Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування і ремонт офісної техніки(заправка картриджа лазерного принтера)
Очікувана вартість
390,00 UAH
UA-2020-07-09-004236-b cb1fb59139614fc1a84bae0f41583903
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геник Ярослав

380674557564 kosmachdl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 липня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька дільнична лікарня " Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади Косівського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 36879567
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, вул. Степана Бандери, буд.3
Контактна особа: Геник Ярослав
380674557564
kosmachdl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджа лазерного принтера)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Степана Бандери, буд.3, КОСМАЧ, Івано-Франківська область, 78640, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.1. Оплата всіх послуг які надаються Замовнику здійснюється: -за конкретний об'єм виконаної роботи на суму зазначену в п.1.3.цієї угоди. -періодично протягом терміну надання послуг, за мінімальний період на суму зазначену в п.1.3. -послуги оплачуються згідно акту виконаних робіт (надання послуг),і не пізніше терміну вказаного Виконавцем в акті. 2.2.Оплата за товар здійснюється згідно видаткової накладної (при товарному кредиті) або рахунок-фактури. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

09 липня 2020 16:07
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Климович Михайло Васильович
#3201814959
Переможець 390,00
UAH
09 липня 2020 16:13

Документи

09 липня 2020 16:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 16:21
договір Климович.PDF укладений
09 липня 2020 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 390,00
UAH