Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 ДК 021:2015 код 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт дорожнього покриття біля будинку № 20 по вул. Леонтовича в м. Коломиї)
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2020-07-09-004368-c 5608e427e27144a79534cffe07b0ef55
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 21 липня 2020 11:01
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття біля будинку № 20 по вул. Леонтовича в м. Коломиї
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:31
Технічне завдання.docx
09 липня 2020 13:31
Проект договору.docx
09 липня 2020 13:31
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" 412 990,80
UAH з ПДВ
412 990,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СУПУТНИК" 493 893,60
UAH з ПДВ
493 893,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 15:16
Електронний підпис
15 липня 2020 10:45
09 Кошторис.pdf
15 липня 2020 10:45
08 Пропозиція.pdf
15 липня 2020 10:45
07 Інші довідки.pdf
15 липня 2020 10:45
06 Проєкт договору.pdf
15 липня 2020 10:45
02 Працівники.pdf

Публічні документи

18 липня 2020 09:39
Електронний підпис
18 липня 2020 09:37
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"

ПП "СУПУТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
Переможець 412 990,80
UAH з ПДВ
22 липня 2020 11:12

Документи

22 липня 2020 11:12
Електронний підпис
22 липня 2020 11:11
Рішення УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ"
#39053510
412 990,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 11:12
Електронний підпис
22 липня 2020 11:11
Рішення УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 17:08
Додаткова угода_2 до 399.pdf зміни до договору
26 січня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:30
Додаткова угода_1 до дог. 399.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:10
Договір_399.pdf укладений
28 липня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань за договором, в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі відповідно до фактичного обсягу видатків замовника, та внесення змін у Додаток № 2 до Договору № 399 від 27.07.2020 року «Календарний план виконання та фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 412 132,80
UAH (в тому числі ПДВ 68 688,80 UAH)