Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Будівельників в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 401 594,40 UAH
UA-2020-07-09-004823-b ● 3e3415fa3a7b4860aeb3944cbb1071a8
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Павлюк Лілія 380989695078 pavliuk_l@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 1 401 594,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Будівельників в м. Біла Церква Київської області (Код ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Джерело фінансування - кошти обласного бюджету.
Джерело фінансування - кошти обласного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, провулок Будівельників
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 17:07 |
Додаток 1 Технiчне завдання капремонт дороги пров. Будівельників.doc | |
09 липня 2020 17:07 |
ОСЗ Закупiвля капремонт дороги пров. Будівельників.docx | |
09 липня 2020 17:07 |
Додаток 2 Вимоги до учасника капремонт дороги будівельників.docx | |
09 липня 2020 17:07 |
Додаток 3 Проект договору вул. будівельників.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка про МТБ
Дата подання: 10 липня 2020 14:44
Дата відповіді: 10 липня 2020 17:37
Доброго дня. Надайте роз'яснення, якщо техніка орендована і надається договір про оренду, чи потрібно надавати "Належним чином засвідчені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації)."??
Відповідь: Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати довіду (на фірмовому бланку (за наявності) за підписом керівника Учасника та скріплену печаткою (у разі використання), адресовану Замовнику) про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт у відповідності до таблиці.
Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати належним чином засвідчені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Тобто підпунктом 5.2 пункту 5 додатку 2 до оголошення визначено що учасник має надати належним чином засвідчені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини всіх, які вказані у довідці, у тому числі орендованих (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації).
Крім того у разі використання Учасником в процесі надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії належним чином засвідчених Учасником документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо).
Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати належним чином засвідчені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Тобто підпунктом 5.2 пункту 5 додатку 2 до оголошення визначено що учасник має надати належним чином засвідчені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини всіх, які вказані у довідці, у тому числі орендованих (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації).
Крім того у разі використання Учасником в процесі надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії належним чином засвідчених Учасником документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" |
999 459,60
UAH з ПДВ
|
999 459,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" |
1 217 524,98
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
1 176 970,20
UAH з ПДВ
|
1 176 970,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Пішохідно-транспортні комунікації" |
1 401 594,00
UAH з ПДВ
|
1 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕЛАРМ |
1 328 481,42
UAH з ПДВ
|
1 328 481,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Шляхбудпроект |
1 380 913,20
UAH з ПДВ
|
1 352 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АК-ІНВЕСТБУД" #42285519 |
Відхилено |
999 459,60
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 17:02
|
Приватне Підприємство "Канів-Граніт" #14207791 |
Переможець |
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 17:40
|
1188-1.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2020 14:54
|
1188.pdf | укладений |
07 серпня 2020 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1188/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |