Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в с. Новосілки Володимир-Волинського району
Очікувана вартість
1 214 894,00 UAH
UA-2020-07-09-003981-b 33b68008482e4428adda6cb9e99702f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бунда Оксана Віталіївна

0680119137 kgzaricha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне господарство Зарічанської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 25944127
Місцезнаходження: 44740, Україна , Волинська обл., ЗАРІЧЧЯ, вул. Героїв Майдану,2А
Контактна особа: Бунда Оксана Віталіївна
0680119137
kgzaricha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 15:36
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 15:36
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:04
Початок аукціону: 28 липня 2020 13:04
Очікувана вартість: 1 214 894,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 148,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Поточний ремонт

Поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в с. Новосілки Володимир-Волинського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:01
протокол зміни.PDF
20 липня 2020 14:01
ТД із змінами.doc
09 липня 2020 15:43
Тендерна документація НОВА НОВОСІЛКИ випр (2).doc
20 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 14:01
протокол зміни.PDF
20 липня 2020 14:01
ТД із змінами.doc
09 липня 2020 15:43
Тендерна документація НОВА НОВОСІЛКИ випр (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-09-003981-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Завадський Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:3178109050
Дата подання: 31 липня 2020 15:50
усунути порушення про неправомірне відхилення
ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції уповноваженою особою Бунда О. В. Комунального господарства Зарічанської сільської ради (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району» Код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-09-003981-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).

Шановний Замовнику, 30 липня 2020 року вами оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (Надалі – Закон) « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Ознайомившись з оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою виявив ряд порушень Замовником, а саме:
- щодо п. 1.1. протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Замовником не було вчинено саме таких дій чим і порушено норми діючого Закону.
- щодо п. 1.2. протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, хочемо зауважити, що дану довідку було оприлюднено відповідно до вимог п. 1.2 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто містить накладений електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію та дату оприлюднення такого документу. Щодо відсутності номеру реєстрації хочемо зазначити до дана вимога не вимагалась тендерною документацією. Щодо невідповідності назви закупівлі в даній довідці відноситься до формальних/технічних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, саме це зазначено у п. 13 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Тому просимо Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 серпня 2020 14:38
- щодо п. 1.1. протоколу від 30.08.2020 про прийняття рішення уповноваженою особою, ми погоджуємось що дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». І відповідно до п. 16 ст. 29 вищевказаного Закону, у разі виявлення лише даної невідповідності у наданій Вами тендерній пропозиції нами було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак в пункті 1.2. протоколу вказано порушення, яке не підпадає під вимоги п. 16 ст. 29 і не може бути усунено.
- щодо п. 1.2. протоколу Замовником в п. 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено яким чином подаються скановані докумети «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)».
Довідка «Про захист довкілля» подана у сканованому вигляді містить підпис керівника і печатку, тобто оригінал, відповідного документа не стосується предмета даної Закупівлі, який чітко визначений в п. 4.1. Тендерної документації. Інформація підтвердження якої вимагалось в п. 6.12 Тендерної документації відсутня в складі Тендерної пропозиції.
Реквізити які має містити будь-який документ визначено в наказі Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях».
В п.1.3 (у Вашій вимозі вказано посилання на пункт 13 Розділу 3, який відсутній у наданій Замовником Тендерній пропозиції) Розділу 3 Замовником чітко визначено перелік формальних помилок, невірне зазначення предмета закупівлі або ненадання інформації, яка вимагається Замовником не відноситься до формальних несуттєвих помилок.

Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ФОП Завадський Олександр Іванович вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ФОП Завадський Олександр Іванович, яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ФОП Завадський Олександр Іванович , котра не відповідає вимогам ТД.
Номер вимоги: UA-2020-07-09-003981-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Завадський Олександр Іванович, Код ЄДРПОУ:3178109050
Дата подання: 04 серпня 2020 11:20
вимога про усунення порушень
ВИМОГА
про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо порушення принципів публічних закупівель та незаконного рішення про безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції уповноваженою особою Бунда О. В. Комунального господарства Зарічанської сільської ради (Надалі – Замовник) із оголошеної закупівлі по предмету: Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району» Код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-07-09-003981-b за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі).

Шановний Замовнику, додатково хочемо зазначити що 27.07.2020 р. об 11:41 год. було завантажено PDF файл із назвою «документи», яка містить в собі «Довідку щодо захисту довкілля» із переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник, яка повністю відповідає вимогам Замовника, а саме: «6.12. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі технічної частини тендерної пропозиції повинен додатково надати довідку у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник.».
Разом з тим хочемо додатково повідомити про упереджене і дискримінаційне ставлення Замовника щодо нашої тендерної пропозиції на рахунок формальних/технічних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та не призведе до відхилення самої пропозицій, а саме: зазначення у даній довідці іншої назви закупівлі, що відноситься до «інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції» що і зазначено в п. 1.3 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Тому просимо додатково Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Завадського О. І. Та виконати вимоги ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів. Відповідно до ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 вересня 2020 14:54
- щодо п. 1.1. протоколу від 30.08.2020 про прийняття рішення уповноваженою особою, ми погоджуємось що дане зауваження стосується кваліфікаційних критерій зазначених в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». І відповідно до п. 16 ст. 29 вищевказаного Закону, у разі виявлення лише даної невідповідності у наданій Вами тендерній пропозиції нами було б розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак в пункті 1.2. протоколу вказано порушення, яке не підпадає під вимоги п. 16 ст. 29 і не може бути усунено. - щодо п. 1.2. протоколу Замовником в п. 1.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» визначено яким чином подаються скановані докумети «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Довідка «Про захист довкілля» подана у сканованому вигляді містить підпис керівника і печатку, тобто оригінал, відповідного документа не стосується предмета даної Закупівлі, який чітко визначений в п. 4.1. Тендерної документації. Інформація підтвердження якої вимагалось в п. 6.12 Тендерної документації відсутня в складі Тендерної пропозиції. Реквізити які має містити будь-який документ визначено в наказі Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях». В п.1.3 (у Вашій вимозі вказано посилання на пункт 13 Розділу 3, який відсутній у наданій Замовником Тендерній пропозиції) Розділу 3 Замовником чітко визначено перелік формальних помилок, невірне зазначення предмета закупівлі або ненадання інформації, яка вимагається Замовником не відноситься до формальних несуттєвих помилок. Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ФОП Завадський Олександр Іванович вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ФОП Завадський Олександр Іванович, яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ФОП Завадський Олександр Іванович , котра не відповідає вимогам ТД.

Документи

03 серпня 2020 14:38
тендер.PDF

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 11:20
вимога 04 08 2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-09-003981-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:35651353
Дата подання: 04 серпня 2020 14:29
Скарга на неправомірне рішення Комунального господарства Зарічанської сільської ради
Неправомірна дискваліфікація
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 18:45
рішення від 07.08.2020 № 15159 +лист Замовнику (2).pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 18:45
рішення від 31.08.2020 №16407 .pdf
Дата публікації: 03 вересня 2020 22:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 31.08.2020.р №16407-р/пк-пз, яка зобов’язала скасувати рішення уповноваженої особи комунального господарства Зарічанської сільської ради Протокол від 29.07.2020р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир –Волинського району Волинської області» - ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»: - скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції від 29.07.2020р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир –Волинського району Волинської області» - ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»; - скасувати протокол про визначення переможця від 04.08.2020р. згідно з предметом закупівлі, «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району», UA-2020-07-09-003981-b, код та назва відповідного класифікатора предмета закупівлі за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи – ТОВ «СМ-РЕМБУД», м. Володимир-Волинський, вул. Володимира Великого, 48а.
Дата виконання рішення замовником: 08 вересня 2020 14:56

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 14:34
document(10).pdf
04 серпня 2020 15:13
СКАРГА (5).docx

Документи подані замовником

31 серпня 2020 13:06
пояснення.PDF
31 серпня 2020 13:08
пояснення.PDF
08 вересня 2020 12:49
08.09.2020.PDF
08 вересня 2020 12:52
08.09.2020.PDF
08 вересня 2020 14:25
08.09.2020.PDF
08 вересня 2020 14:56
08.09.2020.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 990 000,00
UAH
649 000,00
UAH
Документи
ФОП Завадський Олександр Іванович 1 144 893,97
UAH
650 000,00
UAH
Документи
ТОВ СМ-Рембуд 813 530,64
UAH
798 990,00
UAH
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" 873 378,00
UAH
873 378,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 16:41
1. Довідка (ст. 17 Закону).pdf
18 вересня 2020 16:40
1. Довідка (ст. 17 Закону).pdf
27 липня 2020 14:59
Електронний підпис
27 липня 2020 14:34
15.7. r_26_ДЦ_ДФ_2-1-1.docx
27 липня 2020 14:33
15.6. r_26_ДЦ_ДЦ ризик.docx
27 липня 2020 14:33
15.5. r_РЗПК 9337, з.плата.docx
27 липня 2020 14:33
15.3. r_26_ДЦ_ИВР.docx
27 липня 2020 14:33
15.2. r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
27 липня 2020 14:33
15.1. r_26_ДЦ_ДЦ.docx
27 липня 2020 14:24
15.7. r_26_ДЦ_ДФ_2-1-1.docx
27 липня 2020 14:24
15.6. r_26_ДЦ_ДЦ ризик.docx
27 липня 2020 14:24
15.5. r_РЗПК 9337, з.плата.docx
27 липня 2020 14:24
15.3. r_26_ДЦ_ИВР.docx
27 липня 2020 14:24
15.2. r_26_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
27 липня 2020 14:24
15.1. r_26_ДЦ_ДЦ.docx

Публічні документи

27 липня 2020 11:43
Електронний підпис
27 липня 2020 11:42
проект договору _ дц.PDF
27 липня 2020 11:42
Паспорт.pdf
27 липня 2020 11:42
обладнання.pdf
27 липня 2020 11:41
документи.pdf
27 липня 2020 11:41
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 10:51
Електронний підпис
26 липня 2020 11:25
Електронний підпис
26 липня 2020 11:23
Договірна ціна.pdf
26 липня 2020 11:23
ТЗ.pdf
26 липня 2020 11:23
Проект Договору.pdf
26 липня 2020 11:23
Ліцензія.PDF
26 липня 2020 11:23
Ліцензія копія.pdf
26 липня 2020 11:23
Документи Онур.rar
26 липня 2020 11:23
договірна ціна.rar
26 липня 2020 11:23
Довідка щодо Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

ФОП Завадський Олександр Іванович

ТОВ СМ-Рембуд

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Рішення скасоване 649 000,00
UAH
08 вересня 2020 14:54
ФОП Завадський Олександр Іванович
#3178109050
Рішення скасоване 650 000,00
UAH
08 вересня 2020 14:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ СМ-Рембуд
#41120491
Рішення скасоване 798 990,00
UAH
08 вересня 2020 14:54
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Переможець 649 000,00
UAH
08 вересня 2020 15:09

Документи

29 липня 2020 16:48
Електронний підпис
29 липня 2020 16:47
Протокол Жмеринка.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Завадський Олександр Іванович #3178109050

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

30 липня 2020 15:33
Електронний підпис
30 липня 2020 15:32
Фоп Завадський (1).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
649 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:23
договір підряду жмеренка.PDF укладений
23 вересня 2020 11:02