Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
180 445,00 UAH
UA-2020-07-09-004079-b ● 60fa36923f8444a5923853143d25a3f6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 24721709 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Л.Толстого, 25/2 (оф.108) |
Контактна особа: |
Корнієнко Яніна Володимирівна 380442349834,380442882213 tcso@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 180 445,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 902,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 15:53 |
Оголошення комп.-2020 (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-09-004079-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41206217
Дата подання: 21 липня 2020 17:07
незаконне рішення
ТОВ «С.М.Б. СИСТЕМ» в особі директора Мухіна Дмитра Володимировича ознайомився з протоколом щодо нашої дискваліфікації та повідомляємо наступне:
- Формулювання «цінова пропозиція не відповідає характеристикам предмету закупівлі» не є зрозумілим ні нам, ні іншим Учасникам, ні центральним органам виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів та контролюють доцільність та законність їх використання. Наша цінова пропозиція подана згідно із формою Замовника на те обладнання, що Замовником вимагалось.
- Друга причина відхилення (із-зі відсутності дати документу на гарантійному листі про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі) не є законною, тому що в тендерній документації немає вимоги щодо датування документів.
Тому вважаємо ваше рішення щодо нашої дискваліфікації необґрунтованим та пропонуємо його переглянути з метою виконання принципів здійснення державних закупівель згідно Закону України № 922 «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
- Формулювання «цінова пропозиція не відповідає характеристикам предмету закупівлі» не є зрозумілим ні нам, ні іншим Учасникам, ні центральним органам виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів та контролюють доцільність та законність їх використання. Наша цінова пропозиція подана згідно із формою Замовника на те обладнання, що Замовником вимагалось.
- Друга причина відхилення (із-зі відсутності дати документу на гарантійному листі про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі) не є законною, тому що в тендерній документації немає вимоги щодо датування документів.
Тому вважаємо ваше рішення щодо нашої дискваліфікації необґрунтованим та пропонуємо його переглянути з метою виконання принципів здійснення державних закупівель згідно Закону України № 922 «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2020 14:27
Доброго дня. На Вашу вимогу від 21.07.2020 інформуємо наступне.
У ч.2, ч.3 ст 22. Закону України « Про публічні закупівлі», визначено перелік складових, які має містити тендерна документація, тендерна документація може також містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно умов закупівлі вимагалося надати гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі
Наданий ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ» гарантійний лист не містить дату та номер документа. Гарантійний лист про перебування на складі продукції обов’язково має містити дату інакше втрачається зміст документа. На листах дата проставляється відповідно до ДСТУ 4163-2003 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003).
2. В тендерній документації прописана чітка вимога про подання цінової пропозиції у відповідності до характеристик предмету закупівлі.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання:
1. Системний блок.
2. Монітор.
3. Клавіатура.
4. Маніпулятор типу «миша».
5. БФП.
6. Принтер.
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" подано цінову пропозицію на :
1. Системний блок.
2. Монітор.
3. Комплект.
4. БФП.
5. Принтер.
Отже, цінова пропозиція ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не відповідає характеристикам предмета закупівлі.
Згідно з п. 9. Додатку 1 до Оголошення, остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується.
Згідно п 2 ч.1. ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
На підставі п.1 ч.13 ст 14. Закону України « Про публічні закупівлі» - вимогу учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" - відхилено.
Розгорнути
Згорнути
У ч.2, ч.3 ст 22. Закону України « Про публічні закупівлі», визначено перелік складових, які має містити тендерна документація, тендерна документація може також містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно умов закупівлі вимагалося надати гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі
Наданий ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ» гарантійний лист не містить дату та номер документа. Гарантійний лист про перебування на складі продукції обов’язково має містити дату інакше втрачається зміст документа. На листах дата проставляється відповідно до ДСТУ 4163-2003 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003).
2. В тендерній документації прописана чітка вимога про подання цінової пропозиції у відповідності до характеристик предмету закупівлі.
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання:
1. Системний блок.
2. Монітор.
3. Клавіатура.
4. Маніпулятор типу «миша».
5. БФП.
6. Принтер.
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" подано цінову пропозицію на :
1. Системний блок.
2. Монітор.
3. Комплект.
4. БФП.
5. Принтер.
Отже, цінова пропозиція ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" не відповідає характеристикам предмета закупівлі.
Згідно з п. 9. Додатку 1 до Оголошення, остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується.
Згідно п 2 ч.1. ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
На підставі п.1 ч.13 ст 14. Закону України « Про публічні закупівлі» - вимогу учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" - відхилено.
Відповідь на вимогу від 21.07.2020.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-004079-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Спільна фірма "Ортекс", Код ЄДРПОУ:13581333
Дата подання: 01 серпня 2020 13:20
Звернення про зняття дискваліфікації
Шановний замовник.
Нашу пропозиція в закупівлі UA-2020-07-09-004079-b (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) була дискваліфікована по 3-м пунктам, що стосується документів, а не технічних характеристик предмету закупівлі.
Вимоги кваліфікації, технічні (якісні вимоги до товару) Замовник виставляє для того, щоб від Постачальника отримати вчасно якісний товар, та оперативні послуги по гарантійному обслуговуванню.
Довідки про наявність товару на складі з датою, чи без дати, не дає гарантії поставки товару, що ми бачили на прикладі даної закупівлі (учасник відмовився підписати договір у зв’язку зміною курсу іноземної валюти).
Так як Ви замовляєте 14 системних блоків визначеної конфігурації, то ми впевнені, що ні один із учасників (Посередників чи Виробників) не тримає на складі даний товар. Тому довідка, про наявність товару на складі по суті є фіктивною.
У Вашому договорі прописано поставка товару на протязі 5-ти робочих днів після підписання договору, і це є важливим аргументом, який несе за собою відповідальність та штрафні санкції, на відміну від довідок, що Ви вимагаєте від учасників.
Ми підкріпили на площадці оновлену цінову пропозицію, що свідчить про намір укласти договір.
Згідно постанови Кабінету Міністрів гарантія на комп’ютерну техніку та комплектуючі не може бути меншої 12 місяців. Виробник може давати і більшу гарантію – 24, або 36 місяців. Ми надаємо гарантію від виробників.
СФ «Ортекс »здійснює гарантійне обслуговування виготовлених системних блоків в м. Київ через свій власний сервісний центр, на що ми надали довідку, в який надали адресу та телефон.
Монітори, БФП, принтери обслуговуються авторизованих сервісних центрах м. Києва при наявності заповнених оригінальних гарантійних талонів та копій видаткових накладних.
Згідно Ваших вимог для кваліфікації Ви можете запросити додаткові дані та документи.
Просимо зняти дискваліфікацію і перейти до діалогу.
Розгорнути
Згорнути
Нашу пропозиція в закупівлі UA-2020-07-09-004079-b (ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) була дискваліфікована по 3-м пунктам, що стосується документів, а не технічних характеристик предмету закупівлі.
Вимоги кваліфікації, технічні (якісні вимоги до товару) Замовник виставляє для того, щоб від Постачальника отримати вчасно якісний товар, та оперативні послуги по гарантійному обслуговуванню.
Довідки про наявність товару на складі з датою, чи без дати, не дає гарантії поставки товару, що ми бачили на прикладі даної закупівлі (учасник відмовився підписати договір у зв’язку зміною курсу іноземної валюти).
Так як Ви замовляєте 14 системних блоків визначеної конфігурації, то ми впевнені, що ні один із учасників (Посередників чи Виробників) не тримає на складі даний товар. Тому довідка, про наявність товару на складі по суті є фіктивною.
У Вашому договорі прописано поставка товару на протязі 5-ти робочих днів після підписання договору, і це є важливим аргументом, який несе за собою відповідальність та штрафні санкції, на відміну від довідок, що Ви вимагаєте від учасників.
Ми підкріпили на площадці оновлену цінову пропозицію, що свідчить про намір укласти договір.
Згідно постанови Кабінету Міністрів гарантія на комп’ютерну техніку та комплектуючі не може бути меншої 12 місяців. Виробник може давати і більшу гарантію – 24, або 36 місяців. Ми надаємо гарантію від виробників.
СФ «Ортекс »здійснює гарантійне обслуговування виготовлених системних блоків в м. Київ через свій власний сервісний центр, на що ми надали довідку, в який надали адресу та телефон.
Монітори, БФП, принтери обслуговуються авторизованих сервісних центрах м. Києва при наявності заповнених оригінальних гарантійних талонів та копій видаткових накладних.
Згідно Ваших вимог для кваліфікації Ви можете запросити додаткові дані та документи.
Просимо зняти дискваліфікацію і перейти до діалогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 13:21
Доброго дня, на вимогу номер UA-2020-07-09-004079-b.c2 від 01.08.2020 інформуємо наступне:
У ч.2, ч.3 ст 22. Закону України « Про публічні закупівлі», визначено перелік складових, які має містити тендерна документація, тендерна документація може також містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно вимог додатку 2 «Вимоги для кваліфікації» оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно було надати – «гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі». На момент подання пропозицій учасниками, та проведення електронного аукціону, в порядку передбаченому ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі», СФ «Ортекс» надала гарантійний лист, в якому не зазначено дату. Обов’язковість проставлення дати на документах передбачена ДСТУ 4163-2003 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003).
«Довідку про наявність товару на складі» , про яку йде мова у Вимозі UA-2020-07-09-004079-b.c2, Замовник за даною закупівлею надати не вимагав.
Згідно вимог додатку 2 «Вимоги для кваліфікації» оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно було надати – «інформацію про наявність сервісних центрів гарантійного обслуговування (представництва) на території міста Києва із зазначенням адрес; (у разі якщо Учасник не відповідає зазначеній вимозі Замовник залишає за собою право відхилити його пропозицію). У разі відсутності власного сервісного центру – надати документ, пітверджуючий співпрацю з ліцензованими сервісними центрами».
В наданій СФ «Ортекс» довідці без дати та номера, відсутня інформація про свій власний сервісний центр, та документ, підтверджуючий співпрацю з ФОП Голуб Тетяна Сергіївна, а також відсутня інформація про наявність ліцензії на провадження такої діяльності у ФОП Тетяна Сергіївна.
Згідно вимог Додатку 1 «Технічні (якісні) вимоги до товару» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, СФ «Ортекс» в складі тендерної пропозиції не надано документи, які містять інформацію про гарантійний термін експлуатації товару строком не менше 12 місяців.
Відповідно до з п. 9. Додатку 1 до Оголошення, остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується.
Керуючись п 2 ч.1. ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - враховуючи, те, що тендерна пропозиція учасника СФ «Ортекс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, на підставі п.1 ч.13 ст 14. Закону України « Про публічні закупівлі» - вимогу учасника СФ «Ортекс» - відхилено.
Розгорнути
Згорнути
У ч.2, ч.3 ст 22. Закону України « Про публічні закупівлі», визначено перелік складових, які має містити тендерна документація, тендерна документація може також містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно вимог додатку 2 «Вимоги для кваліфікації» оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно було надати – «гарантійний лист про наявність товару на складі та поставку в повному обсязі». На момент подання пропозицій учасниками, та проведення електронного аукціону, в порядку передбаченому ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі», СФ «Ортекс» надала гарантійний лист, в якому не зазначено дату. Обов’язковість проставлення дати на документах передбачена ДСТУ 4163-2003 “Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів” (ДСТУ 4163-2003).
«Довідку про наявність товару на складі» , про яку йде мова у Вимозі UA-2020-07-09-004079-b.c2, Замовник за даною закупівлею надати не вимагав.
Згідно вимог додатку 2 «Вимоги для кваліфікації» оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно було надати – «інформацію про наявність сервісних центрів гарантійного обслуговування (представництва) на території міста Києва із зазначенням адрес; (у разі якщо Учасник не відповідає зазначеній вимозі Замовник залишає за собою право відхилити його пропозицію). У разі відсутності власного сервісного центру – надати документ, пітверджуючий співпрацю з ліцензованими сервісними центрами».
В наданій СФ «Ортекс» довідці без дати та номера, відсутня інформація про свій власний сервісний центр, та документ, підтверджуючий співпрацю з ФОП Голуб Тетяна Сергіївна, а також відсутня інформація про наявність ліцензії на провадження такої діяльності у ФОП Тетяна Сергіївна.
Згідно вимог Додатку 1 «Технічні (якісні) вимоги до товару» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, СФ «Ортекс» в складі тендерної пропозиції не надано документи, які містять інформацію про гарантійний термін експлуатації товару строком не менше 12 місяців.
Відповідно до з п. 9. Додатку 1 до Оголошення, остаточне рішення щодо придбання запропонованого еквівалента залишається за Замовником, але перевага буде надаватися чіткій відповідності товару, який закуповується.
Керуючись п 2 ч.1. ст 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - враховуючи, те, що тендерна пропозиція учасника СФ «Ортекс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, на підставі п.1 ч.13 ст 14. Закону України « Про публічні закупівлі» - вимогу учасника СФ «Ортекс» - відхилено.
Відповідь на вимогу номер UA-2020-07-09-004079-b.c2 від 01.08.2020
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
151 401,00
UAH з ПДВ
|
151 401,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
156 984,00
UAH з ПДВ
|
154 062,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Спільна фірма "Ортекс" |
158 478,00
UAH з ПДВ
|
155 031,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
158 700,00
UAH з ПДВ
|
156 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
159 689,04
UAH з ПДВ
|
158 699,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
179 108,16
UAH з ПДВ
|
179 108,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" #41206217 |
Відхилено |
151 401,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 14:57
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Рішення скасоване |
154 062,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 15:55
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Відхилено |
154 062,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 15:59
|
Спільна фірма "Ортекс" #13581333 |
Відхилено |
155 031,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 14:56
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
156 005,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 60.PDF | укладений |
14 серпня 2020 10:06
|