Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення Красноградського відділу обслуговуваня громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Харківській області за адресою: Харківська область, м. Красноград, вул. Бєльовська, 90 (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-07-09-004776-b 8a5a57bc43f44556abb56071d286face
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Думітро Вікторія Олексіївна

+380577816104 dog.viddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 14099344
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Контактна особа: Думітро Вікторія Олексіївна
+380577816104
dog.viddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 17:04
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 17:04
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:02
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області,61022, м. Харків, Майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх. 14099344. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Пропозиції учасника готуються виключно українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення Красноградського відділу обслуговуваня громадян (сервісний центр) ГУ ПФУ в Харківській області за адресою: Харківська область, м. Красноград, вул. Бєльовська, 90 (ДСТУ - НБД.1.1-1:2013) Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, Красноград, вул. Бєльовська, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки по договору здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів за фактично виконані послуги, включаючи усунення виявлених в процесі приймання недоліків, на підставі актів виконаних послуг за типовою формою № КБ-2в на умовах відстрочки платежу до 45 календарних днів, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. До акту додаються відповідні розрахунки та довідка про вартість наданих послуг № КБ-3 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:59
ТД_09_07_2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФЕНІКС 2016 648 546,88
UAH з ПДВ
648 546,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС" 649 999,00
UAH з ПДВ
649 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:55
Електронний підпис
27 липня 2020 15:54
528_Поточний ремонт_.bdcu
27 липня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
27 липня 2020 15:54
сертификат 1.rar
27 липня 2020 15:54
сертификат.rar
27 липня 2020 15:54
КОПІЯ ПАСПОРТА.pdf
27 липня 2020 15:54
Довідки.pdf
27 липня 2020 15:54
Кошторис.PDF
27 липня 2020 15:54
Акт КБ 2.pdf
27 липня 2020 15:54
лист відгук.pdf
27 липня 2020 15:54
сертификат 3.rar
27 липня 2020 15:54
Аналогічний договір.pdf
27 липня 2020 15:54
Обстеження.pdf
27 липня 2020 15:54
Календарний график.pdf
27 липня 2020 15:54
ВИТЯГ СВІЖИЙ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФЕНІКС 2016

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФЕНІКС 2016
#40399480
Переможець 648 546,88
UAH з ПДВ
29 липня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФЕНІКС 2016
#40399480
648 546,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:44
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 16:06
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:59
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 13:41
Додатки.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 13:39
Дефектний акт.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:50
Додатки до договору зміни до договору
13 серпня 2020 12:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з технічною помилкою при публікації договору замовник оприлюднює додатки до договору, що є його невід`ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 293/б-н
Договір:
Номер додаткової угоди: 293/б-н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі від зменшення на підставі зміни обсягів та номенклатури робіт
Номер договору про закупівлю: 293/б-н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 647 819,22
UAH (в тому числі ПДВ 107 969,87 UAH)