:

Матеріали допоміжні використанні або відпрацьовані (перев’язувальний матеріал, бікарбонатні пакети);
Голки медичні використані або зіпсовані, скарифікатори, ланцети;
Обладнання та інструменти медичні одноразові зіпсовані або використані (медичні одноразові рукавички);
Прилади медичного призначення інші (шприці медичні, крапельні системи, магістралі, пластикові пробірки, епендорфи, діалізатори);
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (бійскла).

Зазначеним Додатком 3 до ТД також визначений перелік документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності технічним вимогам.
В пункті 5 Додатку 3 ТД прописана вимога:
Надати гарантійний лист щодо відповідності запропонованих послуг розділу 4 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень).

Крім того, пунктом 2.2 Розділу ІІ. Якість наданих послуг проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 4) зазначено:
2.2. Послуги за цим Договором надаються при наявності у Виконавця дозвільних документів на провадження господарської діяльності у сфері: збирання, транспортування, та утилізації небезпечних відходів; копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для підтвердження вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; гарантійного листа Виконавця щодо відповідності запропонованих Послуг технічним вимогам Замовника, гарантійного листа Виконавця на наявність пакувальних матеріалів та тари: ящики, коробки, палети, мішки або інше, які забезпечують зберігання відходів при транспортуванні, а також забезпечують неможливості їх проникнення в навколишнє середовище.

Звертаємо Вашу увагу, що медичні відходи категорії В підлягають ЗНЕШКОДЖЕННЮ.

Закон України «Про відходи» від 01.05.1998 року №187/98-ВР зі змінами та доповненнями, визначає загальні правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України.
Закон України «Про відходи» є загальним законодавчим актом у сфері поводження з відходами, проте в ньому не передбачено вичерпний перелік операцій у сфері поводження з клінічними (медичними) відходами, які можуть здійснюватися суб’єктами господарювання – збирання, перевезення, зберігання, знешкодження тощо та екологічно безпечні способи їх знешкодження.
Статтею 34 ЗУ «Про відходи» визначені «Вимоги щодо поводження з небезпечними відходами»
Усі небезпечні відходи за ступенем їх шкідливого впливу на навколишнє природне середовище та на життя і здоров'я людини поділяються на чотири класи і підлягають обліку.
{Частина перша статті 34 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1193-VII від 09.04.2014}
Відповідний клас відходів визначається виробником відходів відповідно до нормативно-правових актів, що затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Відповідно, Міністерство охорони здоров’я України видало Наказ від 08.06.2015 року № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015 року за № 959/27404
Згідно п. 3 розділу І «Загальні положення» вищевказаного наказу медичні відходи – це відходи, що утворюються внаслідок медичного обслуговування у закладах, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Зауважуємо, що статтею 1 Закону України «Про відходи» визначені основні терміни:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Згідно вимог діючого Наказу МОЗ від 08.06.2015р. №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», біологічні відходи лікарень не можуть бути використані в якості вторинних матеріальних ресурсів (тобто один вид утилізації заборонено), а для забезпечення другого виду утилізації - використання у якості енергетичних ресурсів, зауважуємо, що самі біологічні відходи не можуть бути використані як енергетичні ресурси, а для використання теплової енергії, що виділяється при їх спалювання в якості енергетичних ресурсів, в Україні практично відсутні установки, що використовують теплову енергію від спалювання небезпечних відходів в якості енергетичних ресурсів. Розділом V даного Наказу передбачено:
17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.

Отже, небезпечні медичні відходи підлягають термічному знешкодженню.

У зв’язку з викладеним вище, наявні підстави щодо внесення змін в тендерну документацію для забезпечення дотримання вимог Ст 5., п.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог чинного законодавства про відходи.
Вимагаємо:
1.Дотримуючись принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них та вимог чинного законодавства про відходи, внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:

В пункті 5 Додатку 3 ТД вимогу щодо гарантійного листа викласти в наступній редакції:
Надати гарантійний лист щодо відповідності запропонованих послуг розділу 4 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги зі збирання, транспортування, знешкодження небезпечних відходів лікарень).

Пункт 2.2 Розділу ІІ. Якість наданих послуг проекту договору про закупівлю послуг (Додаток 4) викласти в наступній редакції:
2.2. Послуги за цим Договором надаються при наявності у Виконавця дозвільних документів на провадження господарської діяльності у сфері: збирання, транспортування, та знешкодження небезпечних відходів; копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи для підтвердження вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; гарантійного листа Виконавця щодо відповідності запропонованих Послуг технічним вимогам Замовника, гарантійного листа Виконавця на наявність пакувальних матеріалів та тари: ящики, коробки, палети, мішки або інше, які забезпечують зберігання відходів при транспортуванні, а також забезпечують неможливості їх проникнення в навколишнє середовище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 16:43
В України діють Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, затверджені наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325.
Саме там і наведена класифікація такого виду відходів.
Медичні відходи поділяються на такі категорії:
категорія А - епідемічно безпечні медичні відходи - харчові відходи всіх відділень закладу, відходи, що не мали контакту з біологічними рідинами пацієнтів, побутові відходи (тверді, великогабаритні, ремонтні) всіх відділень закладу, крім інфекційних;
категорія В - епідемічно небезпечні медичні відходи - інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу;
категорія С - токсикологічно небезпечні медичні відходи – відходи, що можуть становити загрозу хімічного характеру;
категорія D - радіологічно небезпечні медичні відходи - матеріали, що утворюються в результаті використання радіоізотопів у медичних та/або наукових цілях, що перевищують допустимі рівні, встановлені нормами радіаційної безпеки.
Система поводження з відходами складається з таких етапів: збирання та сортування відходів; маркування відходів; знезараження (дезінфекція) відходів; транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються; утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації); захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
Згідно ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446) визначаються як дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Виходячи з того, що опис технічного завдання відповідає визначенню процесу поводження з медичними відходами до санітарно-протиепідемічні правил, підстав для внесення змін до ТД Замовника не вбачається.

Номер вимоги: UA-2020-07-09-004953-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 14 липня 2020 15:59
Тендерна документації відкритих торгів містить вимоги, що обмежують конкуренцію.
1.Найменування Замовника: Філія «Центр охорони здоров’я» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ 40081352. Адреса Повітрофлотський проспект, 9.
2.Номер повідомлення про оголошення: UA-2020-07-09-004953-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень)
3.Підстави подання вимоги: Тендерна документації відкритих торгів містить вимоги, що обмежують конкуренцію та суперечать нормам законодавства про відходи.
4.Обгрунтування вимоги:
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовник, Філія «Центр охорони здоров’я» акціонерного товариства «Українська залізниця». Код ЄДРПОУ 40081352 (далі – Замовник), оголосив про проведення закупівлі: UA-2020-07-09-004953-c за процедурою відкриті торги. Предметом закупівлі є Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень.
Додатком 3 ТД «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі» визначений перелік небезпечних медичних відходів, що входять до предмету послуг, а саме:

Матеріали допоміжні використанні або відпрацьовані (перев’язувальний матеріал, бікарбонатні пакети);
Голки медичні використані або зіпсовані, скарифікатори, ланцети;
Обладнання та інструменти медичні одноразові зіпсовані або використані (медичні одноразові рукавички);
Прилади медичного призначення інші (шприці медичні, крапельні системи, магістралі, пластикові пробірки, епендорфи, діалізатори);
Відходи інші, збір та знищення яких обумовлено спеціальною вимогою для запобігання виникнення інфекцій (бійскла).

Зазначеним Додатком 3 до ТД також визначений перелік документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності технічним вимогам.
В пункті 3 Додатку 3 до ТД зазначено:
3 Постачальник має надати завірені копії наступних документів на автотранспорт, який планується залучити для виконання умов договору:
- копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів;

Вважаємо вимогу щодо надання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів дискримінаційною з наступних причин.
З введенням в дію Наказу МВС України від 04.08.2018 р. №656 змінено порядок видачі та оформлення свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ), згідно пункту 2 розділу 2 Порядку Свідоцтва видаються (продовжуються) на транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU (тип ТЗ визначається виходячи з його призначення і конструкції, наведених у підрозділі 9.1.1.2 ДОПНВ, а саме:
- Транспортні засоби ЕХ/ІІ, ЕХ/ІІІ призначені для перевезення вибухових речовин і виробів класу 1;
- Транспортні засоби FL, АТ призначені для перевезення легкозаймистих рідин та газів;
- Транспортний засіб МЕМU (або змішувально-зарядна машина) — спеціалізований ТЗ із установленою на ньому машиною для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, і їхнього заряджання.

Частиною 11 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено наступне:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. (ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі).
Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ишнє середовище.

Враховуючи вищезазначене вимагаємо внести зміни в пункт 3 Додатку 3 до ТД щодо вимоги про надання свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів та викласти вимогу в наступній редакції:
- копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів або лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав у разі ненадання зазначеного документу».



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 липня 2020 16:45
Перевезення небезпечних вантажів - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.
Згідно із Законом України «Про перевезення небезпечних вантажів» від 6 квітня 2000 р. № 1644-III небезпечний вантаж — речовини, матеріали, вироби, відходи виробничої та іншої діяльності, які внаслідок притаманних їм властивостей за наявності певних факторів можуть під час перевезення спричинити: вибух, пожежу, пошкодження технічних засобів, пристроїв, споруд та інших об’єктів, заподіяти матеріальні збитки та шкоду довкіллю, призвести до загибелі, травмування, отруєння людей, тварин, і які за міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або за результатами випробувань в установленому порядку залежно від ступеня їх впливу на довкілля або людину віднесено до одного з класів небезпечних речовин.
Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам державних стандартів, безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів (наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» від 4 серпня 2018 р. № 656).
Згідно з Правилами № 656 небезпечні вантажі дозволено перевозити автотранспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів від 30 вересня 1957 р. №1511-III та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
З огляду на вищезазначене, підстав для внесення змін до ТД Замовника не вбачається.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-004953-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 07 серпня 2020 01:07
Вимога на визнання переможцем ТОВ "ВІНЕКОРЕСУРС"
1. Найменування Замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081352, адреса 03049, Україна, Київська область, м.Київ, Повітрофлотський проспект, 9).

2. Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858, адреса 04201, вул. Заозерна, будинок 17а, селище Сонячне, Запорізький район, Запорізька область, Україна, 69096).

3. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-09-004953-c.
Закупівля: ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень).

4. Підстави подання вимоги: обраний переможцем учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" (код ЄДРПОУ 41039048), пропозиція якого не відповідає умовам тендерної закупівлі (протокол засідання тендерного комітету ФІЛІЇ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 29.07.2020р. № ЦОЗ-08-06/422).

5. Обґрунтування вимоги:
Протоколом засідання тендерного комітету від 29.07.2020р. № ЦОЗ-08-06/422 ФІЛІЇ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі за текстом - Замовник) прийнято рішення наступного змісту:
за результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" на відповідність вимогам тендерної документації . переможцем торгів на закупівлю ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень) для потреби Київських клінічних лікарень на залізничному транспорті №1, №2, №3 на залізничному транспорті ФІЛІЇ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", оголошення UA-2020-07-09-004953-c обрати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" (надалі за текстом - Переможець).

Ми не погоджуємось з даним рішенням Замовника, оформленим протоколом, оскільки пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та підлягає відхиленню виходячи з наступного:

По-перше: Замовник в таблиці 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації встановив кваліфікаційну вимогу – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у довідці:
копія видаткової накладної та/або копія акту прийому-передачі товару за таким договором, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику.

Переможцем у складі пропозиції надано два аналогічні договори з ФОП Біленьким В.О. від 15.04.2019р. та ТОВ «Подільський центр зору» від 15.03.2019р. терміном дії до 31.12.2019р. Однак, згідно п. 12.3. цих договорів, у разі відсутності за місяць до закінчення терміну дії договорів заяви про припинення договорів, вони вважаються укладеними на наступний календарний рік. Переможцем до договорів не додано заяв, отже вони є чинними ще на 2020 рік. На підтвердження виконання цих договорів Переможцем надано по одному до кожного договору - акти приймання-передачі та акти наданих послуг за 2019 рік. За 2020 рік не додано жодного документу.
Отже, надані Переможцем договори не свідчать, що останній має досвід виконання аналогічних договорів, а додані до них акти – не підтверджують виконання цих договорів. 2020 рік не є завершеним, а відповідно — договори не є виконаними.
По-друге: Замовник в п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначив, що інформація про субпідрядника надається у випадку закупівлі робіт.
Переможець у складі пропозиції надає довідку про субпідрядників відповідно до якої планує залучати субпідрядників у розмірі 30% - до перевезення вантажів ПП «Центр екологічної безпеки», до послуг з поводження з відходами ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром». Також надає договори з цими субпідрядниками та їх ліцензії.

Предметом даної закупівлі є послуги, а не роботи. Залучення субпідрядників в даній закупівлі не допускається. Згідно ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В даній закупівлі Замовник встановив зовсім інший кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже, Переможець не мав права залучати субпідрядників у даній закупівлі.

По-третє: Відповідно до ч.1 ст.2 ЗУ Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» цим законом визначено виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як поводження з небезпечними відходами (п.14 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).
У п.3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, визначено, що поводження з небезпечними відходами — це дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі (ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).
І саме головне, приписами ст.17 Закону України «Про відходи» встановлено обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами, зокрема суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

Предметом даної закупівлі є послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень, тобто клінічних та подібних їм відходів. Переможець надав у складі пропозиції копію наказу із додатком про видачу ліцензії у п.11 якого зазначено, що Переможець має право лише збирати та зберігати клінічні та подібні їм відходи.
На даний час поводження з клінічними та подібними їм відходами регулюється Наказом №325 Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 8.06.2015р. Відповідно до п.20. цього наказу відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Клінічні та подібні їм відходи підлягають лише термічному знешкодженню (п.17 наказу).
Отже, наказ із додатком про видачу ліцензії Переможцю не включає в себе остаточну операцію - знешкодження клінічних та подібних їм відходів. Залучення субпідрядників заборонено п.20 Наказу №325 Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 8.06.2015р. Відповідно, у Переможця відсутня ліцензія на право здійснювати діяльність у сфері поводження з клінічними та подібними їм відходами, що є предметом закупівлі.

Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

Відповідно, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дане товариство не відповідає встановленому Замовником кваліфікаційному критерію - відсутній досвід виконання аналогічного договору, а його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації – відсутня ліцензія, заборонено залучення субпідрядників відносно предмета закупівлі.

Вимагаємо:
1. Відмінити рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 29.07.2020р. № ЦОЗ-08-06/422 про обрання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" Переможцем, та прийняти рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету, про відхилення пропозиції Переможця на підставі пунктів 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з не відповідністю ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" кваліфікаційному критерію та не відповідністю тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

2. Провести неупереджену оцінку наступних тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2020 15:39
Шановний учасник ! Згідно частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Оскільки пропозиція учасникаТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)до процедури закупівліКод ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень) оголошення UA-2020-07-09-004953-c тендерним комітетом Замовника не розглядалась законних підстав даного учасника щодо цієї вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-004953-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 07 серпня 2020 16:25
Повторно! Вимога на визнання переможцем ТОВ "ВІНЕКОРЕСУРС"
1. Найменування Замовника: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (код ЄДРПОУ 40081352, адреса 03049, Україна, Київська область, м.Київ, Повітрофлотський проспект, 9).

2. Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858, адреса 04201, вул. Заозерна, будинок 17а, селище Сонячне, Запорізький район, Запорізька область, Україна, 69096).

3. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-07-09-004953-c.
Закупівля: ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень).

4. Підстави подання вимоги: обраний переможцем учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" (код ЄДРПОУ 41039048), пропозиція якого не відповідає умовам тендерної закупівлі (протокол засідання тендерного комітету ФІЛІЇ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 29.07.2020р. № ЦОЗ-08-06/422).

Шановний Замовнику! На подану нами вимогу про порушення вами норм закону України «Про публічні закупівлі», згідно яких ви зобов’язані, а не маєте право відхилити тендерну пропозицію (ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі») ви зазначаєте нам про те, що ми не маємо права подавати вимогу в даному випадку, посилаючись на ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Дійсно, згідно ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» не маємо права. Але є ще ст. 24 цього ж закону, яка надає право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовнику, просимо вас розглянути дану вимогу по суті, а не відхиляти її з формальних підстав.

5. Обґрунтування вимоги:
Протоколом засідання тендерного комітету від 29.07.2020р. № ЦОЗ-08-06/422 ФІЛІЇ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі за текстом - Замовник) прийнято рішення наступного змісту:
за результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" на відповідність вимогам тендерної документації . переможцем торгів на закупівлю ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень) для потреби Київських клінічних лікарень на залізничному транспорті №1, №2, №3 на залізничному транспорті ФІЛІЇ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", оголошення UA-2020-07-09-004953-c обрати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" (надалі за текстом - Переможець).

Ми не погоджуємось з даним рішенням Замовника, оформленим протоколом, оскільки пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації та підлягає відхиленню виходячи з наступного:

По-перше: Замовник в таблиці 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до тендерної документації встановив кваліфікаційну вимогу – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у довідці:
копія видаткової накладної та/або копія акту прийому-передачі товару за таким договором, що підтверджують факт передачі товару згідно аналогічного договору замовнику.

Переможцем у складі пропозиції надано два аналогічні договори з ФОП Біленьким В.О. від 15.04.2019р. та ТОВ «Подільський центр зору» від 15.03.2019р. терміном дії до 31.12.2019р. Однак, згідно п. 12.3. цих договорів, у разі відсутності за місяць до закінчення терміну дії договорів заяви про припинення договорів, вони вважаються укладеними на наступний календарний рік. Переможцем до договорів не додано заяв, отже вони є чинними ще на 2020 рік. На підтвердження виконання цих договорів Переможцем надано по одному до кожного договору - акти приймання-передачі та акти наданих послуг за 2019 рік. За 2020 рік не додано жодного документу.
Отже, надані Переможцем договори не свідчать, що останній має досвід виконання аналогічних договорів, а додані до них акти – не підтверджують виконання цих договорів. 2020 рік не є завершеним, а відповідно — договори не є виконаними.
По-друге: Замовник в п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації зазначив, що інформація про субпідрядника надається у випадку закупівлі робіт.
Переможець у складі пропозиції надає довідку про субпідрядників відповідно до якої планує залучати субпідрядників у розмірі 30% - до перевезення вантажів ПП «Центр екологічної безпеки», до послуг з поводження з відходами ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром». Також надає договори з цими субпідрядниками та їх ліцензії.

Предметом даної закупівлі є послуги, а не роботи. Залучення субпідрядників в даній закупівлі не допускається. Згідно ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В даній закупівлі Замовник встановив зовсім інший кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Отже, Переможець не мав права залучати субпідрядників у даній закупівлі.

По-третє: Відповідно до ч.1 ст.2 ЗУ Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» цим законом визначено виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як поводження з небезпечними відходами (п.14 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).
У п.3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, визначено, що поводження з небезпечними відходами — це дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі (ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»).
І саме головне, приписами ст.17 Закону України «Про відходи» встановлено обов'язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами, зокрема суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

Предметом даної закупівлі є послуги зі збирання, транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень, тобто клінічних та подібних їм відходів. Переможець надав у складі пропозиції копію наказу із додатком про видачу ліцензії у п.11 якого зазначено, що Переможець має право лише збирати та зберігати клінічні та подібні їм відходи.
На даний час поводження з клінічними та подібними їм відходами регулюється Наказом №325 Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 8.06.2015р. Відповідно до п.20. цього наказу відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Клінічні та подібні їм відходи підлягають лише термічному знешкодженню (п.17 наказу).
Отже, наказ із додатком про видачу ліцензії Переможцю не включає в себе остаточну операцію - знешкодження клінічних та подібних їм відходів. Залучення субпідрядників заборонено п.20 Наказу №325 Міністерства охорони здоров'я України «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» від 8.06.2015р. Відповідно, у Переможця відсутня ліцензія на право здійснювати діяльність у сфері поводження з клінічними та подібними їм відходами, що є предметом закупівлі.

Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

Відповідно, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" підлягає відхиленню на підставі пунктів 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки дане товариство не відповідає встановленому Замовником кваліфікаційному критерію - відсутній досвід виконання аналогічного договору, а його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації – відсутня ліцензія, заборонено залучення субпідрядників відносно предмета закупівлі.

Вимагаємо:
1. Відмінити рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 29.07.2020р. № ЦОЗ-08-06/422 про обрання ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" Переможцем, та прийняти рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету, про відхилення пропозиції Переможця на підставі пунктів 1 та 2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з не відповідністю ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" кваліфікаційному критерію та не відповідністю тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

2. Провести неупереджену оцінку наступних тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням основних принципів публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 08:45
Шановний учасник ! Згідно частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Оскільки пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А-ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 40277858)до процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання транспортування, утилізації небезпечних відходів лікарень) оголошення UA-2020-07-09-004953-c тендерним комітетом Замовника не розглядалась законних підстав даного учасника щодо цієї вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 66 306,24
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" 62 832,00
UAH з ПДВ
62 092,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 77 616,00
UAH з ПДВ
77 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 13:19
Електронний підпис
27 липня 2020 13:18
Пропозиція27072020.pdf
27 липня 2020 13:18
Обгрунтування.pdf
24 липня 2020 15:44
Електронний підпис
24 липня 2020 15:44
Тех вимоги.pdf
24 липня 2020 15:44
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 15:43
Статут.PDF
24 липня 2020 15:43
Протокол №1.PDF
24 липня 2020 15:43
Протокол 2016.PDF
24 липня 2020 15:43
Проект договору.pdf
24 липня 2020 15:43
Опис.pdf
24 липня 2020 15:43
Наказ директор.pdf
24 липня 2020 15:43
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 15:43
Довідка ст17.pdf
24 липня 2020 15:43
Гарантійний лист 2.pdf
24 липня 2020 15:43
Гарантійний лист 1.pdf
24 липня 2020 15:43
Витяг ПДВ.PDF
24 липня 2020 15:43
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:00
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:00
Цінова пропозиція фін.pdf
07 серпня 2020 15:18
Електронний підпис
07 серпня 2020 15:18
Справка МВС.jpeg
06 серпня 2020 21:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:05
Цнова пропозиція фін.pdf
06 серпня 2020 21:05
ст 17.pdf
06 серпня 2020 21:05
Пояснення щодо п9 ч2 ст9.pdf
06 серпня 2020 21:05
Ліцензія.PDF
06 серпня 2020 21:05
Ліцензія Утилізатора.jpg
06 серпня 2020 21:05
Договір Укрекопром .pdf
06 серпня 2020 21:05
Витяг УКРТРАНСБЕЗПЕКА.pdf
24 липня 2020 10:27
Електронний підпис
24 липня 2020 10:24
Червона лінія ЦЕБ.pdf
24 липня 2020 10:24
Ліцензія.PDF
24 липня 2020 10:24
Захист довкілля.pdf
24 липня 2020 10:24
ДОПНВ посвідчення.pdf
24 липня 2020 10:24
Договір Укрекопром .pdf
24 липня 2020 10:24
Гарантійний лист (3).pdf
24 липня 2020 10:24
ФОП Біленький В.О.pdf
24 липня 2020 10:24
Проект договору.pdf
24 липня 2020 10:24
Довідка СТ 17.pdf
24 липня 2020 10:24
Довідка про санкції.pdf
24 липня 2020 10:24
витяг ПДВ.pdf
24 липня 2020 10:24
Витяг Вінекоресурс.pdf
24 липня 2020 10:24
Виписка .pdf
24 липня 2020 10:24
Біленький ФОП АПП.pdf
24 липня 2020 10:24
Біленький ФОП АВР.pdf
24 липня 2020 10:24
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:22
Електронний підпис
24 липня 2020 13:16
2. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС"

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Відхилено
30 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:13
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС"
#41039048
Переможець 62 092,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:15

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС"
#41039048
62 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 11:26
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-365 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 11:26
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 08:47
Договір ЦОЗ_ТН-365.pdf укладений
14 серпня 2020 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-365
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 61 059,60
UAH (в тому числі ПДВ 10 176,60 UAH)