Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати
Очікувана вартість
32 300,00 UAH
UA-2020-07-09-004841-b 7db5bcb203234fdba04674f093b44aae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 32 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Фотохімікати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, м. Київ, м. Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Хімреактиви повинні бути дозволені до використання в Україні (надати реєстраційні посвідчення МОЗ України та/або декларації про відповідність); 2. Якщо Учасник не є виробником, він повинен надати гарантійний лист виробника або офіційного представництва виробника на території України щодо готовності та можливості здійснення поставки товару відповідної якості в необхідній кількості у повному обсязі у визначений термін. 3. Термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності. Обов’язкове надання Учасником гарантійного листа щодо терміну придатності. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 09:18
Фотохімікати.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 10 липня 2020 09:59
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:56
Додайте, будь ласка, тендерну документацію.
Відповідь: Документація додана

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-004841-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 14 липня 2020 14:38
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), публічні закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Оголошення про проведення спрощеної процедури/допорогової закупівлі через "Систему електронних закупівель «ProZorro» (далі – Оголошення) в чинній редакції складене з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

У п. 4 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» зазначеного Оголошення та п. 4. «Порядок та строк поставки» Додатку №2 до Оголошення міститься вимога щодо строку поставки, а саме: «Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві своїм транспортом та за свій рахунок протягом одного робочого дня з моменту надходження письмової заявки Покупця. При нагальній потребі Постачальник зобов’язується здійснити поставку своїм транспортом та за свій рахунок протягом однієї години з моменту надходження письмової заявки Покупця».

Дана вимога, яка опосередковує дискримінаційний підхід до учасників за територіальною (географічною) ознакою, покликана забезпечити закупівлю конкретної продукції у конкретного постачальника (чи постачальників), що вочевидь знаходяться неподалік від місцезнаходження самого Замовника. Так, абсолютно впевнено можна стверджувати, що виконати таку умову можуть лише суб’єкти господарювання, які знаходяться та/або безпосередньо здійснюють свою діяльність за місцезнаходженням Замовника (його територіально-адміністративним районом).

А зайвим підтвердженням зазначеному висновку є умова про те, що постачальник здійснює поставку товару своїм транспортом, яка є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію й надає переваги одним учасникам, що мають власний автотранспорт, порівняно з іншими, які не мають власного транспорту, а користуються послугами з перевезення та/або транспортно-експедиційними послугами. При цьому використання для поставки товару власних транспортних засобів чи послуг професійних перевізників жодним чином не впливає на здатність виконати умови договору поставки товару в цілому.

Враховуючи викладене вище, пропонуємо не витрачати час на надання розвернутих виправдань щодо права замовника визначати умови закупівлі на власний розсуд, а провести процедуру закупівлі дійсно на засадах прозорості, ефективності, недискримінації учасників та викорінення корупційних зловживань, та, зокрема, вилучити із п. 4 «Кваліфікаційні вимоги до учасників» та Додатку 2 вищезгадану умову та встановити більш адекватний термін поставки товару (щонайменше 3 робочі дні з дня направлення замовлення).

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 15:18
Специфіка роботи нашого консультативно-діагностичного центру включає значну імовірність виникнення ургентних хворих, яким терміново повинна бути надана відповідна допомога, в т.ч. проведені відповідні рентгенографічні дослідження.
В той же час наш центр наразі не має можливості зберігати одночасно весь обсяг предмета закупівлі, окрім того його закупівля залежить в т.ч. від обсягу виділених на такі потреби кошторисних призначень та фактичного фінансування, однак така потреба може виявитись дійсно дуже терміновою.
Що стосується питання транспорту, то дана умова неправильно трактована Вами, оскільки мова йде про забезпечення поставки товару саме транспортом учасника та за рахунок учасника, тобто учасник своїми силами та засобами повинен забезпечити поставку (передачу) товару належної якості у визначеному місці та у встановлені строки.
Отже умова, якої стосується Ваша Вимога, є необхідною та обґрунтованою, при цьому повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. передбаченим ним принципам закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-004841-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 14 липня 2020 15:30
Вимога
В Оголошенні про проведення спрощеної процедури/допорогової закупівлі через «Систему електронних закупівель «ProZorro», а саме в п. 6. Інша інформація Ви, як замовник даної процедури закупівлі, вказали, серед іншого, що «…Зміст комерційної пропозиції повинен співпадати з технічними вимогами Замовника. У разі, якщо Учасник з будь – яких причин не підтвердив зазначену в електронній формі суму, або зміст комерційної пропозиції не співпадає з технічними вимогами Замовника, ця пропозиція не береться до розгляду.».

Звертаємо Вашу увагу на те, що така вимога порушує принципи проведення публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі», такі як - недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність.

Технічні вимоги Замовника, з якими повинна співпадати комерційна пропозиція учасника, викладені у Додатку №1 та містять, зокрема, найменування предмету закупівлі, в якому зазначено «Проявник "ОНІКО" для фотохімічної обробки медичних рентгенівських плівок (на 20л)» та «Фіксаж "ОНІКО" для фотохімічної обробки медичних рентгенівських плівок (на 20л)». Тобто Ви чітко вказали торгівельну марку Оніко однойменного виробника ПП «Оніко» (який за вдалим збігом обставин також знаходиться у м. Київ та може виконати вимогу щодо доставки протягом однієї години з моменту замовлення).

Переглянувши та проаналізувавши Вашу попередню аналогічну закупівлю, яка відбулася у червні 2020 року, а саме за № UA-2020-06-18-003185-b, ми прийшли до висновку, що Ви, за незрозумілими нам причинами та всупереч здоровому глузду, помилково вважаєте, що найменування товару, торгівельна марка та виробник мають хоч якесь відношення до технічних характеристик та показників якості саме товару. Але це помилкове міркування, а ми маємо надію, що воно виникло лише через людський фактор, а не як намагання лобіювати інтереси конкретного виробника, коштує державі занадто багато в цей нелегкий пандемічний час, оскільки Ви чомусь вважаєте за потрібне витрачати на тисячі бюджетних коштів більше, ніж потребується для закупівлі дійсно якісного товару лише через різницю в найменуванні.

Отже, поєднання вимоги співпадання комерційної пропозиції з технічними вимогами Замовника та зазначення в цих же технічних вимогах найменування товару конкретного виробника робить участь постачальників аналогічної якісної продукції неможливим, а це в свою чергу призводить до порушення принципів проведення публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі».

Задля усунення вказаних порушень та проведення процедури закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО:
- Видалити із п. 6. Інша інформація вказану вимогу щодо співпадання комерційної пропозиції технічним вимогам
- Видалити із найменування предмету закупівлі у Додатку №1 вказане посилання на торгівельну марку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 липня 2020 15:17
Одним із принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Отже, при здійсненні закупівлі необхідного товару ціна не є єдиним чинником, за яким обирається такий товар, не менш важливу роль відіграють його характеристики та властивості, таким чином саме поєднання ціни та відповідних характеристик товару забезпечує реалізацію принципу ефективності та пропорційності. Тобто, здійснюючи закупівлі, замовник має дбати про те, аби державні кошти не були витрачені марно – придбаний товар має бути належної якості та забезпечувати досягнення мети задля якої він придбавався. Принцип максимальної економії має застосовуватися у сукупності із принципом максимальної ефективності та пропорційності, адже мета закупівель – не лише витрачання коштів (аби щось придбати), а перш за все забезпечення належної діяльності у даному випадку медичного консультативно-діагностичного центру.
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної процедури зазначається, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
З урахуванням зазначеного, з одного боку, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого товару у своїй діяльності. А з іншого боку, - в спрощених закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок замовника передбачити можливість надання еквівалентів або аналогів до визначеного предмету закупівлі.
В оголошенні по даній процедурі п. 3.5 передбачено, що якісні вимоги до товару викладені в Додатку № 1 цієї документації. Додаток № 1 містить загальні та спеціальні вимоги до предмету закупівлі, викладені в специфікації предмета закупівлі. Згідно специфікації замовником закуповується відповідні проявник та фіксаж для автоматичної обробки плівки.
При цьому необхідність закупівлі самого такого найменування товару обумовлено з одного боку, наявністю у нашому центрі відповідної проявочної машини, а з іншого – досвідом використання різних фотохімікатів (від різних виробників) на такому обладнанні, який довів, що використання зазначених фотохімікатів є найефективнішим, оскільки забезпечує мінімальні витрати фотохімікатів, постійну високоякісну обробку плівку, максимальну продуктивність без шкоди якості знімків, а відтак забезпечує найякісніше рентгенографічне діагностування.
Отже, нашим центром в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушено норми законодавства та дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного центру товару, тощо.
Запрошуємо до участі!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 24 420,00
UAH з ПДВ
24 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 13:16
Електронний підпис
16 липня 2020 13:13
пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
Переможець 24 420,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 10:45

Документи

20 липня 2020 10:45
Протокол №50.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЩ ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2424915006
24 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 10:45
Протокол №50.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:56
Договір № 20 07.pdf укладений
24 липня 2020 11:55