Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля комп’ютерного обладнання для початкових класів
Очікувана вартість
1 249 950,00 UAH
UA-2020-07-09-004578-b 58667241e9b041e388862c1f4cc0bc6c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелудько Алла Андріївна

380577258400
380577258409
sheludko.alla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146297
Вебсайт: http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94
Контактна особа: Шелудько Алла Андріївна
380577258400,380577258409
sheludko.alla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 14:36
Очікувана вартість: 1 249 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 249,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.04.2018 р. № 237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» (зі змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 штуки
Закупівля комп’ютерного обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:17
Додаток №4 проект договору.docx
16 липня 2020 16:42
ТД комп НУШ_зміни.doc
16 липня 2020 16:41
Протокол №70 від 16.07.2020 (змТДкомпНУШ.).docx
17 липня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:17
Додаток №4 проект договору.docx
09 липня 2020 16:41
Додаток №4 проект договору.docx
16 липня 2020 16:42
ТД комп НУШ_зміни.doc
09 липня 2020 16:40
ТД комп НУШ.doc
16 липня 2020 16:41
Протокол №70 від 16.07.2020 (змТДкомпНУШ.).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-004578-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 14 серпня 2020 10:28
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ" так як ним не виконані усі вимоги Тендерної документації Замовника, а саме:

Тендерна документація Замовника містила наступні вимоги: «3. В специфікації обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул), країна походження запропонованих ноутбуків і багатофункціональних пристроїв для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
1.2. Учасник гарантує повну відповідність товару, що постачається, характеристикам (параметрам), що наведені в технічній документації виробника та вимогам Замовника.
1.3. Учасник несе відповідальність за повноту відображення в своїх технічних пропозиціях конфігурації та комплектності Товару»
Технічна частина пропозиція Учасника не відображає конкретні чіткі характеристики товару, що пропонується до постачання,оскільки містить формулювання «не менше», «не гірше», «не нижче», «або...або». Це не дає можливості чітко визначити запропоновану в даній закупівлі конфігурацію ноутбуку, що відповідно впливає на можливості та вартість товару (непрозоре формування ціни).
У зв’язку з недотримання ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ " вимог Замовника Тендерної документації просимо ВІДХИЛИТИ його як переможця закупівлі!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-08-000008 ● 6405dd5d92a046eba4992c4908a33f0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-07-09-004578-b 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-08 15:38:16

Пояснення, щодо ненадання відповіді на вимогу.

14-08-20, 10:28:35 Надійшла вимога, щодо визнання переможця. Строк подачі відповіді до 19.08.2020 10.28. Проте з технічних причин опублікувати відповідь в строк не вийшло, а вже о 12 годині не було змоги прикріпити відповідь. Після дзвінка на майданчик за телефоном 0800307755, оператор повідомив, що жодних Технічних можливостей у Замовника де небудь розмістити відповідь немає. Тому було прийнято рішення створити одразу протокол і як тільки з'явиться технічна можливість опублікувати протокол з відповіддю. Технічна можливість у Замовника будь яких публікацій виникає тільки при публікації договору інших технічних можливостей немає. Тому Замовник, так як більше не поступило скарг, вимог, питань та інше, мав змогу опублікувати відповідь разом з протоколом поясненням №85 від 19.08.2020 тільки разом з договором. Що й було виконано.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення по суті моніторингу та причини щодо неможливості усунення порушень

2020-10-02 13:58:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації Замовником встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-12-01-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 №259
(дата)
Харків

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 01 грудня 2020 року проведення перевірки закупівлі Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради за період з 01.01.2020 по 30.11.2020 по процедурі закупівлі № UA-2020-07-09-004578-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

2020-12-01 14:05:09


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ" 1 202 380,00
UAH з ПДВ
1 202 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 243 553,22
UAH з ПДВ
1 243 553,22
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 1 249 701,00
UAH з ПДВ
1 249 701,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛАГОДА І.П. 1 249 938,00
UAH з ПДВ
1 249 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 15:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:29
dovidka mvs.jpg
20 серпня 2020 13:46
довідки переможця.pdf
19 серпня 2020 13:42
file.pdf
27 липня 2020 18:45
Електронний підпис
27 липня 2020 18:44
Довідка з банку 1.pdf.p7s
27 липня 2020 18:44
Довідка з банку 1.pdf
27 липня 2020 13:39
Електронний підпис
27 липня 2020 13:36
Електронний підпис
27 липня 2020 13:35
Лист від Майкрософт.pdf
27 липня 2020 13:35
Документи учасника.pdf
27 липня 2020 13:35
Додаток 4.pdf.p7s
27 липня 2020 13:35
Додаток 4.pdf
27 липня 2020 13:35
Додаток 1.pdf.p7s
27 липня 2020 13:35
Додаток 1.pdf
27 липня 2020 13:35
Довідки.pdf.p7s
27 липня 2020 13:35
Довідки.pdf
27 липня 2020 13:35
Довідка з банку.pdf.p7s
27 липня 2020 13:35
Довідка з банку.pdf
27 липня 2020 13:35
Біржова довідка.pdf.p7s
27 липня 2020 13:35
Біржова довідка.pdf
27 липня 2020 13:35
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 15:55
Електронний підпис
27 липня 2020 15:54
19 Форма-пропозиція.pdf
27 липня 2020 15:54
16 Довідка про РНОКПП.pdf
27 липня 2020 15:54
1 Маттех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ФОП ЛАГОДА І.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ"
#2353502478
Переможець 1 202 380,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ"
#2353502478
1 202 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 16:52
Дод.угода 1 НУШ комп.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:24
договір 119 комп НУШ.pdf укладений
21 серпня 2020 14:24
Протокол 85.pdf укладений
21 серпня 2020 09:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст41 Закону: "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;"
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 202 380,00
UAH