Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень, прибудинкової території та комплексного озеленення об’єктів бази відпочинку «Стріла» РСП «Київцентраеро»)"
DK 021: 2015 "90910000-9 Cleaning services (Services for complex cleaning of indoor premises, adjacent territory and complex landscaping of recreation facilities "Arrow" RSP "Kyivcentraero")"
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-09-004252-c 495dac4a74f04bc9970a0057b62393d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наташа

+380443515925 shchyra_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наташа
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Додаткові контактні особи: Іван Шекун
+3803516498
shekun_iv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE
National ID: 19477064
Contact point: Nataly
+380443515925
shchyra_nv@uksatse.aero
Additional contacts: Іван Шекун
+3803516498
shekun_iv@uksatse.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:57
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 липня 2020 13:23
Enquiries until: 31 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 06 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 серпня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Допускається наявність в пропозиції учасника копій документів російською мовою, складених учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості, трудові книжки тощо.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
If there are documents in another language in the tender offer, there must be a translation into Ukrainian. The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer and may be certified by the Bidder's seal, if used, or may be notarized or legalized in the prescribed manner. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
It is allowed to have copies of documents in Russian in the bidder's proposal drawn up by the participant in previous periods or provided by third parties or institutions, such as: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters of response, technical specifications, certificates, quality passports, employment records, etc.
Standard characteristics, requirements, symbols in the form of abbreviations and terminology related to purchased goods, works or services are provided by existing international or national standards, norms and rules, cases when the use of letters and symbols of the Ukrainian language leads to their distortion ( in particular, but not exclusively, Internet addresses, e-mail addresses, trademarks (trademarks for goods and services), are set out in the language of their generally accepted application.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 "90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання внутрішньобудинкових приміщень, прибудинкової території та комплексного озеленення об’єктів бази відпочинку «Стріла» РСП «Київцентраеро»)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08354, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Кийлів, вул. Рудяківська, База відпочинку «Стріла»
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

DK 021: 2015 "90910000-9 Cleaning services (Services for complex cleaning of indoor premises, adjacent territory and complex landscaping of recreation facilities "Arrow" RSP "Kyivcentraero")"
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги щомісячно не пізніше двадцяти банківських днів після отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:23
ТД послуги з прибирання бази відпочинку.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 29 липня 2020 11:29
Дата відповіді: 03 серпня 2020 12:47
Добрий день! Ознайомивши з Технічним завданням (Додаток 3 до Тендерної документації) просимо надати роз'яснення щодо п. 11 Розділу 3 ч. 3.1 "11) чинне реєстраційне посвідчення про державну реєстрацію препарату за формою, встановленою Мінприроди відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 березня 1996 р. № 295 «Про затвердження Порядку проведення державних випробувань, державної реєстрації та перереєстрації, видання переліків пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання Україні» (із змінами та доповненнями) на міндобрива, які будуть використовуватися при наданні послуг." До яких перелічених у Технічному завданні, послуг відноситься цей документ? Також просимо надати роз'яснення, для яких видів рослин і яка кількість цих рослин вимагається такий документ, для більш детального прорахунку витрат пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) повинні надаватися послуги з комплексного озеленення (газони, кущі, дерева тощо), які передбачають обслуговування «зеленої зони» та проводяться максимально 10 разів на місяць:
- догляд за зеленими насадженнями, полив та покіс газонів, боротьба зі шкідниками та хворобами рослин;
- обрізання крон дерев, хвойних рослин, завантаження до вивозу відходів від обслуговування зеленої зони;
- вигрібання хвої, листя, гілля, збирання та вивезення його та скошеної трави до площадки збору.
Також повідомляємо, що на об’єкті бази відпочинку «Стріла» РСП «Київцентраеро» знаходяться такі види рослин:
- газонна трава;
- декоративні хвойні насадження;
- декоративні кущі.
- квіткові насадження.
Звертаємо Вашу увагу, що учасники електронних закупівель можуть ознайомитися з видами рослин та оглянути територію особисто, як передбачається тендерною документацією.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 вересня 2020
UA-2020-07-09-004252-c495dac4a74f04bc9970a0057b62393d2
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "І Н В А Й Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 11:13

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:36
33. Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 10:36
19. Аналогічний договір.pdf
04 серпня 2020 10:36
30. Листи згоди.pdf
04 серпня 2020 10:36
9. Договір офіс 2.pdf
04 серпня 2020 10:36
1. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
04 серпня 2020 10:36
29. Сертифыкати ИСО.pdf
04 серпня 2020 10:36
22. Технічне завдання.pdf
04 серпня 2020 10:36
10. Договір склад.pdf
04 серпня 2020 10:36
28. Баланс.pdf
04 серпня 2020 10:36
27. Баланс червень 2020.pdf
04 серпня 2020 10:36
31. Ст 17.pdf
04 серпня 2020 10:36
25. Довідка субпідрд.pdf
04 серпня 2020 10:36
21. Стаття 17.pdf
04 серпня 2020 10:35
7. Довідка маттех база.pdf
04 серпня 2020 10:35
13. Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 10:35
20. Лист відгук.pdf
04 серпня 2020 10:35
8. Договір офіс 1.pdf
04 серпня 2020 10:35
24. Згода з договором.pdf
04 серпня 2020 10:35
5. Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 10:35
3. Наказ 14-К.pdf

Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:09
відповідність ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:48
Dovidka_20238403240690404785.pdf.p7s
16 вересня 2020 12:48
Dovidka_20238403240690404785.pdf
10 вересня 2020 16:58
цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:01
Договір оренди.PDF
10 серпня 2020 12:01
свідоцтво.PDF
10 серпня 2020 00:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 00:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 00:27
37_сертифікати_.pdf
10 серпня 2020 00:27
36_сертифікати_ .pdf
10 серпня 2020 00:27
35_сертифікати.pdf
10 серпня 2020 00:27
34_Сертифікат_ISO_9001_.pdf
10 серпня 2020 00:27
33_Сертифікат_ISO 45001.pdf
10 серпня 2020 00:27
29_паспорт_СК_.pdf
10 серпня 2020 00:27
27_посвідчення.pdf
10 серпня 2020 00:27
26_повідчення.pdf
10 серпня 2020 00:27
19_122.pdf.p7s
10 серпня 2020 00:27
18_відгук нбу.pdf
10 серпня 2020 00:27
17_договір_НБУ.pdf
10 серпня 2020 00:27
13_лист-пояснення.pdf
10 серпня 2020 00:27
12_Посвідчення_вис..pdf
10 серпня 2020 00:27
11_довідка висотники.pdf
10 серпня 2020 00:27
10_гарантія працівники.pdf
10 серпня 2020 00:27
8_6_трактор.PDF
10 серпня 2020 00:27
8_2_довідка мех. техніка.pdf
10 серпня 2020 00:27
8_0_довідка обладнання .pdf
10 серпня 2020 00:27
5_ПДВ витяг ПП.pdf
10 серпня 2020 00:27
3_довідка код доступу.pdf
10 серпня 2020 00:27
2_Опис.pdf
10 серпня 2020 00:27
1_Статут _.pdf

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 13:01
Статутні.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Підписане ТЗ.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Довідки додатків 5 6 8.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
ISO оригінали ІГС.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Щодо працівників.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Трактор з відвалом.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Оренда офіс склад 2020.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
ООЦЗ 2.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
ООЦЗ 1.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Згоди на обробку ПД.PDF.zip
10 серпня 2020 13:01
Відгук ООЦЗ.pdf.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1. ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ": 1) Перелік виявлених невідповідностей на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації: У довідці учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано таблицю з переліком працівників, в якій вказано загальний стаж роботи працівників замість їх досвіду роботи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: в п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпунктом 4) передбачено надання «інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, сформовані відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації», а саме: «документальне підтвердження про наявність працівників (такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, посади та досвіду роботи з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника)». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути виявлені невідповідності по переліку працівників та замість загального стажу роботи працівників надати їх досвід роботи.

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:51
21 Лист відгук.pdf
10 серпня 2020 14:51
15 Mtd_e660g.pdf
10 серпня 2020 14:51
7 Технічне завдання.pdf
10 серпня 2020 14:51
1_ Повноваження фоп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "І Н В А Й Т"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 442 000,00
UAH з ПДВ
407 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 456 378,40
UAH з ПДВ
407 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 469 000,00
UAH з ПДВ
408 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 469 999,44
UAH з ПДВ
469 999,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 14:12
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:09
відповідність ст.17.pdf
16 вересня 2020 12:48
Dovidka_20238403240690404785.pdf.p7s
16 вересня 2020 12:48
Dovidka_20238403240690404785.pdf
10 вересня 2020 16:58
цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
10 серпня 2020 12:01
Договір оренди.PDF
10 серпня 2020 12:01
свідоцтво.PDF
10 серпня 2020 00:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 00:31
Електронний підпис
10 серпня 2020 00:27
37_сертифікати_.pdf
10 серпня 2020 00:27
36_сертифікати_ .pdf
10 серпня 2020 00:27
35_сертифікати.pdf
10 серпня 2020 00:27
34_Сертифікат_ISO_9001_.pdf
10 серпня 2020 00:27
33_Сертифікат_ISO 45001.pdf
10 серпня 2020 00:27
29_паспорт_СК_.pdf
10 серпня 2020 00:27
27_посвідчення.pdf
10 серпня 2020 00:27
26_повідчення.pdf
10 серпня 2020 00:27
19_122.pdf.p7s
10 серпня 2020 00:27
18_відгук нбу.pdf
10 серпня 2020 00:27
17_договір_НБУ.pdf
10 серпня 2020 00:27
13_лист-пояснення.pdf
10 серпня 2020 00:27
12_Посвідчення_вис..pdf
10 серпня 2020 00:27
11_довідка висотники.pdf
10 серпня 2020 00:27
10_гарантія працівники.pdf
10 серпня 2020 00:27
8_6_трактор.PDF
10 серпня 2020 00:27
8_2_довідка мех. техніка.pdf
10 серпня 2020 00:27
8_0_довідка обладнання .pdf
10 серпня 2020 00:27
5_ПДВ витяг ПП.pdf
10 серпня 2020 00:27
3_довідка код доступу.pdf
10 серпня 2020 00:27
2_Опис.pdf
10 серпня 2020 00:27
1_Статут _.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 10:36
33. Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2020 10:36
19. Аналогічний договір.pdf
04 серпня 2020 10:36
30. Листи згоди.pdf
04 серпня 2020 10:36
9. Договір офіс 2.pdf
04 серпня 2020 10:36
1. Статут Інвайт 02.09.19.pdf
04 серпня 2020 10:36
29. Сертифыкати ИСО.pdf
04 серпня 2020 10:36
22. Технічне завдання.pdf
04 серпня 2020 10:36
10. Договір склад.pdf
04 серпня 2020 10:36
28. Баланс.pdf
04 серпня 2020 10:36
27. Баланс червень 2020.pdf
04 серпня 2020 10:36
31. Ст 17.pdf
04 серпня 2020 10:36
25. Довідка субпідрд.pdf
04 серпня 2020 10:36
21. Стаття 17.pdf
04 серпня 2020 10:35
7. Довідка маттех база.pdf
04 серпня 2020 10:35
13. Довідка працівники.pdf
04 серпня 2020 10:35
20. Лист відгук.pdf
04 серпня 2020 10:35
8. Договір офіс 1.pdf
04 серпня 2020 10:35
24. Згода з договором.pdf
04 серпня 2020 10:35
5. Витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2020 10:35
3. Наказ 14-К.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 19:19
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:53
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:51
21 Лист відгук.pdf
10 серпня 2020 14:51
15 Mtd_e660g.pdf
10 серпня 2020 14:51
7 Технічне завдання.pdf
10 серпня 2020 14:51
1_ Повноваження фоп.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 13:01
Статутні.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Підписане ТЗ.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Довідки додатків 5 6 8.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
ISO оригінали ІГС.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Щодо працівників.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Трактор з відвалом.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Оренда офіс склад 2020.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
ООЦЗ 2.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
ООЦЗ 1.pdf.zip
10 серпня 2020 13:01
Згоди на обробку ПД.PDF.zip
10 серпня 2020 13:01
Відгук ООЦЗ.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ТОВ "І Н В А Й Т"

ФОП "СТЕЛЬМАХ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 407 800,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
407 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 16:33
Звіт про виконання договору №4-459_2020.PDF укладений
01 грудня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 17:51
Договір № 4-459_2020 ПП КЛІНІНГ-ПРО.pdf укладений
28 вересня 2020 17:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 28 листопада 2021
Сума оплати за договором: 393 833,15
UAH (в тому числі ПДВ 65 638,85 UAH)