Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146297 |
Вебсайт: | http://kominternovskiy-ruo.edu.kh.ua/ |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Плеханівська, 94 |
Контактна особа: |
Шелудько Алла Андріївна 380577258400,380577258409 sheludko.alla@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 липня 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 1 249 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 249,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 09:17 |
Додаток №4 проект договору.docx | |
16 липня 2020 16:42 |
ТД комп НУШ_зміни.doc | |
16 липня 2020 16:41 |
Протокол №70 від 16.07.2020 (змТДкомпНУШ.).docx |
17 липня 2020 09:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 липня 2020 09:17 |
Додаток №4 проект договору.docx
|
|||||||||
16 липня 2020 16:42 |
ТД комп НУШ_зміни.doc
|
|||||||||
16 липня 2020 16:41 |
Протокол №70 від 16.07.2020 (змТДкомпНУШ.).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тендерна документація Замовника містила наступні вимоги: «3. В специфікації обов‘язково зазначається виробник, модель (артикул), країна походження запропонованих ноутбуків і багатофункціональних пристроїв для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
1.2. Учасник гарантує повну відповідність товару, що постачається, характеристикам (параметрам), що наведені в технічній документації виробника та вимогам Замовника.
1.3. Учасник несе відповідальність за повноту відображення в своїх технічних пропозиціях конфігурації та комплектності Товару»
Технічна частина пропозиція Учасника не відображає конкретні чіткі характеристики товару, що пропонується до постачання,оскільки містить формулювання «не менше», «не гірше», «не нижче», «або...або». Це не дає можливості чітко визначити запропоновану в даній закупівлі конфігурацію ноутбуку, що відповідно впливає на можливості та вартість товару (непрозоре формування ціни).
У зв’язку з недотримання ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ " вимог Замовника Тендерної документації просимо ВІДХИЛИТИ його як переможця закупівлі!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-08-000008 ● 6405dd5d92a046eba4992c4908a33f0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-07-09-004578-b 09.07.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-08 15:38:16
Пояснення, щодо ненадання відповіді на вимогу.
14-08-20, 10:28:35 Надійшла вимога, щодо визнання переможця. Строк подачі відповіді до 19.08.2020 10.28. Проте з технічних причин опублікувати відповідь в строк не вийшло, а вже о 12 годині не було змоги прикріпити відповідь. Після дзвінка на майданчик за телефоном 0800307755, оператор повідомив, що жодних Технічних можливостей у Замовника де небудь розмістити відповідь немає. Тому було прийнято рішення створити одразу протокол і як тільки з'явиться технічна можливість опублікувати протокол з відповіддю. Технічна можливість у Замовника будь яких публікацій виникає тільки при публікації договору інших технічних можливостей немає. Тому Замовник, так як більше не поступило скарг, вимог, питань та інше, мав змогу опублікувати відповідь разом з протоколом поясненням №85 від 19.08.2020 тільки разом з договором. Що й було виконано.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення по суті моніторингу та причини щодо неможливості усунення порушень
2020-10-02 13:58:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації Замовником встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-12-01-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.12.2020 №259
(дата)
Харків
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до ст.5 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні” від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, п. 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 01 грудня 2020 року проведення перевірки закупівлі Управління освіти адміністрації Слобідського району Харківської міської ради за період з 01.01.2020 по 30.11.2020 по процедурі закупівлі № UA-2020-07-09-004578-b.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
2020-12-01 14:05:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ" |
1 202 380,00
UAH з ПДВ
|
1 202 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 243 553,22
UAH з ПДВ
|
1 243 553,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" |
1 249 701,00
UAH з ПДВ
|
1 249 701,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛАГОДА І.П. |
1 249 938,00
UAH з ПДВ
|
1 249 938,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОКСЕНІЧ ВОЛОДИМИР ЯКОВИЧ" #2353502478 |
Переможець |
1 202 380,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 16:52
|
Дод.угода 1 НУШ комп.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:24
|
договір 119 комп НУШ.pdf | укладений |
21 серпня 2020 14:24
|
Протокол 85.pdf | укладений |
21 серпня 2020 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст41 Закону: "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;" |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |