Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи.
Очікувана вартість
442 012,00 UAH
UA-2020-07-09-004610-b 919eb9eff2b94cf3baf37d5ea95a4895
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Марина Петрівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Коваленко Марина Петрівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 442 012,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 210,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Навчальні заклади відділу освіти Уманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 12:55
Додаток 7.docx
13 липня 2020 12:55
ТД комп. НУШ 2020 нова редакція 13.07.2020.docx
13 липня 2020 12:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13.07.2020.pdf
13 липня 2020 12:49
ПРОТОКОЛ внесення змін 13.07.2020.pdf
09 липня 2020 16:42
Проект договору 2020 комп. НУШ.doc
09 липня 2020 16:42
Додаток 1.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 5.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 6.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 4.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 3.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 2.docx
09 липня 2020 16:41
протокол УО ОТ компи НУШ.pdf
13 липня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 12:55
Додаток 7.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 7.docx
13 липня 2020 12:55
ТД комп. НУШ 2020 нова редакція 13.07.2020.docx
09 липня 2020 16:42
ТД комп. НУШ 2020.docx
13 липня 2020 12:49
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13.07.2020.pdf
13 липня 2020 12:49
ПРОТОКОЛ внесення змін 13.07.2020.pdf
09 липня 2020 16:42
Проект договору 2020 комп. НУШ.doc
09 липня 2020 16:42
Додаток 1.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 5.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 6.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 4.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 3.docx
09 липня 2020 16:42
Додаток 2.docx
09 липня 2020 16:41
протокол УО ОТ компи НУШ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Windows 10
Дата подання: 09 липня 2020 22:52
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:41
В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 , для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows® 10 ! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків даної закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows® 10 повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, тендерна документація складена у відповідності до Наказу МОН від 02.11.2017р. №1440, де вказано, що: попередньо встановлена ліцензійна ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з україномовним інтерфейсом; наявність україномовної підтримки від виробника на території України; повноцінна підтримка роботи користувачів з особливими потребами; безкоштовне оновлення на весь період функціонування, але не менше 5 років; антивірусне програмне забезпечення. (за умови відсутності як інтегрованого рішення в операційній системі). Наказом не передбачено, що операційна система повинна бути встановлена виробником ноутбука. Зміни в закупівлю щодо даного питання вноситись не будуть.
Закупівля проводиться відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій